Naponta frissülő tartalommal, ami gondolkodásra késztet

IFL Gazdaság

Nagyon fura a magyar média a migráns ügyben!

2015. szeptember 03. - Szarvas Norbert

39-500x356.jpgRTL klub, tv2, 444!, origo, index. Főbb hírforrások, akik a legkülönbözőbb módon értékelik a migráns helyzetet. Számomra rendkívül ijesztő volt szembesülni a ténnyel, hogy a mainstream érdekek milyen szinten írják felül a valóságot. Gyakorlatilag egyidőben jelent meg valamelyik nap egy cikk a 444! oldalán, ami egyfajta buksisimogatóként arról győzte meg az embert (képekkel illusztrálva), hogy a keletiben tanyázó migránsok mekkora cukimuki figurák, akiktől nem kell "rettegnünk", és az indexen, ahol képekkel és videóval pont azt mutatták be, mennyire forró, szinte forradalmi a hangulat a felsorakozó és egyre vehemensebben üvöltöző migráns tömeg és a keletit eltorlaszoló rendőrök között. Mintha nem ugyanazt a képregényt olvasnák a riporterek..

Abban van nagy egyetértés, hogy semmiben sem értenek egyet a különböző indíttatású és pénzelt sajtóorgánumok. Mindenki mindenáron végigviszi a saját igazát. A foggalmatlan, egyszerű fotelforradalmár panelprolinak pedig aszerint változik a világnézete, éppen kinek az agyonindokolt, áldokummentarista, szívbe markoló írását forgatta, nézegette. Indokolni és alátámasztani mindenki nagyon tud. 

Közben a nemzetközi sajtó is belekezdett a munkába és tovább ássa a magyar rendkívül kedvező megítélésének a sírhelyét. Ők felvették nagy általánosságban a stílust, amivel minket újfent szar helyzetbe helyeznek. Szerintük szemetek vagyunk, mivel nem megfelelően bánunk a mi kis migránsainkkal, szemben a nyugati kultúra által támasztott elképzeléssel. Kritizálnak annak tudatában, hogy Ausztria megszegte a shengeni egyezményt és lezárta a határait, vagy hogy Németország nettó hülyének nézi a világot (miközben tárt karokkal várja a szíreket, másik oldalról kötelezi a migráns tranzit országokat, eu perimétereket, többek között Magyarországot, hogy itt vegyék nyílvántartásba az embereket és ítéljék meg EU jog szerint menekült státuszukat (tehát nem mehetnek sehova!).

Engem legjobban a 444!-nek a migráns simogató, konfliktust fel nem vállaló, szemellenzős és rózsaszín stílusa idegesít (a többiektől már hozzászoktam mindehez). Nem vállalják fel saját szerepüket, nem bemutatnak-megértetnek-elmagyaráznak, hanem egyszerűen kiválasztották a számukra legpopulárisabb irányt (emberség power) és menetelnek. Menetelnek napi sok cikkben és mindenkinek bizonygatják, hogy nem rosszabb a helyzet, mint egy Fradi-Újpest után az Üllői úton. Sőt! A futballhulligkánokkal, szurkolókkal szemben a migránsok aranyosak, kedvesek, a néniket a zebrán átsegítősek. Persze ezzel nem lenne baj, ha a 444! nem építette volna már fel saját imidzsét, amibe szerintem ez nem fér bele. Eddig azért szerettem őket, mert beleálltak a dolgokba és gyakran a sablontól eltérő módon mutattak be témákat. Migráns kérdésben az egész szerkesztőség lecsupaszította magát egy szélsőbalosnk tekinthető Orbánellenes orákulummá, akit kúrvára nem érdekel a jövő, csak az hogy senki ne kritizálhassa a vendégszeretünket.

Ha engem kérdezel, akkor mostanra tökéletesen kirajzolódni látszik mennyire függő az egész rendszer. Gyakorlatilag szemrebbenés nélkül fekete-fehér stílusban befolyásolják az embereket és szinte kizárt, hogy bárki profi sajtós kétes értékítéletű cikket írjon, amiben a migránsokat nem vérengző terroristaként és nem is cukimuki maciként mutatja be, hanem halandó emberként. Olyan halandó embercsoportként, amelyiknek tagjai egyidejúleg lehetnek normálisak, segítőkészek, de egyben gonoszak, veszélyesek és agresszívek. Folyamatosan hangoztatom, hogy nem lehet egy csoportosulást sem meghatározni egyik tagjának viselkedéséről. Ha random 10 embert előveszek bárhonnan, akkor mindegyik ugyanolyan jófej lesz?

Amikor itt volt ez a 16 éves migráns gyerek, aki életet mentett, akkor egyből a 444! és néhány másik orgánum kabalafigurájává vált, mint aki egyedül és egyidejűleg determinálja a komplett sok tízezres tömeg viselkedését és megítélhetőségét. Aki olvasta ezeket a cikkeket, az pontosan tudja, hogy tilos a szíreket bántani, hiszen valószínűleg mindegyik csípőből tud és akar életet menteni. 

Ez az egész ügy egy leegyszerűsített egybites megközelítési módban funkcionál, ahol van a geci rendőrség, a geci Orbán, a geci migráns vagy a geci EU. Itt mindenki geci, mindenki fekete vagy fehér, de véletlenül sem megállapíthatatlan. Pedig az egész bevándorlásnak a legnagyobb veszélye a megállapíthatatlanság!

Nem lehet megállapítani, hogy ki szír, ki menekült és ki nem az. Biztonsági szakértők szerint a Közel-Keleten nem lehet határt átlépni érvényes okmányok nélkül. Ha mégis valaki megpróbálja, akkor lelövik. Ez azt jelenti, hogy a ma Magyarországon okmányok nélkül tartózkodó migránsok valahol Törökország környékén egyszerűen széttépték az okmányaikat és felvették a tömeg névtelenségét. Miért?

Nem lehet megállapítani, hogy kinek a felelőssége a migránsok ügyének kezelése, elszállásolása. Ijesztő, hiszen amíg mindenki egymásra mutogat, addig forronganak az indulatok és nyitva vannak a határok. Amíg nincsen egyetértés, addig a legnagyobb veszélyben az európaiak vannak, hiszen a rendszer jelen pillanatban azt sem venné észre, ha énkicsipónimnak öltözött spetnaz kiképzést kapó kínai pandák jöttek volna az Únióba.

Nem lehet megállapítani, hogy miért és honnan van minden menekültnek pénze és működőképes mobiltelefonja. Veszélyes, hiszen nem tudni, hogy természetes módon indultak meg a háborúk elől, vagy pedig valamelyik hatalom szervezet támadása az EU ellen?

