Naponta frissülő tartalommal, ami gondolkodásra késztet

IFL Gazdaság

Bebizonyosodott megint, hogy miért hülye a magyar

2016. március 13. - Szarvas Norbert

341a69a52dfdace8ffc671b0b743-is-the-wall-street-journal-stupid.jpgKét napja néztem meg a 444 videóját, amiben a rend éber őrei olyan szinten alázzák e saját magukat és a demokráciát, hogy azt elmondani nem lehet. Én hatalmasat röhögtem ezen és nem bírtam eldönteni, hogy melyik a szörnyűbb: a, tényleg ilyen hülye bajusz elvtárs, btelefonból kapta a parancsot, hogy legyen ennyire hülye. Azt hittem ezután, hogy az internet, Facebook népe egy picit majd jól felháborodik ezen az intézkedésen, ami olyan szinten sikeredett bennyhill show-ra, amit még a South Park alkotói sem tudtak volna viccesebben és abszurdabban megírni. Nem is akartam erre egy cikket szánni, de aztán elolvastam Árpád népének reakcióit, és billentyűt ragadtam...

Volt itt minden. A kedvenc jeleneteim:

  1. amikor a rendőr is elröhögi magát ezen a színjátékon
  2. megszondáztatják!!!! a drón vezetőjét
  3. kérik a drónra érvényes jogosítványt, amiről a rendőr sem tudja megmondani, hogy az milyen...De azért kéri
  4. kéri a kötelező biztosítását a drónnak!!!!!
  5. hiányolja a műveleti terület (konkrétan Felcsút) kijelölését

+1 amikor megérkezik bajusz elvtárs, aki ráparancsol a kamerák elpakolására, de az újságírók ismerik a jogaikat. Ezt elintézi egy: "maguk tudják"-kal. 

Szóval a rend éber őrei voltak olyan nagyon okosak, hogy mindezt az abszurd színjátékot élő felvételbe követték el. Összegzem, hogy lehessen ízlelgetni:

Jött az illetékes hatóság, akik elakarták kobozni a tájképkészítésre használt drónt. Kértek jogosítványt, amiről nem tudják, hogy melyik kategória tartalmazza a drón vezetést. Kérték a kötelezőjét a drónnak, amit nem lehet még a Netrisken sem megkötni, mivel ilyen nem létezik. Szondáztatják a drón tulajdonosát, ugyanis nem lehet forgalomban!!!! ittasan részt venni. Aztán végül elveszik a drónt, de azt nem tudják megmondani, hogy most miért veszik el a drónt!

Most én érzem magam ennyire hülyének, vagy mindenki más a hülye? 

És kiderült miért hülye a magyar

Az internet népének egy része igazat ad a 444-nek és szolidarít, míg a másik része nosztalgiázott egyet a kommunizmus életszemléletével. 

Volt itt mindenféle komment. A legjobban az tetszett, hogy örüljenek ezek a suhancok (újságírok), hogy bajusz őrmesterék nem pofozták fel őket. Erről azt gondolom, hogy minden foteligazságosztó megmondóember addig irogat ilyet, amíg a rend éber őrei őt nem pofozzák fel egyszer. Mert akkor bizony megborul a demokrácia, amit közösen építettünk fel. Mindenki másnak kuss a neve. 

A demokrácia pontosan addig tart ameddig elhisszük, hogy szabad a véleménynyílvánítás és az újságírokat a rend nem félemlíti meg. Ugyanis az átlag emberek, lakosság 99%-a ezen szemét újságírok irományaiból tájékozódik a mai Magyarországról. Minnél függetlenebb a sajtó, annál nagyobb az esély, hogy kibukjanak a szemétségek, lopások. 

Másrészről a videóban látható volt az a szemtelen arrogancia, amivel a mai átlagos újságírok viseltetnek. A blog miatt számos sajtóeseményre meghívtak már. Szörnyű látni, ahogyan külön ajtót kell nyitni a legtöbb újságíró hatalmas egójának. Ők az alfa és az omega és amúgy szarnak bele. Azt gondolom, hogy ez egy hivatás, amit alázattal kellene végezni. A videóból nekem az jött le, hogy a 444-esek amúgy egy ütős sztorit kerestek és pont kapóra jött nekik ez a helyzet. Ez még nem akkora gond, mint ahogyan előadták magukat és nulla alázattal viseltettek azon emberekkel szemben, akik pár hete még a határainkon fogócskáztak a migráns sereggel.

Nem lehet igazságot tenni, mert minden félt (rendőrök, újságírok, kommentelők) már elég sérelem ért. Csak azt nem értik meg az érintettek, hogy alapvetően ők nem ellenségek, hanem egy demokratikus társadalom alappillérei. Még akkor is, ha egyértelműen látszik a felsőbb utasítás.

Bajusz őrmester ebben az esetben két dolgot tehet:

1. elutasítja a parancsot és normálisan eljár (figyelmeztetéssel elengedi az újságírókat). Ebben az esetben elveszti a munkahelyét, kidobja a kukába a karrierjét és veszélyezteti a saját jövőjét.

2. Hülyét csinál saját magából és improvizál. Ugyanis a felsőbb parancs nem részletes. Ha kapott parancsot, akkor ennyit mondtak neki: "old meg, vedd el a drónt". A mestertervet azonnal ki kellett találnia, hiszen már "élő adásban" volt a helyszínelés. Nem mérlegelhet és drón szabályozás hiányában csak imprózhat. 

De ezt nem szabad alapnak venni. Hihetetlen, hogy a lakosság egy jelentősebb része egyetért ezzel a bohózattal és nem veszi észre az iróniát az egészben. Ez egy lehetetlen helyzet, amit nem szabadna engedni. Nem szabad engedni, mivel a saját szabadságunkat nyújtanánk át tálcán. Fel kell tenni a kérdést, hogy miért mindig Felcsúton vannak a problémák? Hogyan lehet az, hogy az ország bármely másik pontján ilyen eset még soha nem fordult elő (hogy rendőrök elvették volna a drónt, vagy követelték volna a KGFB+jogosítvány kombót). 

El kell gondolkozni, hogy a rendőrség hogyan keveredhet ilyen megalázó helyzetbe és hogyan csinálhatnak saját magukból hülyét? El kell gondolkozni, hogy a mai Magyarországon miért nem lehet törvényesen és szabályosan élni?

Hadd meséjek el egy példát:

Olvastam egy szakmai csoportban, hogy bizonyos esetekben internetes honlapnál NAIH bejelnetést és engedélyszámot kell eszközölni. Én elkezdtem a procedúrát, de a bejelentő programból nem vált számomra egyértelművé, hogy mi vonatkozik ránk. Ezért felhívtam a telefonos szolgálatot, ahol az alábbi beszélgetés hangzott el:

"-jónapot, segítséget szeretnék kérni, hogy az én xy honlapos tevékenységemhez milyen bejelentési kötelezettség vonatkozik és azt hogyan tudom megtenni? Ugyanis a program csak 1 opciót enged kiválasztani, de a tevékenységünkre szerintem 2-3 is vonatkozik.

- Üdvözlöm, hát én azt nem tudom. Szerintem érzésre válassza ki, amelyik a leginkább Önökre vonatkozik.

- ööö de szerintem ha jön a hatóság bírságolni, akkor ők sem érzést kérnek rajtunk számon, hanem szabályokat..

- Tényleg nem tudok segíteni. Írjon emailt..."

Szóval a hatóság ügyfélszolgálatán nem jutottam közelebb a megoldáshoz, vagyis hogyan tudnék szabályosan eljárni. Írtam nekik emailt... Visszaigazolták. Ennek már lassan három hete és még egy választ sem kaptam...

De ha szerinted ez rövid idő, akkor elmesélném neked azt, amikor másfél éve a NAV-nak írtam Paypal-ra kapott adomány adózásával kapcsolatban. Megkaptam a visszaigazoló emailt, de még mindig nem kaptam semmilyen választ.

Így azért nagyon nehéz betartani a szabályokat. Viszont érdekes módon büntetni azt azonnal és mindenki tud. Valami ilyesmi történt a drón esetében is. El kellett venni mindenáron a drónt, de indokolni nem tudott a végrehajtó szakosztály.

