Naponta frissülő tartalommal, ami gondolkodásra késztet

IFL Gazdaság

Coco Chanel 20 aranyköpése

2013. június 12. - Szarvas Norbert

15183_479527825425296_1606822690_n.jpgCoco Chanel 20 aranyköpése:

1., A nők G pontja a SHOPPING szó végén található!
2., Minél rosszabbul állnak a dolgaid, annál jobban kell kinézned!
3., Minden férfi életében csak egy nő létezik, a többi csupán az árnyéka.
4., Nem szeretem a zárt felsőket - amikor férfiakkal beszélgetek, nem látom, hogyan viszonyulnak hozzám!
5., Minden nőnek két dolgot kell pontosan tudnia: MIT és KIT akar!
6., Ne menj hozzá olyan férfihez, akinek csak aprópénz van a pénztárcájában!
7., Nem érdekel, hogy mit gondoltok rólam, én nem gondolok rátok egyáltalán!


8., Nincs ronda nő, csak lusta!
9., A nő addig idegeskedik a jövője miatt, amíg férjhez nem megy. A férfi nem aggódik a jövője miatt, amíg meg nem házasodik!
10., Ha olyan dolgot akarsz birtokolni, amid soha nem volt, olyan dolgokat kell megtenned érte, amiket sosem tettél!
11., Ha szépülni szeretnél, a lelkeddel és a szíveddel kell kezdened, mert addig egyetlen kozmetikum sem fog hatni!
12., Az a nő, aki semmilyen kozmetikumot nem használ, túl sokat gondol magáról!
13., Visszafogni magad, amikor bánt valami, és nem hisztériázni, amikor fáj- ilyen a tökéletes Nő.
14., 40 után már senki sem fiatal, de ellenállhatatlan élete végéig maradhat!
15., Minden a mi kezünkben van, ezért soha nem szabad feladni!
16., Az öregség nem óv meg a szerelemtől, de a szerelem megóv az öregségtől!
17., Mindenki röhögött az öltözködési stílusomon, de ebben rejlett a sikerem titka. Más voltam.
18., Az igazi boldogságért nem kell sokat fizetni.
19., Ha szárnyak nélkül születtél, hagyd, hogy kinőjenek!
20., A nő keze a névkártyája, a nyaka a személyije, a melle az útlevele.

 

  ►►►►

Gyerekmegtakarításról szeretnél többet megtudni? Klikk

✰ ingyenesen letölthetsz egy hasznos pénzügyi eszközt:  Klikk

Segítsek neked vagy kérdésed van pénzügyekben? Akkor írj:

✰✰ szarvas.norbert@iflgroup.hu vagy

✰✰ www.iflgroup.hu 

Itt találsz meg minket, ahol további "csak itt megjelenő" egyedi tartalmakat is olvashatsz

  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iflgazdasag.blog.hu/api/trackback/id/tr255357206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.13. 09:53:52

egyik másik simán elmenne bölcsességnek is nem csak aranyköpésnek!

2013.06.13. 10:21:09

Ezek valóban igazságok. Tudta ő, amit egy nőnek tudnia kellene. Ajánlani kellene a fiataloknak, hogy lehetnek ismét nők, az erőszakosan uniformizált mai divat ellenére. Mentálisan is.

abrhamakk 2013.11.20. 16:37:54

Bölcsességek?! Melyik?Hogy ne menj hozzá olyan férfihoz,akinek csak aprópénze van? És ezt kéne tanítani a fiataloknak? Maguknak elment az a maradék kis esze is! Ez egy beképzelt,ótvaros dög. Nem Nő.

nyisziati 2013.11.23. 17:28:12

Több ellentmondás is található az itt leírtakban, pl. mi van, ha az "igazi"-nak csak aprópénz van a zsebében?
Ez már ellentmondana a 3. pontnak, hogy minden férfi életében csak egy nő van. Csórók is lehetnek boldogok, sőt.

marianna68 2013.11.23. 19:34:22

Igen, igaza van nyisziatinak,több ellentmondás is van.Ha valaki jól megnézi a képet, a feje tartását,a vékony csík száját.Hm...nem igazán társas lény.Ahhoz kompromisszumok is kellenek,és ő nem úgy néz ki.
Senki se szereti ha megmondják neki,hogy érezzen.
Már pedig ő megmondja. Ha ettől NŐ valaki,és ez kell a férfiaknak,Hmmm annak úgy kell.
Sok boldogságot egy ilyen nővel.:)

Pet1988 2013.11.30. 15:58:14

Az összes találó!! Ez a NŐ tudott valamit :)