Nem lehet megállapítani, hogy a migránsok mit akarnak? Integrálódni és az európai közösség részeivé válni, vagy pedig jogot, támogatást és területet akarnak, ahol a saját Közel-Keleti "paradicsomukat" a saját szabályaival és szokásaival kialakítani? Nem tudni a szándékot azon kívü, hogy menekülnek valami elől. Nem tudni, hogy alapvetően mi a szándékuk? Barátságos vagy ellenséges? Mire ezekre a kérdésekre választ kapunk, addigra már késő lesz. Ha a legrosszabb feltételezés válik valóra, akkor is késő lesz. 

Nem lehet megállapítani, hogy mi a jobb cselekedet? Emberségesnek lenni vagy elutasítónak? Ha emberségesek vagyunk, akkor a mobilon leadják a drótot a többi 10-15 millió menekültnek, hogy szabad a pálya, jó a kvártéj. Ha szemetek vagyunk velük, akkor alapvetően az ökölszabály szerint megakadályozhatjuk a további tömegek beáramlását, de közben támadási felületet váltunk ki- mindenki aki közvetlenül nem érintett (lásd: brittek, franciák, amerikaik)- mindenki minket fog támadni. Ráadásul mi saját magunkat is támadjuk, hiszen alapvetően barátságosak akarunk lenni, de nagyon nehéz elszámolni a saját lelkiismeretünkkel, ha hagyjuk éhezni, szomjazni őket. De ha segítünk, akkor pedig bátorítunk. 

Érted miért a legveszélyesebb az egész ügyben a megállapíthatatlanság? Mindenki beszél, de senki semmit nem tud bizonyítani és megállapítani. Olyan mint a szerencsejáték. Meg tudja mindenki magyarázni a matekot a rulett asztalnál, de a végén úgyis a szerencse fog dönteni (vagy egy nagyobb akarat- nem az isten, hanem a kaszinó tulaj...). De mire kiderül, addigra késő. Mit tudsz csinálni? Kockáztatni. Vagy bejön vagy nem. A különbség, hogy ha buksz, akkor hazamész és elkapod az asszonyt egy menetre. Ebben a migráns ügyben viszont a létünket veszéleztetjük, ha tetszik, ha nem tetszik.

Én azért ábrándultam ki ebből a sajtóorgánumnak, hiteles forrásnak csúfolt multikból (444!, Origo, stb...), mert egy ilyen komoly ügyben is a legfontosabb a popularitás megszerzése. Ki a faxot érdekel, hogy egy rossz döntéssel már az ország létét veszélyeztetik? Inkább hazdunak, ferdítenek és megfelelnek a saját politikai holdudvaruknak... Mondhatom szép kilátások.

 

itt elérsz, ha van reakciód vagy kérdésed: www.iflgroup.hu vagy szarvas.norbert@iflgroup.hu

10703582_301820546691229_2178358924012548056_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://iflgazdasag.blog.hu/api/trackback/id/tr467758694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szamok embere 2015.09.03. 23:12:24

"Veszélyes, hiszen nem tudni, hogy természetes módon indultak meg a háborúk elől, vagy pedig valamelyik hatalom szervezet támadása az EU ellen?"
Na eddig olvastam. Szaniszló jobban csinálja.

joni firpo 2015.09.03. 23:17:29

Jók a kérdések, jogos a média kritikája. Hát még, ha helyesen írni is megtanulna a blog írója. No de ez itt csak a Közel-Kelet-Balkán ugye...

dr kíváncsivagyok 2015.09.03. 23:44:43

@szamok embere:
""Veszélyes, hiszen nem tudni, hogy természetes módon indultak meg a háborúk elől, vagy pedig valamelyik hatalom szervezet támadása az EU ellen?""

Az nem zavar , hogy Putyin Szíriában a nepét loveto diktátort segíti ? Konkrétan fegyverrel és katonákkal ???

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.09.04. 00:02:21

@dr kíváncsivagyok: de ha a dictator ott lenne, akkor nem lennenek menekultek...
szerintem nagyobb a baj, mint sokan gondoljak
elobb-utobb le kell zarni a hatarokat
akar fegyveres erovel is

kalbász 2015.09.04. 00:28:38

"Migráns kérdésben az egész szerkesztőség lecsupaszította magát egy szélsőbalosnk tekinthető Orbánellenes orákulummá, akit kúrvára nem érdekel a jövő, csak az hogy senki ne kritizálhassa a vendégszeretünket."

Beszarás, hogy milyen egy vakegér vagy.
Nem csak ebben a témában, hanem gyakorlatilag soha nem voltak objektívek.

Jó hogy feltűnt végre bazdmeg.

Olyan vagy mint a kilépett szektatag, még hisz, még keresi a jót, csak egy egy eltévelyedés van, mi?

Bazmdeg még egyszer te vakegér.

kalbász 2015.09.04. 00:30:14

Ez is csak azért van mert végre bekopogtatott hozzád a valóság.

Ha kíváncsi vagy még rá, ennek tapasztalatában nézd a többi cikküket is.

Faszom a hülye fejedbe.

Gerilgfx 2015.09.04. 02:18:00

mondjuk ki nyíltan, megbukott a fidesz.

Nzoltan 2015.09.04. 05:54:14

@dr kíváncsivagyok: Az nem zavar, hogy az usa a népet lövető ellenzéket támogatja?
Naugye. Nézőpont kérdese az egész.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.04. 05:57:32

Tegnapelőtt a CNN és aSkyNews a szovjet médiák szintjén számolt be az ügyről: a gpnosz magyarok nem engedik elmenni az embereket Németországba, pedig a németek várják őket.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.04. 05:58:42

@dr kíváncsivagyok:

Szíriában a népet nem a kormány löveti, hanem a nyugat által támogatott iszlamisták.

kilincs ami nincs 2015.09.04. 06:00:07

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Így van, az egyik üdítően pártatlan, igazmondó (és nem propagandista) hírforrás az orosz média.

kilincs ami nincs 2015.09.04. 06:01:12

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Teljesen igaz. Asszad, orosz segítséggel csak ételt (virsilt és mustárt) oszt a népnek.

estónia 2015.09.04. 06:33:48

Én a keményvonalas véleményt képviselem de ettől függetlenül az írás írójának nagyon igaza van.
A sajtó és a média nagy véleményformáló és a sajtómunkások zöme csak a hatásvadászatra utazik....na meg,hogy minél többen kattintsanak egy oldalra és lássák meg a reklámokat.