Engem ez nagyon aggaszt...

A bejegyzés trackback címe:

https://iflgazdasag.blog.hu/api/trackback/id/tr58474280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magustanonc 2016.03.13. 21:05:46

Üdv a klubban!

A törvényellenes parancsot nem lenne kötelességük megtagadni a rendőröknek is?

mikimackó 2016.03.13. 22:19:55

ez van, mikor a rendőrség a maffia fütyülőjére táncol !

incze 2016.03.13. 23:02:54

ez az írás azért ilyen hosszú, mert ha az ember úgy nézi ezt a dolgot, hogy valami hiba van az államgépezetben, akkor minden érthetetlen, magyarázatra szorulna, de nincsen jó, és az ilyet csak sok szóval lehet körbeírni.

ha viszont úgy nézed, ahogy történik (pedig már majdnem sikerült, de aztán mégsem), hogy tehát ez nem hiba, nem félreműködés, hanem maga a funkció: felcsúton ne szaglásszon senki fia. nem kell ütni (ha nem muszáj), elég alaposan elvenni a kedvét. teljesen lényegtelen, hogy van-e egyáltalán jogosítvány, biztosítás, az számít hogy jó sokat csuklózzál, bármivel. ennél csak akkor jársz még inkább pórul, ha esetleg megpróbálod megpanaszolni az eljárást, tessék kipróbálni, de előtte tanulmányozandó váradi juhász élete, és eredményei. szóval az efféle hepciáskodást ezt legfeljebb professzionális háttérrel rendelkező szervezeteknek javasolható, akik fel vannak készülve rá (anyagilag is), hogy ügyük esetleg csak több év után zárul le egy európai bíróságon.

amíg úgy próbálták leírni az égitestek pályáját, hogy a középpont a föld, nagyon komplikáltak voltak ezek a leírások. aztán a napot tették a középpontba, mindjárt egyszerű és áttekinthető lett minden.

magyarország nem jogállam, pont. a jelenlegi állam egy jog feletti mandarinréteget szolgál ki, a költségvetés is, az intézmények is, sőt még a megzsarolt nem állami termelőszervezetek is, ha békén akarnak élni. tessék ebből a szemszögből nézni mi történt, mindjárt egyszerű és áttekinthető lesz az egész.

Andras J Fazekas 2016.03.14. 02:31:01

Kóstolgasd inkább az amerikai rendőrséget, ott nagyobb sikered lesz, kis szarkeverő.

Andras J Fazekas 2016.03.14. 02:32:57

@incze: Ha Magyarország most nem jogállam, akkor a 2010 előtti posztkommunista disznóól az mi volt?

s.g.l. 2016.03.14. 04:51:41

@Andras J Fazekas

Figyu pontagyu!

A komcsik a fideszben vannak!
2010.es kormány minden tagja komcsifunkci volt!
Felfogod??

2016.03.14. 05:24:29

@Magustanonc: Valamelyik ódalra légy elkötelezett! Ha nem egyiken sincs helyed! Pártatlanságodért kirúgnak, kitiltanak! Csak ha velük ugatsz, akkor jó kutya vagy! Önismereti tanfolyam, gyakorló ostobáknak

1. Az Úristen sem gyógyított meg egyetlen ostobát sem, mert az (nem tudván „fogyatékáról”) nem is kérte!
2. Az ostobaság gyógyíthatatlan fogyatkozás, mert a tudatlan nem ismeri magát, s így nem is igyekszik segíteni a hiányon. Némelyek bölcsek lennének, ha nem hinnék, hogy azok.
3. …az ostobák mindig merészek. Együgyűségük nem engedi meg, hogy előre gondoskodjanak kibúvókról, és utóbb tudatában legyenek kudarcuknak.
4. Minden ostoba meggyőződéses, és minden meggyőződéses ostoba. Bölcsességek könyve! Ezért pártba tömörül!
5. Ne terheld magad ostobákkal. Aki nem ismeri fel Őket, vagy noha felismeri, nem tartja távol magától, maga is az.

2016.03.14. 05:30:38

@Magustanonc: Hülyének néznek!

Sajnos igazuk van. Mert válasz nélkül eltűrjük, meghallgatjuk hazugságaikat. Nem mondunk ellent. Akkor sem, ha tudjuk, az igaság más, vagy bődületes ostobaság, amit hirdet, eladni próbál. Kelendőnek hiszi, a csak neki hasznot hozó silány portékáját, idológiáját, eszement téveszméjét! Állami rangra, hivatalosságra hazudja, mocskos kis önző önérdekét! Akad bőven nemtörődöm ember, aki nem figyel oda, így hazugságok özöne körülfonja! Mikor már beléfullad, mint úszni nem tudó, aki vízbeesett, kapkod kétségbeesetten, elkésetten!
Választáskor leszarod, mert ellenszavazattal másik gazembert támogatod, de az is undorral tölt el! Így marad a régi szar, aminek levegőjétől fulladozol, hányingered van, és elmész, koldusságod megunva! Ahelyett, hogy őket űznéd el! Gondod el se mondod, mert félsz a másik szerencsétlen előtt is őszinte lenni! Ezért kell gazemberségük elviselni! Ha kiállnál véleményeddel, a hasonló elnyomorítottak egymásra találnátok, szájat nyitnátok, tiltakoznátok, rájönnétek ti vagytok a reklámozott többség, melynek nevében az élősködő kisebbség nyomorod okozza!
2015-12-04
Magyarel

Új, szép ország a Magyarel,
Honnan minden magyar el
Fejvesztve menekül!
Sürgősen! Ész nélkül!
Oly jó a sidó éden.
Hol őslakosnak régen!
Jobbágy sora van!
Testi, lelki nyomorban!
„Bújik az üldözött barlangjában!
Nem lelé, sorsát a hazában!”
Jobb sors, csak arra vár!
Ki előtt a nyitott határ
Menekülésre ösztönöz!
Ő első lesz futók közt!

2016-03-14

2016.03.14. 06:46:59

Szerintem meg nem a rendőr a hülye, hanem az, aki kiad bármilyen hasonló parancsot neki.
A drónt le kellett volna szedni a levegőből azt annyi.
Nehezen hiszem hogy Felcsúton nincs senkinek sem egy vállvető rekettája a drónok ellen.

toportyánzsóti 2016.03.14. 07:27:57

@Andras J Fazekas: Magadból indultál ki szokásod szerint,lőtéri veszett kutyát sem érdekli hogy kis szarkeverő vagyol.

azértezszánalmas 2016.03.14. 09:19:24

Nem a törvényesség betartása vagy be nem tartása miatt gondolták sokan, hogy akár fel is pofozhatták volna őket a rendőrök!
Egyszerűen a paparazzi olyan, mint a patkány. Irtózik tőle minden normális ember. A 444 Soros anarchistái pedig különösen ellenszenvesek.

Egy kóbor kutyának is drukkolna a normális ember ellenük!

Andy73 2016.03.14. 09:39:35

A címről: a szerző nyilván magából indul ki, magát minősíti. Vagy nem tartja magát magyarnak.
Az indexet meg az minősíti, hogy ilyen szemetet publikál.

röf 2016.03.14. 09:43:10

Csak így sommásan, hülye a magyar?
Ha leírnám, mit gondolok, engem azonnal lecsuknának....

DR. Smit Pal 2016.03.14. 09:47:31

Igazuk volt a rendoroknek, rohadt tetves hazaarulo sorosberencek ne kamerazzanak senkit sehol.

Mercel 2016.03.14. 09:51:21

@incze:

Emlékeim szerint a "Váradi juhász" belehalt abba a szituációba..

Illetve titokzatos nem tisztázott körülmények között elhunyt közvetlenül az után, hogy felállt a hatalom ellen.

Mercel 2016.03.14. 09:55:16

@Andras J Fazekas:

2010 előtt is nagy gáz volt az nem kérdés. De a mostani időszakkal szembeállítva vicces azt mondani, hogy akkor posztkommunista időszak volt most meg minden szép és jó..
Mert sajnos pont a 2010 utáni évek hozzák leginkább a komcsi időszak jellemzőit.