Megvalósító Macska · http://megvalositas.blog.hu/ 2014.02.16. 21:23:58

Három állítással nem értek egyet, a maradék 17 között viszont akad pár olyan, amellyel nagyon is. :)

whowho 2014.02.24. 13:14:43

@nyisziati: Manapság az van, hogy akkor pénzelheted, ha NŐ vagy. A férfiak ugyanis nem fognak RÁD áldozni. Akkor se ha van nekik, ha meg nincs, akkor lenyúlnak. Tapasztalat. A csóró is ugyanolyan szemét, mint a gazdag, de a gazdaggal legalább eljutsz nyaralni, autó lesz a se..ed alatt és ilyenek. Engem úgy neveltek fel, hogy nem a pénz számít. Én ezt több évtizedig tartottam is, én hülye!!!, aztán rájöttem keserű tapasztalatok árán, hogy igenis SZÁMÍT A PÉNZ!!! Sajnos ez van. Meg mesék, azok vannak, de azok sem mindig érnek szép véget. Úgyhogy igaz szerelem NEM létezik, vagy legalábbis elmúlik, egyetlen ami számít, ha van, az pedig a PÉNZ. Mert akkor ha válsz is jut is, marad is. Amúgy meg csupasz popó 2,5, állhatsz kifelé az út szélére, meg sarokra. :)

whowho 2014.02.24. 13:20:43

@abrhamakk: Egy nőnek ezt igenis néznie kell a pénztárca vastagságát, tudja drága Uram, ugyanis a pasi, ha kiszáll a kapcsolatból és a nő ott marad 2 gyerekkel pl., akkor a nőnek vége van, ha a pasi nem tud miből gyerektartást fizetni és támogatni őket. Ez a csúnya igazság. Manapság a férfiak csak úgy arrébb állnak, egyik napról a másikra, nagyon sok példát láttam a környezetemben, de én is tudnék mesélni nagyon ronda dolgokat, olyanokat, hogy a leájulna a monitor elől. :) Leírtam másik kommentelőnek, hittem én is abban, hogy nem a pénz számít, de tudja... igenis számít, mert a szegény még köcsögebb, mint a gazdag, nem elég hogy a szegény bunkó, semmirekellő, hanem még anyagilag le is nyúlja a nőt, ha van pénze. Erre is rengeteg példát láttam a közvetlen környezetemben. Itt már nincs igaz szerelem, itt anyagi érdekek vannak. Ilyen a világ. Úgyhogy nagyon is ezt kell tanítani a mai lányoknak, de már nem is kell nekik, mert több eszük van, mint az én generációmnak és eleve szóba sem állnak csórókkal. És jól is teszik. Én is megbántam, hogy szóba álltam valaha egy csóri senkiházival is, az igaz szerelmet remélve. :D Ha mesét akarok, akkor leveszem a polcról egy mesekönyvet.

abrhamakk 2014.02.24. 13:26:37

@whowho: Nő vagyok,kedves. Mindenki felelős a tapasztalásaiért.. Ön sajnálatraméltó, de hogy ezt a hozzáállást adja tovább a gyerekeinek,az tragédia. Mert ők is ugyanolyan szerencsétlenek lesznek emiatt, mint maga.

whowho 2014.02.24. 13:50:40

@abrhamakk: Ez nem szerencsétlenség kérdése, a sorsát mindenki maga alakítja. Meg sokszor a körülmények. A lehető legjobbat kell kihozni belőle. Tudja: kis pénz kis foci. És nem csak a saját tapasztalásaim alapján mondom ezt, hanem amit látok, hogy a 20-70 évesig mit csinálnak a férfiak. Van 25-35-46-55-70 éves barátnőm és látom, mit tesznek velük. A jó szívük áldozatai, akiket keményen kihasználnak. És ez csak a jéghegy csúcsa. A ez egyiket milliókkal nyúlta le a pasija, aztán még jó el is verte, a másiknak 11 évig volt férje, aki egyik nap összecsomagolt, elvált tőle, elvitt kocsit, 8 millát, mindent... aztán feljelentette a volt feleséget okirathamisításért, apehnál, mindenhol... csak úgy. Csak azt nem vette számításba, közös vállalkozásnál ő is előkerül... :) A hamis vádak pedig nem álltak meg... A harmadikhoz odajárt a pasi kajálni, hangoztatta, ilyen szegény, olyan szegény, stb, cserébe meg semmi. A negyedik a repjegyét fizettette a nővel, szülinapjára elfogadta a bőrcipőt, míg visszafelé hangoztatta, nincs pénze, az ő családjában nem szokás ünnepelni a szülinapot, stb... Csóró vacsorameghívása az alábbiakban zajlott az első randin: - Kérdi a cukrászdában 1 óra beszélgetés közben: meghívhatlak vacsorázni, benne vagy egy közös vacsiban? Nő: - Igen. És hová? Csóró: - Hozzám. Nő: - Néz... nagyokat... ühüm.... És mi lenne a vacsi? Csóró: - Sült krumpli magában, vagy vajas kenyér... És ez megtörtént eset. Ingyen szex jól jött volna, sült krumpliért cserébe... A pasi kb. 45 éves.... Erről ennyit. A gazdag az legalább elvisz rendes étterembe, vagy pizzázni, vagy ilyenek. :D

