Naponta frissülő tartalommal, ami gondolkodásra késztet

IFL Gazdaság

Akarsz napi 196 eurot keresni? Megmutatom hogyan lehetséges!

2017. október 30. - Szarvas Norbert

www_iflgroup_hu-3_12.png

Én már ismerem a pénzkeresés a titkát, és meg akarom veled osztani! Ha lemaradsz, kimaradsz, de szerencsére most még nem késő neked sem! Találtam egy olyan rendszert, ami GARANTÁLTAN működik, és rendesen kifizeti hetente a jutalékot! Számolj le végre a hétköznapi szolgaélettel és kezdj el igazi pénzt keresni! Megmutatom neked, hogy lehet bizonyítottan nulla befektetéssel napi 196 eurot (kb. 60 000 forint) megkeresni!

Ne nekem higgy, hanem a szemednek!

Én is olyan voltam, mint te! Ballagási öltönyömben jártam immár másfél évtizede az állásinterjúkat, ahol mindenféle hr-es mambo jamboval akartak megvezetni és hipnotizálni. De képzeld el, erős voltam és azt mondtam, hogy STOP! Itt a vége és ne tovább!

Rájöttem, hogy az alamizsnafizetéssel be akarnak engem korlátozni és cserébe a lelkemet kell eladnom! Mindezt minden hónapban 280 óra munkáért cserébe! Szerencsére megismertem Joe Fox-ot egy szerencsés véletlennek köszönhetően. Igazából Joe talált meg engem az egyik plázában, ahol céltalanul sündörögtem. 

Joe meglátta bennem a lehetőséget, különben miért szólított volna le ez a látszólag nagyon sikeres ember? Meghívott kávézni a közeli mekibe, ahol a kávét is ő fizette helyettem. Ez a gazdagság számomra nagyon imponáló volt, hiszen már idejét nem tudom, mikor engedhettem meg magamnak utoljára a kávézás szabadságát ott ahol akarom és akkor amikor akarom!

Együtt mentünk egy darabig

Képzeld milyen szerencsém volt! Miután megkávéztunk, kiderült hogy ugyanazzal a villamossal megyünk tovább. Hihetetlen szerencse, hogy Joe, aki mostmár megkeresi a napi több száz eurót, éppen ma döntött úgy, hogy nem az egyik szuper kocsijával közlekedik, hanem kipróbálja a villamost is! Neki ez hatalmas élmény lehetett...

Szóval Joe bemutatott nekem egy olyan lehetőséget, amivel garantált, hogy én is gazdag legyek és levessem rabláncaimat, béklyóimat! Persze gyanakodtam, mert nem akartam, hogy átverjenek! De azonnal láttam, hogy ez nem átverés, amikor megérkezett a BKV ellenőr és Joe egy havi bérletet mutatott fel! Mekkora gazdagság ez (gondoltam), ha egyetlen próbaútra is havi bérletet tud magának megvásárolni?

ÉN IS EZT AKAROM

A számok sosem hazudnak

Nem vagyok hülye gyerek! Ezt mindig is tudtam magamról, hogy rendkívül jól képes vagyok átlátni a dolgokat! Engem nem tudnak holmi pénzintézetek becsapni mindenféle személyi kölcsönnel, amikor ott az Auchan Oney kártyám!  Ahhoz korábban kell felkelniük, hogy engem lehúzzanak!

Joe elmondta, hogy a gazdagság csak rajtam múlik. Hát rajtam nem múlik (gondoltam). Itt keményen kell dolgozni (fogok), de szerencsére most éppen nem kell komolyabb befektetést csinálnom (Hál' isten, mivel most éppen nincsen péznem). Az alábbi ábrát magyarázta el nekem:

ke_pernyo_foto_2017-10-30_8_45_37.png

Tudtam, hogy jó helyen vagyok

Miután megláttam Joe megcáfolhatatlan számait, tudtam, hogy ez valódi! Tudod észreveszem, amikor hülyére akarnak venni engem. De amikor megcáfolhatatlan matematikai összefüggésekkel bizonyítják be számomra, hogy működik, akkor azzal már nem akarok vitatkozni! Én a logika embere vagyok!

Joe megmutatta számomra, hogy 1 év alatt 4 096 ember lesz alattam, ha követem a tanításait! Gondolj bele! Ha képes lennék ezt a szintet hozni minden hónapban, akkor ez a 4 096 ember csak a kezdet lenne! Másfél év alatt már 262 144 ember lenne alattam, ami azért nem semmi! DE nem lehetetlen! Csak rajtam múlik!

Igaz kezdeti célom az általa felvázolt 14 332 500 forint lesz, amit egy hónap alatt akarok megkeresni! Tudod, ez a legtöbb embernek élete munkája (sem), de számomra végre lehetőség nyílik elérni mindezt! És ezt akarom neked is megtanítani, mivel megérdemled az esélyt arra, hogy végre ne álmodozz az életről, hanem éld az álmaidat! 

Meghívott egy rendezvényre

Hihetetlen milyen alakok fordulnak meg ezeken a rendezvényeken! Egyik szerencsétlenebb, mint a másik. többen voltak, akik a spar zacsiban hozták az ebédjüket! Érted! Egy ilyen fontos eseményre! Nekem szerencsém volt Joe-val, aki ugyanúgy gondolkodott, mint én! Mi nem akartuk magunkat égetni, hogy öltönyben a spar zacsiból eszünk a széksorok között!

Elmentünk meetingelni! Joe meghívott egy nagyon finom ebédre, hogy normális körülmények között tudjuk átbeszélni a stratégiát. Nem felvágásként, de szeretném, hogy lásd ez az ember mennyire hitt bennem, egészen a sarki Burger Kingbe hívott el, ahol egy ebéd azért nem két forint! Mivel Joe nagyon hatékony és sok megbeszélnivalónk volt (micsoda elme!) azt mondta, hogy ne álljunk a pénztárnál órákat a megbeszélés helyett. Éppen ezért gyorsan kirendelt egy sajtburger menüt mindkettőnknek, mivel tudta, hogy azt adják ki a leghamarabb!

