Naponta frissülő tartalommal, ami gondolkodásra késztet

IFL Gazdaság

A főnök nyílt levele Bernd Storckhoz

2017. október 11. - Szarvas Norbert

 www_iflgroup_hu-3_2.png

Storck,

Most mit mondjak neked? Először is bemutatkoznék, mivel biztosan nem érted, hogy én miért vagyok a te főnököd! Ennek talán gazdasági, talán történelmi, talán adózási okai lehetnek. Az biztos, hogy én nem kértem, te nem akartad. Olyan kelletlen kényszerházasság ez, mint ami dúl a magyar focisták és a szurkolók között. Mert kötve hiszem, hogy bármelyik focista szeretné, ha reálisan értékelnék füttykoncerttel az évtizedes produkcióját, és kötve hiszem, hogy létezik olyan szurkoló, amelyik arra vágyik, hogy 30-40 éve ne legyen semmi a kifogáson kívül.

Szóval maradjunk tegező viszonyban, főnök-alkalmazott hadrendben, ami már egy pöppet tudatosabb felvázolása annak a stratégiai táblának, mint amilyen elképzelésben vonulgat mostanában a csapatod! Még mindig nem érted, hogy ki vagyok én?

Tudod én vagyok az a fickó, az arctalan sokaság, a tízmilliomod rész, amelyik az adójából finanszírozva vagyon a te fizetésed, a csapatod "munkája?". Tudod az általad is emlegetett hazai pályát is mi vettük nektek az adóforintokból, mint ahogyan a közpénjellegét elvesztő TAO pénzek is csodával határos módon vonulgatnak hozzátok, a magyar fociba. Én addig megmaradok a te főnöködnek, amíg nem lesz TAO kórházaknak, iskoláknak, önkormányzatoknak. 

Érdekes nyilatkozatot tettél a tegnapi meccs után, amiből nem érződik ki, hogy a vásárlónak igaza van. Sőt, te hiányoltad a vásárlói kultúrát a boltodból, ami felháborító. Te nem tapasztaltál ilyet még, hogy a szurkolók felháborodnak? Akkor mit mondjanak azok a szerencsétlenek, akik bármilyen lejtő pályára lett állítva az elmúlt 40 évben a magyar válogatott, olyan nem tapasztaltak még, hogy a szertáros, az autószerelő és a tanár hobbiból elveri ezt a dísztársaságot, majd jönnek a doxáék, akiknek gyorsba odaadunk két gólt, és ezután jönnek feröerből (újfent amatőrök), akik ellen a társaság nem akar focizni, nem akar meghalni, nem tud meghalni, nem tud semmit...

Jó, persze a Böde löbbölt egy gólt és akkor most mégis tudunk focizni? Ha kikapunk, ha 0:0, akkor szerinted jogosabb a szurkolók tüntetése, mint az 1:0 után? Nem vagy egy picit álszent, egoista és embertelen? Nem gondolod, hogy mindenki jobban járt volna lelkileg, ha ki sem álltok, vagy felküldesz a pályára az u17-ből 11 lelkes tacsit, akikben még remélhetőleg ott ég a bizonyítani vágyás, az akarás szent lángocskája? Vagy ennyire szar a helyzet, hogy már ők sem...?

Mert a felnőtt csapatról, az általad összepattintott csapatról mit lehet elmondani? Nézz a szembe és mondd azt, hogy ezek a srácok oroszlánok voltak, vagy legalábbis farkas, esetleg kutyák, minimum bárányok, könyörgöm azért gerincesek...! De neeeem, ehhez foghatót az állavilágban nem találni. Ezek a srácok minden harci szellemtől (most Dzsudzsák időnkénti műhisztijétől eltekintve) megfosztott gyerekek, akik fejlesütve ballagnak fel a pályára...