abrhamakk 2014.02.24. 13:53:38

@whowho: mondom, mindenki felelős a tapasztalásaiért. Én még csak hasonlót sem látok a környezeteben... de szerintem maga csak szórakozik, egészségére.

whowho 2014.02.24. 13:54:28

@abrhamakk: És még pár eset: 8 éve együtt vannak, pasi felajánlja, kifesti a nő új lakását. A pasi jár a nőhöz legtöbbször, víz, gáz fogy, mosni a törcsit, stb., meghívni nem hívja sehová, mert nincs pénze, a fürdőbe pl. elhívta a nőt, és a pénztárnál arrébb állt a pasi, neki nincs pénze... szóval a festés... felajánlja, hogy kifest... PÉNZÉRT. Elteszi a pénzt előre, majd a fele munkát nem végzi el. Szóval nem kell nekem bemutatni, milyenek. 10 éve még találkoztam normálissal, azóta nem igazán. Elaljasodtak.

whowho 2014.02.24. 13:57:01

@abrhamakk: Ez nem szórakozás, ez a való világ. Akinek mesélem, mindenki szörnyülködik. Pedig egyik barátnőm sem elvetemült. Akit milliókkal lenyúltak, az a pasi még az ebédet is vitette magának étteremből... :( Ezek megtörtént események... Sajnos. Ezért mondom azt, amit. És a nők mindegyike normális, becsületes dolgozó nő, akik sosem akaszkodtak senki nyakára, ezt hozzátenném. Vállalkozótól kezdve, középiskolai tanárig van minden.

whowho 2014.02.24. 14:02:37

Elmondhatom én is, párkapcsolataim alatt a legnagyobb ajándékom kb. 6000 ft-os ajándék volt. Egy sima, lehető legegyszerűbb bluetooth headset. Mert ugye én nem vagyok nagyigényű, nem vagyok olyan, aki lenyúlja a másikat. Aranyat, nyaralást sosem kaptam, mert mindig fizettem a saját részem. És ennek meg is volt a köszönete. El lehet mondani, a pasik ahhoz a nőhöz ragaszkodnak, akibe sok pénzt fektetnek, Azt már nem engedik el csak úgy, azért küzdenek. De ha én felajánlom, hogy néha fizetek étteremben, itt-ott, annak nincs jó vége sajnos, én ezt tapasztaltam.

whowho 2014.02.24. 14:08:27

@abrhamakk: Ez saját élmény... mondjuk ennek volt mit a tejbe aprítania... USA-ból hazajött 38 éves agykutatás területén dolgozó, magas, jóképű, jó kiállású pasi, társasházi lakás, autó, minden... Első randi...valahol a parton egy igénytelen helyen egy üccsi, ropi. Második randi... a folyópartra hoz plédet, már se üccsi se semmi, hanem a pléden kiglancolva ülni a kemény földön... 40 fokban... miközben bámuljuk a vizet, ő meg panaszkodik, hogy mióta hazajött, hogy utálja a melóhelyét...a többit nem részletezem, de elmondom, soha többet nem találkoztam vele. :D

abrhamakk 2014.02.24. 14:15:39

@whowho: talán ha nem állandóan a pénz és a pénzen vásárolható dolgok körülforogna az agya... szerintem az agykutató nem is tudja, mitől menekedett meg.. én a magán szörnyűlködöm,nem a történetein... az ilyen pénzéhes,pénzcentrikus nők miatt van az a vélemény a férfiakban,hogy a legtöbb nő egy pénzéhes kurva. Ahogy olvasom az ön sorait, van benne valami...

