Naponta frissülő tartalommal, ami gondolkodásra késztet

250.350 olvasó, 1 hónap alatt, avagy hogyan blogoljunk

2016. augusztus 19. - Szarvas Norbert

marketing-1.jpg

A blogolás csak először szerencse

 

Igazi titkot fogsz olvasni az elcsépelt sablonok helyett, ugyanis valódi számokkal fogok dobálózni. Ezek a számok ráadásul nem egyszer és nem kétszer jöttek össze. Tehát a szerencse faktort kipipálhatjuk. Ha kiváncsi vagy, akkor azt fogom neked alapszinten megmutatni, hogyan lehet elérni minden hónapban 2-300.000 ezer olvasót anélkül, hogy pénzt költenénk reklámozásra. A felmerülő kérdéseidet kérlek email-en tedd fel, hogy személyesen tudjunk kommunikálni.

Kulcsfontosságú megértened, hogy nincsen ingyen blogolás!!!!

Ma még mindenki erről beszél, mint legfőbb marketing érv. Igaz, hogy blogot ingyen vezethetsz. Ha jó a cikk, akkor pedig különböző internetes hírmegosztó portálok generálják az olvasottságot. Ettől függetlenül te minimum az idődet rakod bele a dologba. Az idő pedig valójában a te vagyonod, amit a piac majd beáraz neked. Amikor blogot írsz, akkor értelemszerűen nem tudsz mással foglalkozni. Tehát a kérdés az, hogy amikor blogot írsz, akkor mennyi pénzt nem tudsz megkeresni abban az időintervallumban?

kepernyofoto_2016-08-17_23_45_36.png

Senki nem szeret saját magának blogolni. Mindenki azért kezd el blogolni, hogy olvasók ezreihez juttassa el saját gondolatát, észrevételét vagy másolt tartalmát. Különböző módokon, de minden bloggernek az olvasottság növelése az egyik alapvető célja. A diagrammban ezért a "megkeresett pénz"-t átírhatod "megszerzett olvasók"-ra vagy bármire, ami számodra értékkel bír, amiért ezt csinálni szeretnéd és ami számodra megfelelő ellenérték a befektetett idődért cserébe.

Hogyan jussunk el a fordulópontig?

kepernyofoto_2016-08-18_0_02_23.png

Nem muszáj kezdőként viselkedned

 

Az alapok nagyon fontosak és kérlek fogadd meg őket. Talán meg fogsz lepődni, de a legtöbbet egy-egy cikkel a kezdők foglalkoznak. Kezdőként mániákus módon törekszik mindenki a tökéletességre. A probléma az, hogy abszolút tökéletesség nem létezik, csak tesztelések által formált vélemények. Neked az a feladatod, hogy menet közben kiderítsd, hogy mi fog működni!

Ha profin akarod elkezdeni, akkor 

  • nem válogatsz órákig 1-1 képet a cikkhez
  • nem nézed át 15x a cikked a helyesírás miatt
  • nem kéred ki minden cikknél valaki véleményét-----Bízz magadban és a saját elképzelésedben
  • nem tervezed a blogod kinézetét hetekig. Indulj el valamivel, aztán úgyis változtatni fogsz. A kinézet az elején nem a legfontosabb opció, viszont a túl hosszú előkészülettel csökkented a saját esélyedet, hiszen túl sok időt pakolsz bele, amiért cserébe "jogosan?" vársz gyors eredményt.
  • nem leszel napokig depressziós, mert valaki kommentben lehülyézett téged

Tudom, most azt mondod magadban, hogy ezek nem túl profi tanácsok. Képzeld el, hogy vezetni megtanulhatsz egy 20 millió forintos BMW-n és egy 300.000 forintos Suzuki-n is. Csak az nem mindegy, hogy melyiket húzod meg először... Egy közös van a luxus autón és a csóró autón tanult kezdő vezetők között! A Suzuki-s örül, hogy a Suzuki-t húzta meg, a BMW-s pedig örült volna, ha a Suzuki-t húzta volna meg! A te blogod is pontosan ilyen. Lesz időd menet közben BMW-vé alakítani...

Hogyan érek el több, mint 250.350 olvasót?

 

Hadd mutassam meg a leggyengébb hónapomat, az agusztust. 16 nap, 9 cikk. Kicsit pihentem. 

kepernyofoto_2016-08-18_0_16_09.png

Ezen azt látod, hogy 16 nap alatt 120.634 alkalommal tekintették meg az oldalamat. Tehát az IFL márkanév ennyiszer jelent meg valaki képernyőjén (visszatérő és új olvasók).

