Naponta frissülő tartalommal, ami gondolkodásra késztet

IFL Gazdaság

A nők egyre torzultabban vágyakoznak

2014. február 23. - Szarvas Norbert

images-1_7.jpegAz élet egyik legfontosabb alkotóelemének tartom a szerelmet, a párkapcsolatot és a közös életet. Ez valami olyan, amire a léleknek van szüksége, pontosan annyira, mint a testnek az élelemre. Az viszont, ami az internet világával az elmúlt években lefolyt egy világméretű rózsaszín mézesmázos giccs ezen a téren. Ez a giccs annyira eltorzította a párkapcsolatról, szerelemről, családról alkotott véleményét a társadalomnak, ami még több szakításhoz, értelmetlen vágyakozásokhoz vezet. Főleg a nők körében. 

A Youtube és a Facebook térnyerésével még nagyobb dózisban kaptuk meg a "perfect love" effektust, ami egy cuki szerelmes képsorból vagy idilli videóból indul ki, ami a felhőtlen és őszinte szerelmet hirdeti, ahol a hétköznapi probléma, vita mintegy ismeretlen horizontális világként függetlenül léteik azok számára, akik még nem találták meg a "true love"-ot, akik kénytelenek gyávaságból megállapodni valaki mellett, aki azért nem az igaz szerelem, mert tele van konfliktussal és problémával az egész.

Az ilyen fals érzések közvetítésének oka, hogy a kapcsolatok egyre rövidebb ideig tartanak, a párválasztás sokkal nehézkesebb, a szakítás egyre könnyebb lett. Mindenki a "true love"-ot keresi egy olyan világban, ahol a filmes "true love" pontosan az inverze mindannak, amire az elhitetett emberek vágyakoznak. Pedig a gyakori konfliktus és megalkuvás a valódi "szerelem" ismérve, hiszen akit szeretek, annak minden hülyeségét el tudom fogadni (elfogadás), ha valamit rosszul csinál, akkor meg tudom neki mondani (konfliktushelyzet).

Most láttam egy tökéletesen hamis videót a szerelemről két fiatal között, ami nagyon jó érzéseket közvetített felém, de azonnal ráébredtem, hogy ez a video rövid távon örömet, hosszú távon pedig csak bosszúságot okoz az életemben (és mindenki máséban is). Rövid távon jóérzés volt ezeket a fiatalokat nézni, ahogy játszanak egymással, viccelődnek és boldogak. Hosszútávon azért problémás már a dolog, mert sok nő (főleg a fiatalabbak) nem tudja a megfelelő polcra helyezni ezt a videot magában, és a "true love"-ot ezzel a felhőtlen boldogsággal azonosítja. 

A videó a valóság egy kiragadott és mesterkélt szelete, ami azért nem életszagú, mert hiányzik belőle minden feszültség, konfliktus, és azért életszagú, mert minden benne van, amiért szerelmi kapcsolatot akarunk teremteni valakivel. A kettő együtt adja a valóság azon halmazát, amit kénytelenek vagyunk mindennap megélni saját kapcsolatunkban. Viszont az elvárások egyre nőnek efelé a sterilizált világ felé, ahol a szerelem jellemzője a problémamentesség (és tökéletes test).

Azt látom és gondolom, hogy a társadalmi feszültség annál jobban nő, minél kevesebb tagja a társadalomnak képes olyan tartós és komoly kapcsolatot kialakítani valakivel, ami a biztonságot és a feltöltődést tudja nyújtani. Minél nagyobb a társadalmi feszültség, annál nagyobb a bűnözés aránya, gazdasági csalások nagysága. Hosszú távon a mai társadalmi elvárásainknak és berendezkedésünknek nem fog megfelelni a szerelemmel kapcsolatos torzuló kívánalmaink okozta társadalmi értékrendborulás, ami az élet minden területén negatív hatásokban fog megnyílvánulni.

Íme a video, ami egyébként nagyon tetszik:

Klikk a képre

Képernyőfotó 2014-02-23 - 12.15.32.png

A bejegyzés trackback címe:

https://iflgazdasag.blog.hu/api/trackback/id/tr585828000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xndkng1423 2014.02.24. 13:56:28

Na jól van na, most miért ne éljék meg ezek a kedves kamaszok épp ezeket a felhőtlen pillanatokat? Most miért várod, hogy zord arcokat mutassanak, és épp a nagy erőlködéstől kigúvadjon a szemük, hogy kibírják a "kapcsolat nehézségeit"? Most ők épp ezt élik, lehet irigykedni... Aztán fognak mást is élni... Nincs ezzel semmi baj.

Szarvas Norbert 2014.02.24. 14:21:32

@xndkng1423:

nem ezzel van a baj! sot hangsulyoztam h a napomat feldobtak! a baj a parkapcsolatokrol alkotott tortulasokkal van

Tengeri csiga 2014.02.24. 19:15:03

Szerintem nem kéne ennyire a nőket hibáztatni, a férfiaknak is megvan a maga "ópiuma" a végtelen mennyiségű netes pornó által, a nőket meg hát ugye inkább a romantika érdekli. Mindkét fél megkapja amire vágyik... legalábbis virtuálisan...

burakefendi 2014.02.24. 20:17:28

azért a nők túlzó elvárásai a szerelemmel kapcsolatban nem egy teljesen új jelenség. pl. a 18-19. század sápadt úrikisasszonyai falták a romantikus lektűröket, amelyek gyakorta idealizálták az együtt meghalást, meg a szerelmes után halást. akkoriban ilyesmire vágytak a lányok

hollario 2014.02.24. 22:13:30

Tudjuk, szerinted a 10 éves gyerekeink is inkább örülnének, hogy híres úszó- és egyéb edzők f.szát szophatják, gondolom, a rühes kurváknak se jár több.

never again 2014.02.24. 22:15:27

szörnyűek ezek a nők, hogy vannak elvárásaik...

margaritt 2014.02.24. 22:23:21

Bakker, te nem voltál szerelmes tiniként? Anni tinilányként úgy bele voltam esve a pasimba, mint a ház, ő meg belém, és egy nap 24 órán keresztül bírtunk volna csókolózni meg hülyülni.És a pofára esés is hasonló intenzitással történt.

Hogy ez túlzott elvárás lenne? Ne máár.