whowho 2014.02.24. 14:20:21

@abrhamakk: Ismerkedjünk szegénnyel, nem baj ha nincs pénze... következő kép, már csak nálam vagyunk, felajánlja, hogy beköltözik hozzám, alapítsunk családot. Kiraktam. Tudom, nekem semmi sem jó, elszúrtam ezt is. :) Másik szegény, lelencből kivett, középsikolai tanár, lelkileg egyértelműen sérült. Két randi, aránylag jól ment minden, jön a 3. randi...találkozunk ekkor és ekkor, itt és itt. Mondja, hogy valahol rendezvényen lesz, de odaér addigra. Kérdezem, biztos ez, mert nem gond, ha nem talizunk, majd akkor másnap, nyugodtan bulizzon. Nem-nem, ő jön. Ok. Odamegyek, a város másik végéből, várok pár percet, sehol senki, se telefon, se sms, semmi. Ok, nem gond, elmegyek barátnőkhöz, nem messze vannak egy rendezvényen. Egy-másfél óra múlva jön az sms, hogy akkor én most menjek oda, ahová megbeszéltük, fél óra múlva ott lesz. Mondom ne hari, de ez nem így működik. Szó szót követett, a végén már minden voltam, csak szűz lány nem. :) Ha ott van, meg is ver sztem. Középiskolai tanár... Másik középiskolai tanár... találkozó 1. jól sikerül, de már gyanús valami. Találkozó 2. elérkezik. Jön nagy vigyorogva (eleve gyanús), puszi-puszi kérdi mit iszok? Mondom ásványvizet, ne terheljük a másikat anyagilag. Közben érzek enyhe borszagot. Mire ő rendeli, majd a pultnál még mondja a csaposnak, ő kér egy fröccsöt is, de nem is, mert egy fröccs nem fröccs, legyen mindjárt kettő. És hozzáteszi, volt nála vmi mester és azzal már iszogatott. :D Aztán végig arról beszélt, mennyit ivott ő a gyerekekkel az osztálykiránduláson, randi közepén elmegy slozira, vagy 15 perc múlva abászkodik vissza, közben a kezében a telefon, sms-t ír, de nem nekem ugye. És meglepődik, hogy én meg átültem közben ismerősök asztalához, mikor nem talál az asztalunknál. Vajon miért? :D Többet nem voltam elérhető számára.

whowho 2014.02.24. 14:25:35

@abrhamakk: Nekem sosem kellett más pénze, mindent magamnak teremtettem meg, megdolgoztam érte, még egyetem mellett is melóztam éjjel, félév ismétlés nélkül. Pont ezt mondom, hogy eddig nem néztem a pénzt, de ezentúl igenis kell, mert a nagy szerelemmel nem lehet messzire jutni. Ezt régen is tudták, ezért házasították ki jól a lányokat. Ez régen is trend volt, csak a nagy egyenjogúság ezt elfeledtette. Ugyanis egy nő nem olyan értékű tagja a társadalomnak, mint egy férfi. Egy egyedülálló nőt gyerekkel fel sem vesznek dolgozni sehová. Ha a férfi nem támogatja, nagyon kemény világ vár rá és a gyerekre is. Valószínűleg vagy éheznek, vagy nem lesz a gyerekre ideje. DE még ha van párja sem veszik fel a kisgyerekes anyukát. Próbálja ki. Bátyám felesége is így járt, megmondták, hiába a férj, nagyszülők, ha beteg a gyerek, az anya fog javarészt otthon maradni. Nekem eleve úgy nyitottak a melóhelyen, hogy MAXIMUM ' ÉVET maradhatok otthon a gyerekkel, ha szülök. Maximum. Szóval ezért tartom fontosnak a pénzt ennyi tapasztalat után és ennyi idősen.

whowho 2014.02.24. 14:29:51

@abrhamakk: 1 évet akartam írni, csak nem azt írtam véletlen. Nem kell ítélkezni mások felett, amíg nem lép a másik cipőjébe és nem járja végig az útját. Nem tudhatja, kinek mit oszt az élet, nem mindig mindent rajtunk múlik. Ahogy a Biblia is írja: "Ne ítélj, hogy ne ítéltess." DE ha majd a gyereke halálos kórral fog küzdeni és végignézi, ahogy kínok közt meghal, rájön, nem minden Önön fog múlni. Hiába akarja Ön, hogy meggyógyuljon, ha a gyerekének más van megírva. Ezt tartsa észben és gondoljon ezekre, mikor ítélkezik. ;)

abrhamakk 2014.02.24. 15:22:11

@whowho: A jó édes anyját fenyegesse maga elmebeteg állat.

whowho 2014.02.24. 19:14:57

@abrhamakk: Nem fenyegetés, ki fenyegeti magát? Kezeltesse magát, ha paranoid tévképei vannak. Erről én nem tehetek. DE akkor se ítélkezzen, hogy ki mit érdemel. Bármi megtörténhet Önnel is, a gyerekével is. És akkor is a gyereke lesz a hibás, mert rossz volt? Vagy Ön? Csak kérdem. Vigyázzon a szájára, javaslom... Ma ítélkezik, holnap Önnel történik ugyanaz... Akkor mi lesz az ítélet? Hm? Gondolkodjon el és nézzen mélyen magába, milyen gyermekkori, felnőttkori traumái vannak, s próbálja feldolgozni, sokat segítene magán és a családján is... :)

Horazon 2014.09.09. 12:09:44

@whowho: fogalmazzunk ugy, ha ennyire silany lenne az eletem, inkabb elmennek radioval zuhanyozni....