"ennyi volt benne, ez a realitás"- az elmúlt 3 év kedvenc kifogása

Tudod mi az a harci szellem és küzdeni akarás? Elmondom neked! Keddenként kibérelünk egy futsal minipályát az egyik sportközpontban SAJÁT PÉNZEN, felmegyünk a vegyes társasággal (30-tól indul a számláló, de vanak 60+-osok is), majd hajtjuk. 6 gólos egy meccs, és 5:4 vagy 5:3, esetleg 5:5 és azért az utolsó gólért felszántjuk a pályát. Pedig mi történik utána, ami indokolná? Nem, nem jutunk ki sehova, amiből pénzt kapnánk. Tudod, mi lesz? 0:0, te kezdesz. 

Erőn felül megy mindenki. Ha nagyobb a gólkülönbség, akkor pedig a csibészbecsület a tét. Még olyat sem látna ott a csapatod, a díszpinty társaság, hogy a 60+-os nyugdíjasok megállnának jópofizni! Még ők is futnak, odalépnek, küzdenek, hajtanak és megdöglenek a pályán! Még mielőtt azt mondanád, hogy ez biztos a Bundesliga öregfiúk volt bayernes játékosokkal, el kell keserítselek, ki kell húznom alólad ezt az önigazoló szokásos kifogást... Ez a garnitúra egyetlen volt profi játékossal nem rendelkező, amatőrök gyülekezete!

Elgondolkodtató!

És ha már pénz! Te nem tudhatod, de két évtizedig az volt a baja a magyar futball "elitnek", hogy szar a pálya, nincs pénz. Építettünk nektek akaratom ellenére pályákat és kaptatok pénzt. Hogy mennyi pént, azt perspektívába helyezem neked! Múltkor azt írta az újság, hogy az NB'-ben átlag 2-3 milliót visznek haza játékosok, akik az életben nem lesznek válogatottak. Ma egy 40 éves szakmai múlttal rendelkező bölcsödei gondozónő haza 130 000 forintot jobb helyeken. Cserébe napi 8-10 órát dolgozik. 

De nem irigylem a focistáktól a pénzt. A probléma ezzel az, hogy a sors arra kényszerített tízmilliomod magammal, hogy ezeknek is én legyek a főnöke. Ugyanis őket is mi pénzeljük, mert belefér. Bár felmerült már bennem a kérdés, hogy mi lenne ha 50%-os fizetéscsökkentést hajtanánk itt végre? MEgsértődne mindenki és többet nem focizni? Adná az ég! Elmennének külföldre focizni? Na végre, tűnés a mama-hotelből (amit MLSZ-nek csúfolunk).Egyszerűen nem látom, hogy a nem piaci viszonyok között működő bajnokságban mi indokolja azt, hogy tehetségtelen, teljesíteni képtelen játékosok 10x,20x többet keressenek, mint egy tűzoltó vagy egy körzeti orvos. Talán ez nagyobb baj, minthogy a srácok rosszul érezték tegnap magukat, mert a szurkolók nem nyalták ki a seggüket, csak szimplán megvették a jegyet...

De mondok egy közeli példát, hogy megértsd! Itt van ez a Sallai gyerek. Felküldted az utolsó pár percre, de mégis elég idő volt ez neki, hogy (ha jól számoltam) kétszer verje a seggét a földhöz, mert a kőműves gyerek az ellennél elvette a labdát az oldalvonal mellett. Hozzáadni semmit nem adott ez a Sallai a meccshez, de a közeli kamerán látszódott az az önelégültség, az a fenköltség, ami amúgy tipikusan jellemzi ezeket az aranysrácokat (tisztelet a kivételnek, tisztelet például Bödének) az elmúlt most-újra-csapatot-építünk örök magyar garnitúrákból. 

Amikor a kommenter elmondja jóslatát a Sallaival kapcsolatban, hogy érzése szerint sokat fogjuk még látni a válogatottban, én csak fogom a fejemet és tudom, hogy a következő 10 évben sem lesz jobb. Kár is erölködni. Persze nem kell megvédeni a becsületét, nem csak őt akartam kiragadni, de egy típuspéldának nagyon jellegzetes. Ugyanis az arc megvan, a felsőbbrendűségtudat párosul a tenni nem akarással, és felváltja a harci szellemet. Ha pedig szembe kell nézni a csalódott szurkolókkal, akkor pedig ázott tacsiként vonulgat mindegyik primadonna és még a végén ők kérik ki maguknak...