Szerintem hálivúdot tudni kell a helyén kezelni, aki nem tudja, azt pofára ejtik párszor, és megtanulja. Ha meg nem, hát így járt.

calealenta 2014.02.24. 22:25:34

Na jó, hát aki azt hiszi, hogy egy jól elkapott stockphoto/romkom/képsor egy egész életet tud jellemezni, az eleve valamit kifelejt a képletből. És persze, pont a legkevésbé megfogható és leginkább agyonhájpolt, agyonragozott érzelemmel (vagy inkább ~csoporttal), a szerelemmel kapcsolatban van a legtöbb félreértés. A net előtt is így volt ez, most is így van, csak most másképphülyén fogják meg sokan a témát. De a lényeg ma is az, hogy rengeteg embernek (jó, maradjunk annál, hogy főleg csajoknak) irtó elvont elképzelései vannak a párkapcsolatokról, mintha még sose láttak volna élő emberpárt vagy ne lett volna nekik partnerük. Eleve "perfect love"... perfect anything, ugyan már. Két _ember_ kell hozzá. Kettő. Ember. Az ember nem tökéletes. Akkor sem, ha kettő van belőle és ezek kiegészítik egymást. Szóval az ideálkergetés újabb dimenzióba lépett a nettel, ezt ki lehet jelenteni. Azt nem, hogy ez az elszálltság újdonság lenne:)

-JzK- 2014.02.25. 00:06:30

www.ferfihang.hu/2014/02/15/februar-14-keresd-a-not/

"Valószínűleg elég kevés olyan férfi létezik, akinek nem mondta még nő, hogy nincs érzéke a romantikához. Többnyire némi hümmögéssel szoktuk ezt a megjegyzést tudomásul venni és korántsem szoktunk elgondolkodni azon, hogy mit is jelent valójában a “romantika” fogalma. Pedig ez a női ajkakon csúnyán eltorzult jelentéstartalmú szó eredetileg valami egészen mást takar, mint amit a modern nő ért alatta. Mára a lovagkori eszmeiség egyetlen momentumával, a nő középpontba állításának eszméjével telt meg ez a szó, és már régen feledésbe merült mindaz, amit pedig már a szó etimológiája is sugall; a romantika fogalma valójában egy regényes, “vadregényes”, nagy sodrású, nagy horderejű eszmékkel telített gondolkodási és művészeti irányzatot takar. Olvassunk csak egy kicsit bele a Wikipédia Romantika címszavába és döntsük el, hogy a férfiakon a romantikát számon kérő modern nőhöz mennyire áll közel a romantika. Merthogy azért mégiscsak illene tükröznie valamit a mai romantika fogalomnak mindabból, amit ez az eredetileg művészeti irányzatként megfogalmazott gondolatiság kifejezett. Ugyan mennyi fogékonyságuk van általában a nőknek a “forradalmi hevület”, a “világfájdalom”, a “nemzeti múlt”, a “nemzeti kultúra” ügyére, mennyire dobogtatja meg a szívüket a “fantáziadús, szövevényes, bonyolult cselekmény”, mennyire érdekli őket a világdráma, mennyire vonzó számukra az egzotikus vidékeken, kultúrákban játszódó kalandos megpróbáltatás gondolata, mennyire vonzó számukra a kalandregény és a krimi műfaja? – Nem kevesebbet akarok állítani, minthogy a romantika valójában férfiműfaj, férfias érzésvilág, és ha valakinek vajmi kevés érzéke van erre, akkor többnyire éppen a nőknek. A modern nők romantika fogalmának középpontjában semmi más nem áll, csak önmaguk és a férfiakkal szembeni elvárásaik. És ez a nőközpontú társadalomszemlélet kitermelte magából azt a helyzethez deformálódó férfitípust is, aki a saját belső igényeit és késztetéseit is megerőszakolva rendelődik alá akár a nő által megkívánt szirupos álromantikának is: szívecskés léggömbbel a kezében, hóna alatt a csillogó díszpapírba csomagolt “meglepivel” szökdécsel a kedveséhez. Persze a férfinem modern paródiáját már nem is igazán foglalkoztatja semmilyen nagyobb horderejű dolog annál, minthogy sikerül-e megfelelnie a női elvárásoknak."

patkányarcúáginéni 2014.02.25. 00:19:09

Az első bekezdés bővített körmondata így, ebben a formában teljesen érthetetlen - "léteik" létezik helyett! -, de sajnos nem csak emiatt: meg kellene tanulnod helyesen fogalmazni kedves blogoló, ha már arra adtad a fejed, hogy írásban terjeszd a gondolataidat.

yatumux 2014.02.25. 00:53:57

@xndkng1423: a kamaszoknál vannak a legnagyobb drámák nem a harmónia.
Merő szenvedés...

Gour (törölt) 2014.02.25. 05:25:57

A nők szépen átestek a ló túlsó oldalára, és azt hiszik, hogy minden róluk, és az igényeikről szól. Egy komplett Ikea katalógusnak rendeznék be a párkapcsolatukat, pont leszarva a férfi érdekeit a törtènetben. De ezért mi férfiak is hibásak vagyunk, mert elhitetjük velük, hogy milyen érdekes, különleges emberek, hazudozunk nekik a szex miatt, és az érdekeink mentén, mert egy nővel nem lehet maximálisan őszinte az ember, mert az már "bántás" lenne. Ìgy szépen felnőtt egy generáció aki elveszítette a kapcsolatát a valósággal, de amíg lesz pasi aki beül ebbe a körhintába addig miértis gondolnák máshogyan. Viszont tessék csak megnézni egy 35 feletti nőt aki párkapcsolatot keres, na ők már tudnának mesélni az igazi világról ahol max egy numerára tartják őket érdemesnek! Akinek normális pasija van az pedig azon töpreng, hogy miért nem egy kalandregény az élete, és rendszerint félrekúr az első izgalmasabb kollégával aki teszi a szépet neki. A nőknek hazudni kell, ennyi az egész, és akkor szép az élet.

Nick Leeson 2014.02.25. 06:52:31

Semmi baj nincs azzal, hogy tinik ekkora LOVE-ban élnek. A rózsaszín köd alatt elszórakoznak. Általános iskola, középiskola...
Aztán félig felnőnek és jönnek a "fesztiválozós mindenkivel dugunk" nyarak. Jó esetben 22-25 korára mindenki kitombolja magát, és következne a normális kapcsolat... Családalapítás, gyerek, stb. Na itt szokott kezdődni a probléma. A nők sokszor még ilyenkor is a tini love korukat élik. Jobb (vagy rosszabb) esetben a "mindenkivel dugunk, mert kurvajó szinglinek lenni" korszakban ragadnak. A legrosszabb, amikor a "mindekivel dugunk korszak" egy korai házasság 7-8. évében kerül elő. Na ez is elég gyakori, ebből van a sok válás...

lüke 2014.02.25. 07:02:08

aki látja, s nem érzi- már : a szerelmet-
ott senki se segít

ogreblog · http://ogre.blog.hu/ 2014.02.25. 07:06:17

Valóban.
A nők a tökéletes romantikus szeretőt keresik. A férfiak pedig a lepedőakrobatába oltott szakácsnőt.
Aztán, ha a másik nem a tökéletes "példány", újat keresnek.
Persze, soha nem fogják megtalálni az igazit, az optimálist, mert olyan nincs.
Csak, közgazdaságilag megfogalmazva, a preferencia rendszerüknek nagyjából megfelelő.
Aztán kérdés, hogy hajlandóak-e változtatni a "fogyasztói szokásaikon" :-)
Ahelyett, hogy ennének egy jót…
ogre.blog.hu/2014/02/14/vasarnapi_ebed_szextett

magyar ember teli szájjal 2014.02.25. 07:08:22

Valami azt súgja hogy a bloggert lepattintotta valaki és most nem tud mit kezdeni azzal amit érez.

Morrancs 2014.02.25. 08:47:33

A nőknek mindig is az volt az eszményképük, ami most: egy férfi, aki szereti őket, és aki mellett leélhetik az életüket. De régen nem volt hatalmuk a saját sorsuk felett, és hozzáadták őket egy férfihez, aki nem szerette őket, de le KELLETT élni mellette az életüket.
Manapság ez már nincs így, a nők korábban is létező elvárásainak most már meg kéne felelni, különben a párkapcsolat tönkremegy. Na ez itt a gond a párkapcsolatokkal. Nem hinném, hogy a nők elvárásai annyira túlzottak lennének, csak nem könnyű nekik megfelelni.