Untermensch4 2016.03.14. 10:07:03

Bajusz őrmesterék védelmében (utána majd ellenük is) mondanék pár dolgot.
Egyrészt a szerencsétlenek esküt tesznek a törvényre aminek a gyakorlati megvalósulása egy katonai hierarchiájú szervezetben történik (ennél a pontnál a "szólj be a sheriffnek" ugatás értelmét is veszti mert a katonai és militáns a rendvédelemben nem annyira szinonímái egymásnak, ellenben a kádár-kori rendőrséggel való párhuzam részben ül).
Ugyanezen okból (katonai hierarchia stb) ahogy egy jogász fogalmazott a rendőr "kottából játszik", amire nincs kotta ott nem improvizálhat csak annyit hogy melyik másik kottával helyettesítse (itt vicces módon a közúti és a légi közlekedésből kölcsönzött "kotta" lett volna), viszont a parancs az parancs, ha a telefonban az a parancs hogy "vedd el a drónt" akkor ha nem tesz így, jönnek a problémák.
Másrészt onnantól hogy a törvényhozást megpuccsolja a szervezett bűnözés (ez igazából pártoktól függetlenül már megtörtént régebben de azért lehet rugózni a díszleteken), a "rendeltetés-szerű jogalkalmazás" önmaga paródiájába fordul. Normális esetben lenne az intézkedésnek egy normális (jogilag is megalapozott) oka (pl Mari néni hívta a rendőröket mer' itten röpköd az alkajida a kutya meg megvadul a zümmögéstől) a rendőr meg improvizálna hogy nagyjából mindenkinek a legkényelmesebb megoldást kialakítsa (a Mari nénis esetben egy minimális reptetési magasság forszírozása belterületen, a specifikációkban a zajszint megnézése meg némi adatfelírás ha mégis a néni birtokháborításért polgári pert akarna indítani, érezze hogy a rendőrség őt szolgálja és védi).
Harmadrészt lenne ötletem hogy mi lenne elegánsabb módja a drónok betiltásának és a további büntetgetéseknek de nem adok tippet, a kretén jogalkotó bűnözők próbálják csak megoldani maguk.
A párhuzam a kádár-kori rendőrséggel viszont nem teljes, ma már síkhülye ám lojális (akkoriban ideológiailag megbízható) ember nem igazán tud rendőr lenni (az öregek már kikoptak, "valakinek a valakije" meg kevés van), sztem bajusz őrmester nem nyíltan hanem burkoltan szabotálta el a törvénytelen utasítást (elegáns parancsvégrehajtás helyett elegáns szabotázs).

Untermensch4 2016.03.14. 10:13:23

@azértezszánalmas: a jogállam azért úgy működik hogy a betartja-nemtartjabe a törvényeket paraméterek mentén mellékes hogy ki mekkora féreg amíg betartja a törvényeket. Azzal együtt mondom ezt hogy a politikusok elfogyása után sok újságírót is összekombinálnék bizonyos módon a közvilágítással és túlzottan arcbamászó fotósok leütését a fotózott által tolerálom.

Megoldó 2016.03.14. 10:14:31

A betarthatatlan szabályok azért vannak, hogy bárkit, bármikor, bármiért lehessen vegzálni "törvényesen". Akit meg nem akarnak az azt csinál amit akar. Ennyike...
(Ugye példákat most nem kell hoznom? )
Megoldást szerintem még talán a véres forradalom jelent, de nagyon gyorsan!

Boost Boosted 2016.03.14. 10:19:31

Buta nep a magyar es csak egyre rosszabb lessz ezert nem megyek soha vissza.

Boost Boosted 2016.03.14. 10:20:37

Es a legrosszabb hogy kindenki azt hiszi hogy o mindent tud ez a legvezelyesebb gajta butasag amirol nem is tud szornyu nesze neked magyar oktatas

2016.03.14. 10:20:54

@Andras J Fazekas: "Ha Magyarország most nem jogállam, akkor a 2010 előtti posztkommunista disznóól az mi volt?"

Az a baj, hogy 2010-ben beköltözött az ólba a disznó is.

Boost Boosted 2016.03.14. 10:21:55

@DR. Smit Pal: na megegy okos :))) te bajod proszto nem te dontod el lofaszt sem dontesz te el

Boost Boosted 2016.03.14. 10:22:54

@Andy73: faj az igazsag mi te buta paraszt

Boost Boosted 2016.03.14. 10:23:31

@Diorella Queen: buta parazzt vagy:))) megerdemled

Buday András · http://polgarda.blog.hu 2016.03.14. 10:23:53

Igen, a magyar. Kivéve a poszt íróját, mert ő magyar, de mégis okos - illetve nem magyar, hanem jobb magyar.

-Kapcsolja ki a kamerát.
-Nem kapcsolom ki.
-Maga tudja.

Ebből is látszik, hogy DIKTATÚRA van!

átlátó 2016.03.14. 10:36:11

Egyszer, egy idillikus faluban egy migránsos kiccsalád, amolyan igazi, kannibál szenyor Kolompár Ármándó Rikárdó Kálvádosz, az udavrán, élakott területen belül kábelt égetett...olyan szag volt, meg fekete füst, hogy arra a gumiégetők is csettintettek volna...na, hívásra megérkezett a kivonuló állomány, az integráció küszöbén álló és nehéz életű klántagok rőzsét dobtak az égéstermékre, a kivonuló állomány behatolt, - majd lefényképezték a rőzsét. És följelentették a bejelentőt, hatóság félrevezetéséért, mert, hogy nem kábel égett dikk...a bíróság mellesleg ezt másképpen látta, de ez mellékszál. A kettő egységnyi gyászhuszár és paprikajancsi lófaszrendőr, (a szerelvényt jól tudták magukon rángatni) egyáltalán és konkrétan nem érzékelte: 1./ az udvaron ember magasságban állt a hulladékgazdálkodási törvényt jelentősen sértő engedély nélküli metálanyag, hűtőgép maradványok - a freongázt még érezni lehetett a levegőben. 2./ Az ember legjobb barátja, a kutya pedig uszkve 80 centis láncon csak úgy kikarózva az udvaron...ól nyente, vízről ne is beszéljünk, stb. Oltási könyv, csipezésre irányuló kérdés semmi, de följelentés született, a hatóság félrevezetéséért. Érezze magát érintve Tolna város 2 darab gyászhuszár, meg paprikajancsi lófaszrendőre.
Az újságba írogatók nagy részének pedig itt van egy Komár Laci féle mondás...egyszer, egy vidéki helyszínen történt meg az, hogy a hangfelszerelés igen rosszul működött, rendszeresen "gerjedt", stb...megállította a fesztivált a Művész úr és a jellemző orgánumán megszólalt...baszdmeg öcsém, ( a "hangmérnökre" gondoljunk most mindannyian) szép szakmád van. Érdemes lenne megtanulnod, úgy értem, hogy jól.
Innentől kezdve ne az legyen a téma, hogy a László enyhén ittas is volt, ez mellékszál legyen. A rokkendrol az ilyen és kész. Amit mondott, az a lényeges. Szép szakmátok van basszátok meg anyátokat újságba írogató lófaszok, érdemes lenne jól megtanulnotok! (Csak az érintettek érezzék érintve magukat, ők a túlnyomó többség.)

csak egy néző 2016.03.14. 10:40:08

Bizony hibáztak a fiúk. Nem volt "határsáv belépési engedélyük", amivel átléphettétek volna a felcsuti falujelző tábla határvonalát.
Hát igen. A magyar rendőrség független a politikától, ja, hogy a jogtól is.

Ken Adams79 2016.03.14. 10:40:28

Ha azt írjuk, hogy buta magyar, az nem általánosítás?
Ami úgy előítélet!! Ami ugye csak a jobboldali nácikra jellemző (értsd: mindenki az, aki nem azt gondolja, amit ők)
Ami ellen a 444, az index, a hvg ....

Ez olyan, mintha "kipécéznék" egy népcsoportot, amire azt mondom, hogy lop, vagy egy másikat, amelyik magyarellenes és folyamatosan áskálódik és szereti a pénzt...