  • Ez naponta 7.539-es átlagnak felel meg,
  • cikkenként 13.403-as átlag
  • ha ezzel a tempóval haladok, akkor ebben a hónapban 30x7.539=226.170 oldalmegtekintésem lesz
  • ha összekapom magam és a cikkek átlagával a következő 14 napban tudok 10 cikket írni, akkor 254.664 lesz a számom

Ha pedig számok, akkor szeretném nyomatékosítani a szavaimat:

kepernyofoto_2016-08-18_0_20_52.png

Ez egy csalóka szám, ugyanis a blog.hu rendszere 2013.november 15 óta számol, azaz nekem kimaradt közel 10 termékeny hónapom. De legyünk nagyvonalúak és ne foglalkozzunk azzal a pár százezer olvasottsággal. Még így is:

4,89M / 538 poszt= 9.089-es átlag olvasottság posztonként 3 és fél éve folyamatosan! Ha minden hónapban megírtam volna 20 cikket (nem tettem), akkor havi átlag 181.780,- jött volna ki stabilan. 

Akkor elmondom mit kellene csinálnod

 

kepernyofoto_2016-08-18_0_54_04.png

Én a blog.hu blogmotorját használom és ezáltal jogosultságot szereztem arra, hogy az index.hu és az index2.hu kiemelje bármelyik blogbejegyzésemet, amelyiket beküldöm nekik és megfelel a kívánt minőségnek illetve tartalomnak. Magyarországon több ilyen lehetőség van, mint pl az NLCafé vagy az Origo. Szerintem a legjobb opciót találtam meg, de szubjektív. A lényeg, hogy jó tartalom esetén a legkönnyebben a kiemelésekkel tudsz olvasottságot generálni. Ezt mondja a legtöbb guru és így van ez jól.

Én ezt azért picit máshogyan gondolom.

Ugyanis egyre nagyobb a konkurencia, viszont a kiemelési helyek száma korlátozott. Magyarul egy üzletmenetet arra nem alapozhatsz, hogy majd mindig érkezik stabilan az olvasó az indexről. Ez egy lehetőség, de nem szabad egy lábra támaszkodnod. Másik nagyon fontos tényező a Facebook. Persze lehetne sorolni a közösségi opciókat (instagram, linkedin, twitter...stb), de teljesen felesleges. A Facebook lesz a te fő forrásod ezen a területen. A többi platformot nem használják elegen a sikerhez, így másodlagos tényezők a blogolás szempontjából (de figyelj rájuk is). 

Harmadik fő irányvonal maga az internet. Ha kellően jó tartalmat generálsz, akkor olyan hírmegosztó portálok, mint pl a kapu.hu automatikusan átveszik és megosztják a saját hálózatukon. Ha idővel megtanulsz keresőoptimalizált szövegeket írni, akkor a google keresések által is érkezhetnek olvasók. A lényeg, hogy minél specifikusabb és konkrétabb legyen a cikk. Kerüld az általánosságot és szükíts le mindent. Ez a lebutított lényeg a SEO szakik szerint.

kepernyofoto_2016-08-18_1_03_57.png

Apró trükkök

Cím

Gyakorlatilag a címmel teheted sikeressé a cikked vagy teheted teljesen tönkre. A tartalom olvasottság szempontjából szinte mellékes (viszont rendszeres olvasók és ügyfelek tekintetében a legfontosabb), ha rossz címet adsz. Ugyanis akkor nem kattintanak rá a cikkre. A Facebook-on te sem kattintasz mindenre, csak aminek a címe kellően izgalmas számodra. Az olvasóid ugyanezt csinálják.

Képek

Ezt sokan elhanyagolják, pedig a jó cím mellett a pattentos és megfelelő képek tudják a legjobban aktiválni az embereket. Ha "szép" a kép vagy kellően érdekes, esetleg "érzelmeket tud kelteni" (neuromarketing), akkor nyert ügyed van, mert kattintanak. Onnantól kezdve pedig minden rajtad múlik!

Sorok

Túlzsúfolt sorok helyett törekedjél a 3-4 soros megoldásra, aztán enter. Így jobban tagolt lesz a szöveg, kellemesebb a szemben és könnyebben feldolgozható!

