Naponta frissülő tartalommal, ami gondolkodásra késztet

IFL Gazdaság

Elegem van a UPC szolgáltatásából! Most telt be a pohár...

2017. május 24. - Szarvas Norbert

upc_fuck_off.jpg

Oké, szóval már hónapokkal ezelött elegem lett a UPC-ből! Nem akartam megírni, de tényleg betelt a pohár, amit már párszor kiöntöttem, hogy még nyugodtan bírjam ennek a cégnek a vállalhatatlan üzletpolitikáját elviselni. Mert tudjátok azért na... Számos atrocitást voltam kénytelen elszenvedni tőlük, miközben a negyedét nem teljesítik annak, amit elvileg fizetek...

"Nem tudjuk garantálni a sávszélességet"- mondja a telefonos ügyintéző minden alkalommal

Aranyom! Szívem lelke, te ott, aki a vodafone vonalam másik végén beültetve vagyon! Van egy hangyaf@sznyi különbség aközött, hogy nem tudjátok garantálni és nem akarjátok garantálni a sávszélességemet, ami nagyjából a sokad része annak, amit a rekláomkban több száz megás full internetként akartok megpörgetni.

Én sosem azért hívlak titeket, mert az általam bytheway kipengetett (mostmár) 8000 pengő után a beígért sávszélesség felét nem kapom meg. Kit érdekel? Általános üzleti felhasználásra kell a net, mint email, online dokumentum, ilyesmi. Nekem bőven elég lenne az is, ha LENNE INTERNET.

Na persze nem csak úgy, hébe-hóba, mikor hogy. Nekem olyan stabil fajta net kéne, amiért hülye fejemmel azt hittem, hogy fizetek. A "korlátlan" nem a folyamatosnak a kódneve nálatok? Mert merül fel a kérdés, hogy kinek a készülékében van a hiba, ha hetente két-három alkalommal beszélgetünk telefonon, és további 6-10 alkalommal kell a modemet újra indítanom, mert eltűnt az internet?

Én azért hívlak szívem legmelegebb hajalátból csupa mézesmázas jóindulattal, mivel a számlám a hűség lejárta óta hónapról-hónapra kúszik felfele pár száz forinttal (itt persze nincsen rendszerhiba...), de persze az internet, amiért előfizettem, még véletlenül sem folyamatos. 

"Látom a rendszerben, hogy előző hónapban is kevesebbszer hívott minket"

Mert most aztán megnyugodtam, hogy nem az általam gondolt sok alkalommal beszélgettünk, csak egy picivel kevesebbszer. Akkor már minden rendben van és én kérek elnézést. Mert valóban nem mindegy, hogy 10 golyót kaptam fejbe vagy csak 3-at. Gondolom nálatok is tök mindegy, hogy fizetés egy évben 12x érkezik vagy csak 5x. 

Persze ezzel még nincsen megmagyarázva, hogy az internetem miért áll le folyamatosan! Ha pedig új modemet kérek, akkor kapcsoltok egy szakit, aki mesterien (szinte ördögi) néhány okos hümmögéssel rájön a megoldásra, hogy indítsam újra a modemet. Mert nyilván én olyan hülye vagyok, hogy nem kapcsolgatom újra ezt a sz@rt. Mert gondolom teljesen normális, hogy állandóan újra kell kapcsolgatnom, mint valami betárcsázós internetet...

" ha most előfizet a jobb csomagra és még húszezret rátesz, akkor kap egy modemet, ami jobban hozza a wifit"

Itt koppant az állcsúcsom a padlón! Szóval akkor most fizetek egy olyan szolgáltatásért és modemért, ami tulajdonképpen nem alkalmas arra, hogy wifi netet sugározzon? Akkor most ti engem átvertetek? Véletlenül nem szerződés szerinti megállapodásunk, hogy én fizetek érte, ti meg hozzátok legalább minimális sávszélességben azt a k@rva internetet és wifit? 

Szóval kösz, de nem kell a "jobb ajánlat".Nekem a saját ajánlatom kell, amiért az elmúlt 3 évben már elfüstöltem több, mint 200.000 forintot!!!!! és már újszülöttként sem ez volt a világ legjobb babája... 

"Biztosan árnyékolt helyen lakik"

De mindig? Basszus! 3 éve költöztem el pont emiatt 600 méterrel arrébb, ahol még a szintmagasság is teljesen más (de még a páratartalom is és kevesebb az autó is, meg a bűzös gázkibocsájtás. És az Auchan is közelebb van!) Ott is azzal nyugtatott az ügyeletes Gizike, hogy biztos mi lakunk rossz helyen (Budaörs...) és pont azt a házat kerüli ki időnként az internet... Most elköltöztünk és már megint rosszul választottunk árnyékolás ügyileg. Csak érteném meg a hülye fejemmel, ha itt árnyékolás történik, akkor mi a tökömet vezetékeltetek be a lakásban és miért kellett fúrni-faragni a falamban? 

Véletlenül csak nem vezetéken érkezik a UPC manna?

" Elnézést a kényelmetlenségéért, ha nem tesz panaszt, akkor 2000 forint kedvezmény adunk a kvöetkező hónapból"- kábé ez volt a mondanivalója

Hát kösz, de én többet bukok az instabil interneten napi szinten, mint 2000 forint. Szóval inkább panasz. Most megtehetem? Jah, hogy tovább kell kapcsolni a panasz irodába? Oké, megvárom azt a 10 percet, amíg tartva vagyon a hülye fejem. Aztán a vonal visszafrizbiz a Gizikéhez, aki közli, hogy tul. képpen nála is megtehetem a panaszt.