Pillanatragasztó (törölt) 2016.03.14. 10:42:08

"A jelenlegi szabályozás szerint a magyar légtérben csak eseti vagy korlátozott légtér igénybevételére vonatkozó engedéllyel, valamint tevékenységi jóváhagyással lehetséges drónt reptetni maximum 150 méteres magasságig, az irányító személytől számított szintén 150 méteres távolságig, és maximum 25 kilogrammos tömeghatárig."

"A Légügyi Hivatal éves szinten 150-200 engedélykérelmet vizsgál, de legalább tízszer ennyien röptetnek drónt illegálisan."

Tehát a jogosítvány a Légügyi Hivataltól kellett volna származzon.

csak egy néző 2016.03.14. 10:43:12

@azértezszánalmas:
" A 444 Soros anarchistái pedig különösen ellenszenvesek.
Egy kóbor kutyának is drukkolna a normális ember ellenük!"

Te tényleg egy szánalmas fasz vagy. Tényleg mennyivel szimpatikusabbak a 2x444 nevű fosnak a magukat újságíróknak tartó "maszturbációs segédeszközei"

Philip F. Queeg 2016.03.14. 10:47:05

Csak kérdezem:

Ha saját telkemen, házam udvarán egy szál pöcsben napozok és azt veszem észre, hogy egy drón a pöcsöm és az azt szopkodó szomszéd csajt filmezi akkor:

a. csuzlival leszedhetem a drónt és összetörhetem, mert engedély nélkül filmez
b. szólhatok a rendőröknek aki ... mint láthatjuk...
c. én is veszek egy drónt és ellenfilmezek
d. szarok az egészre...
c. ???

Andy73 2016.03.14. 11:04:19

@Boost Boosted: Ne köhögj már, inkább húzz vissza mosogatni, és tanulj meg mielőbb angolul. Utána lekophatsz a magyar weboldalakról is.

fidesz maszop dk egykutya 2016.03.14. 11:11:40

@Magustanonc: lehet, de úgy basznák ki az "elvtársak" az utcára, mint a macskát.
@Andras J Fazekas: az amerikai rendőrségnél ismerik a jogokat, különben kva nagy pert kapnak. A másik, hogy ott nem tud egy minidiktátor rendőröket küldeni, ha filmezik a mutyiemlékművét
Bár látom, hogy húgyagyú vagy, hiszen úgy komcsizol, hogy azt sem tudod, hogy ti vagytok a komcsik.

high up! 2016.03.14. 11:15:03

Tényleg elfogadhatatlan ez az általánosítás, hogy hülye a magyar. Nem. Csak az Átlaghülyemagyar.
Ebben meg az a szép, hogy IQ-ilag 90% magyarja beletartozik, de pont ez a 90% van meggyőződve arról, hogy pont ő nem tartozik bele. (mert még enyi IQ-ja sincs, hogy ne áltassa magát azzal, hogy ő az IQ krém 10%-hoz tartozik.

Na még csak annyi társdalom tudományt mondanék ennek a 90% Átlaghülyemagyar nömzötieskedő meg hujjdenagymagyarkodó frakciójának, hogy amikor azt hallok, hogy "magyargyülölő" meg hasonló,a Trianoni traumára hajazó sirámok, akkor megkérdezném a tisztelt náci genetikájúnak kinéző illetőt, hogy ő osztán hogy van Rákosival? Meg az AVH-sokkal? Meg Kádárral, meg Péter Gáborral meg Marosánnal, meg Simlicskával meg a többi bünözővel, stb. Mer teccik tudni ezek is osztán magyarok. Oszt a hujjdefaszamagyarvagyokoskodó tán csak nem imággya ezket is? Mer ugye ha rájuk (is) kritikát mondanék, akkor magyargyülölő vagyok. Mer ugye ezek is magyarok.

Be szép, is amkor a náci és libsibolsi csókolózva összeborul, hogy "Ne báncsuk egymást gyerekek, hiszen mindannyian magyarok vagyunk!"
Emmán majdnem a megtestesült boldog Mária-országa, amiről elődeink álmodoztak majd ezer évig.

FOLYTASSUK!

Wikus Van De Merwe 2016.03.14. 11:20:11

@high up!:

És te vajon beletertozol a bizonyos 90%-ba?
Jól vigyázz a válasszal, mert az előbb valaki azt írta, hogy aki meg van győződve arról, hogy nem, az biztos, hogy igen.

Jolka40 2016.03.14. 11:38:28

Papírsárkányt! Kamerával!

has 2016.03.14. 11:44:35

@Andras J Fazekas: Amerikában egy rendőr pontosan tudja mi a joga és kötelessége. Ott tényleg nem lehet a rendőrt kóstolgatni, de a rendőr sem kekeckedik "csak úgy".

kulcsar2011 2016.03.14. 11:46:38

@Andras J Fazekas: 2010 jogáálam volt, most jogbizonyalanság van.

manager2008 2016.03.14. 11:58:44

@high up!: Sajnos nagy (épp most elhunyt) tudósunk szerint akinek ez volt a szakmája, tényleg "normális" az emberek 95%-a (ez a hülye szinonímája). Kb 2% teljesen irracionális gondolkodó (tehát teljesen hülye) A maradék 3% képes valamilyen szinten gondolkodni, és ebből kb. 0,5 % kiemelkedő ebben a sportágban. A 95% azt sem tudja mi a franc a gondolkodás, tehát neki a hülye csak azért sértés mert így tanulta, de nyugodtan mondhatja magáról hogyő "normális" mert a hülye az a normális. A drónnal kapcsolatban meg egyszerű a dolog, vadászpuskát sem vehetsz ha nincs rájogosítványod, legyen így a drónnal is. Ugyanakor autót bármilyen idióta vehet, ha van jogosítványa, és az elme állapotát egynek sem vizsgálja senki. Gyereket meg a totál elmebeteg is csinálhat. Amint látjuk ha összekerül pár rendőr és újságíró az már kész kabaré.

csak egy néző 2016.03.14. 11:59:13

"Elképesztő hívásuk volt a napokban a dél-karolinai rendőröknek, egy kétéves kislánytól.
Aaliyah Garett ugyanis azért hívta fel a 911- et Greenville-ben, hogy segítséget kérjen, mert nem tudta egyedül felvenni a nadrágját."

Most képzeld ezt el Magyarországon.

hir.ma/kulfold/szines-hirek/elkepeszto-okbol-hivta-a-keteves-kislany-911-et-video/625841

Nálunk pedig 20 TEK-es kommandós rohan le utasításra egy civil irodát, ahol 5 db 40 kilós nő dolgozik.

2016.03.14. 12:07:33

Van-e szabályozás a drónnal repülésre?
VAN!

Betartotta-e a 444?
Nem

Akkor ki a hülye?!
A 444 ...

A szabálysértésre használt eszköz pedig lefoglalható/elkobozható.
Ennyi.

--------

Olyan jó lenne, ha 444 és rajongói akkor sápítoznának, ha igazuk lenne.
Akkor még azt is elhinném, hogy újságírók... és nem nagyarcú kóklerek csak.

2016.03.14. 12:10:19

Ja... és magán területre befotózni/videózni hogyan is szabad?!!!

Hát nem olyan bunkó módra, önkényesen mint a 444 tette.
Ugye?!

MACISAJT 2016.03.14. 12:11:24

A magyarok hülyék..Hát persze.
Na jó, akkor lássuk a nagyokosok,a "demokrácia hazájában" hogyan működik ez:

Kalifornia betiltotta a lesifotósok drónhasználatát
2014. okt. 1. 11:17

Los Angeles - Két újabb, a magánélet védelmét szolgáló törvényt léptetett életbe kedden Kalifornia állam: az egyiket a paparazzók drónhasználata, egy másikat pedig a magán készítésű meztelen felvételek hozzájárulás nélküli terjesztése ellen. A Jerry Brown kormányzó által kedden aláírt , a kaliforniai törvényhozás egyik demokrata tagja, Ed Chau által beterjesztett jogszabály megtiltja a drónok vagy más robotizált berendezések felhasználását "személyes és családi tevékenységek rögzítésére". Chau honlapján üdvözölte az aláírást, ismét hangsúlyozva, hogy "a technológia fejlődésével és azzal, hogy a robotizált (távirányítású) készülékek egyre szélesebb közönség számára válnak elérhetővé, jelentősen megnőtt a magánélet elleni támadások veszélye".