pervie but hot (törölt) 2015.09.04. 06:40:47

index.hu/kulfold/2015/09/03/az_eletmento_aziz_alma_hogy_svedorszagba_jusson/

Tombol a nácizmus Merkel országában, a németek hazudoznak, közben a 444 meg az index tolja a magyargyalázó szöveget, a tényekkel ellentétes következtetésekkel mossák az emberek agyát.
A németek komolyan elhiszik, hogy ez az egész a magyarok hibája, ők meg amúgy egy befogadó ország. Ja, csak a gestapo lerángatja a keleties arcvonásokkal rendelkező embereket a vonatokról és elhurcolják őket.
A magyar rendőr könyörög napokig, hogy az illegális uraság és asszonyság kegyen szíves bevonulni a befogadóállomásokra, ahol ellátják őket. Basztak rá. A német, osztrák nem könyörög, beviszik, aki nem vízummal, útlevéllel jön.

pervie but hot (törölt) 2015.09.04. 06:45:40

A németeknek továbbra is ömlik a fosch szájából. A Merkel barnaingesei, a náci karhatalom pribékjei lerángatták a vonatról Azizt, az életmentő afgán srácot! Hát mégis hazudott Merkel? Nem fogadnak be menekülteket?

Pedig Aziznak volt Koppenhágáig vonatjegye, de rasszjegyei alapján felfigyeltek rá és beindult a németek náci ösztöne! Elhurcolták szegényt a gestaposok. Pedig az anyukájának az az álma, hogy a kisfia Svédországban vegyen fel segélyt és lógassa a lábát. A faschissszta németek meg ezt nem hagyják. Pedig neki ehhez joga van a ballibák szerint.

index.hu/kulfold/2015/09/03/az_eletmento_aziz_alma_hogy_svedorszagba_jusson/

Már a migránsnyaló magyar ballib is nekiesett a németeknek. Öröm és boldogság! Dúl az ordas eszme a nagy multikulti Tante Angela háza táján is.

Ajvé, vajon már elgázosították a kis Azizt vagy egyelőre még leborotvált fejjel, csíkos rabruhában vár a sorsára egy háromemeletes ágy aljában, csonttá soványodva, tetvekkel harcolva? Mellette a kis Slomó és Menáchem sírdogál. Vége a multikultinak a németeknél...

A magyar menekülttáborba nem tudta bekönyörögni a magyar rendőrség, most a német SS legények hurcolták kérdés nélkül koncentrációs táborba.

bkkzol 2015.09.04. 06:47:03

Sajnos mindenütt hasonló a média. Merkel, Juncker is egyik nap jópofizik. "Jöhet minden szír... korlátlan létszámban...." kicsit később meg " nem teljesen így gondoltuk". Felelőtlen populista hazudozás folyik az EU felső vezetésben is.
Nem tudni egyenlőre Merkel miért tette junkert ebbe a pozicióba amikor nyilvánvalóan az USA embere. Évekig mosta az amerikai nagy cégek milliárdjait tisztára. Most a szabad kereskedelmi egyezménynél bábáskodik. Ha kelet-európában csinálják korrupció ha Brüsszelben akkor lobbi tevékenység...

nu pagagyí 2015.09.04. 07:29:23

Gondolom a poszt írója személyesen kérte a menekülteket, hogy igazolják magukat, innen tudja, hogy nincs papírjuk. Nagyon dicséretes, mert valakinek a munkát is el kell végeznie a hatóságok helyett.

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 07:30:12

@hagyma: Akkor 1956-ban sem volt diktatúra Magyarországon, mert voltak menekültek. Sőt az egész hidegháború alatt nem volt diktatúra az egész keleti blokkban, mert folyton menekültek az emberek át a vasfüggönyön.

A te logikád...

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 07:31:24

@kilincs ami nincs: Jójó, de a mustárt csak gáz formában sikerült. A virsli meg elfogyott...

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 07:33:47

@nu pagagyí: Ugye? Tele van Magyarország egyébként olyan emberekkel, akik ránézésre 100%-os pontossággal tudja, hogy egy menekültnek van-e papírja, vagy nincs. Csodálatos, hogy milyen szemük van egyeseknek! Ehhez képest a Hawkeye az Avangersből egy félszemű vakond.

nu pagagyí 2015.09.04. 07:34:27

Ez valami új keresztény hittétel lehet, hogy akinek nincsenek pecsétes papírjai, az nem ember. Feltámadt Jézus? Lemaradtam valamiről?

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 07:39:55

@nu pagagyí: Te nem hallottad az örömhírt? Pedig már régóta ismeretes, hogy köztünk van a Megváltó második inkarnációja. 1963-ban született Székesfehérváron...

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 07:41:45

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Hát a legkeményebb iszlamisták pont az Al-Nusra Front, és az IS, nem pedig az FSA, akiket az USA ténylegesen támogat.

Örülnék, ha nem kizárólagosan olyan topikokba kommentelnél, ahol lövésed nincs a témáról. Neked ez valami különleges képességed, vagy mi.

Exploiter 2015.09.04. 07:42:10

Nem figyeltél eléggé, a bevándorlás következményei jó dolgok, ez az alap. Éppen ezért, aki ellenzi, az csakis idegengyűlöletből, rasszizmusból teheti. Az ilyennek pedig de facto nem lehet igaza.
Ennyi van.
A magyar akkor járt volna el európai módon, ha szavakban biztatja és támogatja őket, aztán puskatussal veri be őket egy táborba.

nu pagagyí 2015.09.04. 07:45:26

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke: Elég dagadtra sikerült. Túl sok halat szaporított.

nu pagagyí 2015.09.04. 07:48:03

@Exploiter: Most speciel figyeltem: tényleg rasszista vagy.

Exploiter 2015.09.04. 08:04:46

@nu pagagyí:

Mivel tőled még egyszer nem láttam kommentet, ami bármilyen szinten átgondolt, valós, vagy megalapozott lenne, és most se tudom, mi a bajod a német módszerrel, amit orbán nem hajlandó átvenni, ezért remélem, nem bántalak meg vele, de a véleményedet és személyedet abszolút leszarom.

nu pagagyí 2015.09.04. 08:13:35

@Exploiter: Kösz, tőled megtiszteltetésnek veszem. Viszonzom is majd alkalomadtán.

Kánikula 2015.09.04. 08:20:18

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke: haha a bircaman mindent tud, és azt is a legjobban.

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 08:24:39

"RTL klub, tv2, 444!, origo, index."

Már akinek. Én ezek közül csak az indexet "járatom", itt elolvasom a címeket, aztán a nemzeti.net-en megnézem mi történt valójában.

A TV-k közül pedig Exho, MTV1, HírTV, sőt ATV

"RTL" ki a faszom az, aki az RTL-rre megy tájékozódni????