Szóval Storck. Egyetlen szerencsétek van! Hogy nem az én cégemnél vagytok, mert máskülönben érzésem szerint olcsón úsznátok meg azzal, ha szétzavarnám ezt az egész garnitúrát edzőstül, játékostúl, közegestül. Valószínűleg kártérítési pert akasztanék a nyakatokba gondatlanságból elkövetett magas értékű cégpresztízs rombolása és profitelmaradás vétségéből!

Mert itt nekem már kevés az, hogy "bocsi". Mert ennek nem kellene egy kötelezően egymásra erőltetett kapcsolatnak lennie, ahol "ennyi van ezt kell szeretni". Tizedmilliomod magammal kifizettünk egy Ronaldo, egy Müller, de ha nagyvonalő vagyunk, akkor egy Sigurdarsson árát és cserébe mit kaptunk? Tessék ezen elgondolkozni...

►►►►

Gyerekmegtakarításról szeretnél többet megtudni? Klikk

✰ ingyenesen letölthetsz egy hasznos pénzügyi eszközt:  Klikk

Segítsek neked vagy kérdésed van pénzügyekben? Akkor írj:

✰✰ szarvas.norbert@iflgroup.hu vagy

✰✰ www.iflgroup.hu 

Itt találsz meg minket, ahol további "csak itt megjelenő" egyedi tartalmakat is olvashatsz

Jelen weboldal teljes tartalma és az innen elérhető valamennyi dokumentum tájékoztató jellegű és nem teljeskörű, szövege a közzététel napján hatályos jogszabályokon és egyéb tájékoztatásokon alapul, nem minősül biztosítási termék vagy pénzügyi szolgáltatás kiválasztására irányuló, illetve jogi- vagy adótanácsadásnak, sem egyoldalú kötelezettségvállalásnak (ajánlattételnek). Kérjük, hogy a termékek vagy szolgáltatások összehasonlítása és kiválasztása során, továbbá a szerződéskötésre irányuló dokumentumok aláírását megelőzően körültekintően tájékozódjon a választott termék vagy szolgáltatás aktuális, részletes feltételeit illetően. A fentiek figyelmen kívül hagyásából eredő, illetve az esetleges jövőbeli jogszabályi- illetve üzleti környezetben bekövetkező változásokért való felelősséget a jogszabályok által lehetővé tett legteljesebb mértékben kizárjuk.   

Ez a cikk 2017. október.11 napján frissült utoljára. A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://iflgazdasag.blog.hu/api/trackback/id/tr2912953527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alick 2017.10.11. 20:35:37

Lehet hozni újabb szöv. kapitányt, de szarból igen nehéz várat építeni.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.11. 20:55:40

Akik Strock fejét követelik nem tudom mit gondolnak. hogy majd idehozzuk Sousa-t és akkor majd milyen frankó lesz minden? Ti tényleg ennyire hülyék vagyok?

Janossz 2017.10.11. 21:04:27

@EU zászlót mindenhova!: Te tényleg ennyire hülye vagy, hogy ezért a teljesítményért 600 millió forintot méltányos díjazásnak tartasz? Storck épp kétszeresét keresi ezzel a gittegylettel, mint Dárdai Berlinben. És utóbbi jár jobban!!

morph on deer 2017.10.11. 21:24:39

De most úgy tényleg: azon kívül, hogy az orbán belegárgyult a fociba, mi a büdös bánatnak muszáj égetni magunkat minden lehetséges alkalommal?

Mert futball világbajnokságot is akar?
És ha nem kapja meg?

Gondolom, talán jobban járunk.
Különös tekintettel arra, hogy pl. az úszó VB még tegnap is drágult!
És nem, nem sül le...

Még tényleg nem tűnt fel senkinek, hogy nem megy ez nekünk?
Akkor most szólok: ÉGÉS!
Fel kéne már fogni, hogy kihalt az a generáció, aki képes- és hajlandó volt DOLGOZNI a sikerért!

Valaki ébressze már fel a viktort az ábrándjaiból! Az isten pénze sem segít ezen a helyzeten, és ő még csak majdnem tart ott..!