MTI

Harry Hole 2016.03.14. 12:12:37

@csak egy néző:

És a rendőrök kimentek és ráadták szegény afroamerikai kislányra a nadrágot.
Nem semmi. Mennyi ráérő idejük van a rend őreinek.
Egyébként örüljenek, hogy az otthon lévő nagypapa nem perelte be őket kiskorú zaklatásáért, szexuáli zaklatásáért...

fáj az igazság? 2016.03.14. 12:34:25

@Boost Boosted: Szerintem arcbol picit vissza kene venni. Csak mert akkora sztar vagy, hogy sikerult egyedul (?) lefoglalnod egy repulojegyet kulfoldre, meg nem jelenti azt, hogy ettol te automatikusan nem tartozol bele a butak korebe, vagy azok koze, akik azt hiszik, hogy mindent tudnak...

bandigyerek 2016.03.14. 12:34:47

@Andras J Fazekas: Az sem volt jogállam, ahogy a mostani posztkommunista disznóól még annyira sem az.

fáj az igazság? 2016.03.14. 12:41:39

@high up!: Be szep is, amikor a gyulolet nepenek egyik liberalnaci kepviseloje, nagy boci szemekkel, artatlanul sorol a sajat fajtajahoz tartozo sz@rhaziakat, mint magyarok. Hat ja, vegulis allampolgarsagilag azok, a tobbit meg tilos firtatni, mert az mar nacisag...:) Te bohoc, te. :DD
Rakerdezhetek ezredjere? high up= danipeti?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.03.14. 12:42:53

@Andras J Fazekas: Pontosan milyen volt az a posztkommunista disznóól? Mennyiben volt kommunistább, mint ma? Kérlek, segíts ezt tisztázni!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.03.14. 12:43:36

@Tiszteltetem Brüsszelet: Elég lett volna az, ha megverik őket? Nem kellett volna megölni esetleg? Mondjuk légvédelmi ágyúval, mint Kimi?

Andras J Fazekas 2016.03.14. 12:47:08

@Mercel: Gár a gőzért

Az gerinctelen elvtelenségen alapuló nemzetellenességgel a portfóliótokban, hiába komcsiztok másokat.

Tök fölösleges, amikor messzire bűzlötök az elvtelen bolsevizmustól.

Az csak ostobaság kérdése ha azt hiszitek, hogy ezt mások nem veszik észre.

Az meg, hogy úgy csinál gerinctelen bolsi bagázs, mintha a 2010 előtti önmaga ellenzéke volna, gusztustalan és a szavazópolgár számára visszataszító.

Ezzel a bugyuta próbálkozással semmire se mentek.

Az meg a legolcsóbb ócska bolsi kommunikációs stratégia, hogy azzal vádaskodtok meg rágalmaztok, amit ti csináltatok, amik ti magatok vagytok.

Ezzel az ócska, szakállas trükkel a büdös életbe nem fogtok kormányra kerülni.

Csak szólok …

Andras J Fazekas 2016.03.14. 12:50:53

@bandigyerek:

A bolsevista tükörbeszéd, már nagyon régóta teljesen hatástalan Magyarországon.

Kár erőlködnöd, csak égeted magad.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.03.14. 12:53:19

@Andras J Fazekas: Te most fideszesekhez szólsz? Tök olyan. Semmi nincs az írásodban, ami ne a fideszre lenne jellemző. :-) Nyihihi.

Andras J Fazekas 2016.03.14. 12:55:21

@kulcsar2011: Ennél a folyamatos hazudozásnál, azért egy kormányváltáshoz többet kéne kitalálni.

Jogilag megalapozatlan hülyeségek ismételgetése igazából semmire se elég.

Hajrá!

bandigyerek 2016.03.14. 12:58:41

@Andras J Fazekas: Ja, én égetem magam... Az a baj, hogy olyan fogalmakkal vagdalkozol, amiknek a jelentésével halványan sem vagy tisztában. Kommunistának, posztkommunistának az a párt tekinthető, amelyik, bár módja lett volna rá, nem hozta nyilvánosságra az ügynöklistákat. Ez alapján minden eddigi kormányzópárt komcsinak tekinthető, ideje erre a legtöbb a fidesznek lett volna, tehát ők a leginkább komcsik, főként hogy az utóbbi hat év kormányzási módszerei, retorikája egyre inkább az ötvenes évek elejét idézi. Igazán nem csodálkoznék a a kövér nevű seggfej holnap bejelentené, hogy klónozni fogják rákosi mátyást. Nem kell érveket felhoznod, eddig sem sikerült, mondjad csak amire a gazdád utasított...

Andras J Fazekas 2016.03.14. 13:01:07

@Jobban való teljesítés van:

Tudom, hogy egy újszülöttnek minden vicc új, ezért szólok, hogy ez a vicc nem új, és a tükörbeszéd kontraprodukttív kommunikációs stratégia a mai Magyarországon.

Azért csak rugózz tovább …

high up! 2016.03.14. 13:03:39

@Wikus Van De Merwe:

Beleestél a csapdába, mert te se pont a magad meghatározásán fáradozol, miközben pont erröl a szól a diagnózis, hogy belátja-e a beteg, hogy beteg.

FOLYTASSUK!

Andras J Fazekas 2016.03.14. 13:07:23

@Jobban való teljesítés van:

Haladjunk csak szép orjában …

Nettó hazugságok ismételgetése önámítás, amivel annak a két tucat hülyének a zsibbasztásánál tovább, aki itt gyürkőzik, semmire se jutsz.

Egyébként se tudtok mást, csak hazudozni.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.03.14. 13:13:44

@Andras J Fazekas: Na most akkor tisztázzuk: Árpi te vagy az? :-)

Andras J Fazekas 2016.03.14. 13:22:10

@kulcsar2011:

Jaah …

De nem az új alkotmány meg jogrendszer miatt van ilyen látszat, hanem mert az ellenzék az EU-hoz rohangálva megakadályozta anno, hogy a sok bolsevista bírót, a Fidesz a bíróságokról kipaterolja, és megtörténjen a bíróságokon is a rendszerváltás.

Ezt elakasztottátok, és most olyasmivel vádaskodtok, aminek az okozói, épp hogy ti vagytok.

És épp ez az ami jobbról nézve pont úgy néz ki mint a szokásos bolsevista p@tkánymenet, amit a baloldal évtizedek óta előad.

Ezzel viszont a büdös életbe nem fogtok még egyszer kormányra kerülni.

Csak úgy szólok.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.03.14. 13:30:06

@Andras J Fazekas:

húbammeg, nehogy má felmondd itt a 2010-1012-es évkre kiadott 120 oldalas fidesz brossúrát! Szólj má anyucinak, hogy engeggyen ki a Légó pincéböl ahova 2010-ben bezárt, mer most mán ideje lenne hogy világot, oszt képbe kerüjjél, hogy hova a bús mélységbe tudta Orbanszlu tovább zülleszteni Bóvlisztánt 2010 után.

FOLYTASSUK!

Andras J Fazekas 2016.03.14. 13:38:41

@Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra!:

Ezzel a nettó hazudozós p@tkánymenettel a büdös életbe nem fogtok többé kormányra kerülni.

Szóltam …

2016.03.14. 13:47:14

@has: nana, azert az amerikai rendor is probal onkenyeskedni, olyankor onerzetes es az alkotmannyal tisztaban levo amerikai polgarok kioktatjak a rendort, aki olykor ezert taser-rel (elektromos sokkoloval) meglovi oket vagy egyenesen agyonlovi

a youtube tele van videokkal amerikai rendorokrol, akik visszaelnek a hatalmukkal
cops on power trip a jelenseg neve

ez nem magyar sajatossag, Amerikaiban kulonosen elterjedt, foleg miota Hussein Obama militarizalta az amerikai rendori szervezeteket
a sheriffeket meg leepitik, holott az az egyetlen alkotmanyos law enforcement szervezet, a tobbi csak torveny alapjan all, a sheriff meg az alkotmany alapjan, ez pedig cseszi a szabadsagjogokat megnyirbalo politika szemet

Wikus Van De Merwe 2016.03.14. 13:47:49

@high up!:

:DDDD

Nem kell meghatároznom magam, hiszt te besoroltál engem...és én nem ellenkezem, de még mindig kíváncsi vagyok, hogy te, bátor csapdaállító, te miként nyilatkozol.
:)
Kiváltképpen azért, mert úgy látszik összezavarodtál és már két nicken nyomod:@Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra!:

:DDD

A végén még kidrül, hogy egy szerencsétlen, alulfizetett bérblogger vagy, aki nyomorúságos életén próbál kompenzálni itt.