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 08:27:15

@bkkzol: Ez nagy gáz amit az EU vezetői csinálnak. Mit csinálnának ezek egy háború esetén?

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.04. 08:30:50

@nu pagagyí:

Ismerem a helyzetet. Az USA felfegyverezte az Iszlám Államot a szír kormányzat megdöntése céljából. Aztán az Iszlám Állam önállósodott azóta és az USA ellen fordult. Innen a mai káosz.

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 08:36:49

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Az USA mögött természetesen Izrael van. (Asszad mögött pedig az oroszok) Ami megdöbbentő ebben, hogy az ISIS fejlődését is elősegítik annak érdekében, hogy Asszadnak vége legyen.

nu pagagyí 2015.09.04. 08:37:43

@Kánikula: Én megvédeném bircamant. Hülyeségeket beszél, de viszonylag kulturáltan. Amúgy a blogja egészen élvezetes, a szerzőtársa időnként írói tehetséget csillogtat. Bircának is vannak jó írásai, főleg ha nem akar politizálni.

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2015.09.04. 08:47:08

Mi a frász, hogyaz agymosott liberalis media, "Migransoknak" hivja ezt az Europat veszelyezteto fegyvertelen muszlim invaziot? Migransok azok a MADARAK, ezek Illegalis bevandorlok! Idiota hulyek.

nu pagagyí 2015.09.04. 08:48:52

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Az is pont ilyen köztudomású, hogy az USA szállítja a kést és villát a kannibáloknak, szemtanú meg azért nincs, mert ottmaradnak desszertnek.

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 08:56:11

@nu pagagyí: Most ezen azért annyira nem érdemes rugózni, a konfliktus mögött Szíria Izrael ellenessége áll. Ahogy az egyiptomi "arab tavasz" oka is ez volt.

nu pagagyí 2015.09.04. 08:57:44

@♔bаtyu♔: Az ilyen liberális államok nagyon ravaszak. Békeidőben próbálnak rendesek lenni az emberekkel, jogokat adnak nekik és szabadságot, továbbá biztosítják az általános jólétet. Azzal az aljas szándékkal teszik ezt, hogy háború esetén kihasználják az emberek lojalitását és megnyerjék azt.

zsoltix 2015.09.04. 09:06:24

"Folyamatosan hangoztatom, hogy nem lehet egy csoportosulást sem meghatározni egyik tagjának viselkedéséről."
"Nem lehet megállapítani, hogy a migránsok mit akarnak?"
Nincs a kettő között némi ellentmondás? Először azt írod, hogy ők különböző emberek, aztán meg az egész tömeget egybegyúrod, hogy ők közösen akarnak bármit.

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 09:12:02

@nu pagagyí: Érdekes a magadfajta felfogása. Mindenki más szerint a liberális szabad döntési és mozgásteret is jelent. A magadfajta a liberálissal kb. úgy van, ahogy régen a kommunizmussal. Vannak a különleges anyagból gyúrt liberálisok, akik megváltoztatják a társadalmakat. Vannak a liberális országok és nyilván így lehetnek demokraták olyanok, akiket 20 éve még elvtársaztál.

Amit te akarnál írni, az a demokrácia és demokrata, demokratikus berendezkedésű országok, demokrata érzelmű lakosokkal.

A demokrácia egy közmegegyezésen alapul, miszerint x évente szabad választások vannak. Ennyi és nem több. Köze nincs a liberalizmushoz. Ha valaki ezt megszegi és nincs mögötte hadsereg, akkor egyszerűen fellógatja a felháborodott nép, követőivel együtt.
Kádár nem demokrata volt, hanem hatalmát akarta megtartani, ahogy Merkel is lavírozik saját választói és az USA-Izraeli érdekek között.

Te persze tarthatod magad liberálisnak, de valójában egy sima pártszimpatizáns vagy, ráadásul te nem is nagyon tudsz túllépni ezen.

nu pagagyí 2015.09.04. 09:18:10

@♔bаtyu♔: Kádár is állandóan a "szocialista demokráciát" fejlesztette az ismert eredménnyel. Orbán is szüntelenül fejleszti a demokráciát, eredményéről majd később beszámolok.

Orosz Attila 2015.09.04. 09:18:39

@joni firpo: A helyesírást illetően max. egyetértek.

nu pagagyí 2015.09.04. 09:21:41

@♔bаtyu♔: Hát persze, ha az emberek akaratát nem számítjuk. Itt van mindját a magyar '56. Mindenki elégedett volt Rákosi elvtárs/pajtás működésével, csak a CIA mesterkedett folyton azon hogy éket verjen a szeretett vezető és a nép közé.

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 09:21:44

@maxval bircaman megbízott szerkesztő:

Nem, finoman szólva sincs fogalmad sem a történtekről, mint szinte minden esetben, amikor kommentelsz.

Az USA felfegyverezte az FSA, aki egy ideig szövetségben volt az Al-Kaida helyi szárnyával, ahogy szövetségben voltak a kurdokkal, és a pershmergákkal is, de még a Hamasszal is (igen, ők is benne vannak abban a buliban). Aztán miután az Al-Kaidások elkezdték szarért húgyért kivégezni az embereket, meg kinevezték magukat az Iszlám Államnak, az FSA ugyanúgy harcolni kezdett ellenük (is) de addigra már elég sok jenki fegyver átjutott tőlük az IS-hez (ami kínos magyarázgatáshoz vezetett, és ahhoz, hogy az USA kikövetelje a 30. FSA hadtest létrehozását, amit ők felügyelnek).

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 09:27:57

@♔bаtyu♔: Jah persze. Biztos nem a szárazság és a külföldi felvásárlás miatt megugró élelmiszerárak miatt tört ki az Arab Tavasz, neeeeem.

Mindenki tudja, hogy az éhezést azt az emberek mosolyogva tűrik, sőt még követelik is, hogy többet éhezzenek. Az éhezés nem csinál forradalmat.

Csak Izrael.

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 09:39:43

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Ezt már mondtam én is, köszönöm, hogy megismétled, mint egy papagáj. Akkor most beszélgessünk arról, hogy mitől is iszlamista az FSA, vagy mondjuk a keresztény milíciák (akiket szintén az USA támogat) vagy a kurdok (szintén USA).

zsoltix 2015.09.04. 09:40:11

@Chaoyang: A vándorló madarakat költözőnek nevezik errefelé, nem migránsnak (bevándorló), vagy emigránsnak (kivándorló).

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 09:41:53

@♔bаtyu♔: "Én ezek közül csak az indexet "járatom", itt elolvasom a címeket, aztán a nemzeti.net-en megnézem mi történt valójában."