- Tud úszni?
- Nem...
- Na és ha megfizetem..?
- Akkor se, bazmeg, akkor se!
Fogod, viktorka?

1ghost 2017.10.11. 21:54:46

@EU zászlót mindenhova!:

Hát tudod balfaszkám, a sport az pont úgy működik mint a kapitalizmus. Ha nem teljesítesz kivágnak az utcára. Nektek tolvaj fideszkomcsiknak is ez lesz a sorsotok, csak ti nem az utcára, hanem a cellába röpültök.

Bisi 2017.10.11. 21:59:08

Az egyik legjobb indexes blog.

Alick 2017.10.11. 22:36:51

@1ghost: És a válogatott / NB-s túlfizetett labdarigókat mikor vágják ki az utcára? Mert hiába próbál irányítani a főnök, ha a beosztottak csesznek teljesíteni.

HgGina 2017.10.11. 23:15:58

@Bisi: ha ez az egyik legjobb, akkor az nagy gáz.

vackor1 2017.10.11. 23:55:28

Ez jó lett és kezdem megérteni azt is, hogy mi a gond a fideszesek többségével - na jó, rengeteg mindenen túl - . :)
Tudnak ugyan olvasni , ami le van írva azt el is olvassák, talán még értik is a szöveget , de ennyi.. Nem látnak "bele" a lényegbe , nem értik , hogy miről szól - pl. ez sem csak Storckról - , nem tudnak absztrahálni , de még csak logikusan gondolkozni sem , így valóban nehéz a sorok közé/mögé látni , ezért könnyű eladni nekik bármit .
Erre is jó volt ez az írás , ráadásul nagy a valóságtartalma is.

RobinWarez 2017.10.12. 01:46:28

Amúgy tényleg teljesen mindegy, hogy ki a kapitány, itt nagyobb a gond...
Én egy 30-50+-os brigáddal focizok hetente egyszer... Az öregekkel mondjuk 25 éve...
Néha elvisz a feleségem a gyerekekkel... A feleségem azon rugózik, hogy miért kell "durvulni", odalépni, idegeskedni... mit számít, hogy ki győz?...
Mit??? Nem lehet másképp focizni, csak ha minden meccsen meghalsz!!! Azért "járunk össze" mi öregek 25 éve, mert minden meccsen győzni akarunk és másnap már várjuk a következőt...
Na ezt a tüzet nem látom sem az NB1-ben, sem a válogatottnál!!!
E nélkül nem lehet más csak: kurv@ gyenge...

zaphodbeebthe1st 2017.10.12. 01:58:12

Amíg nem lesz 2-3 csatárunk a nyugati bajnokságokban akik rendre rugdossák a gólokat, addig sehova nem fogunk kijutni. Ennyi a bazi nagy titok. A többi maszlag a fociból élők/élősködől homokozója.

García őrmester 2017.10.12. 06:33:38

Szerintem az a probléma, hogy a magyar focit olyan megkérdőjelezhetetlen tudású sportvezetők irányítják mint Csányi Sándor, Orbán Viktor, Deutsch Tamás, Kubatov Gábor és még sorolhatnám. (Hogy az európai sztárcsapatoknak is pénzügyi befektető tulajdonosuk van? Hát igen... de ők a veszteséget is saját zsebükből fizetik.)

altona 2017.10.12. 07:14:43

A cikk minden szava arany állítmány. Ugyanezt kérlek fordítsd le a lepattant czigányprímás hajdubé gyerekre is, hamá' őt is mi fizetjük. Azt a szervilizmust ahogy eladja nekünk a saharot, nem lenne szabad tovább tűrni. A máltai hós szagkommenterre ki se' térek.

abdul hackeem 2017.10.12. 07:34:43

Pedig amit itt látunk a fociban, az teljesen NER-kompatibilis. A rendszerrel van alapvető probléma, rossz az oktatás (gyenge edzők) a játékos kiválasztás (fizető játékosokkal foglalkozás). A fent lévők a beleöntött adó- és egyéb pénzeket ellopják, a közreműködőket jól megfizetik és a szurkolók felé megy a parasztvakítás. Azonban a focipályán egyből kijön a különbség és a lemaradás a többi csapathoz képest és ez azonnal látható a végeredményen is. Ez alapján Storck "csak" egy megfizetett közreműködő.