Hát akkor folytasd.

n3spr3ss0 2016.03.14. 13:51:18

@Andras J Fazekas: Akkor te vagy a fotelből okoskodó fülkeforradalmár?

2016.03.14. 13:51:22

@fidesz maszop dk egykutya: az amerikai rendorok sem ismerik a jogot vagy a sajat jogaikat jobban, mint a magyar rendorok
annyi a kulonbseg, hogy a magyar rendor nem lo agyon, ha power tripre megy az agya
Amerika nem olyan, ahogy te azt elkepzeled, ott is pont annyira tudja a rendor a jogot, mint a magyar rendor a magyar jogot, sot!
magyar rendorok kozt rengeteg a jogot vegzett tiszt, US-ben meg alig van igazi jogasz, csak ilyen law enforcement vagy criminology BA-kat vegeznek el

Amerikai rendor is keresi a gombhoz a kabatot sokszor, ha a politika arra kenyszeriti, hogy valaki ellen fellepjen, megy a talalgatas, hogy ez most alkotmanyos vagy sem

n3spr3ss0 2016.03.14. 13:53:17

Ilyen intézkedést a 80-as évek kabaréiban lehetett látni.ja,meg most.

VT Man 2016.03.14. 13:56:32

Ekozben nyugaton:
1800 GBP-re (kb. 700 ezer Forint) buntettek egy visszaeso dron reptetot, elkoboztak a dronjat, es egy ideig nem is vehet masikat.

www.theguardian.com/technology/2015/sep/15/man-fined-in-first-uk-drone-conviction

Andras J Fazekas 2016.03.14. 14:07:09

@n3spr3ss0:

Menj, ki az utcára, és számold meg magad, meg a fajtádat, te rakás szerencsétlenség.

Minden ilyen blogban, egy magatokra képzelt retorikai győzelem, valójában koporsószeg a jövőtökben.

Nincs olyan hülye választópolgár, aki még egyszer visszaszavazná a balfék p@tkánymenetet a saját nyakára, főleg, ha az olyan síkagyú és pofátlan mint amiket ti ezekben a lúzer blogokban előadtok.

Imádkozzatok, hogy ne sokan olvassák, mert lassan már senki nem lesz, aki az említett okok miatt rátok szavazna.

Andras J Fazekas 2016.03.14. 14:21:01

@n3spr3ss0:

Magyarországon nem a kormányt, hanem az ellenzéket kellene leváltani.

Képtelenek demokratikus ellenzék módjára viselkedni, össze-vissza hazudoznak, mint ahogy azt a baloldal az elmúlt hatvan évben tette, maguk alatt vágják a fát, és sík hülyék, mert ezzel az önsorsrontó stratégiával nem képesek leállni.

Egyelőre ennyit.

A többit megkapjátok majd a választóktól.

Hajdú Peter 2016.03.14. 14:22:55

@Andy73: Az indexen eleg leirnia barmelyik zugbloggernek, hogy orbanrezsim, vagy hogy kuuva oban, es garantalt hogy 3 napig cimlapon lesz, barmilyen debil kretenseg.

Netuddki. 2016.03.14. 14:24:25

@Andras J Fazekas: Ostoba, balfasz tolvajvédő tetű, az vagyol.

Andras J Fazekas 2016.03.14. 14:29:08

@___________Tibi___________:

Ó, nem.

Hat évtizednyi zabrálást, hazudozást, országcsődbedöntést nem lehet egalizálni hat év válságkormányzással, és ti ezt próbáljátok csinálni.

Tudod, nem kedvelem a mostani kormányzat minden lépését, de titeket tízszer annyira utállak.

És ezzel így van a magyarok többsége, úgyhogy elhúzhattok a sóhivatalba.

Netuddki. 2016.03.14. 14:42:01

@Andras J Fazekas: Mikeket te balfasz? A fidesz maszop egykutya! Csak az a különbség melyik a nagyobb tolvaj te iqhuszár te! A tolvaj bűnöző fideszes fajtád véleménye meg szart se ér. Csak szólok mielőtt feleslegesen nyomatod a fideszes agitpropot a blogokon.

De lehet csak egy ostoba maszopos bérblogger vagy aki azzal akarja a fideszt lejáratni, hogy magadat fideszesnek adod ki.

csak egy néző 2016.03.14. 14:45:39

@Hajdú Peter:
"Az indexen eleg leirnia barmelyik zugbloggernek, hogy orbanrezsim, vagy hogy kuuva oban, es garantalt hogy 3 napig cimlapon lesz, barmilyen debil kretenseg."

És ti köcsög azonnal ideseregletek az összes fidióta haveroddal, mint döglégy a meleg szarra.

player.hu/wp-content/uploads/2015/03/rohoges.gif

Andras J Fazekas 2016.03.14. 14:56:03

@___________Tibi___________:

Nézz a tükörbe és számold meg megad, te balfék.

Mindent leírtam ami rád vonatkozik.

Ne pattogj itt, mint a veszett bolha, hanem olvass visszafelé is, te rakás szerencsétlenség …

BiG74 Bodri 2016.03.14. 14:56:44

@___________Tibi___________:
Ne foglalkozz vele, sima bérblogger. Kiváncsi vagyok, hogy fizetik az ilyet?

lifecracker 2016.03.14. 15:27:56

Leszogeznem, hogy nem szeretem a balos tragyalegyarto ujsagokat. De ami ezen a videon volt az hanyadek. Az oke, hogy kapnak egy parancsot, amit vegre kell hajtaniuk. De miert kell direkt geciskedni. Pl ott volt az a fiatal rendor gyerek, aki vegig probalt nyajaskodni, kozbe meg sajat otlettol vezerelve szedte ki az SD kartyat. Ez pl mire volt jo? Igy akar jobban benyalni a felettesenel? Undorito mentalitas.

somebody123 2016.03.14. 15:35:46

@kulcsar2011: Végre, hogy valaki felfedezte; meg amit még én találtam:
"akik elakarták kobozni" helyesen: akik el akarták kobozni
"mert minden félt" helyesen: mert minden felet
"NAIH bejelnetést" helyesen NAIH bejelentést

Jolka40 2016.03.14. 15:42:25

Mi olyan titkos Felcsúton? Vagy csak szégyellik?

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.14. 15:42:26

Amikor viperával felszerelt, azonosítószám nélküli rendőrök gyepálták a népet, akkor tetszett ugatni?

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.14. 15:44:22

@Andras J Fazekas: Az a jó, hogy már ártalmatlanok. Béna pöcs az összes balliba. Szép lassan elrohadgatnak a történelem szemétdombján..

NYJetsTD 2016.03.14. 15:57:59

Önmagában is vicc, ami abban a faluban zajlik. Agyhalottak és korruptak viszont örülnek neki rendesen.

pussydestroyer · http://bit.ly/magyarcsajok 2016.03.14. 16:10:42

A zsi-do szo cenzurazva van de hulyemagyarozni lehet? :)))
libsi barmok

pussydestroyer · http://bit.ly/magyarcsajok 2016.03.14. 16:11:15

Bebizonyosodott megint, hogy miert hulye a zsi-do

high up! 2016.03.14. 16:14:58

@fáj az igazság?: " Be szep is, amikor a gyulolet nepenek egyik liberalnaci kepviseloje"

Gyülölet népe? Mármint László Petrára népére teccik gondolni?
Vagy Orbaneszku Führer eftárs Hitlert is megszégyenitö fajelméleti hányásáira, amire a Nyóccvan százalék magyar böfögi rá az egyetértését?
Vagy az igazi kedvencedre a kurucinfo sötétbunkóparaszt proli népére?

FOLYTASSUK!

high up! 2016.03.14. 16:22:02

@A megvalósult amerikai ólom..: "Béna pöcs az összes balliba. Szép lassan elrohadgatnak a történelem szemétdombján.."