Ez a mondat a kedvencem. Ó a nemzeti.net és a valóság. Összertartoznak, mint a kenguruszőr és a részecskegyorsító.

raqua 2015.09.04. 09:51:10

Az USA és Ausztrália lezárta a határait. Ausztrália fizet a csempészeknek, hogy a bevándorlókat ne náluk, hanem Indonéziában tegyék ki.

Exploiter 2015.09.04. 10:13:05

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:

Ebben igazad van azért nem tudom hova tenni a velemenyeket, miszerint jövőre, vagy azután, vagy azután kevesebben fognak jönni.

paráznabillegető 2015.09.04. 10:36:29

ma reggel kinyitottam a csapot, és kifolyt egy migráns.
inkább nem borotválkoztam...

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.04. 10:36:52

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:

A kurdok a kormányal is szövetségben vannak, azaz a helyzet bonyolultabb ennél.

Alapvetően ez Amerikai bábjai és a szír nép közti harc.

nu pagagyí 2015.09.04. 10:58:25

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Sajnos nincs időm az Echo tévére, pedig ott maga a tévedhetetlen Szaniszló világítja meg a dolgokat. Úgy hallom, a krumplifőzelékből is ki tudja hozni az USA (mint Izrael bábja) felelősségét.

nu pagagyí 2015.09.04. 11:01:11

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Ezek szerint az USA mindenkit támogat? Jó nekik.

nu pagagyí 2015.09.04. 11:07:11

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Tőled, mint jól tájékozott, autentikus forrástól szeretném megkérdezni, hogy a Keletiben akkor most kik alkották a tömeget. Amerika bábjai vagy maga a szír nép?

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 11:49:02

@maxval bircaman megbízott szerkesztő:

Alapvetően már megint össze-vissza beszélsz. A kurdok és Assad nem szövetségesek, csak nem támadtak egymásra. A kurdok egyébként az Iszlám Államot leszámítva mindenkivel szövetséges, aki Assad ellen harcol.

"Alapvetően ez Amerikai bábjai és a szír nép közti harc"

Ja, hogy akkor aki nem Assaddal van, az nem is a szír nép része.
Ha Göbbels élne, akkor most elégedetten veregetné meg a vállad, és büszke lenne rád.
Rég volt a szélsőjobban olyan nyílegyenes propagandistája, mint te.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.04. 11:55:13

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:

Ez Amerikai és a szírek harca. Ez a lényeg. Vannak mellékszereplők is. S semlegesek, mint pl. a kurdok.

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 11:56:47

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Ja hát persze. Mondom: a széljsőjobboldalnak Göbbles óta nem volt olyan nyílegyenes propagandistája, mint te.

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 11:57:34

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Jah persze. Csak tök véletlenül találod magad folyton folyvást egy platformon velük.

GERI87 2015.09.04. 12:01:48

A háborút és Európa liberális migrációs, menekült hozzáállását és döntésképtelenségét, széthúzását kihasználva indulnak útnak, segélyért, nyugati ellátásért, már nem (vagy soha nem is) az életüket féltve, tudván hogy SOHA nem fognak visszatérni hanem maradnak és eltartatják magukat!
Ezért nálam eleve ellenszenvesek!
Ahogy azok is, akik úgy gondolják vagy úgy állítják be hogy teljesen rendben van ha 1000 eurókat adó országokba akarnak szökni, illegálisan, messze bármiféle veszélytől Európa belsejébe!

N. Barbie 2015.09.04. 12:03:22

@nu pagagyí:
"Ez valami új keresztény hittétel lehet, hogy akinek nincsenek pecsétes papírjai, az nem ember. Feltámadt Jézus? Lemaradtam valamiről? "

De meglepo, a magyargyulolo zsidrak napi rendes, most epp keresztenygyalazo okadasa.
De ha en hasonlokat irok a torahivokrol akkor naci vagyok.

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 12:07:32

@GERI87: Jelentkezz az Avengersbe. Neked szuperképességeid vannak. Nem csak tudod ránézésre, hogy a valaki menekült-e vagy sem, de már azt is látod előre, hogy mit fognak csinálni, amikor ideérnek!

Ne hagyd a képességeid kihasználatlanul, ha egyszer akár te lehetsz Bullshitman is.

Roan 2015.09.04. 12:11:42

@nu pagagyí: Szíreknek álcázott izraeli diverzáns egységek, akiket az USA pénzel :D :D

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 12:14:34

@N. Barbie: De meg lepő, itt a mai adag zsidzás!

Mehetsz Geri mellé a szuperhősök közé, mert te meg kommentről megmondod, hogy ki a héber.

Mert ugye, ha valaki Jézussal viccelődik, az csak egy bizonyos vallás tagja lehet, igaz, még viccből sem ateista.

GERI87 2015.09.04. 12:22:50

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:

Eleve vagy tényleg háborús válságövezetből érkezett és ezért nem tud visszamenni, vagy eladta mindenét, feladta az egzisztenciáját és ezért nem fog visszamenni!
teljesen logikus és világos ez!

Amúgy meg nyelvtudás és papírok nélkül mit fog dolgozni?
Lesz 200.000 új kukás meg kebabos?

De hiába orvos, mérnök stb, ha ezt nem tudja bizonyítani.....puszira elhisszük neki?
És csak úgy alanyi jogon munkát kapjon, mikor Európa többi uniós polgárának meg erős rostán és komoly feltételeknek kell megfelelnie hogy álláshoz jusson?
A magyar orvos, szakács, pincér stb az legyen perfekt németből, angolból és legyen lekövethető szakmai múltja, gyakorlata, versenyezzen a munkaerőpiacon az anyaországiakkal, de Habib meg kapjon az állítólagos szakértelmének megfelelő munkát csak úgy puszira, mert "menekült"?
Ez igazságos? Ez valós forgatókönyv? szerintem kurvára ne az!

Ha valóba ő rá lenne szükség, ha valóban a szakmájában akarna elhelyezkedni akkor legálisan jönne, hívnák, engedéllyel!
Nem a kertek alatt, suttyomban szivárogna be!

Eleve a törvények miatt jogosult a segélyre, hülye lenne dolgozni!

GERI87 2015.09.04. 12:28:08

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:

Hülye aki elhiszi hogy ez mind mérnök, orvos meg IT-s....
és ha az is, a tudása, felkészültsége, nyelvtudása kompatibilis az Eu-s munkaerőpaci elvárásokkal?
Nemvalószínű, mikor ez még nálunk sincs így!

Fel kéne ébredni a babrózsaszín kis világotokból!

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.04. 12:36:15

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:

Egyes kérdésekben igen, másokban nem.