Mindent megbeszéltünk, márcsak csinálni kell!

Rendesen fizet a cég

Ez a munka működik! Garantálom neked, hiszen nem akarlak becsapni! Elhiszed? Igaz, hogy én még nem kerestem pénzt az elmúlt 5 hónapban, de ez csakis rajtam múlott. Biztos lehetsz benne, hogy a cég utalt volna, ha nekem jobb a hozzáállásom! De minden kezdet nehéz! Tudod? A kereket sem egy nap alatt találták fel!

Viszont neked nem muszály hónapokig szívni, ha hozzám jösz, én megtanítom neked a hibáimat! Megmutatom neked, hogy lehet napi 196 eurot megkeresni, ami majdnem egy havi minimálbér egy átlagos embernek, aki nem hajlandó élni a lehetőségeivel! 

Persze elismerem, hogy én nem az ingyenes csomagot választottam, mivel jobban akarok haladni. Ezért tudatosan a munkanélküli segélyem 40%-át ebbe fektetem be, mert tudom, hogy a szűkös hónapok meghálálják magukat! aki mer, az nyer! Mostanra már megvásároltam több csomagot is, ezüst szinten vagyok (ami nem kis dolog). Már több, mint 100 000 forintot fektettem be, ami Joe elmondása szerint 1000x-esen fog megtérülni!

Joe most nyaral

Bemutatnálak Joe-nak, de meg kell értened, hogy mennyire elfoglalt ember. Ő nem apró pénzzel gurigázik és ez a kemény munka tejlesen leszívja az embert! Én sem beszéltem vele 5 hónapja, mert elment nyaralni Mallorca-ra! Szerinted mennyibe kerül hónapikig nyaralni ilyen helyen? Ez is azt bizonyítja, hogy működik! Honnan tudom, hogy nem kamu? 

Időnként posztol Facebookon egy videót vagy képet és arra bíztat minket, hogy dolgozzuk keményen, ha el akarjuk érni, amit ő elért! Én hiszek benne, ésha te nem akarsz csóróként meghalni, akkor neked is ideje lenne elkezdened hinni és dolgozni!

Most akár 20 000 forinttal is beszéllhatsz! Jó ajánlat, nem? Viszont kérhetek egy szívességet? Kifizetnéd helyettem is a tagdíjat? Működik a munka, csak most nem úgy jött össze a dolog, ezidáig 16 ember helyett csak 10-et tudtam behozni (nem követtem a tervet) és sajnos utánuk nem járt jutalék.

Az általuk befizetett pénzzel mi lett? Hát tudod, nagyon sok az adó, meg a rezsi költség. A cég minden pénzt nekünk adna, de a törvény nem engedi! De nem baj, mert következő hónapban minden sikerül! Akkor jösz?

A probléma az, hogy az elkeseredett embereket nagyon könnyen be lehet csapni egy kis porhintéssel és hamis reménnyel. Mindenkinek meg kell értenie, hogy mindennek meg kell fizetni az árát és senki nem akar minket ingyen gazdaggá tenni! Sőt! Pénzért sem tudnak, csak saját magunkat! Ha elmész egy MLM-be (nem piramisjáték, mint a történetben), akkor nem az MLM tesz téged naggyá, hanem te teszed az MLM-et. Ugyanis vállalkozóvá vállsz, minden felelősség a tied és jutalékot fizetsz az MLM-nek cserébe a termékét és a háttérszolgáltatásért (adminisztráció, jogi háttér, munkaszervezés...stb). De vállalkozóként a saját "rendszeredben" is sikeres lennél, ha MLM-ben sikeres leszel és fordítva!

►►►►

Gyerekmegtakarításról szeretnél többet megtudni? Klikk

✰ ingyenesen letölthetsz egy hasznos pénzügyi eszközt:  Klikk

Segítsek neked vagy kérdésed van pénzügyekben? Akkor írj:

✰✰ szarvas.norbert@iflgroup.hu vagy

✰✰ www.iflgroup.hu 

Itt találsz meg minket, ahol további "csak itt megjelenő" egyedi tartalmakat is olvashatsz

Jelen weboldal teljes tartalma és az innen elérhető valamennyi dokumentum tájékoztató jellegű és nem teljeskörű, szövege a közzététel napján hatályos jogszabályokon és egyéb tájékoztatásokon alapul, nem minősül biztosítási termék vagy pénzügyi szolgáltatás kiválasztására irányuló, illetve jogi- vagy adótanácsadásnak, sem egyoldalú kötelezettségvállalásnak (ajánlattételnek). Kérjük, hogy a termékek vagy szolgáltatások összehasonlítása és kiválasztása során, továbbá a szerződéskötésre irányuló dokumentumok aláírását megelőzően körültekintően tájékozódjon a választott termék vagy szolgáltatás aktuális, részletes feltételeit illetően. A fentiek figyelmen kívül hagyásából eredő, illetve az esetleges jövőbeli jogszabályi- illetve üzleti környezetben bekövetkező változásokért való felelősséget a jogszabályok által lehetővé tett legteljesebb mértékben kizárjuk.   

Ez a cikk 2017. október.30 napján frissült utoljára. A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://iflgazdasag.blog.hu/api/trackback/id/tr2613116496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.31. 04:23:01

Emberek erre fanyalodnak még? Amikor száguld a gazdaság, munkaerőhiány van? Biztos Soros szervezte meg ezt az átverést is!