HaD 2017.10.12. 08:40:01

Attól sem kellene eltekinteni hogy hogy is van az amikor állami pénzböl építenek magántulajdonú vállalkozásnak ingatlant(pl. mtk stadion stb...),meg attól sem hogy hogyan kerültek ezek a vállalkozások a jelenlegi tulajdonoshoz(pl. dajcs családhoz)...Az csak meggy a habon hogy csányi és orbán valamiféle ifjúkori frusztráltságukat élhetik ki ezen a szerencsétlen magyar focin...beteges kis görények akik soha sehol nem tudtak egy egyenest a labdába rúgni(csányi még a kisz titkár korában a céges buli cspatba is csak akkor fért be ha az már vezetett hat góllal:)) ez az orbán meg a csere cseréje kategória volt ...és most bevásárolták magukat(mások pénzén) a fociba...elkorcsosodott kifacsart nyomorék kis attitüd:(....de vissza az eredeti kérdéshez. Hol az a kemény ballib meg jobbik aki egyáltalán számon kérte volna hogy hogy a bánatban kap egy dajcs magáncég egy állami ingatlant és azt milyen alapon használja...biztos van valami jó kis szerzödés csak ép annak a közvagyon elherdálásos vonulatát miért nem vezsegetik ez a kökemény "ellenzék"????

szánmonoxid 2017.10.12. 08:47:12

Mi van, gyerekek, hát nem az van, hogy "Ez az éjszaka soha nem érhet véget"?
Tavaly még mindenki a seggüket nyalta, Storckét is meg az aranylábúakét is.

A cikk elkövetője meg tanulja meg egyrészt a magyar nyelvet (fejlesütve? barom!) meg a helyesírást is, mielőtt bárkihez dörgedelmeket intézne. Mert ez így gagyi, a saját választott műfajodban (írás) pont ugyanolyan szar vagy, mint a focisták a sajátjukban.

Erről ennyit.

Osz Apo 2017.10.12. 09:50:19

@szánmonoxid: Mi a bajod a fejlesutve szoval es azzal ahogy a postolo hasznalta?

Szarvas Norbert 2017.10.12. 09:55:03

@szánmonoxid:

A válaszom abszolút az irodalom nyelvén a Google által érkezik:
"Olyan szőke hajat, kék szemet... Jó lehet azt az arcot megcsókolgatni... Oldalt pillantott a társára, ki fejlesütve vágta a hegyet sarkával, s ment, mint egy állat."- Az úr a tornácon- Móricz Zsigmond

Cicmen. 2017.10.12. 10:26:45

A poszt kiváló, hozzáfűznivalóm nincs, nemúgy mint az itt ebből is Orbánozást kezdő taknyosorrú libbancs kommentelőköz. Ugye tudjátok szemetek kikhez is szólok? Ez a mocskos hozzáállás a focisták részéről pont a fene nagy mindent megmagyarázó liberalizmus miatt van, ez a rákfenéje mindennek! Ide egy Kimdzsonmgun kéne aki az egész faszfej társaságot bebaszná egy kőbányába észheztérni és nem lenne lanyha szar foci meg szar duma az ilyen ghost, meg morph álnéven gennyeskedő szutykoktól! A többi libbancs ne sértődjön meg amiért kihagytam, be vannak soorlva a tetvek közé attól még!

szánmonoxid 2017.10.12. 11:09:49

@Osz Apo:
Mondjuk az, hogy nincs ilyen szó magyarul, a szemlesütve és a fejleszegve keverése?
Talán te is megtanulhatnád RENDESEN az anyanyelvedet.

@Szarvas Norbert:
Ezek szerint mások is írtak baromságot? Ez mentség?