Sadist 2014.02.25. 09:21:18

@Tengeri csiga: A netes pornó pusztán amiatt virágzik, mert kielégítetlen igény van rá. Ha a csajok többsége hajlandó volna kielégíteni ezt az igényt, a netes pornó oldalak jó része lehúzhatná a rolót és a prostitúció is visszaszorulna.

Narancskommunista (törölt) 2014.02.25. 09:27:49

Nők és férfiak között egyaránt vannak lehetetlen személyiségek, akiknél a három dolog, a realitás, az agyukban élő eszménykép és az, aki mellett ténylegesen meglennének, teljesen különböző. Persze nőből azért több ilyen van.

Narancskommunista (törölt) 2014.02.25. 09:30:03

@Morrancs:
A gond ott kezdődik, mikor a nőnek a még kapcsolaton előtt létrejött vágyai nem egyeznek azzal, amit aztán a kapcsolat során ténylegesen elvár a másiktól. Márpedig nagyon sokan vannak, akik valójában nem tudják mit akarnak, még sokadszorra sem.

Sadist 2014.02.25. 09:35:07

@Morrancs: "Nem hinném, hogy a nők elvárásai annyira túlzottak lennének, csak nem könnyű nekik megfelelni."

Fedezd fel az ellentmondást a mondatban :)
A magas elvárással akkor nincs gond, ha ezért cserébe az ember kap is valami pluszt.
A svájci zöld sapkások közé, vagy a Harvardra is kurva nehéz bekerülni, mert magasak az elvárások, de aki oda bekerül, az elmondhatja magáról, hogy az elitbe tartozik, aminek megvannak a kézzelfogható előnyei.
De sajnos az a helyzet, hogy a teljesen átlagos, huszonéves csajnak is olyan irreális elvárásai vannak, aminek a férfiak legfelső tizede képes csak megfelelni.
És ezért cserébe mit ad bele egy kapcsolatba? A pináját heti kétszer?

gabcigirl 2014.02.25. 09:50:55

Nagy kedvencem ez a "nőknek irreális elvárásai vannak" című szólam.

Aztán általában arról van szó, hogy sok csávó még a civilizációs alapminimumot sem ugorja meg.:) (udvariasság, a kávé árának kifizetése a randin, intelligens viselkedés, értelem szikrája) Na, sok csávónak köze nincs ezekhez:)

Aztán amikor a furkósága miatt el van hajtva, jön a duzzogás a nők túlzó elvárásai miatt. Kész:)

belekotty 2014.02.25. 09:53:38

@yatumux: "a kamaszoknál vannak a legnagyobb drámák nem a harmónia." - Látom te sem vetetted bele magad a fogalmazás órákon az élet "sűrűlyébe".

belekotty 2014.02.25. 09:56:36

@ogreblog: "A férfiak pedig a lepedőakrobatába oltott szakácsnőt.
Aztán, ha a másik nem a tökéletes "példány", újat keresnek.
Persze, soha nem fogják megtalálni az igazit, az optimálist, mert olyan nincs."
- Ráadásul egy évtized alatt egy férfinek alapvetően megváltozhat a nőideálja. Nem feltétlenül, de többségében.
A nőknél meg az a ritka, ha tíz év alatt nem változik a férfi ideálja.

belekotty 2014.02.25. 09:57:22

@magyar ember teli szájjal: Valami azt súgja hogy a kommentelőnek nincs mondanivalója.

Tetsu 2014.02.25. 09:57:34

Én nem vagyok romantikus, pedig nő vagyok. Baj-e ez? Ássam el magam???

belekotty 2014.02.25. 10:00:56

@Narancskommunista: Szerintem a férfiak esetében ez ugyanígy van. A realitás hogy a feleség annyira ronda hogy vallatni lehetne vele Guantanamon, az eszménykép egy dögös csaj aki főz és szop, aki mellett meg lehetne élni az egy realista, magát nem elhagyó nő.

belekotty 2014.02.25. 10:05:37

@gabcigirl: "a kávé árának kifizetése a randin,"
- Ez természetes, de hogy valaki leírja hogy ezt elvárja. Nos, sajátos.

Morzso · http://mokrativ.blog.hu 2014.02.25. 10:12:36

@-JzK-: a haver csak azzal szúrta el, hogy rossz szócikket kezdett el olvasni. Segítek megfejteni a férfi dilemmátokat:

Romance or romantic usually refers to Romance (love), love emphasizing emotion over libido.

Állítsuk meg a ......... 2014.02.25. 10:14:35

Persze, hogy torzultan látja:))

Főleg 10 év párkapcsolat után, amikor a pasi már vagy 50 kilóval nehezebb, mint "fénykorában", amikor már fel sem tud kelni a fotelből tévénézés közben, s amikor már mindenféle házonkívüli elfoglaltság terhessé válik számára(az azon belüliről nem is beszélve).

Mer' azér' valljuk be a magyar férfiak sem a címlapról szöktek.

Szarvas Norbert 2014.02.25. 10:25:23

@Salemi boszorkány:

Ott a pont, ez a komment tetszik:) viszont a kérdés az a pasik többsége maga miatt válik ilyenné vagy pedig belefárad a remény vesztett megfelelési kényszerbe, elvárás rendszerbe?

előbb írtak hogy a férfinak kell fizetni:

Lehet velem van baj, de en az abszolút egyenjogúság idején nőttem fel. Azt gondolom az egyenjogúságot a nők akartak, en is ezt tartom korrektnek. Ebben az esetben viszont miért nem az a fer ha egyszer a férfi egyszer a nő fizet és az egész ismerkedés nem megy el egyfajta "melyik csávó fizet nekem több mindent" című flúgos futamba?

De ez is karakter kérdése egyébként. En szeretem az öntudatos nőket, akik önálló gondolattal és élet céllal rendelkeznek, ezek a nők pedig nem is engedik hogy helyette fizessen a pasi. Többször kellett könyörögnom és alkudoznom ("legközelebb te fizetsz) , hogy meghívhassam a csajt...

Morzso · http://mokrativ.blog.hu 2014.02.25. 10:28:50

@Sadist: dolgoztam adminként a harmadik leggazdagabb magyar netszexelős oldalán, csak elmondom, h mi volt a toplista:
Mélytorkos öklendezős szópás, ánál lehetőleg minél nagyobb cuccal, pisi-kaki szex, és farokgyalázó fétis. Az egyik legjobban kereső csaj fél órás műsorokat adott kb több tucat embernek, hogy hogyan sprickel, mint egy vízágyú, hogy lovagolja meg a tulipán faragványos ágytámlát, aztán néha előkerült az ütvefúró dildó is.
Szerintem a netes pornó azért virágzik, mert képes irreális szexuális vágyakat is kielégíteni, s még mindig kevesebbe kerül, mint egy "igazi extravagáns élményt" megfizetni egy szakavatott luxuskurvának.