2017.10.31. 05:20:54

Az MLM lényegében olyan mint a vallás. Hinni kell egy távoli, de a beavatottaknak mindenképpen elérhető célban, amiért most áldozatot kell hozni és persze van egy-két mítikus lény, akiknek már sikerült a siker, megüdvözülés, meggazdagodás és ők tanúságot is tesznek arról, hogy nekik sikerült.
Ja és téríteni kell, mert anélkül nem megy a szekér.
Pont mint a vallások esetén: van 9 birka, hívő, reménykedő, szerencsétlen, akiket kihasznál 1 dörzsölt, gátlástalan alak. Ezek az arányok.

Akit egy MLM-be be lehet ugratni, azt egy szektába is be lehet húzni. Ezek az emberek nem kérdeznek, nem tesznek fel kérdéseket, nem gyanakodnak, nem kételkednek.
Ismertem olyat, aki egyik (táplálékkiegészítős) MLM-ben csalódott, vesztett egy csomó pénzt, de pár év múlva beszállt egy másik (edényforgalmazós) MLM-be gondolkodás nélkül.

2017.10.31. 05:27:14

@Colonel H. Stinkmeaner: ja, az egyik MLM-ben csalódott, majd egy másik MLM-be belépő hölgy ismerősöm először katolikus volt, majd jehova tanúja lett. Nem csak MLM-ben, de vallásos vonalon is egyre mélyebbre süllyedt. Az ilyen személyiségek aranybányát jelentenek a nagydumás NLM-eseknek, vallási vezetőknek. Csak ígérni kell, ők meg hisznek, mert hinni akarnak.

Guzzista 2017.10.31. 06:44:38

A "muszáj" szót "j"-vel írjuk.

Nazareus 2017.10.31. 07:14:30

Az MLM önmagában nem jó vagy rossz. Egy eszköz, amit lehet jóra (jól) és rosszra (rosszul) használni. Van néhány cég, amelyik nem kihasználja a benne dolgozókat, de az igaz, hogy a MLM-et használók többsége nem ilyen. Eleve ott, ahol dolgozni is kell meg befizetni is, az már nem valószinü, hogy jó lenne.

conchita wurst 2017.10.31. 07:28:09

Az MLM nem az átverés, hanem a kapitalizmus szinonímája.

Egy jutalékrendszer, semmi más. Sok átverős értékesítő cég van, sok átverős MLM cég is van, de ne keverjük a fogalmakat.

Azért érzi sok ember átverésnek a piramisba szervezett értékesítést, mert rossz a hozzáállása. Ez nem állás, hanem vállalkozás!

MaCS_70 2017.10.31. 07:41:18

@Nazareus: @conchita wurst:
Csak sajnos ezt sokan képtelenek átlátni.
Az átverős MLM-rendszerekkel nem a rendszer alapgondolata a probléma, hanem az átverés, amire ugye MLM nélkül is van példa bőven.
Magyarországon szűk 30 éve rengeteg szélhámos vagy szimplán hozzá nem értő kókler kezdte terjeszteni ezt a modellt, amivel nagyjából meg is teremtették az általános rossz hírét, holott ez nem törvényszerű.
Több ismerősöm is ebből él -- kemény munkával, valóban komoly jövedelemmel, hosszú távon, valódi, jó minőségű termékeket árulva. Mert ez a lényeg: ha van valódi, minőségi termék és egy jól kitalált rendszer, akkor azzal mindenki jól járhat.

Teszem hozzá, semmilyen hálózathoz nincs semmi közöm, de 20 éve a munkám miatt többel is szoros munkakapcsolatban álltam. Nem szélhámosokkal, hanem korrekt, hosszú távra tervezett és hosszú távon működő hálózatokkal, úgyhogy tudom miről beszélek.

MaCS

Etniez 2017.10.31. 07:48:37

@Guzzista: Én is akartam írni.
Sajnos az én családom mlm-károsult :I
Évekig győzködtük, hogy a többszázezres jutalékok jól hangzanak, de ha levonja a benzin- és telefon költséget + a kocsi amortizációját, meg a ruhákat, eseményeket, fodrászt, adókat kijön, hogy órabérben a minimálbér alatt van jóval.
3 év után belátta, csak nem maradtak barátai meg ismerősei.

Etniez 2017.10.31. 07:50:41

@MaCS_70: Nincs olyan MLM-ben kapható termék, mely nem vásárolható meg mlm-hálózaton kívül a töredékéért. Tupperware-tól Amway-ig.
Ha ezt megértenék a vásárlók, dőlne az összes.

Nazareus 2017.10.31. 08:00:20

@Etniez: Pedig az MLM alapgondolata nem rossz: Azt a horribilis összeget, amelyet a hagyományos reklámra forditanak a cégek (TV, stb.) inkább jutalékként kell(ene) kiosztani a terjesztök között, amelyek más csatornákon keresztül (ismerösök) találják meg a vevöket. Ez igy müködhet is. Nem tudom, hogy az Amway vagy Tupperware termékek megkaphatóak-e olcsóbban a hálózaton kivül, tudtommal az Amway-t nem lehet forgalmazni a saját hálózatán kivül, de nem vagyok képben az aktuális állapottal.
Szóval maga a MLM alapgondolata nem rossz, a gond az, hogy sokan csak a Ponzi-séma lefedésére használják a hálózatépitést és valódi, versenyképes termék nincs mögötte.

conchita wurst 2017.10.31. 08:10:53

@Etniez: Nem ez a lényeg.

Rengetegen vásárolnk az Amazonon, lassan a tulaj a világ leggazdagabb embere. Annak ellenére hogy az Ebayen, vagy máshol ált. olcsóbbak ugyanazok a termékek.

Van aki abból él, hogy az Ebayen vásárol és az Amazonon eladja, kukkants fel a youtube-ra 'ebay dropshipping'.