-Egy mocsok ferfi-

Szemekbe zárt titkok 2014.09.23. 17:00:34

Végigolvastam a hozzászólásokat. Azt gondolom, Coco nem ilyen NŐk-re gondolt.

Andra Tattoo 2015.01.03. 17:34:12

@whowho: igazán nem akarom megbántani, de igazából ön a közös pont az összes leírt élményedben.
elárulom, hogy nekem a legjobb élményeim szinte alig kerültek pénzbe. ami nekem lejött az egészből az az, hogy az eddigi élete során képtelen volt kiépíteni egy anyagi biztonságot, ezért ezt felismerve mástól várja és másra hárítja a felelősséget. igazából ha ez a fontos számára, akkor menjen el dubai-ba az arabokhoz pénzért baszni. nekik van és szórják is rendesen.. igen, nekem pöcsöm nőtt, de nem hiszem, hogy ezért elnézést kéne kérnem. no meg azért sem, mert nem szórom azt a kevés pénzemet egyből el mindenfelé. én pl egy olyan randin, mint amit leírtál (agykutató, folyópart, stb) sokkal jobban érezném magam, mint egy étteremben, sőt meg merem kockáztatni, hogy szerintem sokkal romantikusabb is. szerintem amíg az embereket ezen a szemüvegen keresztül vizsgálod, nem fogsz sose megismerni senkit úgy igazából.. egy ilyen nő számomra inkább visszataszító és ellenszenves, a legkevésbé sem akarnálak megismerni, akárhogy nézel ki és akárki vagy, akármennyi pénzed van vagy bármi.
de csak, hogy én is meséljek kicsit, ennek létezik bizony az ellentéte is drága. volt egy barátnőm. nagyon szerettem, imádtam. igen, úgy alakult, hogy szinte egy évig nem volt állandó munkám, ezért sajnos - bár minden nap megnéztem - de nem tudtam pénzt szarni. nos, a barátnőmnek viszont volt munkája és pénze is. neki sem sok, de el volt belőle. nos, úgy alakult a dolog, hogy ő egy olyan ember, aki imád ajándékokat ADNI (furcsa mi?) és ezt elég gyakran meg is tette. mivel én nem tudtam viszonozni (és szerintem nem is ezzel kell kifejezni a szeretetet, de ez már egy másik kérdés), ezért megkértem, többször is, hogy hagyjon fel ezzel a szokásával. volt, hogy könyörögtem neki ezért. újra és újra meg is ígérte nekem, de sosem tudta megállni, ezért időről időre adott valamit. amikor volt egy kis pénzem, mindig vettem egy kis apróságot neki, aminek valódi értéke persze sosem volt, csupán gesztus. persze ez valahogy mindig elfelejtődött és sosem számított. nos, úgy alakult, hogy a kapcsolatunk végén sok minden más mellett a fejemhez lett vágva, hogy bezzeg ő mennyi mindent adott nekem én meg semmit sem és biztos csak le akartam húzni, stbstbstb. nos, szeretném megkérdezni a véleményedet erről. hibás lennék, hogy így alakult? talán ha máshogy próbálkozom, előbb kaptam volna munkát, de szerintem ez most lényegtelen. mit kellett volna tennem? amikor a kezembe nyomja a dolgokat, elküldeni, hogy nem kell? valószínűleg jól jöttem volna ki abból is.. VISZONT. most van munkám és egész jól is keresek. nincs barátnőm jelenleg, de ha lenne se vennék neki hetente dolgokat, nem vinném el étterembe és nem tartanám el. hogy miért? nem azért, mert egy spur szar vagyok, hanem mert nekem más az értékrendem. nincs drága telefonom, nincs drága cipőm, se ruhám. nincs kocsim és nem élek nagy lábon. ettől kevesebb lennék? nem hiszem. tudod én egy szórakozó helyen dolgozom. tudod mit látok nap mint nap? azt, hogy a picsák a gazdag csávók körül pörögnek és egy kis kokainért simán leszopnak bárkit a wc-ben. ugyan, kérlek, áruld el, hogy miért is kéne nekem kifizetnem az italodat? persze szívesen meghívom az éppen aktuális partneremet 1-2 italra, de azért ha már valakinek szüksége van valamire (legyen az ruha, ital, kaja), akkor rendelkezzen már az ahhoz szükséges erőforrásokkal, nemtől függetlenül. kérdem én, mitől lesz egy férfi szar alak, hogy ha esetleg ne adj' isten egyik alkalommal a barátnője hívja meg egy italra vagy ebédelni? én azt gondolom, hogy azért voltak ilyen élményeid a férfiakkal, mert egyszerűen a normális, gondolkodó emberek nem akarnak veled szóba állni, mert egy tök átlagos, unalmas és pénz centrikus ember vagy, aki azt hiszi, hogy alanyi jogon, csak azért mert pinája van, már jár neki az, hogy mindenre meg legyen hívva, ajándékokat kapjon. végül ne haragudj, hogy letegeztelek a végére, de képtelen vagyok egy ilyen gusztustalan embert tiszteletteljesen magázni.