2017.10.12. 11:20:05

@szánmonoxid: Fideszes marha létedre gondolom úgy hiszed, hogy amiről te nem tudsz, az nem is létezik. www.google.hu/search?q=fejles%C3%BCtve&ei=RjPfWbG-I8Kv6ASivJjQAw&start=10&sa=N&biw=1920&bih=949

Bambano 2017.10.12. 11:35:07

a nagy büdös igazság az, hogy nekem is ilyen önelégült felsőbbrendű képem lenne, ha olyan teljesítménnyel, mint egy szögletzászló, 4 gurigát keresnék alaphangon.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.12. 11:57:06

@1ghost: A válogatott mióta működik úgy mint a kapitalizmus te nagyon ostoba.? Mi lesz jobb attól ha elküldik Storckot te balfasz? A B közép szellemi szintjén mozogsz.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.12. 12:03:49

@Janossz: ÉS akkor ha idehozzuk Sousa-t 900 misiért, akkor majd minden fasza lesz. Ugye te szerencsétlen?
Storck nem egy szokásos bukott edző a magyar foci torténetében. Ő fel tud mutati valamit: a norvégokat kiverve kijutott a csapattal az EB-re, és ott megnyerték a csoportot. Miért kellene az első hullámvölgy után elzavarni, amikor ezzel semmi sem javulna.

Bambano 2017.10.12. 12:08:17

@EU zászlót mindenhova!: miután a válogatott sehogyse működik, így valóban jogos megkérdezni, hogy mióta működik úgy, mint a kapitalizmus.

de a helyes eljárás az lenne, ha úgy működne, miután sehogy máshogy nem működhet. a profi sportnak semmi köze a sporthoz, egyszerű üzlet, következésképp a benne dolgozóknak is úgy kell viselkedniük, mint az egyszerű kapitalista üzletben dolgozóknak.

és igen, 600 misiért semmit nem csinálni az felháborító. küldjék el, nevezzenek ki oda valakit, mindegy, kit, és fizessenek neki havi fél misit. mindenki jobban járna. a válogatott meg tao pénzek helyett kapjon ortopéd cipő utalványokat.

citrix 2017.10.12. 12:30:41

A foci azért jó mert a nemzeti hazugsággyár se tudja meghamisítani, kikozmetikázni az eredményeket Orbán szája ízének tetszően. Konkrét eredmények születnek és az is számokkal konkrétan bizonyítható: mennyibe kerülnek adóforintokban ezek az eredmények.

szánmonoxid 2017.10.12. 15:22:06

@Klesk:
Attól, hogy a hozzád hasonlóso ostoba (legyen bár akár újságíró is) a neten baromságokat irkál, még nem jelenti azt, hogy ez az igazság.
Tudod, ez pont ugyanolyan faszság, mint az "összerúgta a port" kifejezés, amit ma elég sok agyatlan és műveletlen barom használ, holott az "összerúgta a patkót" (összeveszett) és a "rúgja a port" (mulat) kifejezés összevonásából keletkezett képzavar. Már ha fel tudod fogni, miről beszélek.

A fej lesütése max. egy konyhai művelet lehet, nem egy gesztus.
Lesütni szemet lehet. Fejet meg leszegni.

Ami meg a fideszességemet illeti, talán olvass utána a hozzászólásaimnak, agyatlanka.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.12. 19:20:43

@Bambano: Semelyik válogatott nem úgy működik mint a kapitalizmus. Ez nem egy profitorientált műfaj. A világ több mint száz országa tart fent futball válogatottat úgy hogy a soha nem jutott ki és várhatóan nem is fog kijutni se EB-re se VB-re. Mikor jutott ki bárhova is a finn válogatott? Vagy az izraeli? Vagy a litván?
A te véleményed azért nem releváns Strock vs nem Storck ügyben, mert a szíved mélyen beszántanád az egész sportágat és sóval hintenéd be a helyét, hisz így vinné el a legkevesebb pénzt.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.12. 19:23:46

@citrix: " Konkrét eredmények születnek és az is számokkal konkrétan "

Igen, pl. ilyen konkrét eredmény a magyar labdarúgó válogatott 2016-os EB csoportgyőzelme. Ez egy konkrét eredmény..

szánmonoxid 2017.10.13. 13:57:57

@EU zászlót mindenhova!:
Pár éve még ezt mondtad volna az izlandiról is.
Aztán tavaly ott voltak az Eb-n, olyanokat utasítva maguk mögé, mint Hollandia (mi ugye 8-ast kaptunk tőlük, de 2 meccsen 12-t), amit oda-vissza vertek, most meg ott vannak a vb-n.
És az Eb-n kicsit jobban helyt álltak, mint a mi aranylábúink.