Az MLM hálózton kívül sok mindent meg lehet venni, amit ők árulnak, ennek ellenére müködik a rendszer. Nem az ár az egyetlen vásárlási szempont.

conchita wurst 2017.10.31. 08:13:17

@Nazareus: Akkor átverős az MLM cég, ha a rendszer bevételeinek a nagyobb része a toborzásból, a kezdőcsomgokból folyik be. Ezek pár év alatt kifutnak.

Ha a rendes termékforgalmazás adja a bevétel nagy részét akkor hosszú távon életképes a rendszer.

metal · http://electric.blog.hu 2017.10.31. 08:42:09

Kevés posztot olvastam még ezen a blogon, ami tetszett. Ez mindenképpen közéjük tartozik. Amúgy szörnyű, hogy mennyi ember nem jutott el arra az értelmi szintre, hogy ilyen egyszerű átveréseket átlásson. Pedig az MLM-él nagyon egyszerű a képlet: ha kell egy jelentős csomagot, árút, valamit megvenned (úgy, hogy nincs is rá szükséged) az elején, hogy majd később gazdag legyél, akkor az átverés.

ember100 2017.10.31. 08:54:52

Helló !

Lyó volt az írás , tetszett :)
A legnagyobb baj az MLM el hogy a legtöbbet NEM a forgalmazáson , termék eladásán tudod keresni HANEM azon hogy embereket szervezel BE és ITT a baj .

conchita wurst 2017.10.31. 09:13:10

@ember100: Igy van, ha az emberek beszervezesebol el a ceg vagy az adott uzletkoto akkor az atveres.

Ha viszont a beszervezett emberek generalta forgalmabol el az normalis uzletmenet.

VaradiJanos 2017.10.31. 09:21:33

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: biztos, hogy lelki sérült aki egy ilyen posztra is politizálva reagál, ráadásul reggel ötkor

commentes nikk 2017.10.31. 09:26:23

Az MLM tényleg úgy működik, mint egy vallás, reményt ad, hinni lehet és kell benne, ezért lehet ilyen szarságokkal fanatizálni az embereket, persze a felső 2-3% on kívül a többiek bukni fognak, vagy kidolgozzák a belüket aprópénzért, és a végén nem jön a nagy gazdagság.. Ami durva, hogy a környezetemben egyetemet végzett, kifejezetten intelligens, vezető beosztású emberek is benne vannak/voltak mindenféle mlm hálózatokban, egy közeli rokonom most adta fel a jól fizető állását, hogy egy új mlm-es hálózatban dolgozhasson (mondjuk ott bazi pénzes a család, szóval nem lesz belőle koldus, ha besül a biznisz). Anyám anno még a biogilisztázásban is benne volt, az mondjuk vicces volt, rengeteget figyeltem a gilisztákat kisgyerekként :)

conchita wurst 2017.10.31. 09:37:02

@commentes nikk: te sem erted

senkit sem erdekel, mennyit dolgozol, csak az eredmeny

2-3%-on kivul mas nem fog meggazdagodni MLMbol es masbol se, mert feladja. Ennyi. Ez nem a rendszer hibaja hanem a zembere.

"a felső 2-3% on kívül a többiek bukni fognak, vagy kidolgozzák a belüket aprópénzért, és a végén nem jön a nagy gazdagság."

Ez pontosan igy van minden nem MLM cegben is, csak az a kulonbseg hogy egy hagyomanyos magyar cegben sem kerulsz a felso 2-3%-ba par ev alatt, mig egy MLM cegben a lehetoseg adott ra.....magatol nem fog menni persze.

felső határ nincs 2017.10.31. 09:58:20

Egy jo MLM rendszerben /NuSkin pl./ a legjobbak tobbet keresnek mint az OTP vezerigazgatoja. Meg az un. csoro magyar piacon is, nem beszelve arrol h mi van ha az ember az egesz vilagon csinalja.

Tehat aki az MLMet szidja az egy fogalmatlan paraszt.

En akkor kezdtem komolyan venni, amikor egy korhazigazgato es egy ugyved ismerosom odavitt, mind2en milliokat kerestek mar elotte is.

Ennek ellenere en nem vagtam bele, nem nekem valo. En nem szeretek dolgozni.

MaCS_70 2017.10.31. 10:21:16

@Etniez: Attól, hogy Te nem ismersz ilyet, még lehet -- tudtommal van is, bőven.
Egy baráti családban például egy MLM-hálózatból szerzik be a háztartási szerek legnagyobb részét -- mert szerintük nagyon jó a minőségük és messze bolti ár alatt kapják meg házhoz szállítva.
Nem kereskednek velük, csak vásárolnak. Mégis megéri nekik, mert okosan, fenntarthatóan működtetett a rendszer.
Anno alaposan meg kellett ismernek ezt a kereskedelmi ágat, és biztosíthatlak arról, hogy nagyon komoly üzleti ráció van benne, ami még az internet korában is életképes.
Ettől még sajnos rengeted a de facto piramisjáték és lehúzós MLM.