Morzso · http://mokrativ.blog.hu 2014.02.25. 10:50:52

Egyébként ez az ujjal mutogatás a másik nemre a legszánalmasabb. Ha baj van, nem működik valami, akkor egyből, mert a férfiak/nők ilyenek/olyanok. Nem áll meg senki, h ja "bazz ezt én választottam", v uh erről részben én is tehetek. A cikk ezt akarja kihangsúlyozni, h amint eltűnik a szerelem rózsaszínű köde, a problémamegoldás és az igazi kommunikáció képessége egy 2 bites amőbáéra süllyed, mert van másik...

zaki82 2014.02.25. 11:00:19

@Tetsu: nem, inkabb add meg a szamod :)

Morrancs 2014.02.25. 11:10:31

@Sadist:
Nos, ez itt a kereslet kínálat törvénye most már.
A régi korban a férfinak semminek nem kellett megfelelnie a nő igényeiből, mert a nőnek nem volt választása, hogy akarja-e a férfit, vagy sem. A férfinak egy másik férfi elvárásainak kellett megfelelni, aki a nőt odaadta neki, mint árucikket gyakorlatilag.
Most viszont a nőket semmi sem kényszeríti arra, hogy egy olyan férfira mossanak, főzzenek, takarítsanak, aki nem felel meg az elvárásiknak, mivel már élhetnek önálló életet is.
A férfiak meg nem tehetnek mást, minthogy ezt tudomásul veszik, mert ezen már csak azzal lehetne változtatni, ha újra visszamennénk a középkorba, és elvennénk a nőktől a keresetüket, és egyéb módon korlátoznánk állampolgári jogaikat.
Itt tehát nem az a kérdés, hogy ez helyes-e a nőktől vagy sem. HA ő álmodozni akar, megteheti, mert nincs a férfira szorulva. Ahogy eddig több száz évig nem kérdezték meg a nőket, hogy jól érzik-e magukat árucikként, így most az is teljesen lényegtelen, hogy a férfiak élvezik-e a magas elvárásokat. Egyszerűen ez van, és kész, lehet hozzá alkalmazkodni vagy nő nélkül maradni. Ennyi.
Egy nő mért vinné lejjebb az elvárásait, azért, hogy az jó legyen egy férfinak? Mi a franc kényszerítené rá erre? Minek?

Narancskommunista (törölt) 2014.02.25. 12:21:00

@belekotty:
Én is írtam, hogy mindkét nemnél megvan ez a lehetetlen típus, viszont én nem ilyen felszínes dolgokban értettem ezt, hanem elsősorban személyiséggel kapcsolatos dolgokra. Olyan pl. hogy azért szakított az előzővel, mert az túlzottan önfejű és kompromisszum képtelen volt, és ezután egy szintén önfejű és kompromisszumképtelen következőre vágyik, miközben az illető nem akar tőle semmit. Aztán világfájdalmai vannak, miközben a környezete nagyon jól látja, hogy csak akkor lennének igazán, ha összejöhetne az, amire elvileg vágyik. Rengeteg ilyen ember van.

Amiről te írtál, ugyanaz a sablon nőnél az lenne, hogy egy izmos, domináns, de bunkó férfira vágyik, egy hájas, lusta férfi a férje, miközben egy olyan lenne az ideális, aki barátságos, de nem lusta, és nem növeszt hájat. Én viszont nem erről beszélek, hanem a személyiségek kompatibilitásáról. Az önfejű és kompromisszum képtelen még mindig súlyosan leegyszerűsített példám volt.

prakp 2014.02.25. 12:29:19

@Morrancs: Úgy érted, évezredeken át tartó nemi erőszak?
Most képzeld el, kajakból összeházasodunk, utána csillió módon tudsz kibaxni velem. Elsózod a levest, fékcsíkos az alsógatya, büdös a gyerek, száraz a punci és még sorolhatnám. Egész egyszerűen nincs fehér vagy fekete, ha a problémáinkat megbeszélni sem tudjuk, nem vagyunk egymáshoz valók.

Narancskommunista (törölt) 2014.02.25. 12:35:31

@-JzK-:
Alapból ott kezdődik a probléma, hogy amit ma romantikus filmnek mondunk, az valójában nem a 19. századi romantikából ered, hanem a szentimentalizmusból, ahogy a mai, nőknek szóló szerelmi történetes ponyvaregények is valójában a szentimentális regények késői utódai.

Ezzel szemben a férfiaknak, de főleg a kisfiúknak szóló filmek, könyvek, animék gyakran éppen az eredeti fogalom szerint romantikusak. Pl. szuperhős kultusz, egyes fantasy-k, sci-fik, kalandfilmek jó-rossz harca, de a legtöbb akciófilm gyenge és erőltetett sztorija ide sorolható. A háborús filmekről meg még nem is beszéltem, bár ott némelyiknél keverednek a romantikus és szentimentális jegyek.

Morrancs 2014.02.25. 12:40:04

@prakp: Nyilván, és mindenkinek a maga döntése, hogy mit vállal fel az életében. Mióta nőknek nem kötelező egy férfihoz kötni az életüket, egyre többen nem is teszik.
És ez egy dolgot jelent a múltra, a jelenre és a jövőre nézve. A nőknek nem volt, most sem, és ez után sem lesz érdeke a házasság, amíg a férfi kevesebbet tesz bele, mint ők. Ha már az ismerkedési fázisban az jön le nekik, hogy nem fogja megérni odaígérni a kezüket, akkor nem fogják megtenni.
Nyilván lehet ebben a kérdésben is rosszul dönteni. Nem házasodni, amikor jó lett volna, és házasodni, amikor később kiderül, hogy hiba volt. Ez ellen az ég világon semmi nem véd meg teljes biztonsággal.
A lényeg az, hogy eddig a nők kényszerhelyzetben voltak, férjhez kellett menniük, és aztán azzal a férfival kellett élniük, akár tetszett, akár nem. Nem volt más lehetőségük. Most van, és ezt kihasználják egyre többen. A férfiak meg ezt hatalmas kiszúrásnak fogják fel. Hát ... ez van. :)

Narancskommunista (törölt) 2014.02.25. 12:42:17

@Morrancs:
Amikor valaki a másik nem igényének való megfelelés miatt változtat valamit a saját életmódján, gondolkodásmódján, hozzáállásán vagy bármin, az az élet elbaszásának az első lépése.

Morrancs 2014.02.25. 12:47:00

@prakp: Mellesleg mért kéne nekem takarítani azt az alsógatyát, amit valaki más szart össze? :)
Nyilván főzök egy levest, amiből nem csak a férj eszik, hanem én és a gyerekek is. Tehát érdekem, hogy ne legyen elsózva. Ha sós a leves, az nem egyszemélyi terror egy férj ellen, nem kell úgy felfogni, mintha ő lenne a világ közepe. Egyszerűen csak nem sikerült. Esetleg lehet azért nem, mert közben a nő mosott, takarított, és ellenőrizte a gyerek leckéjét is, amíg a férj sörözött a haverokkal. Sok minden előfordulhat.
A büdös gyerek mért a nő felelőssége? Annak a gyereknek nincs apja is, aki éppen úgy megmosdathatja, vagy elküldheti fürdeni.
Már maga a hozzászólásod is azt mutatja, hogy te csak jogokat akarsz a házasságban, az asszonyra meg rátolod az összes olyan felelősséget, amit közösen kellene viselnetek.
Így nem csodálom, ha nem akad nő, aki elviselne. :) Tőlem mindenképpen magas ívben repülnél. :P

Sadist 2014.02.25. 12:48:14

@Morzso: "Szerintem a netes pornó azért virágzik, mert képes irreális szexuális vágyakat is kielégíteni, s még mindig kevesebbe kerül, mint egy "igazi extravagáns élményt" megfizetni egy szakavatott luxuskurvának."