Ajánló

Amikor megosztod a cikked, akkor nagyon fontos, hogy írj egy rövid 3-5 mondatos ajánlót, amit elolvasva meghozod a kedvet. Leteszteltem hónapokkal ezelőtt és az eredmény nagyon lenyűgözött. A Facebook-on nagyjából 3x annyian kattintottak a cikkre, mint előtte.

Cselekvés

Ne várj az olvasóra, mert túl sokan harcolnak érte. Magától nem tesz semmit. Cselekvésre kell felszólítanod és a lehető legegyszerűbbé tedd számára, hogy cselekedjen. Ha FB like-ot akarsz elérni, akkor helyezd el a FB page plugint minden cikked végén. 

Tartalom

"Hiába ír például valaki a különböző kekszekről, ha az nem érdekel senkit, akkor az 16 cikk után sem fog érdekelni senkit.
Valamint, nem a barátaimnak kell, hogy tetsszen, hanem a célcsoportnak, akikhez szól. "- egy fontos vélemény. Tehát tényleg nagyon fontos jól tematikát és témát választanod. Ugyanis egy teljesen érdektelen témáról írhatsz minden nap, akkor sem fogják olvasni. Ha pedig mégis "érdektelen" téma tetszik, akkor azt írd meg úgy, hogy izgalmas legyen.

A sorsfordító cikk

Minden blogger életében vannak sorsfordító írások. Ezeket nem láthatod előre, nem tudhatod, hogy mi fog soha nem látott számokat generálni. Véleményem szerint három kategóriába sorolhatjuk a cikkeket olvasottság és közösségi interakció alapján:

  1. Szintfenntartó cikk. Ezek a cikkek adják a stabilitást és a folyamatosságot. Az adott szintedet hozzák.
  2. Lelkesítő cikk. Ebbe a kategóriába esnek a kiugró eredményeket produkáló cikkek, amik adott szinthez képest kiemelkedőek, de idővel a mai lelkesítő cikked eredménye lesz a szintfenntartó cikked, ahogyan kategóriát lépsz a blogoddal. Tehát ez a csoport előre mutatja a következő lépcsőfokot.
  3. A sorsfordító cikk. A cikkek 1-3%-a. Ezek az igazi aranylovak, amik képesek kategóriát azonnal javítani a blogodon. Egy sorsfordító cikk képes 1 nap alatt akár százezres olvasótábort generálni, sokezres megosztást a közösségi médiában és akár ezer fölötti FB like számot 1 nap alatt. 

Mindig az 1. csoportra kell törekedni, mert akkor az eredmények maguktól jönnek. Ha mindig a 3. csoportot akarod elérni, akkor súlytalanná vállsz és túl sok lesz a kudarcélményed. A hétköznapi elvárásaid az elvárható átlagról és ne a rendkívüliről szóljanak.

kepernyofoto_2016-08-19_12_24_17.png

 

 

►►►►

Ha segítséget szeretnél vagy további trükköket, esetleg nézzem meg az oldalad, akkor írj

✰✰ szarvas.norbert@iflgroup.hu vagy

✰✰ www.iflgroup.hu 

� Ajándék ingyenes családi vagyontervező

Letölthető itt: Klikk

Itt találsz meg minket:

A bejegyzés trackback címe:

https://iflgazdasag.blog.hu/api/trackback/id/tr3610423630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Untermensch4 2016.08.19. 13:07:37

Beelőzöm a nyelvtannácikat, jó? Az apró trükköknél a sorokon belüli helyesírás... :)
A "muszály"-t szerintem vehetjük humornak. Elvont, de humor.

2016.08.20. 09:12:05

@Untermensch4: Van benne helyesírási hiba?
Ellenőrizted?:)

2016.08.20. 09:16:05

Azt sem árt figyelembe venni kedves Szarvas Norbert, hogy ez egy blog, ahol nem kéne egy kilométer hosszúságú esszéket írni, mert a fene sem olvassa el ha túl hosszú a poszt.

2016.08.20. 09:17:49

A következő posztod meg szólhatna arról, hogy hány Ft-od jött már össze a blogolásból, mert ez engem mondjuk kicsit érdekelne. Ugyan is annyi pénz van az egészben mint egy guriga takony.