Tudod te hány támadást kaptam Trianonnal kapcsolatos véleményem és "magyarellenes" paródiáim miatt szélsőjobbról? Majdnem annyit, amennyit ballibektől antiliberális cikkeim miatt.

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 12:38:21

@GERI87: Hát haver, én amikor kimentem Ausztráliába még jó tíz éve úgy, hogy nem tudtam angolul, tudod mivel kezdtem? (miután behurcolkodtam a nagybátyámhoz, akinél laktam)

Elmentem nyelviskolába. Nem tudom hallotál-e róla, de vannak ilyen iskolák, ahol egész nyelveket megtanítanak neked. Már akkor is voltak ott iraki menekültek (2005 volt, még csak 2 éve tartott a háború) és ők is ott tanultak, meg sokakkal suli után egy helyen pucoltunk WC-t, szóval szerintem sikerülni foga szíriaiaknak is ez a nyelv és munkadolog.

Mellesleg ismerek itt Angliában olyan magyarokat, akik még egy reggelit sem tudnak rendelni angolul, mégis van munkájuk.

"De hiába orvos, mérnök stb, ha ezt nem tudja bizonyítani.....puszira elhisszük neki? "

Ugye tudod, hogy Európában vannak ám orvosok és mérnökök, akik ezt le tudják tesztelni, és tolmácsok, akik ebben tudnak segíteni.

Tényleg nem viccelek, meg lehet embereket tanítani idegen nyelvekre, és képzeld, arabok nem csak kukát tudnak pakolni, meg kebabot készíteni. A jelenlegi munkahelyemen (élelmiszergyár) is nem kevesen dolgoznak. Nem mindenkinek ez az eredeti foglalkozása.

"A magyar orvos, szakács, pincér stb az legyen perfekt németből, angolból és legyen lekövethető szakmai múltja, gyakorlata, versenyezzen a munkaerőpiacon az anyaországiakkal, de Habib meg kapjon az állítólagos szakértelmének megfelelő munkát csak úgy puszira, mert "menekült"?"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XDXDXDXDXDXDXD

Te komolyan azt hiszed, hogy bárki is perfekt nyelvtudást vár a magyaroktól, vagy bárki azt kéri, hogy kapjanak munkát a bevándorlók a két szép szemükért? :D

JÁRTÁL TE MÁR A VALÓSÁGBAN? :D

"Eleve a törvények miatt jogosult a segélyre, hülye lenne dolgozni!"

Én is jogosult vagyok a törvények miatt a segélyre, mégis dolgozom. Te ugye tudod, hogy segéllyel feleannyi pénzt sem keresel, mint mondjuk munkával? 2012-2013-ban kilenc hónapig voltam munkanélküli segélyen. 120 font/hét.

Most heti három napot dolgozom egy gyárban. 310 font/hét.

Ennyire éri meg a segély.

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 12:41:47

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Nem nácinak hívtalak, hanem széljobbosnak. De nem döbbenek meg azon, hogy nem tudod, hogy mi a kettő között a különbség.

Szóval támadtak a széljsőjobbról. :D Ugyanez a problémája Vona Gábornak is, őt volt jobbikosok támadják a még szélsőségesebb csoportokból. Akkor ezek szerint ő sem szélsőjobboldali.

A te logikád. :D

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 12:44:21

@GERI87: "Hülye aki elhiszi hogy ez mind mérnök, orvos meg IT-s...."

Az tényleg hülye, aki ezt elhiszi, na de ilyet senki nem is állított. Azért viszont gondolj már bele: ide eljutni Szíriából illegálisan drága mulatság. Egy kecskepásztornak nem futja rá, egy szakembernek meg valószínűleg igen. Szóval sanszosabb, hogy magas a menekültek között a képzettek aránya. Fel kéne ébredni a babrózsaszín kis világotokból!

"Fel kéne ébredni a babrózsaszín kis világotokból!"

Ezt pont te mondod, azután, hogy perfekt angolt és németet hallucináltál a pincérkedés követelményeként? :D

tralalala 2015.09.04. 13:05:32

Jaj ez a sok jó szakember itt milyen csúnyán viselkedik? :D
www.youtube.com/watch?t=11&v=7L3eSbpETf8

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.04. 13:12:09

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:

Akkor pontosítok: nem tartozom a szélsőjobb egyetlen áramlatához sem, immár 15+ éve. 1993-1999 között valóban szélsőjobbos voltam, bár akkor sem a náci/nyilas áramlat híve.

1999 óta nem értek egyet a szélsőjobb egyetlen áramlatával sem. Ami persze nem jelenti azt, hogy ne értenék egyet egyetlen olyan állítással sem, melyet a szélsőjobb mondogat. De az alapkoncepciót elutasítom: a szélsőjobb zsákutca.

Vona szélsőjobboldali, de nem náci, sem nyilas. Alapkoncepciója zsákutca. Ami nem jelenti azt, hogy egyes állításai ne lennének igazak.

Nem szavaznék a Jobbikra, ugyanazon okból, amiért a ballibekre sem. Hozzáteszem: 1989-1993 között magam is ballib voltam.

GERI87 2015.09.04. 13:14:39

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:

"Hát haver, én amikor kimentem Ausztráliába még jó tíz éve úgy, hogy nem tudtam angolul, tudod mivel kezdtem?"

És hogy mentél? Gumicsónakkal, illegálisan? Nyilván nem! Mert manapság is úgy visszafordítanak mint a huzat!
Legálisan bekerülni is nagyon nehéz.

"Elmentem nyelviskolába."

Ők is elmehetnek de ez nem válasz arra hogy miért kéne nekünk, a nyugatnak fűt-fát csak úgy a két szép szeméért képzeni és munkát adni nekik?
Amúgy hiába tud nyelvet, ha tud/akar dolgozni.

Az a baj hogy nem érted hogy ez nem az unión belüli munkaerő szabad mozgásához hasonló helyzet, ami piaci alapú!

Itt olyan tömegekről van szó, akiket senki, egy munkáltató sem hívott, vett fel!
Róluk először az államnak kell gondoskodni!
Ha meg nem talál munkát - és sokuk, nagyon sokan nem fognak és nem is akarnak - akkor csak a segély marad!

Most is elve azért rinyálnak, nem akarnak itt maradni mert itt kevés a segély!
ha valóban lenne piacképes szakmája, akkor itt maradna és legálisan próbálna meg munkát találni majd később nyugaton, ahogy egy magyar polgár!
Ez lenne tisztességes és legális, de nem ők eleve bele akarnak menni a jóba.
Nekik az állami segély is elég!

"Mellesleg ismerek itt Angliában olyan magyarokat, akik még egy reggelit sem tudnak rendelni angolul, mégis van munkájuk."