Az extrém igényeket IS ki tudja elégíteni, ráadásul olcsóbban, mint egy luxuskurva. De ez ugyanúgy igaz a "normális" pornóra is.

Miért basszon el az ember rengeteg időt, pénzt, energiát egy nőre, akit a végén lehet, hogy nem is tud gerincre vágni, vagy ami még rosszabb, hogy fadarbként fekszik majd az ágyban, ha ugyanezt megkaphatja egy kurvától vagy a pornótól?

Morrancs 2014.02.25. 12:48:20

@Narancskommunista: Pontosan. Ezért maradnak a nők egyedül inkább. A férfi is eldöntheti, hogy egyedül marad, és úgy él, ahogy akar, vagy idomul kissé. A nő is, ha mindenképpen férjhez akar menni, nyilván eldöntheti, hogy idomul-e a választottjához, vagy sem. A játék mindig kétoldalú.

prakp 2014.02.25. 12:52:39

@Morrancs: Szerintem ezt egy kicsit sötéten látod, de nem az én tisztem ezen változtatni. Az élet a legkevésbé racionális valami. Te munkának tekinted a párkapcsolatot (persze dolgozni kell rajta, hogy működjön), ez pedig rossz tapasztalatokra utal.

@Narancskommunista: +1, ha valami nem működik, nem szabad erőltetni. De alkalmazkodni se árt...

Morrancs 2014.02.25. 12:58:35

@prakp:
Nem erről van szó. A párkapcsolat akkor működik külső kényszer nélkül, ha kölcsönösségen alapszik, azaz mindkét fél annyit nyer belőle legalább, amennyit belerak, de igazából a valódi párkapcsolatnak éppen az lenne az előnye, hogy mindkét fél többet profitál, mint amennyit belerak.

Az elmúlt évszázadokban a férfiak nem voltak arra kötelezve, az ő mérlegük zömében pozitív volt állandóan, míg a nőké zömében negatív. A dolog csak külső kényszerek hatására működött.
Most a külső kényszerek sorra megszűnnek, és borul a bili. Ez kell tényszerűen felismerni, hogy itt van az oka a párkapcsolati válságnak. Eddig is volt válság, csak törvényi eszközökkel el volt nyomva.

Sadist 2014.02.25. 13:00:50

@Morrancs: "A régi korban a férfinak semminek nem kellett megfelelnie a nő igényeiből, mert a nőnek nem volt választása, hogy akarja-e a férfit, vagy sem."

He? Dehogynem, a férfinek nagyon is meg kellett felelnie a nő igényeinek, az egyik legalapvetőbb elvárás volt, hogy el tudja tartani és anyagi téren ne legyen a családnak gondja. Komolyan azt képzeled, hogy régen a szülők hozzáadták a lányukat bármilyen hitvány alakhoz?

"Itt tehát nem az a kérdés, hogy ez helyes-e a nőktől vagy sem. HA ő álmodozni akar, megteheti, mert nincs a férfira szorulva."

Persze, nyugodtan lehet királylánykát játszani, senki nem tiltja.

"Egy nő mért vinné lejjebb az elvárásait, azért, hogy az jó legyen egy férfinak? Mi a franc kényszerítené rá erre? Minek?"

Akkor ne is tessék siránkozni, hogy huszonévesen válogathattak a férfiak közül, de egyik sem volt elég jó, 40 évesen pedig már a kutya sem foglalkozik velük, vagy legfeljebb ürítőcsésze szerepet kapnak.

prakp 2014.02.25. 13:02:05

@Morrancs: bocs, most olvastam csak... Szándékosan túlzó példákat hoztam, de Te is tolod azért a felelősséget. Az mindjárt közös, ugye? De most komolyan, mit vársz el egy olyan palitól, akit nem tennél lapátra?

Morzso · http://mokrativ.blog.hu 2014.02.25. 13:07:37

@Sadist: Teljesen igazad van, amennyiben az intim igényeid kimerülnek az önfeledt (lehetőleg ingyen) recskázásban.
Ebből a szempontból tiszta szerencse, hogy neked csak az "igazi" weboldalt kell csak megtalálni ;)

Azt továbbra is fent tartom, h a pornó leginkább az irreális szexuális fantáziák kielégítése miatt virágzik most.

Morrancs 2014.02.25. 13:07:58

@prakp:
1. Egyenrangú társként kezeljen a párkapcsolatban.
2. Ha nekem a végzettségem ugyanolyan magas, mint az övé, és ugyanúgy 8 órában dolgozom, akkor ne rója fel nekem, ha ő többet keres, és ne dörgölje az orrom alá, hogy ő tart el. Ez társadalmi gond, hogy sok területen még mindig a nők jóval kevesebbet keresnek.
3. Amennyiben azonos időt töltünk a munkában, akkor azonosan oszoljon meg a házimunkával töltött idő is.
4. Legyen apja a közös gyerekeknek. Érezze a saját felelősségének is azt, hogy hogyan fejlődik a gyerek érzelmileg, értelmileg, fizikailag.

Ezek kb. az alapok ...

prakp 2014.02.25. 13:09:19

@Morrancs: "A párkapcsolat akkor működik külső kényszer nélkül, ha kölcsönösségen alapszik, azaz mindkét fél annyit nyer belőle legalább, amennyit belerak, de igazából a valódi párkapcsolatnak éppen az lenne az előnye, hogy mindkét fél többet profitál, mint amennyit belerak."

Hát... Ha minden pöpec, akkor normális nem-droid csemete a végeredmény, de a szívás mindenképpen garantált. Mindkét fél részéről. Csak ezt a súlyt kell tudni megosztani úgy, hogy ne legyen senkiből megélhetési zombi. Itt pedig az álmok már nem játszanak.

Sadist 2014.02.25. 13:12:31

@Morrancs: "Mióta nőknek nem kötelező egy férfihoz kötni az életüket, egyre többen nem is teszik."

Az a helyzet, hogy a nők kényszerből nem házasodnak, a férfiak viszont saját döntésük miatt, mert kezdenek rájönni, hogy a házasság elavult és semmi előnyük nem származik belőle.

"A nőknek nem volt, most sem, és ez után sem lesz érdeke a házasság, amíg a férfi kevesebbet tesz bele, mint ők."

A férfi mindig is többet tett bele a házasságba, mint a nő, amíg megszületett az első gyerek. A nő a gyerekszüléssel és gondozással vette ki a részét.

"A lényeg az, hogy eddig a nők kényszerhelyzetben voltak, férjhez kellett menniük, és aztán azzal a férfival kellett élniük, akár tetszett, akár nem. Nem volt más lehetőségük."

Komolyan azt képzeled, hogy ezelőtt 60-70 évvel a nőket rabláncon tartották és árucikként adták a szülők feleségül? Nem kéne csont nélkül benyelni minden feminista propagandát.

prakp 2014.02.25. 13:14:51

@Morrancs:
1.: hát nyilván, nem csinálok gyereket idiótának. Csak magammal baxnék ki.