whowho 2015.01.04. 11:12:00

@Andra Tattoo: Van munkqm, jol keresek, van sajat hitelmentes lakasom. Engem egy uditore nem kellett meghivni sosem, amit tudtam, magamnak fizettem, ebbol volt gond neha. Tudok adni exeim telszamat, meg lehet kerdezni. A folyopart romantikus, de en allergias vagyok a szunyogcsipesre, kb 5 cm atmeroju es egy cm magassagu oriasi, egő pukli lesz rajtam, ha megcsip. Itt nem szokas irtani, s ha megcsip 5 helyen...olyan vagyok, mint egy zombi. Azonkivul szep a folyoparton ucsorges, de nem munka utan farkasehesen, elere vasalt nadragban, magassarkuban, homokba suppedve, elore megbeszeles nelkul, masodik randin, ahol wc sincs, meg bokor sem, ha meg van, ralatnak a tomegkozlekedok a buszrol a hidrol, tobbek kozt es van kb. 30 fok. Az ok, ha hetvegen elmegyunk, lazan oltozve,, viszunk ennivalot, vizet, stb., de nem igy. Nem kell itelkezni, bunkozni, kocsognek lenni, mert nem ismer. :) A jo anyjaval, gyerekeivel, parjaval meg ugy beszel, ahogy akar, verheti is, azonban idegennel viselkedjen intelligens modon. :)

whowho 2015.01.04. 11:17:09

A masik meg amit irtam, ha tudna olvasni, hogy volt amelyik pasim kijelentette, ot az exe eltartotta...ezzel celozgatott, hogy nekem is illene. Mindig az en lakasomban voltunk, az osszes pasimmal szinte, ott fogyott a viz, gaz, minden, engem erdekes modon nem hivtak magukhoz, csak ritkan. Azt elvartak, hogy fozzek, takaritsak, agynemut, torolkozot mossak rajuk, vegyem a kajat kettonknek, amibe nem szalltak bele, hanem a penztarnal fizeteskor arrebballtak, otthon sem fizettek ki a felet, majd szepen megették. Ilyenkor azert csak elvarhato, hogy egy rohadt uditore engem is meghivjanak mar, vagy egy vacsira, miutan en tobb 10 ezret koltottem rajuk, ha csak a rezsit, ennivalot... az ingyen puncirol nem is beszelek.

whowho 2015.01.04. 11:21:17

@Andra Tattoo: szoval akit kihasznaltak, az en vagyok, mert ugye ha valamiert szolni mertem, azonnal aarebballtak, mert valaki mindig akad, aki ilyen hulye, mint en, ha mast nem, egy honapig. S akkor mar jol jart, mert volt ingyen kaja, szallas, szex. Ha csak hetimegy szexre menne el, az 10, 15 ezer per alkalom, max 1 ora. Ez havi 40, 60 ezer. Tolem meg 350 ftos uditot sajnaltak. De az hagyjan, hanem a sajat ennivalojukba sem szalltak bele. Azt is en finansziroztam. A szallast is. Mindent. Azert igy mar ugy gondolom, nem irrealis elvarasaim vannak, pusztan korrektseget akar az ember.