Szarvas Norbert 2016.08.20. 10:03:38

@Diorella Queen: ez egy tanulmány, annak akit érint és érdekel, sokkal hasznosabb, mintha harmad ennyit írtam volna.

proletair · http://lemil.blog.hu 2016.08.20. 10:12:23

A felsorolt tanácsok túl általánosak. Vannak témák, amikhez csak a jó kép keresése több mint egy óra, a poszt megírása (pláne igényesen) akár 4-8 óra (nem ritkán több is). El kell dönteni: vagy sok oldalletöltést (ami nem egyenlő olvasóval) akarok generálni vagy igényes posztot. Nagyon ritka amikor mindkettő teljesül, de az biztos, hogy azok a posztok nem hányavetin 1-2 óra alatt íródtak és lettek beszerkesztve.

2016.08.20. 10:22:01

@proletair: Hát nem tudom te hogy írsz de az írás az olyan ( legalább is nálam) hogy hirtelen jön egy ötlet és az ihlet és akkor fél óra alatt megírom a posztot. A könyvírók is így írnak. Az újságírás az olyan amiről te beszélsz, de abban nincs lélek és szív. Csak maximum tények.

2016.08.20. 10:25:01

Ha gellert kap az író akkor nem lehet abbahagyni az írást. Van aki órákig ír olyankor étlen és szomjan és képes maga alá brunyálni de nem áll fel a géptől mert akkor elszáll az ihlet, fonalat veszt a történet és a képzelet semmivé foszlik.
Na az az igazi írás.

proletair · http://lemil.blog.hu 2016.08.20. 10:32:58

@Diorella Queen:

Van egy (több) téma, és arról írok. A blog tematikája (és az olvasók) nem engedik a slendriánságot. Ahol a tények a főszereplők, ott nem lehet csacsiságokat írni, mert azonnal megbosszulja magát a dolog. A vége pedig az, hogy elmaradnak az olvasók.

Az is igaz, hogy lehet blogot hivatásszerűen írni, és lehet hobbiból. De ha valaki az utóbbiból ír, az még törekedhet az igényességre.

StanLee · https://newsroll.net 2016.08.20. 10:50:58

Azert ne felejtsuk el, hogy kifejezetten ennek a blognak a hangneme, stilusa elegge megoszto, tehat pont azert is jarnak ide sokan es sok az oldalletoltes, mert teljesen kulonbozo velemennyel rendelkezo olvasokat tud behuzni.

Nem utolso sorban pedig nagyon fontos, hogy az index blogketreceben sokaig kint vannak ennek a blognak a bejegyzesei. Nekem is volt olyan blogbejegyzesem, ami ha csak kevesebb, mint 15 percet volt kint az ajanloban hetvegen, kb. plusz 500 kattintast jelentett.

Andy73 2016.08.20. 11:43:54

@StanLee: Az, hogy megosztó, eufemizmus. Én is általában csak azért kattintok rá, mert az indexen van, és már a címe is bődületesen egyoldalú, szemellenzős. Sokan mások is csak a negatív kritikájukat fogalmazzák meg a kommentjeikben. Ha a provokáció és a kattintásvadászat a célja, akkor sikeresnek mondható, de tanácsadónak biztosan nem kérném fel, se gazdaságinak, se politikainak. A sportról meg ne is beszéljünk, mert legutóbb még az olimpikonjainkat is gyalázta.

eMJe 2016.08.20. 11:48:41

Régebben elég ritkán olvastalak, az utóbbi időben (kb 2 hét) már néhány bejegyzésed. Főleg azért, mert a véleményem leginkább a negatív hozzászólásokkal egyezett, és kíváncsi voltam, tényleg olyan vagy, amilyen :)

Nos, kár volt ilyen sokat írnod, néhány szóban összetudom foglalni a "sikerességed":

Írj blődségeket bunkó stílusban, igénytelenül.

Szívesen...

2016.08.20. 12:47:46

@StanLee: Ide már a helyesírási hibavadászatért járnak inkább:)
Ez egy új sport.DD

Szarvas Norbert 2016.08.20. 13:10:33

@Andy73: @eMJe: @Diorella Queen:

Most lett elegem:)

Utolsó figyelmeztetés!

Többek között ti és még páran (akik eddig nem érkeztek meg) sportot űztök abból, hogy a blogba és cikkekbe fektetett munkám cikkről cikkre szétcsesszétek.

Befejeztük a helyesírást. Ha vmi nem tetszik, vagy hibát látsz, akkor írd meg privátban.