2.: ha ezt a palid felrótta neked, akkor bunkó. Vagy valamivel kivívtad, hogy szóvá tegye (védekezésből).

3.: Oké, én mosogatok, Te pedig kertet ásol. Rendben van?

4.: hát ez megint alap.

prakp 2014.02.25. 13:16:19

@Sadist: "A férfi mindig is többet tett bele a házasságba, mint a nő, amíg megszületett az első gyerek. A nő a gyerekszüléssel és gondozással vette ki a részét."

Ezt mondjuk én is így gondolom.

Narancskommunista (törölt) 2014.02.25. 13:18:01

@Morrancs:
Viszont ha olyan sok nő szeretne egyedül maradni, akkor egy másik blogban nemrég megjelent szintén index címlapos posztban és az alatta lévő kommentekben miért sírnak a harmincas nők, hogy olyan nehezen találnak maguknak párt?

belekotty 2014.02.25. 13:19:17

@Sadist: Komolyan azt képzeled hogy 60-70 évvel ezelőtt a nőknek volt kevés kivételtől lehetősége arra hogy saját egzisztenciája legyen?

Morzso · http://mokrativ.blog.hu 2014.02.25. 13:21:51

@Sadist: "He? Dehogynem, a férfinek nagyon is meg kellett felelnie a nő igényeinek, az egyik legalapvetőbb elvárás volt, hogy el tudja tartani és anyagi téren ne legyen a családnak gondja. Komolyan azt képzeled, hogy régen a szülők hozzáadták a lányukat bármilyen hitvány alakhoz?"

Itt annyit pontosítanék, hogy nem a nő elvárásainak kellett megfelelnie, hanem a Családok gazdasági érdekeinek. És bár ez mindkét félnek szopóág valamennyire, talán annyiban egyetértünk (finoman fogalmazva), h egy nőnek nagyobb kényelmetlenséggel járt a házasság, a koitusz, meg a gyerekszülés 16-19 évesen.

Csak érdekességként, ha második/többedik fiúnak születtél a sötét középkorban (és túlélted a gyerekkort) még az is divi volt, h papnak, vagy katonának adták, h ne legyen örökösödési vita, ne darabolódjon fel a családi vagyon.

Sadist 2014.02.25. 13:22:38

@Morrancs: "A párkapcsolat akkor működik külső kényszer nélkül, ha kölcsönösségen alapszik, azaz mindkét fél annyit nyer belőle legalább, amennyit belerak, de igazából a valódi párkapcsolatnak éppen az lenne az előnye, hogy mindkét fél többet profitál, mint amennyit belerak."

Na, ezt nagyon helyesen látod.

"Az elmúlt évszázadokban a férfiak nem voltak arra kötelezve, az ő mérlegük zömében pozitív volt állandóan, míg a nőké zömében negatív. A dolog csak külső kényszerek hatására működött."

Itt viszont nagyon mellényúltál. Az elmúlt évszázadokban volt egy egyensúly, ami törvények nélkül is működött. Az utóbbi évtizedekben viszont pont ez az egyensúly borult fel azzal, hogy a nők többlet jogokat kaptak, mellé kötelezettségeket viszont nem, illetve a férfiak kötelezettségei ugyanúgy megmaradtak.

Narancskommunista (törölt) 2014.02.25. 13:23:55

@Morrancs:
Azokban a régi korokban deklarálva volt a férfiak számára, hogy mik a kötelességeik. Nem papíron, de a társadalom elvárta. (Nyilván attól is függ milyen kort és milyen környezetet értünk ez alatt.) Sok férfinak egy tradicionálisabb társadalomban nem lenne felesége, ugyanis ott is voltak elvárások, csak nem a nő írta elő.

Sadist 2014.02.25. 13:24:44

@belekotty: Persze. Mehetett kurvának és rendelkezhetett saját vagyonnal.

Sadist 2014.02.25. 13:29:37

@Morrancs: "Ez társadalmi gond, hogy sok területen még mindig a nők jóval kevesebbet keresnek."

Jaj, ne, már megint ez? Kismillió alkalommal bizonyították már, hogy azért keresnek a nők kevesebbet, mert kevesebbet dolgoznak és/vagy kevésbé stresszes, felelősségteljes, vagy akár veszélyes körülmények között, mint a férfiak. Lerágott csont.

Sadist 2014.02.25. 13:35:13

@Morzso: "Itt annyit pontosítanék, hogy nem a nő elvárásainak kellett megfelelnie, hanem a Családok gazdasági érdekeinek."

A nőnek is érdeke volt, hogy ne egy csóringer, de jóképű senkihez menjen hozzá.

"És bár ez mindkét félnek szopóág valamennyire, talán annyiban egyetértünk (finoman fogalmazva), h egy nőnek nagyobb kényelmetlenséggel járt a házasság, a koitusz, meg a gyerekszülés 16-19 évesen."

Akkor képzeld el mennyire kényelmetlen lehetett egy férfi számára egész életében a családjáért robotolni.

prakp 2014.02.25. 13:47:06

@Morzso: "Itt annyit pontosítanék, hogy nem a nő elvárásainak kellett megfelelnie, hanem a Családok gazdasági érdekeinek. És bár ez mindkét félnek szopóág valamennyire, talán annyiban egyetértünk (finoman fogalmazva), h egy nőnek nagyobb kényelmetlenséggel járt a házasság, a koitusz, meg a gyerekszülés 16-19 évesen.
"

Annyira tré, hogy a mostani civilizált világban csak elvétve akad erre példa.

Morzso · http://mokrativ.blog.hu 2014.02.25. 14:10:52

@Sadist:
"A nőnek is érdeke volt, hogy ne egy csóringer, de jóképű senkihez menjen hozzá." Ennyi erővel a leendő vőlegénynek is érdeke volt... továbbra is szerintem a család (apák) döntöttek róla érdek mentén, akárhogy csavarod.

Ha választani kell a munka és a rendszeres nemi erőszak, az "asszonynak neve kuss", az idő előtti terhesség, a véget nem érő semmibe vett házimunka és hasonlók között, akkor a munkára szavazok. Ezzel lehet nem egyet érteni, ez egyéni preferencia.

Ez igen sarkított példa volt, s biztosan voltak jól működő házasságok, amely egymás tiszteletén alapult, de a házasság intézményében és a női jogok/szerepkörben bekövetkezett változások inkább azt bizonyítják számomra, h nőnek lenni nem volt főnyeremény a történelem folyamán.

Morrancs 2014.02.25. 14:12:10

@Sadist: Azonos munkahelyen, azonos munkakörben is elmarad a nők fizetése a férfiakétól.

Morrancs 2014.02.25. 14:13:49

@prakp: Ó, mindig ez a kertásás. Sajna, kedves uraim, kertet ásni évente egyszer-kétszer kell mosogatni meg minden nap. :P Ezzel nem lehet kiváltani a napi robotot, hogy majd ha lesz kertünk, akkor felásom... :D

Morzso · http://mokrativ.blog.hu 2014.02.25. 14:19:59

@prakp: milyen jó, hogy szószerint a régi korokról regéltünk.