whowho 2015.01.04. 11:36:22

@Andra Tattoo: es ami kimaradt, volt olyan, hogy az en lakasomban telefonalt a masik nojenek, halkan. Azt hitte, nem hallom. :) ezert nem hivott magahoz sosem, pedig csak 50 km-re lakott, sot amikor mondtam, atmegyek hozza en, ne jojjon mindig ő, akkor kb 10szer terelt, meg sem mondta hol lakik. Es nem egy ilyen volt. Ez volt az, aki amikor beszelni akart velem, felhivott es azonnal lerakta egy csorges utan, majd varta, hogy visszahivjam. Holott o akart beszelni velem. Es tudnek meselni, miket csinaltak. Mikor fenyegetoztek, meg ilyenek. Holott okot sem adtam ra. Csak konnyu celpontnak neznek, mert a csaladom messze lakik, tobb szaz kilometrre, s ugy gondoljak sokan, akkor maris ki lehet hasznalni, terrorizalni, nincs, aki megvedjen. A baratnom az utcan verte meg az egyik, mert nem arra akart menni, amrre a apasi gondolta. Kb masodik randin.

whowho 2015.01.04. 11:37:24

A baratnomet verte meg a randipartnere, ezt akartam irni az elobb.

Gunboat-Diplomat 2015.01.22. 21:47:01

@whowho:

Így látatlanban: tőled én is elváltam volna ...

Monna 2015.03.26. 22:52:32

@whowho:
A többiek nem olvasnak, csak vagdalkoznak. Nem olvassák el, hogy az összes történeted nem veled, hanem a barátnőiddel történt meg, akik különbözőek, tehát semmi közös pont nincsen. Nem kell a többiekkel törődni, sértett emberek, akiket szíven ütött az igazság, vagyis ők is éppoly csórók. Csak a szegény, tehetetlen férfiakat bántja az, hogy a férfiak EGYETLEN feladata a pénzkeresés. Nők feladatköre évszázadok során egyre bővül, aminek igyekeznek megfelelni, nőiesek maradni, de férfiak helyett is férfinek lenni. A férfiak elpuhultak, ellustultak, hisztiznek és természetesen pénzkeresésre sem alkalmasak, csak hogy valakit hibáztassanak a saját töketlenségük miatt. Van egy kis réteg, aki nem ilyen, de nagyon kis százalékuk. De még azok is hazugok és hűtlenek.
Az én barátnőim is rettenetes férfiakkal és tapasztalatokkal "gazdagodtak", mielőtt egy rendes férfit találtak végre. Nagyon nehéz olyat találni. Ha nem csal meg, vagy nem agresszív, nem iszik, akkor biztos hogy vagy buta vagy olyan szegény, mint a templom egere. De még nekik is fullos, dögös szexi csaj kell ám, fiatal és vonzó, nem baj hogy ők undorítóan néznek ki, és persze legyen a nőnek saját keresete, mert ők ki nem nyitják a pénztárcájukat, még dögös nő kedvéért sem. Prostihoz azért eljárnak, annak fizetnek, a nemi betegséget meg viszik haza a naivan férjét váró asszonynak. Akkor is hűtlenek, ha otthon rendszeres a szex és mindent megkapnak amit kérnek. Sokan agresszívek, a leggyakoribb bűntények a családon belüli erőszak a férj részéről és a nemi erőszak idegen férfiak idegen nőkkel. A pedofília is főleg őket jellemzi, hány apa és nagyapa rontotta meg gyerekét, unokáját. De azért mi tiszteljük a férfiakat, mert ők olyan jók. És ha cserében azért, hogy te csinos vagy, figyelsz az alakodra, az öltözködésedre, tanult vagy, több diplomát szerzel, dolgozol, gyereket szülsz, háztartást vezetsz, és ezután esetleg egy nyaralást vagy drágább ruhát, ne adj isten autót szeretnél a párodtól/férjedtől, akkor egy aranyásó, pénzéhes szuka vagy. És ahogy mondod, amint lehet lelépnek, ha szerény a nő, ha vagány, ha csendes, ha hangos, ha szófogadó, ha lázadó, mindig találnak kivetnivalót és az új mindig izgalmasabb. Ott maradsz egyedül, gyerekekkel, akiket nem látogat, nem fizet nekik semmit és te tisztességben megöregedtél mellette, már nem vagy olyan vonzó, a gyerekek miatt több év kiesett a munkavállalásból is, nem vagy olyan sikeres, nehezebben találsz jó fizető vagy akármilyen munkát, de még véletlenül se törődj a pénzzel, hiszen nő vagy és ha törődsz vele, akkor egy szemét ribanc vagy ugyebár! De a gyereket etesd, a szálát fizesd, ne legyél slampos, a lakást csinosítsd, de oldd meg egyedül, mert te vagy a nő! A férfiak semmire nem alkalmasak és semmire nem képesek már. Volt idő mikor még nem ez volt a trend, de én is csak ezt látom, ismerősöknél, idegeneknél, imádnak nekem mesélni, minden korosztály. És nem, nem vagyok egy elvált magamra hagyott, egyedülálló anya, akiből a keserűség beszél, nem a fentiek nem velem történtek, hanem egy csinos nő vagyok, aki nyitott szemmel jár. A családomban mondjuk családon belüli erőszak és pedofília is volt, természetesen csak férfiak részéről, de nem én voltam az áldozat, csak utólag tudtam meg. Nem is utálom a férfiakat, de taszítódom a kegyetlenségüktől, vonzódom is hozzájuk, de nem tudok felnézni rájuk. Ha megváltozik a világ, megváltoznak a férfiak, akkor megváltozik a véleményem is, és mi nők végre fellélegezhetnénk, ha legalább az ő feladataikat nem nekünk kellene megcsinálni, hanem legalább arra képesek lennének! Legyen úgy!