MaCS

commentes nikk 2017.10.31. 11:43:56

@conchita wurst: jó, de a Ló Jenő Kft-nél nem zsongítják az agyadat azzal, hogy még pár hét és Diamant Master Chief Operator szintre jutsz el, és akkor rendelheted a Ferrarit :) Az mlm is kapitalizmus nyilván, ott sincsenek csodák, a különbség az, hogy ennek ellenére általában csodát ígérnek. Míg egy sima munkahelyen nem hülyítenek azzal, hogy ha kétszer annyit dolgozol, akkor utána fél évig a Bahamákon süttetheted magad. Plusz ugye az mlm-nek megvan az a nagyon undorító alapjellegzetessége, hogy az ismerőseidre kell tukmálni a különböző szarokat, sokszor behúzva őket a csőbe (velem is megesett, hogy egy tök fals indokkal odacsődítettek egy ismerős lakására, aztán öt perc múlva már a világ legjobb tisztítószerének az értékesítési elveit hallgathattam. Na ez fos...)

commentes nikk 2017.10.31. 11:49:53

@felső határ nincs: "korhazigazgato es egy ugyved ismerosom odavitt, mind2en milliokat kerestek mar elotte is." - na ezt el is hiszem, hogy az mlm előtt a kórházigazgató meg az ügyvéd milliókat keresett, de mi köze ennek az mlm-hez? :))))))))))))))))))) Az mlm alapvetően gusztustalan tukmálósdi, nagyrészt kamu szar termékekkel, amiről el kell hitetni a sok ostobával, hogy sokkal jobb, mint az ismert márkák, meg elő kell adni homályos áltudományos szövegeket, amiket normál ember kinevet, mert átlát rajta. Végülis nem rossz biznisz a hülyék lehúzása, de nekem meg ez a része nem menne, plusz utálok emberekkel beszélgetni, ezért se menne. De egészségére aki meggazdagodott belőle, én nem csinálnám sok pénzért se, mert csótány dolog.

Ráérek 2017.10.31. 12:10:34

Előre is elnézést a terjedelmes szövegért, de így teljes egészében van értelme bemásolni. Egy Amway-es ex-tag írta, még jó régen az Index fórumán:

".....
 
Hogy mire megy ki a játék:
Az emberek vágyait és álmait célozzák meg. Azt a titkon dédelgetett valamit, amit talán senkinek nem mertek idáig elmondani és nem hitték, hogy ez valaha megvalósulhat.  És azt a lehetöséget igérik, hogy ezt ők is el tudják érni. És ezt erősítik és hangsúlyozzák folyton. Én sokáig nem értettem, hogy miért kell annyit beszélni az álmokról és a vágyakról. Ha nem is minden embernek, de a legtöbbnek vannak céljai és vágyai az életben. Tudja, hogy mit szeretne és ennek megfelelően és a lehetőségeihez mérten választ magának szakmát, illetve munkahelyet. Miért kell úgy beszélni érett felnőtt emberekkel, mint egy 5 éves gyerekkel, akitől a szülei szeretnék megtudni, hogy mi az álma, mit szeretne kapni a születésnapjára vagy karácsonyra.
 
AZTÁN EGY IDŐ UTÁN MEGÉRTETTEM!!!
 
Egy embert csak az érzelmein keresztül lehet manipulálni és fogva tartani. A vágy és a félelem az, ami minden embert motivál és cselekvésre késztet.
 
A vágy:
Hogy megkapd, elérd azt, ami neked annyira fontos. A reklámok is így működnek. Vágyat ébresztenek az emberben, hogy ő is akarjon úgy kinézni 45 évesen, mint az a 18 éves modell a kozmetikum reklámban. Azt sugallják a reklámok, hogy: " Neked is lehet ilyen bársonyos a bőröd, ilyen selymes a hajad, ha ezt meg azt megveszed! Rád is így fognak bukni a csajok, ha az AXE dezodort használod. Te is lehetsz NAGYMENŐ, ha ezt a kocsit megveszed, és mindenki felnéz majd rád " Vágyat ébresztenek, hogy utána célod legyen azt elérni és megkapni!
 
Nem véletlen, hogy annyira fontos a VÁGY, más szóval a CÉL tisztázása és egyben felébresztése.
 
( Engem is mindig azzal piszkáltak, hogy mi a célom!!! Amikor behúztam a kéziféket és látványosan nem csináltam már semmit, akkor jöttek a szemét dumával, hogy: Neked nincs is célod!!! )
 
Aztán ha megvan a CÉL, akkor az ember már mindent megtesz azért, hogy azt elérje. Te is azért dolgozol. A sportoló is azért gürizik, hogy megnyerje a versenyt. Pedig csak egy kitüntetés a jutalom. A valódi CÉL az, hogy elismerjék, ünnepeljék, és ő legyen a legjobb. Az akadályok és nehézségek akkor már csak megoldásra váró feladatok. A fájdalmak már csak részei a végső célnak a GYŐZELEMNEK.

A félelem:
A másik olyan dolog, ami mindenkit motivál. Mindenki megtesz azért mindent, hogy elkerülje azt, amitől fél! Mindenki fél attól, hogy elveszítheti a munkáját, szerelmét, az álmait és vágyait! És ezzel lehet valakit a legjobban zsarolni és manipulálni is.
Elég, ha a főnök néhány megjegyzéssel megingatja beosztottját abban a hitében, hogy stabil a munkahelye, máris ” hatékonyabbá ” válik a beosztott.

Az Amway-ban is ezt a két dolgot kombinálva csalják be és tartják az embert fogva. Alattomos módon kipuhatolják az emberek vágyait, amivel munkára ösztönzik. Aztán megfélemlítik, hogy mindezt elveszítheti, ha kilép mert nem elég kitartó.
 
(Na Ők volnának a lúzerek, a vesztesek. Azok, akiknek nincsenek álmaik és vágyaik. Ők a társadalom örök vesztesei. És ugye ki akarna lúzer lenni, akit elítél az Amway társadalom?)

Ezért undorító az a kijelentés, hogy: Mindenkinek van 3 hónap kipróbálási lehetősége! Ezért gusztustalan az, hogy beférkőznek az emberek intim szférájába, lelkébe, álmaiba. A 3 hónap alatt kialakítják azt az érzelmi függőséget, hogy utána ne tudjon az ember szabadulni. Azzal zsarolják, hogy ha nem dolgozik, vagy nem elég kitartó és kilép, elveszítheti az álmait!!! És a tragédia az egészben az, hogy ezt tudatosan csinálják!!!