Azok má elrohadtak 6 éve okostóni, ti meg még mindig rájuk bégettek. Nagy eszetek van nektek!
Ja, a következö rablóbanda aki elrohad a történelem szemétdombján, az meg a fidesz naccsaládod lesz. Mondjuk ti hasznos hülyék már eléggé le vagytok rohasztva azzal a nettó 130 ezres keresetetekkel, a röghöz kötött kisbirka gyerekeitekkel, az utolsó fillérig elherdált 13 évnyi manyup megtakarítással, meg az egykulcsos szja-val. Na de ezt élvezi az Átlaghülyemagyarja, ha pörög a drive, oszt lehet szidni a jelenkori nyomorúságaidért a már rég kihalt állatfajokat.

FOLYTASSUK!

high up! 2016.03.14. 16:27:35

@Wikus Van De Merwe:

jaj barátom, mijafasznak nekem 30 nick, nem vagyok én a batyu trollblogger kollegád, aki 3 müszakban fizetett troll, most éppen az Elbánál jár, mert 2 hónapja megindult a falujából, hogy elmenjen a legközelebbi háziorvoshoz. Ha jól tudom ö is kopizott már engem, többek közt, ki nem szarja le, hogy eggyel több vagy kevesebb próbálkozik?

FOLYTASSUK!

incze 2016.03.14. 16:28:58

@Andras J Fazekas: bogaram, fideszes vagy, értem, az egyetlen mondanivalód pillanatnyilag az, hogy te fideszes vagy, éppen mert fideszes vagy. (és ezt persze elmodod több tucatszor, mert hát fideszes vagy, és az válasz is mindenre, tehát elmondod mindenre.) kedves egészségedre, és éljél sokáig, jókat tudnál beszélgetni rezsi szilárddal, keresd a társaságát.

high up! 2016.03.14. 16:33:24

@fáj az igazság?: Rakerdezhetek ezredjere? high up= danipeti?

Így van. Az is. Ammegki??

Ammeg külön csoda, hogy 18 regisztrált hozzászólással már éppen ezredjére kérdezel rá. Hát ilyen hülyék vagytok ti fidesz trollok!!

FOLYTASSUK!

fáj az igazság? 2016.03.14. 16:33:34

@high up!: Nemnem, a kedvenceidre, az atvre, klubradiora, hetekre es az ezekhez hasonlo sotetbunkoparasztok gyujtohelyeire gondoltam.

Ne jatsz jobban a hulyet, mint kene, a gyulolet nepe a fajtadat jeloli, tudod, a rosenfeld matyit, vagy a szinten zenesz peter gabikad. Na, annyira magyarok ezek, mint te... :)

Rakerdezhetek ezeregyedjere? High up=danipeti?
Annyira szanalmas, ahogy ilyen latvanyosan kerulod az erre valaszolast. :DD

Chayenne 2016.03.14. 16:37:36

Most az, hogy maffia kormány van egy dolog, előtte is az volt ( igen, az elmúlt 8 évre gondolok ). Az, hogy a rendőr egy új kütyüt nem tud hová tenni és balfasz dolgokat mond az egy másik dolog. Viszont ha a drónt kamerával bevezeted bárki háza/telke fölé, simán le lehet lőni pl egy légpuskával, mert birtokháborítás és kukkolás. Ez meg egy harmadik dolog.

fáj az igazság? 2016.03.14. 16:37:53

@fáj az igazság?: Ja, te nem is tudod ki a daniel petike, mindjart el is hiszem. :DD
Ja, nem mondtam? N. Barbie a masik nickem, ahol mar 999x rakerdeztem, de mindig tereltel. :)

Meg szerencse, hogy a fideszrol egy szot se irtam, de azert fideszes vagyok. :D Jaa, megvan, aki mer egyet nem erteni a nagy highup-al az fideszes.
Hat ilyen hulyek vagytok ti onjelolt demokratak, toleranciabajnokok. :DD

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.03.14. 16:40:37

@A megvalósult amerikai ólom..: Ez az látom megjött a legalja majom is, és szemkilövetőzik, ahogy szokott, sohasem fogja megunni. Fú, de unlak és utállak b+. Istenem, ha egyszer összefutnánk...

high up! 2016.03.14. 16:40:49

@fáj az igazság?:

Nabammeg megvan a 19-ik hozzászólásod! Hogy milyen gyorsan bar micvázol itt kurucinfo tudományokból. A rendkívüli fejlödésedre tekintettel hónnap már te égetheted az Eju zászlót a cseh illegális bevándorló kölykének, Novak Elödnek a védnöksége alatt! Arra meg tán még az emelt szintü érettségit is megkapod a kurucinfótól. Oszt utána mehecc ám egyetemre is! Elötted a szebb lyövö!!

Ja, most hogy a 19-ik hozzászólásodban már ezeregyedjére kérdeztél rá:

Így van. Az is. Ammegki??

FOLYTASSUK!

csak egy néző 2016.03.14. 16:44:59

@A megvalósult amerikai ólom..:
Faszom öccse, azok nem is magyar rendőrök voltak, hanem héberül beszélő gyíkemberek.
Egyébként figyelj csak, hogy mit írt az egyik fajtársad?

" Akárki próbálja megbuktatni a kormányt, az BŰNCSELEKMÉNYT követ el! A nemzetbiztonságiak felléphetnek az adott személy, vagy párt ellen. Betiltás is lehet a vége!"

Mi lett volna 2006-ban, ha alkalmazzák ezt a szocik?

fáj az igazság? 2016.03.14. 16:59:21

@high up!: Olyan cuki, ahogy azt hiszed, hogy a hozzaszolasszam barmit is jelent. :D Gondolod, hogy, mert neked van 4000 magyargyulolo, hetek-en meg klubradion szocializalodott bofogesed, akkor mar te lettel a tevedhetetlen nagymeno? :DD

Nekem nem kellett novak az erettsegihez, ment egyedul is. Aztan az hogy is volt, hogy koves slomonak sokakat meg kellett fenyegetni meg tobb holokausztmegemlekezes megtartasaval, csak hogy be tudjon nyomni egy esti iskolaba, hogy legalabb az erettsegi meglegyen? :DD

leprecHaUN 2016.03.14. 17:01:43

Olvastam egy ideig, de annyi a helyesirasi hiba, hogy nem birtam tovabb es inkabb kommenteket olvasok. Az ugyis szorakoztatobb.

Untermensch4 2016.03.14. 17:15:55

@jobbdemokrata: Volt már említve de nem árt feldobni lényegesebb infóval a politikai hittérítők "párbeszédét"... :)
"A jelenlegi magyar szabályozás egyik fő problémája, hogy a drónhasználók legtöbbje nem rendelkezik a légijármű vezetéséhez szükséges hivatalos képesítéssel, felelősségbiztosítással, valamint a jármű használatához szükséges kezelési- és karbantartási útmutatóval."
A kezelési- és karbantartási útmutatóról feltételezem hogy a "magyar nyelvű használati utasítás" lenne az amit egyébként minden, magyarországon eladott holmihoz kell adni. A felelősségbiztosítás jó ötlet lenne, kár hogy az egyéni felelősségvállalással egyébként is vannak gondok. Gondolom ha magánterületről kireptet vki akkor értelmes dolog a biztosítás, az meg hogy a saját kertjében ki hogyan kártékonykodik eddig se kívánt szoros kézivezérlést (a 7.5 joule-nál kisebb csőtorkolati energiájú légfegyverek analógiájára talán van az a magánterületi rendeltetésszerű használat ami miatt nem kell mindenféle papírokat gyűjtögetni). A jármű vezetéséhez "szükséges" hivatalos képesítés valójában nem szükséges, ha másnak nem okoz kárt (ha igen akkor jön a felelősség és felelősség-biztosítás témaköre) akkor sztem mindenki úgy töri össze bármely eszközét ahogy akarja. A kb 2000 "illegális" drónhasználó pl nem produkál baleseteket, egészen jól elvannak.
A frekvencia-engedélyes sz@rkavarás meg külön vicces, amikor majd túltolják akkor nem meglepő módon megjelennek a mobiltelefont tartalmazó vezérlésű gépek és lehet szépen kikukázni a jó kis frekvencia-adóztatós szabályozást a témában. Ez mondjuk pont olyan technikai előrelépés lesz ami a nemzetbiztonsági aggályokat is csökkenti, a mobilhálózaton keresztül szépen lehet majd nemzetbiztonságilag figyelni a figyelnivaló eszközöket.
"A szabályozás összetettségét jelzi, hogy a drónok használata több hatóság, illetve szervezet összehangolt munkáját igényli."
Ennek megfelelően fogják költségessé tenni a használat kegyes engedélyezését. Pedig az irányítási biztonság felől megközelítve (feltéve hogy a frekvencia-probléma tényleg probléma lehet) egy füst alatt a távirányítós autó- és hajómodelleket is meg lehetne sarcolni. Így majd szégyenszemre utólag kell improvizálniuk a büntetésekkel.

leprecHaUN 2016.03.14. 17:16:14

@high up!: Tenyleg jo a kommenteket olvasni. Maskor is jovok, ha rohogni akarok.