Monna 2015.03.26. 23:46:09

Hozzáteszem a párom legalább külsejére ad, de még a templom egere is milliomos hozzá képest. Természetesen nem ért semmihez, mert egy férfitől ne várjuk el, hogy pénze legyen, állása, jól nézzen ki, értsen az autókhoz, szereléshez, műszaki cikkekhez, számítógépekhez, ezek férfias dolgok, de még véletlenül sem értenek semmihez sem. Más férfi még "mackós" is, vagy "sörpocija" van, mert az férfias, igen, ezek a szavak az igénytelen kövérre a férfiak esetében. Velük szemben a férfiak és a nők is kegyesek, a nők eleve sokkal elnézőbbek és elfogadóbbak, a férfiaknál, ők bezzeg mindent kritizálnak a nőkben. A férfiak elvárásai az egekben vannak, amit nyújtani tudnak az viszont a bokájukat sem súrolja.

ohmyFgod 2015.04.15. 23:34:36

Jézus Mária, ezt a sok frusztrált nőt! Nem akarok megbántani senkit, egyszerűen csak borzasztóan szomorú ez a helyzet. A probléma az, hogy a társadalom nagy része elkorcsosult (bocsánat, hogy ezt a kifejezést használom), és az ilyen egyszerűbb egyedek, mint Monna és whowho, a saját szemüvegükön keresztül, saját szemellenzővel a fejükön szemlélik a világot, és mindezért kizárólag a másik felet hibáztatják, miközben tökéletesen megvannak bizonyosodva a saját igazukról, akkora az egójuk. Ez egyébként nyilván pontosan mutatja, hogy nekik maguknak mennyi problémájuk is van belül. Most jöjjek azzal, hogy írjak én is egy siralomlistát azokról a hölgyekről, akik annyira aljasak és gerinctelenek voltak, hogy azt nehéz szavakba foglalni? Tudok nem egyről, aki olyan álnok módon használta ki a férjét, amihez átlagos fantázia is kevés. Elkezdtem írni a példákat, de kitöröltem. Nem, nem megyek bele ebbe a játékba. Ugyanis én észrevettem a rohadék palikat is. Nem játszom ezt a kettős mércét, amit a fenti hölgyek, hogy szelektíven csak egyoldalúan látom a dolgokat.
.
A természetben mindig egyensúly van. Pontosan annyira satnyák a mai férfiak, amennyire a mai nők. Hogy melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? Ezt nehéz megítélni, bár az kétségtelen, hogy ez emancipáció óta jelenik meg ez a probléma egyre szélesebb körben. Nem ezt hibáztatom, de valamennyi szerepet bizonyosan játszik az okok között. A legnagyobb hibásnak a szülői nevelést tartom. A túltúltúltúltúl liberális nevelés vezetett el oda, hogy ilyen rossz a helyzet. És a vicc, hogy a most cseperedő korosztály még rosszabb ebből a szempontból. Felelősséget nem vállalnak semmiért.
.
Csak egy egyszerű példa: ha a lányok nem lennének oda a ratyi kinézetű, férfiatlan, szerencsétlen, gyáva, tehetetlen kis kancsókért, akkor azonnal változna a helyzet. Sima közgazdaságtan. Piaci kereslet-kínálat. Amire van kereslet, arra lesz kínálat. Jelen pillanatban igen nagy kereslet van a fentiekre, és mivel alapvetően a génjeink továbbörökítése vezet minket, a ffiak meg fognak felelni annak a képnek, amit várnak tőlük. Ugyanis a nő dönt, a nő válogat elsősorban. Hölgyeim, ezen is el kellene gondolkodni ;)

ohmyFgod 2015.04.15. 23:37:42

@Monna: meg egyébként is. Miét vagy egy ilyen emberrel? Nem ért semmihez, csak ad magára? Akkor te is felszínes vagy, ha ilyennel összeállsz. Vagy a pénz miatt?
süti beállítások módosítása