Mindenki szeretne boldogan élni! Mindenki vágyik az anyagi függetlenségre. Ezt ígéri az Amway ! Nincs semmi köze a logikához!!! Nincs semmi köze ahhoz, hogy más mosópor jobb-e vagy nem, olcsóbb-e vagy nem, mint az SA8. Nem számit, hogy a PUR mosogató ugyanúgy hígítható, mint a Dish Drops. Nem számit, hogy a Colgate fogkrémből ugyanúgy elég egy borsónyi mint a Gliester-ből! Az Amway anyagi függetlenséget ígér, a PUR meg NEM!!! És ez a lényeg! Ezek érzelmi szálak!
 
Egyébként, meg ha észrevetted, az szné1234 kétségbeesetten próbálja menteni az álmait, pedig jó néhányan hoztunk fel logikus érveket az Amway-al szemben.
 
Végezetül egy mondás, amin érdemes elgondolkozni:

HA EGYSZER VOLT VALAMID ÉS ELVESZTETTED, AZ SOKKAL ROSSZABB, MINTHA NEM LETT VOLNA SEMMID!
 
Ezért roppannak bele olyan emberek, akiknek NEM sikerült ez az üzlet. Elvesztették az álmaikat, amiben – talán az életben először - hinni is mertek, hogy megvalósulhat!!!!  Elvesztették az önbecsülésüket és a reményt!!!

És a mondás szerint:  ”A  REMÉNY HAL MEG UTOLJÁRA.” És ha a REMÉNY is meghalt, MINDEN MEGHALT. "

Etniez 2017.10.31. 13:48:42

@Nazareus: Nem konkrétan azt a terméket lehet megvenni, hanem tartalmában ugyanazt, más külsővel vagy logóval.
Pl a Tuppwerware egy jó minőségű műanyag termék, lehet hasonlót venni szinte bármelyik boltban itt Londonban, harmadáért.
Amway is csak egy kemikália, helyettesíthető máshonnan.
A többi, fel nem sorolt dettó.

Etniez 2017.10.31. 13:50:14

@conchita wurst: Úgy életképes, hogy ezrek dolgoznak rabszolgaként az adott cégnek, a fentiek meg elteszik a pénzt.
Igazából ezt tartja őket működésben. Ha rendes pénzt fizetnének az alkalmazottaknak / tanácsadóknak, akkor lenne életképes.

Etniez 2017.10.31. 14:00:45

@conchita wurst: Egy rendes, nem mlm cégben tudod tervezni a fizetésed és nem a minimábér környékén jössz ki, tovább a cég eszközeit használod és nem a sajátod.

Nazareus 2017.10.31. 14:17:11

@Etniez: Ja, jó, ennyi erövel mondhatjuk azt is, hogy a Nike cipö csak egy sima szövet, hasonlót lehet venni noname-t csak jóval olcsóbban. Ezzel nem akarom az Amwayt vagy a másikat a Nike-hez hasonlitani :)

commentes nikk 2017.10.31. 14:22:40

@Etniez: Az ilyen Amway és Tupper-féle termékek egy dologban tudnak többet, remek misztikum épült köréjük, hogy a legjobbak, jobbak, mint a boltiak, mondjuk a miérteknél nagyjából elvérzik a dolog, de jól tartja magát a hit, hogy ezek a "pult alól" árult holmik jobbak mint az üzletekben kaphatóak. Holott egy Cillit vagy egy ikeás műanyagedény ugyanazt nyújtja, gyakran kedvezőbb áron, de az Amway-jel nem csak terméket kapsz, hanem sztorit, élményt, unikumot is, hogy valami elitklub tagja vagy a vásárlással.

felső határ nincs 2017.10.31. 17:34:00

@Etniez: ez a hagyomanyos cegeknel van igy

az MLMben barki lehet fonok, a hagyomanyos cegekben pedig a felso 1% teszi el a penzt, igen

VT Man 2017.10.31. 19:19:52

@conchita wurst:
"Az MLM nem az átverés, hanem a kapitalizmus szinonímája."

Európában magyarországon van a legtöbb MLM hálózat egy fõre vetítve.

Tehát itt a legerõsebb a kapitalizmus.

VT Man 2017.10.31. 19:21:33

@Nazareus:
Nyugodj meg, ha az Amway átcímkézett Nike cipõket árulna, azt legalább 5-szörös áron adná, mint a Nike.

Etniez 2017.10.31. 19:33:33

@Nazareus: Azt hiszed a Nike valami különleges? Vannak pulcsijaik 50 fontért, pont ugyanabból az anyagból varrják meg, mint amit 15 fontért megveszel noname-ben.
A különbség a Nike felirat, az kerül 35 fontba.
Ugyanez megy az Amwaynél, Tuppernél, stb.
Van egy cucc, ami nem mlm-ben, hanem hagyományos boltban sokkal olcsóbb. Amivel többet fizetsz ki, azt teszi el a felső 1% diamongoldüberfaszaclubmemberek.
A birkák meg alattuk felélik a baráti társaságukat.

Tudod, miért annyi a Nike? Mert marketingeznek ezerrel. Fossák a pénzt a különböző menő csapatokra, emberekre, hogy használják a termékeiket. Ez adja el. Minden nagyobb márka ebből él, tehát a "marketingre kidobott pénzt" nem kidobott pénz.
Azért adja el az Iphone 1000 dollárért az aktuális telefonját, mert abból 600 dollár az Apple marketing értéke, amit a vevő megfizet.
Ennyi. Az MLM nem marketinggel, hanem rabszolgákkal dolgoztat, de még így is kurva drága. Ki érti? Hogyan lehet bármi olcsóbb a hagyományos boltban, mint az MLM-rendszerben, hiszen az szerintetek a költséghatékonyság netovábbja? Talán mégsem az?

conchita wurst 2017.10.31. 19:45:09

@VT Man: persze persze itt van a legtöbb, honnan veszed?