El is mondom a problémámat, mire megint átkapcsol isten tudja hova. Ezután vissza Gizike, aki jelzi, hogy a panaszt mégsem nála tehetem meg, hanem valami offline módon. Feladtam. Nyertetek! Se időm, se kedvem. 

De ezt nem felejtem el nektek, mert nem szeretem, ha hülyének néznek. Sebaj. UPC-Norbi: 1:0

Viszlát!

Telefonálok: "Szia, tudod miért hívlak... kösz jól vagyok, csak a szokásos. Megint elment a net és már 10x indítottam újra a modemet, akit többet simogatok lassan, mint a menyaszonyom.  Tudnátok legalább egy szerény 1mb netet lökni az éterbe?"

"Nem tudjuk garantálni a sávszélességet"

 

 

 

 ►►►►

Nyugdíjbiztosításról szeretnél többet tudni? Klikk

Gyerekmegtakarításról szeretnél többet megtudni? Klikk

✰ ingyenesen letölthetsz egy hasznos pénzügyi eszközt:  Klikk

Segítsek neked vagy kérdésed van pénzügyekben? Akkor írj:

✰✰ szarvas.norbert@iflgroup.hu vagy

✰✰ www.iflgroup.hu 

Itt találsz meg minket, ahol további "csak itt megjelenő" egyedi tartalmakat is olvashatsz

 

Jelen weboldal teljes tartalma és az innen elérhető valamennyi dokumentum tájékoztató jellegű és nem teljeskörű, szövege a közzététel napján hatályos jogszabályokon és egyéb tájékoztatásokon alapul, nem minősül biztosítási termék vagy pénzügyi szolgáltatás kiválasztására irányuló, illetve jogi- vagy adótanácsadásnak, sem egyoldalú kötelezettségvállalásnak (ajánlattételnek). Kérjük, hogy a termékek vagy szolgáltatások összehasonlítása és kiválasztása során, továbbá a szerződéskötésre irányuló dokumentumok aláírását megelőzően körültekintően tájékozódjon a választott termék vagy szolgáltatás aktuális, részletes feltételeit illetően. A fentiek figyelmen kívül hagyásából eredő, illetve az esetleges jövőbeli jogszabályi- illetve üzleti környezetben bekövetkező változásokért való felelősséget a jogszabályok által lehetővé tett legteljesebb mértékben kizárjuk.  

 

Ez a cikk 2017. május 24. napján frissült utoljára. A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iflgazdasag.blog.hu/api/trackback/id/tr212537169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mm00 2017.05.24. 14:07:52

Fizess két külön szolgáltatótnál két netet és WAN failover -> Ha az egyik net elmegy a router automatán álvált a másik netre. A másodlagos vonal 4G is lehet, ha van lefedettség. Hidd el megtérül!

SzAdam 2017.05.24. 22:29:56

"Van egy hangyaf@sznyi különbség aközött, hogy nem tudjátok garantálni és nem akarjátok garantálni"
- Biztos ki akarnak veled cseszni, a rendszergazda Tibi meg a helpdeskes Jucus összebeszéltek ellened.
A szerződésben nézted mennyi a garantált sávszélesség? Le is mérted és nincs meg? El is küldted nekik?

"6-10 alkalommal kell a modemet újra indítanom"
- És utána működik? Akkor modemet kell cserélni, probléma megoldva. (Nálam a UPC-s UBEE EVW3226 sosincs újraindítva, csak ajánlani tudom.)

"Mert gondolom teljesen normális, hogy állandóan újra kell kapcsolgatnom, mint valami betárcsázós internetet..."
- Nem. Gondolom megnyerő stílussal telefonálsz be és nem akarnak emiatt segíteni, javaslom írj panaszlevelet, arra írásban fognak választ adni.

"Szóval akkor most fizetek egy olyan szolgáltatásért és modemért, ami tulajdonképpen nem alkalmas arra, hogy wifi netet sugározzon?"
- Nem ezt mondta. Látod a kis csíkocskákat ami a wifi jelerősséget mutatja, ezt sok minden befolyásolja, pl. a modem is. (+ lehet nem kéne 3 vasbeton fal mögött keresni a jelet, ahol még 20 másik modem megy ugyanazon a csatornán)

"Véletlenül csak nem vezetéken érkezik a UPC manna?" - Most a wifivel van gondod vagy mivel? Lehet ők sem értik, hogy mi a problémád.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.05.29. 09:54:22

@Tamas71: ja, csak amint 4 hónap eltelik már bukod is. Sajnos nem egy huzamban nem lehet 4 hónapnál tovább"külföldön használni", hanem összesen egy éven belül. Nem hülyék találták ez ki azért :).

Katalin Csángó 2017.11.19. 15:12:27

Már csak azért sem kioktatás, mert én sem figyeltem oda a hűségidő lejártára és "kúszott fel a számla". A megoldás: ha meghosszabbítod a hűségidőt újabb periódusra, marad minden, ahogy volt. (Nem állíthatnám, hogy mindig közérthetőek, ahogy jó magam sem).
süti beállítások módosítása