Szegény Zsolti barátommal mindig történik valami. Vele vettem négy hete a selfi botot és született belőle egy sikeres cikk. Most végre hazatért és már megint csak a gond van. Találkoztunk és egyszercsak legnagyobb meglepetésemre a Samsung egyik márkaszervízében találtuk magunkat. Én magamtól nem jöttem volna be, mivel büszke alma tulajként 2009 óta ismeretlen fogalom a telefon márkaszervíz.
Ezt gondolom a Samsungról:D
Szóval Zsolti úgy járt, hogy megvett egy hiperszuper 220 ezres Samsung telót, most elment Balira nyaralni és szétrobbant az idegtől (még szerencse, hogy nem a feje robbant szét a telefontól...), amikor a csúcsszuper telefonja 79%-os töltötségnél egyszerűen kikapcsolt és négy óráig tetszhalott állapotba került, miközben annyira felforrósodott, hogy hozzá nem lehetett nyúlni fájdalommentesen. Ez azért ciki, mert küldte volna a fotókat a világ egyik legszebb tájáról...
Szóval most hazajött és bement a szervízbe, hogy garanciálisan kérjen egy javítást. Sajnos ideje az nincs, mert mindjárt mennie kell Németországba pár hónapra küldetésre. A szervízben aztán olyan fantasztikus ügyfélkezelés történt, mint például amikor a hölgy megállapította, hogy a telefonon vannak karcok, mire Zsolti jelezte, hogy nem látja.
Ekkor a pultos hölgy elővette az "ügyfélkezelés mesterfokon" kézikönyvet és hangosan felolvasott belőle. " Az lehet, hogy Önnek rossz a szeme, de nekem nem- mondta a samsungos hölgy- Én látom a karcokat, jobban meg kéne néznie. Persze ezek csak mikro karcok"- Én meg röhögtem a sarokban- "Persze... atomizált szakavatatlan szem elött észrevehetetlen látens karcok"
Miután felvették a jegyzőkönyvet, kérdezi a hölgy, hogy adatmentést kér-e Zsolti. Hát hogy a fityfenébe ne kérne??? Nyílván olyan állapotban akarja visszakapni a telefonját, ahogyan behozta+ javítás. Hát képzeljétek el, hogy ez a garanciális telefon esetében 6.000 forint lesz!!!
Az irónia az egészben, hogy miközben Zsolti hadakozott a csajjal, addig felettük a Samsung promo tv-ben pont azt mutatták meg, hogy milyen könnyű egy kábel segítségével az adatmentés. Szinte három másodperc. Én itt már fogtam a bokám a reszketéstől. Szóval most akarnak a vásárló torkán lenyomni egy 6.000 forintos bill-t, miközben az adatmentés gyakorlatilag egy 3 másodperces buli??????
Mi a fene folyik itt?????
Zsoltit már egyáltalán nem érdekelte ez az állítása szerint 20 euro. Csak a telefonját akarja vissza működőképesen és lehetőleg életveszélytelenítve.
Én meg bökdösöm öt perccel később a bal lengőbordáját, hogy bizony téged már megint legyőzött a magyar virtus. Szóval történt, hogy bementél garanciális javításra és közben lerántottak téged annyival, amennyibe egyébként kerülne a javítás (pl.: ultrahangos tisztítás: 5.990,-). Mert ne legyen kétségünk affelől, hogy 6.000 forintért adatmenteni egyszerű lerántás.
Amikor beérkezik a technikai analfabéta garancialevéllel a kezében, akkor gyorsan készítsünk belőle sült makkot! Mert így működik a rendszer... Mert nyilvánvaló, hogy az amúgy sok tál rizsért megvásárolt telót meghibásodás esetén nem lehet ráfizetés nélkül eredeti használati állapotába visszaállítani. Mert nyilván nem jár kéz a kézben az adatmentés és a javítás.
Engem ez azért mélységesen felháborít.
Ti mit tapasztaltok? Máshol is így működnek a dolgok?
Update: Felhívtak a Samsung Magyarországtól és bemutatták a panaszkezelés példamunkáját! Nagyon kedves volt a hölgy, többször elnézést kért és elkérte Zsolti elérhetőségét, mivel fel szeretnék hívni és kárpótolni valamilyen formában. Ez egy nagyon korrekt és szimpatikus hozzáállás! Ez az érem másik oldala! Nagyon korrekt.
Update 2:
A Samsung kommunikációs ügynökségétől kaptam hivatalos állásfoglalást, amit a korrektség kedvéért bemásolok:
"
A Samsung Electronics Magyar Zrt. megvizsgálta a szóban forgó esetet, amely során megállapította, hogy a Cordon Electronics Hungary budapesti szervizben dolgozó kollégák a vállalat ügyfélszolgálati szabályzatának megfelelően jártak el.
Az Egységesített Átvételi Elismervénynek megfelelően az adatmentés a készülék javítását megelőzően minden esetben az Ügyfél felelőssége. Erre a szervízben dolgozó kollégák fel is hívták az Ügyfél figyelmét. Ezzel együtt, természetesen az Ügyfelek a szervizpontokban megtalálható árlista szerinti díj fejében igényelhetik adataik mentését. A magas színvonalú ügyfélkezelés és ügyfélélmény érdekében a kisméretű adatok (pl. névjegyek, smsek, jegyzetek) mentését az ügyfélszolgálatokon a kollégák díjmentes elvégzik. Díjat a nagyméretű, multimédiás tartalmak (pl. videók, egész nyaralást, utazást dokumentáló galériák) mentéséért számolnak fel. Erről a költségről a Cordon Electronics Hungary munkatársai az ügyfelet tájékoztatták, amit tudomásul vett, és a helyszínen semmilyen panasszal nem élt.
A Samsung ügyfélszolgálata a továbbiakban is kiemelt figyelmet fordít az ügyfelek elégedettségére."
►►►►
✰ ingyenesen letölthetsz egy hasznos pénzügyi eszközt: Klikk
Segítsek neked vagy kérdésed van pénzügyekben? Akkor írj:
✰✰ szarvas.norbert@iflgroup.hu vagy
✰✰ www.iflgroup.hu
Itt találsz meg minket, ahol további "csak itt megjelenő" egyedi tartalmakat is olvashatsz
Jelen weboldal teljes tartalma és az innen elérhető valamennyi dokumentum tájékoztató jellegű és nem teljeskörű, szövege a közzététel napján hatályos jogszabályokon és egyéb tájékoztatásokon alapul, nem minősül biztosítási termék vagy pénzügyi szolgáltatás kiválasztására irányuló, illetve jogi- vagy adótanácsadásnak, sem egyoldalú kötelezettségvállalásnak (ajánlattételnek). Kérjük, hogy a termékek vagy szolgáltatások összehasonlítása és kiválasztása során, továbbá a szerződéskötésre irányuló dokumentumok aláírását megelőzően körültekintően tájékozódjon a választott termék vagy szolgáltatás aktuális, részletes feltételeit illetően. A fentiek figyelmen kívül hagyásából eredő, illetve az esetleges jövőbeli jogszabályi- illetve üzleti környezetben bekövetkező változásokért való felelősséget a jogszabályok által lehetővé tett legteljesebb mértékben kizárjuk.