- másrészt semmit nem mond hány hálózat van mert van olyan ami évi 100.000 ft forgalmat csinál van ami heti 100 milliót

conchita wurst 2017.10.31. 19:51:20

@Etniez: nem kell ktghatékonynak lenni az MLMnek, nyilván annyiért adják amennyiért tudják amennyiért eladható

Ha neked drága, nem veszed meg, csak azt nem értem miért kell ezen felháborodni.

Én sem MLMezek és még ha azt is csinálnám, semmi hasznom nem lenne abból hogy itt kommentelek ugye.

Én az előítéleteket nem szeretem. Az MLMet így nagy általánosságban olyan emberek fikázzák, akik soha nem dolgoztak benne, fingjuk sincs hogy mit jelent, csak hallották a szomszéd pistától hogy az unokahúga nem gazdagodott meg belőle mert 2 hét után abbahagyta.

Etniez 2017.10.31. 20:51:59

@conchita wurst: Nekem konkrétan egy rokonom dolgozott benne, többe is egyszerre és nem gazdagodott meg belőle, sőt.
A sok területi első hely után elfogytak a barátai és ismerősei meg az ismerősök ismerősei és dobták a lecsóba, ma a nagy mlm-es haverjai meg sem ismerik az utcán.

Jobb lenne, ha nem okoskodnál általánosságba!

Továbbá, nekem nem drága, havi nettó béremet le sem merem írni, mert azt hinnéd kamázok. Maradjunk annyiba, hogy hülyék szórják el a pénzt mlm- dolgokra.

Nazareus 2017.10.31. 21:55:24

@Etniez: Persze, igazad van! Attól az MLM még egy használható marketing-fogás-forma. Mert nem csak az MLM dolgoztat rabszolgákkal, hanem mindegyik nagy cég. Nagy különbség nincs - tökmindegy MLM Amway, vagy Apple, pusztán a marketing útvonal más. De pont azért, amiért az Apple (aki rabszolgákkal dolgoztat) legális és használható marketinget használ legális és használható az Amway útja is. A különbség talán az, hogy az MLM-et könnyebb felhasználni csalásra - bár ebben sem vagyok biztos, mostanában terjed a Facebook-on (ami a hagyományos reklámozási formát jelenti az MLM-el szemben) olyan tömeges csalássorozat, hogy márkás termékeket árulnak jelentösen olcsóbban... persze a vevö nem kapja meg a terméket fizetés után, de ez nem jelenti azt, hogy az összes Facebook termékreklám csalás.

conchita wurst 2017.10.31. 22:35:37

@Etniez: akinek elfogynak az ismerősei az szarul csinálja

aki jól csinálja annak egyre több lesz az ismerőse

annak oka van ha nem ajánlják tovább

conchita wurst 2017.10.31. 22:38:49

magyarul az ismerősöd tukmált, és ezért a kutya sem ajánlotta be sehova

van ilyen, úgy hívják hogy rossz üzletkötő

Untermensch4 2017.11.01. 00:35:05

@Guzzista: Tulajdonképpen írhatjuk ly-nal is. Én azért is javasolnám mert ez mégiscsak agyományosabb :)

Untermensch4 2017.11.01. 00:42:24

@conchita wurst: Egyik volt főnököm egy hagyományos magyar cégben került a "felső 2-3%-ba" hátszél nélkül, szakterületen kívülről érkezve, szorgalmas munkával és tanulással.

Untermensch4 2017.11.01. 00:52:02

@Nazareus: Egyszer vettem egy noname sportcipőt a kiciócó boltban. Évekig jó volt, az lett a végzete hogy lusta voltam a cipőfűzővel bajlódni és apránként szétrángattam a sarkánál.
Ez mondjuk pont szerencsés véletlen lehetett.

conchita wurst 2017.11.01. 07:20:55

@Untermensch4: gratula! semmi gond ezzel.

csak nincs a felső 2-3%ban az igazgató sem, hiszen nem tulajdonos, hanem alkalmazott

a jó MLM cégekben a rendszer, az ügyfélkör eladható, mindenki a tulajdonosa a saját boltjának

Etniez 2017.11.01. 07:32:48

@conchita wurst: Már megint okoskodsz általánosságban. Ez a szokásod?

conchita wurst 2017.11.01. 07:47:33

@Etniez: olyan nincs hogy egy jó szolgáltatást nem ajánlanak tovább=semmi különbség az MLM és egy ügyvéd/orvos akármi között

azaz az ismerősök elfogyása a legbambább kifogás evör

Untermensch4 2017.11.01. 10:34:11

@conchita wurst: Ennél a konkrét cégnél a két igazgató egyben tulajdonos is. A menedzsment többi részével együtt sztem egy üzemvezető-igazgatóféleség még alkalmazott létére is éppen benne van a felső 2-3% -ban.
Ha úgy nézed az mlm-es hiába "maga ura"-vállalkozó, ha fizetnie kell a brand+háttérért akkor hasonlóan le van kötve mint egy alkalmazott, a "cég" "kirúghatja" azzal hogy ezeket nem kapja tovább.