Ja, az olyan is!
És most is sok, képzetlen, sokadik generációs bevándorló leszármazott küzd az integráció hiányával, gondolom hallottál róla...ők is tudtak nyelvet, munkájuk is van....ez a helyzet ezt csak fokozni fogja!

"Ugye tudod, hogy Európában vannak ám orvosok és mérnökök, akik ezt le tudják tesztelni, és tolmácsok, akik ebben tudnak segíteni."

Persze, biztos, de ott a bibi hogy ez nem jelenti hogy - amint már írtam - a szakértelme és a tudása megfelelő is!
Plusz nem hívta senki, nem egy elve létező álláshelyet tölt be, amire pályázott.
Hanem idejön, ilyen-olyan szakmával, ilyen-olyan nyelvtudással és várja hogy "adjanak munkát", elmegy az ilyen a fenébe!

"Te komolyan azt hiszed, hogy bárki is perfekt nyelvtudást vár a magyaroktól, vagy bárki azt kéri, hogy kapjanak munkát a bevándorlók a két szép szemükért? :D"

A lényeg nem a perfekten van, bár egy orvosnál nem jó ha csak makog, ezt te is beláthatod.
Amúgy meg ha nem keresnek nekik munkát akkor mi lesz?
Megmondom: segély!

"Én is jogosult vagyok a törvények miatt a segélyre, mégis dolgozom."

És azt hiszed ezek azért jönnek hogy napi 8 órába gürizzenke? Ennyire naív vagy?
:D
Istenem!
Nézd már meg most is hányan élnek segélyből nyugaton és jellemzően kicsodák!

"Te ugye tudod, hogy segéllyel feleannyi pénzt sem keresel, mint mondjuk munkával?"

Pont leszarják, mikor otthon munkával sem kapott annyit!
A cig-ányaink sem dolgoznak, hiába kevesebb segély mint a bér, nekik ennyi is elég.
Pláne a minimálbéres munkákhoz képest.

GERI87 2015.09.04. 13:18:49

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:

Márpedig aki nem magasan képzett, annak nagyon nehéz lesz integrálódni és munkát találni!
Ahhoz meg nem kell nagyon tehetősnek lenni hogy ide eljusson, ha eladja mindenét!
Na meg itt a bibi, ha el tudja adni amije van, pénzé tudja tenni, akkor nem válságövezetből jön....tehát nem menekült hanem gazdasági bevándorló, spekuláns!
Így jogosulatlan bármiféle ellátásra és befogadásra!

"Ezt pont te mondod, azután, hogy perfekt angolt és németet hallucináltál a pincérkedés követelményeként? :D "

Azt elsősorban az orvosokra értettem, de kössél bele lényegtelen részletekbe...

N. Barbie 2015.09.04. 13:19:41

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:
"De meg lepő, itt a mai adag zsidzás!

Mehetsz Geri mellé a szuperhősök közé, mert te meg kommentről megmondod, hogy ki a héber.

Mert ugye, ha valaki Jézussal viccelődik, az csak egy bizonyos vallás tagja lehet, igaz, még viccből sem ateista. "

Ne zavarjon, hogy sajat maga ismerte el mar regen. Mehetsz azok melle akik okoskodni akartak de nagyon mellefogtak :)

GERI87 2015.09.04. 13:20:04

@GERI87:

Pontosabban:
"Amúgy hiába tud nyelvet, ha -nem akar- tud/akar dolgozni."

GERI87 2015.09.04. 13:29:08

"meg sokakkal suli után egy helyen pucoltunk WC-t, szóval szerintem sikerülni foga szíriaiaknak is ez a nyelv és munkadolog. "

Ez remek, szükség van rengeteg ilyen WC pucolóra!
Akik alacsony képzettséget igénylő munkát végeznek, rosszabb környéken élnek, jobban sújtja őket egy esetleges válság, munkanélküliség....hátha még gettósodnak is, az remek lenne, remélhetőleg hogy a gyerekei se törhessen ki onnan, akik már sokkal többen lesznek.
Végül is az elmúlt években is erről volt szó, hogy egyre többen belátták hogy az integráció nem működött!
fogadjunk be még több ilyet, hátha még szarabb lesz...

Ma Baker 2015.09.04. 13:42:17

"A foggalmatlan, egyszerű fotelforradalmár panelprolinak pedig aszerint változik a világnézete, éppen kinek az agyonindokolt, áldokummentarista, szívbe markoló írását forgatta, nézegette."

Ennyire azért ne nézd le a komplett emberiséget.
Túl alapvető dolgokról van itt szó ahhoz, hogy bárki is fogalmatlan legyen a témában. Szögegyszerű kérdések merülnek fel, mint:
Akarunk rengeteg muzulmán embert az EU-ban? Akarjuk, hogy bárki ellenőrizetlenül bejöhessen az országba? Akarjuk milliókkal támogatni ismeretlen származású emberek tömegeit?
Ezt 60-as IQ-val is el lehet dönteni sajnos vagy nem sajnos. És ezután magyarázhat a média bármit.

nemecsekerno_007 2015.09.04. 13:43:14

Hisztériában mindig is jók voltunk...

tellking 2015.09.04. 13:54:02

Ez az egész migráns kérdés kezd nagyon bonyolódni. Elképesztő ahogy az EU és az egyes tagállamok a kérdéshez állnak. Nem értek egyet a szélsőséges megnyilvánulásokkal, de abban biztos vagyok hogy ez a migráns téma a jelenlegi és az ezt követö formájában igenis rendkivüli veszélyt jelenthet európára. Nem ezekkel a szerencsétlen emberekkel van probléma, és talán nem is a számukkal, hiszen eddig is voltak vannak az Eu-ban és Mo-n is.
A veszély a körülményekben, az ellenőrizetlenségben, az időzitésben,és az egyébként sem tökéletesen egységes EU megosztódásában van. A civilek nagyon helyesen teszik hogy segitik ezeket a szerencsétlen embereket, Emberek vagyunk , és ők is. De itt meg kell állni! Nem szabad nyomást gyakorolni a kormányokra,. A kormányoknak és politikusoknak olyan döntéseket kell hozni e kérdésben ami az egész társadalom jelenlegi és jövőbeni érdekeit veszi figyelembe. A káosz eluralkodása pedig nem az.
Sok elgondolkodtató kérdés van?
Minek a hatására alakult ki ez a migráció?
Miért nem lép az USA, az ENSZ?
Miért az EU-ba vezető vszélyes és hosszú utat választják?
Miért nem a saját kúltúrájukhoz hasonló és közeli gazdag Arab országokba mennek?
Egyáltalán a gazdag Arab országok miért nem tesznek valamit?
Mi lehet a szerepe ebben az egészben az IS-nek?