Sadist 2014.02.25. 14:43:08

@Morzso: Nyugtass meg, hogy nem csak a feminista propagandát tudod ismételgetni...

Narancskommunista (törölt) 2014.02.25. 14:58:20

@Morzso:
Ez a történelem hihetetlenül magad szintű leegyszerűsítése, a különböző társadalmakban egészen eltérő szerepük, felelősségük és kötelességük volt a férfiaknak és a nőknek, nem lehet ezt ilyen szinten leegyszerűsíteni.

Másrészt ugye ahol a család által lerendezett házasságok voltak, az egyaránt szívás volt a férjnek és a feleségnek is, hiszen a férfiak sem választhattak. Egyébként ez sem volt mindenütt annyira általános, mint ahogy ma előadják, nyilván nagybirtokosi vagy uralkodói családokban mindenképpen, de paraszti családoknál azért családja válogatta. Engem például az frusztrált volna egy ilyen korban, környezetben, hogy a lány szüleit kell megnyerni, nem a lányt magát. Te úgy adod elő, mint ha ez lett volna a férfiaknak kényelmesebb, én viszont nem gondolom így.

Narancskommunista (törölt) 2014.02.25. 15:03:16

@Morrancs:
Na ez az, ami urban legend. Eleve kezdjük ott, hogy nincsen olyan, hogy azonos munkahelyen azonos pozíció egy időben. Kezdjük ott, hogy a versenyszférában nem is a pozíciód, hanem az alkupozíciód alapján tudod kiharcolni adott fizetést. Innentől kezdve hiába elvileg ugyanazon a pozíción (nyilván nem pontosan) dolgozik két ember, nem biztos, hogy ugyanaz a munkaerő piaci értékük, így az alkupozíciójuk is már lehetett béralkunál. Szóval versenyszférában ténylegesen azon múlik a béred, hogy mennyit ér a munkád, és ehhez képest mennyit tudsz kiharcolni. Állami szférában meg ugye bértábla van.

Morzso · http://mokrativ.blog.hu 2014.02.25. 15:20:55

@Narancskommunista:
Akkor pontosítom a keresztény-európai társadalomra. Mert közel-keleten még mindig hasonlóan megy a házasság kérdése, de van olyan afrikai törzs, ahol a nő választhatott, ill olyan is ahol levágják a nő csiklóját. Meg olyan is volt, amíg a keresztények ki nem irtották őket, h mindenki azt csinált, amit akart, akivel akart (Moche kultúra).

És nem érzek ellentétet az állításaink között, hiszen az eredeti hiszemben így érveltem:

"Itt annyit pontosítanék, hogy nem a nő elvárásainak kellett megfelelnie, hanem a Családok gazdasági érdekeinek. És bár ez mindkét félnek szopóág valamennyire, talán annyiban egyetértünk (finoman fogalmazva), h egy nőnek nagyobb kényelmetlenséggel járt a házasság, a koitusz, meg a gyerekszülés 16-19 évesen."

Morzso · http://mokrativ.blog.hu 2014.02.25. 15:38:14

@Sadist: igazán nem kéne nyugtalankodnod miattam, én sem vizionálom a világvégét, amikor a férfi társadalom kiváló gondolkodó alakjai a világvégét és a fehér ember kipusztulását egyenes ok-okozati összefüggésben látják a nők egyenjogúsági törekvéseivel.

Narancskommunista (törölt) 2014.02.25. 16:32:54

@Morzso:
Pont akartam írni az iszlám kultúráról, hogy ott sem egészen úgy megy, ahogy azt sokan gondolják róluk. Pl. csak az elsőszülött férfi az, akinek előírják kit vegyen el, a többinél csak megvétózhatják a választottat. Aztán amit általánosságban nem jelenthetek ki, mert csak egy országról van bővebb infóm, de van olyan iszlám ország, ahol a család feje a család legidősebb nőtagja (és ez pont olyan ország amúgy, amely köztudottan nőelnyomónak számít hivatalosan).

Narancskommunista (törölt) 2014.02.25. 16:33:48

@Morzso:
Nem az egyenjogúsági törekvésekkel van baj, mert azok már jó ideje meg is valósultak, hanem azzal, amikor a feminista mozgalmak átesnek a ló túloldalára.

Narancskommunista (törölt) 2014.02.25. 16:35:46

@Morzso:
"És nem érzek ellentétet az állításaink között, hiszen az eredeti hiszemben így érveltem:"

Én azt mondom egyaránt szívás volt férfinak és nőnek is, sőt azt is, hogy egyformán csak más szempontokból, te viszont azt állítod, a nők jobban megszívták.

Holdboszorka 2014.02.25. 18:21:27

Norbert!
Én romantikus nőként ezt mondom, hogy igazad van. Tényleg egyre többen vannak a világban, akik az elérhetetlen ideálról álmodnának, ahelyett, hogy elfogadnák azt aki mellettük van.
De. Elkövettél egy nagy hibát. Nem csak a nők várnak feleslegesen a hercegre fehér lovon, hanem a férfiak is feleslegesen álmodoznak az Éva kosztümben vacsorát rittyentő csajokról...
Mert létezik ilyen is, csak vele nem lehet hosszú távon együtt élni...

Morzso · http://mokrativ.blog.hu 2014.02.25. 18:22:16

@Narancskommunista:
Biztos az is femminista áll propaganda volt, h míg a ffiak egy kis gyónás fejében kb következmény nélkül félre kufircolhattak, mert a "férfiak természetükből adódóan kívánósak", addig a nőket meg lehetett nyilvánosan szégyeníteni, fejüket leborotválva végig hurcolni a falu utcáin. Meg a nő eleve Éva bűneit hordozza, s bűnös is marad, amíg férjhez nem megy, vagy apáca nem lesz belőle. Ah a boszorkány üldözés, ami szintén csak a nőket érintette, na hát az is nettó történelem hamisítás és a nők semmilyen szempontból nem voltak soha hátrányosan megkülönböztetve a férfiakkal szemben.

Gondolom annyira jó nőnek lenni, hogy igazán nem bánnád, ha bármelyik korban nőnek születtél volna.

vazo12 2014.02.25. 22:08:29

@Szarvas Norbert: Nekem a legnagyobb bajom volt ma hogy ki kellett tennem a kukát... De szar érzés volt amikor jöttem haza melóból és még eszembe jutott hogy ott van az a fránya kuka tele szeméttel...
De erőt vettem magamon és leküzdöttem eme nagy akadályt..

Sadist 2014.02.26. 07:50:25

@Morzso: A bérkülönbséges humbugot nem próbálod megvédeni? Nem szégyen ám beismerni, hogy eddig félrevezettek és hibás tévképzeteid voltak ezzel kapcsolatban.

szerintem is 2014.02.26. 09:52:31

"“A nők férfiakkal szembeni hátránya az egész világon ismert jelenség, belénk van nevelve. Ezt az illúziót a bérekkel kapcsolatban is elfogadjuk, ezért engem is meglepett, hogy a nők bérhátránya inkább kivétel, mint szabály.” – Mondta Sík Endre a TÁRKI Társadalomkutató Intézet vezető kutatója, aki az Egyenlő Bánásmód Hatóság által 2009 és 2013 között az Európai Unió támogatásával és az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósított kutatás eredményeiből vezette le megdöbbentő végkövetkeztetéseit.