Vége a blogom, és személyem szidalmazásának. Mégegyszer meglátom tőletek, akkor örökre elköszönünk.

Vége az off kommenteknek. Amennyiben nem tudtok a cikkről véleményt alkotni és itt a tartalomra, mondanivalóra gondolok, akkor a kommentet moderálom.

Elegem van abból, hogy mindig elviszitek a beszelgetést egy másik irányba.

Itt egy cikk, ami szakmai, ami komoly előkészuletekkel szuletett es szartok bele, ugyanazt az 5 mondatot ismetelgetitek, mint amit mas tipusu bejegyzéseimnél.

Ha nem tetszik, akkor nem kell olvasni.

Untermensch4 2016.08.20. 13:37:48

@Szarvas Norbert: A helyesírási (és egyéb) trollkodás nemzeti sportunk, ezen kár megsértődni.
A kritikák megfogalmazása viszont azért olyan "ellenséges" mert nehéz megfogalmazni mi nem stimmel. Ez pedig azért van mert vszeg az 1-2 óra alatt "készre" megírt poszt nagyon ritkán van valóban "kész", talán úgy is meg lehetne fogalmazni hogy nem eléggé letisztult. Ebből adódóan viszont a "kötözködés" egy részét betudhatnád annak is hogy frusztrálja az olvasót az amikor érzi van benne lényeges mondanivaló de nem tudja jól kihámozni belőle.
Nagy látogatottságnál sok lesz a komment. Ez önmagában "információ-logisztikai" probléma. A kommentek sorszámozása és a lehetséges karakterterjedelem korlátozása esetleg célszerű lehetne.

eMJe 2016.08.20. 13:59:14

@Szarvas Norbert: Mi a probléma? Olvasd vissza a hozzászólásaim, amiket írtam a bejegyzéseidhez, messze nem én vagyok a te embered :) Főleg, hogy nem ugyanazt az 5 mondatot ismételgetem. Valamit nagyon benéztél, vagy valakivel keversz.

Egyébként meg semmi off nem volt, a bejegyzéshez szóltam hozzá. Ha így betalált, talán a sértődöttség helyett meg kellene fogadnod a tanácsokat, nem gondolod? És igen, ez sem off, ez is a bejegyzéshez ment, mert így tudsz több olvasót szerezni :)

Kitilthatsz kb mindenkit, de akkor

1, bőven visszaesik a látogatottságod
2, nem lesz, aki figyelmeztessen, hogy a témában nem vagy túl jártas
3, és így segítsen

Szarvas Norbert 2016.08.20. 15:19:22

@tff: a negativ kommentekkel tovabbra sincs bajom. Viszont azzal mar igen, hog y egyesek honapok ota csak azert kommentelnek ide cikktol fuggetlenul h nekem beszoljanak es eltereljek a temat

proletair · http://lemil.blog.hu 2016.08.20. 22:37:48

A sors iróniája, hogy pont ez a nagyon fontos poszt (legalábbis amikor ezt írom) nem generált 1173 oldalletöltésnél többet.

Untermensch4 2016.08.20. 23:05:19

@proletair: Nem tudom, technikailag van-e jelentősége de én pl többször is benéztem...

Szarvas Norbert 2016.08.21. 07:51:23

@proletair: errol beszeltem egy multkori kommentben, h egyszeruen nincsen igeny a komolyabb posztokra. Ebben a honapban nem ez volt az elso ilyen... Ezeket elolvassa 1-2-3.000 ember, de ha Gyozike vagy a knzy van benne. Akkor 10-20-30 ezer...hatalmas baj ez...

proletair · http://lemil.blog.hu 2016.08.21. 08:38:06

@Szarvas Norbert:

Van igény a komolyabb posztokra. De akkor folyamatosan magasan kell tartani a blog színvonalát. Abból indulok ki, hogy a tematikus blogokat az internethasználók kisebbsége olvassa, ők vélhetően intellektuálisan magasabb szinten vannak mint a Story, Best, Hot olvasói, tehát olyan olvasnivalót kell nyújtani nekik, ami nem az említett újságokat juttatja eszükbe.
Ha a minél nagyobb oldalletöltés a cél, akkor más a helyzet, annak bulvár (vagy politika) lesz a vége.

@Untermensch4:
Igazából semmi jelentősége, én is vagy 8-szor néztem ide csak úgy. A teljes letöltésszámhoz ketten összesen kevesebb mint 1%-al járultunk hozzá.