A litvánok ugyan nem jutottak ki sehova, de sokszor végeztek jobb helyen a selejtezőcsoportban, mint a magyarok.
A hasonlóan erősnek tartott lettek meg 2004-ben ott voltak az Eb-n Portugáliában, és nem égtek le, a németekkel pl. x-eltek, a csehektől vitatható mérkőzésen 1 góllal kaptak ki.

De mondjuk Andorrától egyik sem kapott még ki. Mi meg igen.
És Feröer ellen sem villogtunk az utóbbi 4 meccsből egyszer sem.
Érted, Feröer, 50 ezer lakos, és amatőr játékosok, volt, aki azért nem játszott, mert épp műszakban volt a meccs idején. Igaz, nem ellenünk, Románia ellen.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.14. 10:40:31

@szánmonoxid: Ez az az Izland, amelyik a csoportban mögénk került..? Látod, milyen szeszélyes sport a foci...:)
Valóban vannak kis válogatottak, amelyek képesek kijutni. ilyen pl. az észak-ír, vagy a walesi is..
Vagy ilyenek voltunk mi is. Emlékszel még a norvégok előtti gúnyos hangokra, itthon és külföldön? Hát ki a fene gondolta volna, hogy a bundesliga és premiership játékosokkal alaposan megtűzdelt multikulti norvég válogatottat kettős győzelemmel búcsúztatjuk?
Vagy hogy a szintén agyonsztárolt- az EB titkos esélyeseként, "fekete lovaként" emlegetett-osztrák "tarka" válogatottat 2-0-ra elintézzük? (Apropos, az osztrákok edzőjét elzavarták az EB csoport utolsó helyezése után?)

A világ labdarúgó válogatottainak jó része azonban nem szokott kijutni sehova, mégis az adott ország finanszírozza. Erre próbáltam rámutatni, amikor valakinek a kapitalizmusra való téves utalására reagáltam.

"A litvánok ugyan nem jutottak ki sehova, de sokszor végeztek jobb helyen a selejtezőcsoportban, mint a magyarok."

Húbazz.. Ezzel most sarokba szorítottál..:) Lehet, hogy mi is "sokszor" végeztünk jobb helyen mint ők?:)). Mindenesetre nem szerepeltek még komoly tornán, ez tény.

"A hasonlóan erősnek tartott lettek meg 2004-ben ott voltak az Eb-n Portugáliában, és nem égtek le, a németekkel pl. x-eltek"

Ez az az EB volt, ahol a németek nem jutottak ki a csoportból? Felteszem , hogy akkor a lettek utolsók LETTEK..:)

(Ha már a cseheket emlegetted, éppúgy a harmadik helyen zártak a csoportban most mint mi, és az EB-n se jutottak ki a csoportjukból..Pedig hát ugye itthon a cseh foci istenítve van.)

Az andorrai kudarc valóban nagy bukta volt. Storck azt hitte-tévesen-hogy Andorrát még a tejfeles szájúakkal alaposan megtűzdelt B csapattali s meg lehet verni-tévedett.
Ettől még azt gondolom, hogy semmi sem javulna a válogatottnál azzal, ha egy másik edzőt hozunk ide. Egyszer végre türelemmel kellene lenni, különösen egy olyan szövetségi kapitánnyal, aki valamit már letett az asztalra..

szánmonoxid 2017.10.14. 22:37:23

@EU zászlót mindenhova!:
Hagyjuk már ezt a csoportot, ez az az Izland, amelyik ellen kínkeservesen tudtunk egyenlíteni, meg amelyik hazaküldte Angliát, míg mi véletlenül nyertünk a harmatgyenge osztrákok ellen, a portugálok meg nem akartak csoportelsők lenni, és a belgák ellen játszani, ezért elég volt nekik az X, igaz, azt a mi góljaink után általában 5 perccel vissza is állították.
Az első komoly csapat ellen véresre szívták magukat az aranylábú fiaink.
Ennyi.