Az igazság még annál is sokkal meglepőbb, mint ahogyan először gondolnánk. Nem kevés közpénz elköltésével egy négy éven át zajló társadalomkutatási projekt megvizsgált egy rendszeresen ismételgetett feminista dogmát és végül arra a cáfolhatatlan végkövetkeztetésre jutott, hogy a nők 80 százaléka élete során soha semmilyen formában nem lehet érintettje a nők feltételezett jövedelemhátrányának, sőt gyakrabban inkább ennek az ellenkezőjével találkozhatunk; a férfiakat sújtó különbségekkel."

A teljes cikk a Férfihang.hu - Antifeminista Férfimagazin oldalán olvasható:
www.ferfihang.hu/2013/12/21/berkulonbseg-a-kiirthatatlan-feminista-hazugsag

Narancskommunista (törölt) 2014.02.26. 16:36:28

@Morzso:
Te nagyon beteg vagy, kezeltesd magadat. Az elrendezett házasságokról volt szó, az valójában ugyanakkora szívás volt a férjnek és a feleségnek is.

szerintem is 2014.02.26. 21:51:33

@Morzso:
Menj már Morzso!
Mi az hogy szülők által férjhez kényszerítették a nőt?
Biztos volt ilyen is, de ugyanakkor ez a másik fél, a férfi számára is ugyanolyan és ugyanannyira kényszer házasság volt az ilyen.
Na most akkor vitatkozzunk, kinek volt rosszabb?
Jellemző, hogy te csakis a nők által elszenvedett kényszerre és negatívumokra gondolsz.
Miért van ez?
Csak nem azért, mert hogy úgy gondolod hogy férfit nem kívánt házasságba kényszeríteni szerinted az elfogadtató és csak a nőkkel szemben volt kitolás ez?
Hol marad az egyenjogúsági elméleted?

Sadist 2014.02.26. 22:14:38

@szerintem is: "Jellemző, hogy te csakis a nők által elszenvedett kényszerre és negatívumokra gondolsz.
Miért van ez?"

Mert a nők mindennek az áldozatai, nem tudtad? Hát a Hillary Clinton is megmondta:
www.iwise.com/0U4U6

szerintem is 2014.02.26. 22:56:28

@Sadist:
Hát... igen!
Az is baj ha dobok egy kockacukrot és az is ha nem.
:)
Ők mit dobnak erre nekem?

Reactor 2021.07.14. 16:41:15

A női igények nagyon brutálisan elszálltak. Ennek két oka van: a jelentős férfitöbblet és a túltolt feminizmus. Monopolhelyzetbe kerültek, és ezzel nagyon csúnyán vissza is élnek.
Egyfelől ugye a férfitöbblet - egy nőre helyből jut 4-5 pasas, de gyakorlatilag akárhol is nézünk szét, lett légyen az egy autóbusz utazóközönsége, egy fesztivál látogatói, az emberek 80 százaléka hímnemű. A társkeresőket már meg se említem, ahol 2-300 férfi is jut egy nőre, és a női regisztrációk közel fele kamureg, troll, vagy üzemeltetői bot. Még a bányarémek is kapnak hetente legalább 1 levelet anélkül hogy ők maguk akár egyet is megírnának. Egy átlagos férfi évente megírhat több ezer levelet, és kivételesen szerencsés esetben kapni fog évente egy választ, hogy "bocsikaaa, nem egymást keressük...". Még a ronda nők is elkezdték magukat hercegkisasszonynak képzelni, és úgy válogatnak, mint úri tyúk a kendermagban, természetesen maguknál ötször jobb pasasoknak adnak csak esélyt. Ha nincs ilyen, kicsinyes dacból inkább egyedül maradnak. Következmény? A jóképű, gazdag pasasoknak komplett háremük van, egyszerre 8-10 nőt is kezelgetnek, az átlagpasas (és persze az átlag alatti) pedig marad egyedül. És akkor lehet nagyokat csodálkozni, miért van ekkora kereslet a prostikra meg a pornóra, akiket aztán a nők kifordult szemmel, hörögve gyűlölhetnek.
A feminizmus mára gyakorlatilag pozitív diszkriminációvá alakult a nők irányába. A céljai réges-rég megvalósultak, amik pedig esetleg mégse, annak a biológiai sokféleség az oka (értsd: a férfi és a nő biológiai okok miatt soha nem lesz egy és ugyanaz), ezért aztán a mozgalom elkezdett mind radikálisabb és idiótább irányba továbbfejlődni, lett itt metoo, killallmen meg hasonlók, és hiába vannak a nők helyzetbe hozva az élet legtöbb területén, még mindig megy a fröcsögés a gonosz elnyomó patriarchátusról a többletjogokért. Ennek persze pont ellentétes lesz a hatása: csak még szélesebb lesz a szakadék a két nem között.
Nos, rendben, ha háborút akarnak, legyen háború. De akkor nem értem, mit háborodnak fel azon, ha egy Elliot Rodger-kaliber esetleg picit erősebben is odacsap. Ezt akarták, megkapták.
És, amennyiben nem történik gyökeres változás a női felfogásban, ez a helyzet csak rosszabbodni fog, garantálom.

@xndkng1423: Úgy van, carpe diem! Csak a számlát is tessék utána kifizetni. Minden emelkedőnek van egy lejtője ugyanis...

@Tengeri csiga: Leírtam az okát, miért van ekkora kereslet a pornóra. Nosza, lehet változtatni rajta, "a hatalom a tiétek", hogy egy klasszikust idézzek.

@never again: Mindenkinek lehetnek elvárásai. És nyújtani mit is tudnak a lábuk közén? Mert az édeskevés, ezt a sarki Szopós Evelin is tudja.

@Morrancs: Egy olyan férfi, aki Superman, de minimum Pumped Gabo, a tárcájából meg lógnak a nemzetibankok. Ezt is tedd hozzá, mert a legtöbb nő kevesebbel bizony nem éri be.
Amit írtál a régi korok kapcsolatairól, merő hablaty; maximum az uralkodóosztályban volt ez szokás, ahol óvni kellett a vagyont, hogy családon belül maradjon, illetőleg hogy két nemzet ne ugorjon egymásnak.
A férfi nem tehet mást, minthogy tudomásul veszi, vagy nő nélkül marad? El vagy tévedve, szépségem, de nagyon. A férfi majd szépen felmegy rosszlanyokra, és választ egy magánál ötször jobb nőt. Ennyit arról, hogy te bárkit is meg tudsz zsarolni a pináddal...sajna nem jött be. De legalább jóóóóóól megmondtad itten a magadét a sok gaz gonosz férfinak, ez igen, kőkeményen megmutattad, mi az az ungarische wirtschaft! Hic!!!
Maradj nyugodtan egyedül, szívességet teszel mindenkinek, ha nem szaporodsz.

@Narancskommunista (törölt): Hadd sírjanak. A szart amit termeltek, most megehetik.

@gabcigirl: Mi van, csak nem célbatalált amit írtak? Nálad nem a lóláb lóg ki, szépségem, hanem a ménes.

@Állítsuk meg a .........: Nem is az a dolguk, hogy szépek legyenek. A nők a szebbik nem.
süti beállítások módosítása