Untermensch4 2016.08.21. 09:11:06

@Szarvas Norbert: Ezt amit proletair mond, fontold meg. A "hogyan írjunk blogot" első pontja hogy mennyiségi vagy minőségi olvasókat akarsz. A kettő együtt nem megy. Hogy egy nálam okosabbtól idézzek, "az elit a tömeg krémje, nem maga a tömeg".
Ha viszont "kattintásvadász" blogot akarsz mondjuk a forgalommal generálható hirdetési bevétel miatt akkor tényleg, bulvár+politika, és szorgalmasan iszapbírkózhatsz a komment-szekcióban.

Mr. Pink 2016.08.22. 15:45:50

Látom kimoderáltál, de javaslom, inkább gondolkodj el azon, amit írtam. Nézz magadba, kisebb arc, nagyobb alázat, lepattintás és nyelvtannácizás helyett inkább odafigyelés a helyesírásra, átbaszós fellengzős címek hanyagolása - és rögtön vállalhatóbb leszel az értelmes olvasók számára is.

Untermensch4 2016.08.22. 20:04:17

@Mr. Pink: Sztem van egy egyensúlyi zóna a teljesen "jó" helyesírás és a mostani között. A fellengzős címet meg mint egyfajta bulvár-kifigurázást el tudná vinni a hátán nagyon minőségi tartalom. Ezzel meg lehetne oldani a mennyiség vs minőség dilemmáját. A cím miatt sokan kattintanak de nem olvassák mikor rájönnek hogy meghaladja az ő szintjüket. A tartalomra vágyók pedig olvashatunk.

Untermensch4 2016.08.22. 20:07:40

@Szarvas Norbert: Nem tudom így helyből ismerős-e az idézet "Őrült a beszéd de van benne rendszer". Az érthetőséget nem rontó, egységes stílusértéket adó, bizonyos mintázat szerint "rossz" helyesírás még pozitívum is lehet(ne), csak sajnos az ilyesfajta formabontást az utókor szokta értékelni.

tnsnames.ora 2016.08.24. 09:04:04

Én is blogolok és pont ellentétes elv mentén. Nem is számítok a poszt fényében sikeresnek, minimum 50%-ban... :)

Számomra a blogolás
- egyrészt szórakozás (nemesebb értelemben véve) itt azonnal nullázódik a "max.1 óra" típusú érv,
- másrészt serkent konkrét témák végiggondolására, ami egyfajta tanulási folyamat része is lehet,
- harmadrészt és legfontosabb: nekem mindig csak annyi volt fontos, hogy konkrét témában konstruktív hozzáadott értéket célozzak meg, google-kereshetően.
Ne én és a blogom legyen a központban ("zajjal/overheaddel"), hanem egy-egy "ügy" kaphasson - szerintem fontos - (akár új) nézőpontot.

A sikerességnek csak egyik fokmérője, ha valaki jól használja a marketing-eszközöket az olvasó- és like-vadászat közepette (és e téren valóban hasznos ez a blogploszt is). Egy másik lehet a saját - pl. marketing zajminimalizálós - célok elérése. Legyen bár halálraítélt a saját koncepcióm, de akkor is azt mondom, ha már marketing szükséges, ott a termék nem elég jó. A jó termék megáll a saját lábán, ha nem áll meg, akkor nem biztos, hogy szükség van arra termékre.

Egy másik fajta blogolásomban (kottás videók) is pont nem a nézőszám növelése a célom, hanem az élmény maximalizálása az érdeklődésükkel engem megtisztelőkben (igen, akár több munkával is).

A poén az, hogy ilyen marketing-ellenes, 100%-ban termékfókuszú hozzáállással is lehet valaki sikeres (tavaly nyáron 20 millás összemegtekintésem volt, havi 500.000-es növekménnyel), egy minimális közönségű rétegműfajnak (komolyzene), annak is peremvidékéről (kotta).

Szarvas Norbert 2016.08.24. 15:37:43

@tnsnames.ora: az nagyon komoly eredmény, gratulálok őszintén!

andras1980 2016.11.18. 19:52:07

Nekem van blogom, de nem számít, hányan olvassák. Csak azt szeretném elérni, hogy aki olvas, akár 10-20 ember, akár 10-20 ezer, az szóljon is hozzá. Erre tudsz-e megoldást?