conchita wurst 2017.11.01. 19:08:04

@Untermensch4: az MLMnek is megvannak a hátrányai, kétségtelen, a legnagyobb rögtön hogy egy komoly üzlet felépítése nagy munka, viszont a fenntartása kevesebb munka -

az MLMeseket kirúgni nem lehet, a vállalozó-vállalkozó szerződéseket persze fel lehet mondani de ez az MLM cégnek sem érdeke, úgyhogy csak extrém esetben csinálnak ilyet és akkor is kompenzálni kell az általa bevitt ügyfelekért/vezetőkért

conchita wurst 2017.11.01. 19:09:39

@Untermensch4: az MLMnek is megvannak a hátrányai, kétségtelen, a legnagyobb rögtön hogy egy komoly üzlet felépítése nagy munka, viszont a fenntartása kevesebb munka - egy sima igazgatót ritkán fizetnek miután már nem dolgozik a cégnek, de az MLMes a jutalékát a saját hálózatából kaphatja akkor is amikor nem dolgozik

az MLMeseket kirúgni nem lehet mert nem alkalmazottak, a vállalozó-vállalkozó szerződéseket persze fel lehet mondani de ez az MLM cégnek sem érdeke, úgyhogy csak extrém esetben csinálnak ilyet és akkor is kompenzálni kell az általa bevitt ügyfelekért/vezetőkért

conchita wurst 2017.11.01. 19:34:30

de a cikk címére utalva:

akarsz napi 196 eurót keresni?

Ezt sok módon meg lehet tenni, kezdetnek alkalmazottként egy jó szakmában sem lehetetlen, még mo-n sem.

Vállalkozással, franchise-szal, mlm-mel, befektetéssel ennél sokkal többet lehet keresni csak az a baj hogy a legtöbb ember nem is ismer ilyeneket ezért nem akar hinni benne hogy sikerülhet kapcsolatok, kezdőtőke stb. nélkül pedig rengeteg ember kezdett ilyenek nélkül vállalkozásba - csak be kell őket mutatni az embereknek.

Ha felmentek a youtube-ra csomó ember keres ennyit az egyik legegyszerübb üzlettel, az Ebay dropshippinggel, és részletesen vlogolják hogy lépésről-lépésre mit kell csinálni, sokszor teljesen ingyen. De az hogy egyszerü, nem jelenti hogy könnyü, nem könnyü mert mint minden üzletben, az elején ingyen dolgozol, és eltarthat pár hónapig, fél évig esetleg míg rendszeres jövedelmed lesz belőle...na a gond ott van hogy a zemberek 98%-a nem fog napi 2 órát részmunkidőben hónapokig dolgozni a 'semmiért'.

Igy sosem lesz üzletük, ilyen a világ.

Untermensch4 2017.11.02. 18:30:50

@conchita wurst: "egy sima igazgatót ritkán fizetnek miután már nem dolgozik a cégnek, de az MLMes a jutalékát a saját hálózatából kaphatja akkor is amikor nem dolgozik

az MLMeseket kirúgni nem lehet mert nem alkalmazottak, a vállalozó-vállalkozó szerződéseket persze fel lehet mondani de ez az MLM cégnek sem érdeke, úgyhogy csak extrém esetben csinálnak ilyet és akkor is kompenzálni kell az általa bevitt ügyfelekért/vezetőkér"

Ha a sima igazgató a prémium/cafeteria egy részét csak osztalékot adó részvényben kapja akkor kaphatja, ráadásul ez a cégnek is érdeke mert így abban lesz motivált hogy hosszabb távon jó hatást fejtsen ki a cégre.
Az meg régi jogász bölcsesség hogy "a papír mindent elbír", a vállalkozó-vállakozó szerződés kezdetén ugye az mlm-cég fogalmazza a szerződést, az apróbetűs részt is...

conchita wurst 2017.11.02. 19:15:44

@Untermensch4: egyetértek, van hogy adnak részványopciót, akár a dolgozóknak is

a szerződésekkel vigyázni kell, hisz sok az MLM csalás, de más cégek is alkalmaznak trükkös szerződéseket

Reactor 2018.03.29. 23:00:39

Az a szégyen, hogy van, aki ezeket a kamu szar lehúzásokat be is eszi. De hát újszülöttnek minden vicc új, szokás mondani.

@conchita wurst: Nem hozzállás kérdése, hanem üzletpolitikáé. Senki nem azért maradt csóró MLM-ezés után is, mert az akart maradni.
Lehet, hogy nem mindegyik MLM átverésnek indult, csak menet közben "valahogy" az lett belőle, hogy 100% hasznot realizálhassanak a felső szintek, ne csak 99%-ot. De az is igen gyakori, hogy átverésnek ugyan nem átverés, csak épp lószart se keresel vele ár/érték arányban. Ha több időt/energiát/pénzt fektetsz a melóba, mint amennyit visszahoz, akkor vastagon szarul jársz, hiába hót becsületes a rendszer.

Arról meg egy betűt nem írtál ugye, hogy évi 600 rugó után adóznod is kell belőle. Alatta persze nem kell, kérdés, hogy havi 50 ezer forint mire elég (ha NAGYON meghúzod a nadrágszíjadat, a rezsit talán ki tudod fizetni belőle). Ha viszont évi 600 felett van bevételed, akkor választhatsz: vagy adózol belőle, és miután az állambácsi két kézzel söpörte be a maga hasznát, alig marad több a már említett havi 50-nél, ha viszont adót csalsz, egy szép napon bekopogtat majd a NAV, és szerencsés esetben az utolsó féknyomos alsógatyádat is elszedik, rosszabb esetben mehetsz a hűvösre a germók közé.

@felső határ nincs: Aham, mert MLM-átverésben nem azok teszik zsebre a nagy hasznot, akik a piramis csúcsán vannak? De bizooooony!
Akkor miben is jobb az MLM-átverés mint a mezei Jóskapista Rt. Merthogy az egyik hangzatos lózung szerint sokkal jobb náluk. Ja, hogy semmiben? Akkor erről szerintem ennyit.
Ja, és ez akarna lenni a jövő üzletmodellje, a maga zsebkendőnyi kis piaci részesedésével ami 2020-ra TALÁN eléri a 2 százalékot :D
süti beállítások módosítása