Ami a norvégokat illeti, Bödét mondjuk ki kellett volna állítani, megadtak nekünk egy lesgólt, nekik meg nem adtak meg két 11-est, úgy könnyű azért nyerni, ha a bíró 2 meccsen is veled van.

"Lehet, hogy mi is "sokszor" végeztünk jobb helyen mint ők?"
Hát nem igazán. Volt, amikor igen, de sokszor azért nem.

"Mindenesetre nem szerepeltek még komoly tornán, ez tény."
Ja, mivel 25 éve sincs, hogy léteznek.
Mi 40 évig nem szerepeltünk sehol, pedig előtte komoly focimúltja volt az országnak. Tudod, két vb-ezüst meg hasonlók.
Tehát ők a semmiből vannak ott, ahol vannak, mi meg elég magasról vagyunk valamivel lentebb náluk.

Azért azt is nézd meg, hogy a csehek kik ellen lettek 3.-ok, meg mi ki ellen.
Nem egészen mindegy.

A válogatott tényleg nem javulna semmit az új edzővel, mert bénákkal nem lehet focizni, a magyar focisták meg bénák.
De Storck semmit nem tett le az asztalra, csak felvesz onnan 600 milliót.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.17. 00:09:32

@szánmonoxid: Igen, az ismerős nóta. Más csapatok számára mindig van mentség, a sajátunknak soha. Csak a jól ismert kettős mérce, amit előadsz. Az objektivitás totális hiánya..

"a portugálok meg nem akartak csoportelsők lenni, és a belgák ellen játszani"

Ó persze, és nyilván a spanyolokat legyőző csoportgyőztes horvátokat inkább akarták. ("Képzelet szüli az okokat..") Mellesleg a belgák utolsó csoportmeccse a portugál- magyar után volt..És adott esetben a C csoportot megnyerő németeket is kaphatták volna a portugálok csoportharmadikként, hisz a harmadik helyezettekkel történő párosítás attól függött, hogy mely csoportok harmadik helyezettjei jutottak tovább. ( Ha már a mázlifaktort ilyen sűrűn emlegeted, akkor talán azt is meg kellene említeni, hogy a portugálok épp hogy megúsztak egy gólt az utolsó pillaatban..)

"harmatgyenge osztrákok ellen"

Ez az osztrák válogatott megnyerte a saját selejtezőcsoportját. A tőlünk elszenvedett két gólos vereség persze lélektanilag kiütötte őket. Azóta sem keveredtek ki belőle, hisz a VB selejtezőn csak negyeddikek lettek a selejtezőcsoportjukban. Vajon a szövetségi kapitányuk a helyén van még..?

"Ja, mivel 25 éve sincs, hogy léteznek." Ne zavarjon, hogy a Szovjetunióban elég komoly futballélet volt, míg a főkedvenceidnél az izlandiaknál 25 éve még csak amatőr foci volt. 25 éve nem volt elég hogy felépítsenek legalább egy válogatottat, amely kijut valahova? Duma, duma ,mellébeszélés..Mi a helyzet a finnekkel, és az izraeliekkel?

"Azért azt is nézd meg, hogy a csehek kik ellen lettek 3.-ok, meg mi ki ellen.
Nem egészen mindegy."

Az észak-írek ütötték el őket a pótselejtezős helytől.. Azok az észak-írek, "akik csak kínkeservesen tudtak egyenlíteni ellenünk"-hogy téged idézzelek. A cseh foci bizony a béka segge alatt van,bénák a játékosaik, persze az itthoni cseh fanokat ez a legkevéssé sem zavarja..

"De Storck semmit nem tett le az asztalra, csak felvesz onnan 600 milliót."

Úgy állítod be mintha havi fizuja lenne, miközben magad is tudod, hogy az EB siker után elég erős pozícióból tudott szerződni. Kitört volna a népfelkelés ha az MLSZ nem hosszabbít vele.

fátum 2017.10.17. 10:55:57

Ez inkább szar volt, mint vas. :-)
süti beállítások módosítása