Igaz, csak egy eset , és nem szabad általánosítani, de szörnyű és elgondolkodtató a következő három link. A csattanó a harmadik.
www.independent.co.uk/news/world/europe/abdullah-kurdi-father-of-drowned-son-aylan-describes-the-moment-his-two-children-slipped-away-10485387.html

www.youtube.com/watch?v=bL8xOA_PVhw

www.youtube.com/watch?v=QZUuoaq1MLM

Pipas 2015.09.04. 14:12:05

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke: "Egy kecskepásztornak nem futja rá, egy szakembernek meg valószínűleg igen. Szóval sanszosabb, hogy magas a menekültek között a képzettek aránya."

Légből kapott spekuláció. Abszolút nem tudsz semmit az ottani helyzetről társadalomról, szokásokról, az egész világukról, mégis szépen felépíted magadba az egészet aztán messzemenő következtetéseket vonsz le belőle. Ráadásul abból, hogy valakinek van pénze magyarországon sem következtethetsz arra, az illető orvos meg programozó, akkor egy ismeretlen kultúrában hogy tehetnéd meg?

Hogy egyszerűen fogalmazzak, rablógyilkosoknak, kábítószerkereskedőknek, tolvajoknak, feketézőknek, csempészeknek, tolvajoknak is van pénzük.

GERI87 2015.09.04. 14:24:11

@Pipas:

Így van.
Na meg:
Elfoglalja a faludat, városodat az ISIS vagy valamelyik más fogyaték banda. Ki venné meg a házad, kocsid, szamarat stb bármit ami nem tudsz zsákban elvinni?...ki venné meg és mennyiért?
Ha egyáltalán van még és nem égették fel.

Elhiszem hogy ennek ellenére van aki ideáig elvergődött, de ennek oka már pusztán anyagi, nem a biztonság a cél!

A II.Vh után a németek vagy a délszláv háború után a szerbek, horvátok, bosnyákok hátrahagyták mindenüket, hugyér-sza-rér adtak túl az értékeiken, már amijük maradt, a többit hátra kellett hagyni és örültek ha BÁRHOL ellátták őket és bármit is kaptak!
Nemhogy még rinyáltak volna!
Van egy sejtésem hogy a hasonló helyzetben lévő szírek többsége Törökországban van és sátortáborokban laknak, nincs semmijük!

Akik ide jönnek azok gazdasági menekültet!

Na meg egy magasan képzett értelmiségi, középosztálybeli - az európai értékrend szerint - nem óbégat és rinyál meg dobja a kukába az ingyen kaját mint egy büdös telepi cig-ány!
Ha náluk igen, akkor nem kell ide ilyen orvos, mérnök IT-s, húzzon a pics-ába!

csak egy néző 2015.09.04. 15:00:29

@♔bаtyu♔:
"Már akinek. Én ezek közül csak az indexet "járatom", itt elolvasom a címeket, aztán a nemzeti.net-en megnézem mi történt valójában.

A TV-k közül pedig Exho, MTV1, HírTV, sőt ATV"
A nemzetinet nevű szenny után javaslom még a hídfő, a kuruc és hasonló szar oldalakat, tájékozódás céljából.

N. Barbie 2015.09.04. 15:08:50

@csak egy néző: Semmivel nem szarabbak meg szennyebbek, mint a szinten szelsoseges (csak szelsosegesen (bal)liberalis) hvg, nepszava, index, origo es meg sorolhatnam.
Mindket tabor a sajat vilagnezetenek megfeleloen mutatja be/ferditi el/hallgatja el a hireket.
Igy eleg szanalmas csak az egyik szelsoseget szapulni, a masikrol meg nagyvonaluan megfeledkezni.

bkkzol 2015.09.04. 15:09:02

@♔bаtyu♔: lemondanek és mennek Copacna-ba. Eddig is onnan kapták a fizetést. Ott egy darabig csak takarítani mennek a szinesek.

bkkzol 2015.09.04. 15:14:12

@GERI87: persze, diplomások. a damaszuszi piacon vették a diplomát 1 fizet 3-at vihet akcióban. Különben meg, hogy lesz az honosítva??? Persze leégett az egyetemi irattár! Utánna ezek építenek hidat, műtenek... kezdésnek bizonyíthatnak műszaki tusásukról a kerírtés építésnél..

GERI87 2015.09.04. 15:33:13

@bkkzol:

"hogy lesz az honosítva??? "

Sehogy!
Nem fognak ezek dolgozni, megmaradnak koloncnak, Nyugat-Európa is kap a nyakába balkáni szintű 'cig-ányokat' mint mi.
Nem szép dolog ilyet mondani, tudom én, de valahogy nem látom magam előtt hogy ne így lenne...

leader of noobs · http://sjwriporter.blog.hu 2015.09.04. 15:37:09

A magyar média vérző szívű menekült-imádata az SJW-izmus nevű ideológiára vezethető vissza:

sjwriporter.blog.hu/2015/09/04/sjw-izmus_korunk_mentalis_betegsege

bkkzol 2015.09.04. 16:36:07

@GERI87: szerintem senkinek nincsenek vérmes reményei a munkavállalással. ha a következő 5-10 évben 10% dolgozni fog valamit is akkor már sokat mondunk. de lagalább az asszonyok egy évben kétszer szülnek...

kilincs ami nincs 2015.09.04. 17:06:44

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Így van, Te egy senem bal- senem jobboldali. igazi egyéniség vagy, aki kizárólag hiteles pártfüggetlen orosz forrásból tájékozódik (ami mind igazmondó csakis a tényeket továbbító szemtanúnkon alapszik), aki átlát minden háttérhatalmi politikai manipuláción és megmondja hogy mi a világ baja (és esetenként, hogy arra mi a megoldás). Sajnos a világban jelenleg túl sok a más véleményen levő (azaz megtévesztett embertömeg) de ha meghallják a prédikációdat akkor tuti belátják a hibáikat és áttérnek az igaz útra!

GERI87 2015.09.04. 19:41:16

@bkkzol:

A legnagyobb baj hogy nem lehet őket visszaküldeni.
Vagy elpusztult a lakhelye, vagy eladta, feladta mindenét, felszámolt maga mögött mindent...

bkkzol 2015.09.05. 02:56:47

@GERI87: miért ne lehetne visszaküldeni?! A föld bolygó még nem pusztult el. Azt , hogy eladta, feladta addigi életét a kutyát nem érdekli. Olyan ,mint a teljes vagyont felrakni a rulettre, egy számra. Így járt.
Idejönnek folytatni a háborújukat...?!
süti beállítások módosítása