Ugyan en utalom a magyarkodo majmokat, mert a magyarsagat elje meg mindenki legbelul es ne probaljon senki kriteriumokat felallitani arra, hogy ki, miert es hogyan legyen magyar, de ettol fuggetlenul te meg a 90%-ba tartozol. :)

Gyorgy Nagy 2016.03.14. 17:16:31

Párisból telefonáltak hogy a fél város ezen röhög.Szolgálunk és védünk! (Felcsuton )

Wikus Van De Merwe 2016.03.14. 17:30:43

@high up!:

Bebuktál és a balfasz batyuval mentegetőzöl, rá hivatkozol és terelsz?
Hát azt hittem, hogy ötletesebb és rátermettebb bérkommentelő vagy. De csak olyan vagy, mint az átlag, olyan hülye, mint batyu. És megadtad a választ a kérdésre. Bizony te is a 90%-ba tartozol. Légy büszke rá, te átlaghülye!
Szánalmas magyarázkodásod pedig tartogasd a "kollégégáidnak", kis, hiteltelenné vált barátom.

Philip F. Queeg 2016.03.14. 17:33:04

@Gyorgy Nagy:

Téged Párizsból?
Na ne röhögtess már!
:)))

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.03.14. 17:35:16

A helyzet az hogy a drón használatának vannak szabályai. Azt be kell tartani. Magánterületet pedig nem filmezhet. Ennyi.
Tetszik, nem teszik.
A liberalizmus nem azt jelenti hogy mindent szabad. Azt szabad amit a törvény nem tilt és más jogát nem sérti.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2016.03.14. 17:41:58

Amikor a provokátor alja firkász találkozik a sötét bunkó fakabattal.
Megérdemlik egymást.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.14. 17:42:15

@Jobban való teljesítés van: Ha egyszer összefutnánk kisfiam, akkor számodra az a balesetire való azonnali beutalót jelentené. Nem rontanád itt a levegőt jó pár napig.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.03.14. 17:47:45

@A megvalósult amerikai ólom..: Várom a percet... teljes magabiztossággal. Persze csak egy pofanagy fideszes vagy, szóval hiába várom. Pedig egyszer úgy megnézném egy ilyen több nicken kommentelő narancskomcsi droid pofáját. Mennyire lehetsz nyomi? Kívülről is látszik, hogy hülye vagy? Kérdések...

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.14. 17:50:11

@csak egy néző: Aha, Rákosiék is ezzel érveltek a Kossuth téri sortűz előtt ,nemde?
A rendőrségi törvény rögzíti, hogy milyen feltételek mellett, milyen eszközökkel oszlathat tömeget a rendőrség. Ezt a törvényt a rendőrség több ponton is súlyosan megszegte. A legárulkodóbb, hogy azonosítószám nélkül vonulhattak ki, ami Gergényi görényék részéről felhívás volt keringőre: tulajdonképpen csinálhattok akármit úgyse lesztek beazonosíthatók.
Ha te ezt demokratikus működésnek gondolod, súlyos fogalmi zavarban szenvedsz..

pussydestroyer · http://bit.ly/magyarcsajok 2016.03.14. 18:13:11

Amugy a 444-es marxista sopredeknek nem inkabb az atomtudos menekultecskek faszat kene szopkodniuk eppen?
Mellette van idejuk "humoros" videokat is csinalni? :D
Az a szinvonal libsieknel :DDDDDD

csak egy néző 2016.03.14. 18:19:48

@A megvalósult amerikai ólom..:
Baromarcú, amit bekopiztam azt egy fajtársad írta.
Egyébként pedig faszfejkém, mesélj már, honnan lett volna a rendőrségnek gyakorlata vagy tapasztalata, az ilyen csőcselék oszlatására?
Mert addig ilyen nem igazán történt az országban.
Ja és a símaszkos köcsögökön ugye volt névkártya?

fáj az igazság? 2016.03.14. 18:31:14

@csak egy néző: Csak a szokasos, a bunozo rendorok mentegetese, es a bunozo rendorok altal kilott szemu, felholtra vert stb. tobb tizezres tomeg ugy kezelese, a bunos kisebbitese, kimagyarazasa, mismasolas celjabol, mintha mind agressziv, kigyurt, kopasz futballhuligan lett volna, holott ilyenbol ha par tucat volt, sokat mondok.

Csak a szokasos ballib modi, amikor mi csinaljuk, akkor szabad, akkor minden meg van magyarazva, ha ti csak a tizedet, akkor az diktatura, orbanrezsim stb. stb.
Szanalom.

Rónarider 2016.03.14. 18:50:02

@has: Igen, eljárás alatt nem. De ami fontos, lehet hozzá szólni, és és nem úgy szól vissza mintha házhoz jöttél volna valami büntetésért.

prognosys 2016.03.14. 18:50:31

"Engem ez nagyon aggaszt..."

és szerintem okkal. Mert az ilyen eljárás sokkal közelebb áll az önkényuralomhoz, mint a demok

prognosys 2016.03.14. 18:54:32

..ráciához vagy a jogállamhoz. Leginkább a kormánynak nem tetsző hangoskodókat, kellemetlenkedőket hallgattatják el így. Az oknyomozó újságírás pedig az egyik legkellemetlenebb ilyen műfaj. Lásd pl. az egykori hírtv-n ment célpont, hogy ki tudta kezdeni az akkori szoci-szadesz hatalmat

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.14. 19:18:14

@csak egy néző: Mindössze be kellett volna tartani a TÖRVÉNYT, te agyhalott ballib mutáns, és nem álarcban , azonosítószám nélkül ráengedni a rohamrendőröket a tömegre. Ha ezt nem vagy képes felfogni te idióta, akkor milyen alapon papolsz demokráciáról??

csak egy néző 2016.03.14. 19:38:14

@A megvalósult amerikai ólom..:
Kár, hogy te nem voltál ott. És mi lett volna, ha ahogy a kis köcsög fideszes Nyitrai haverod reklamálta, hogy miért nem éles lőszert használtak?

hexa 2016.03.14. 19:38:22

"BEBIZONYOSODOTT MEGINT, HOGY MIÉRT HÜLYE A MAGYAR"

Egyedül azért, mert téged még mindig nem rúgtak szájon, csak hogy anyád helyett neveljen valaki.

Gyorgy Nagy 2016.03.14. 19:44:02

@Philip F. Queeg: Faszi.A testvérem 64 -ota ott él.

Philip F. Queeg 2016.03.14. 20:03:18

@Gyorgy Nagy:

És ő mondta, hogy a fél város ezen röhög...
Hát nem semmi vetítőgépek vagytok a tesóddal együtt.

birka menet 2016.03.14. 20:04:36

@hexa: @A megvalósult amerikai ólom..: @fáj az igazság?:

Mi van vezér nácikocskák, szopatnak titeket a ballibek? Olyan jó olvasni, annyit lehet rajta röhögni, ahogy a csöppnyi selejtes nemzeties-magyaros agyatokat rommá szopatják a ballibsik. Vagy a zsidrákok. De lehet hogy ök valójában palesztinok, nem tudhatjátok.

Miért nem vedelitek tovább az adómentes pálinkát, ti díszbarom seggfej magyarjai máshoz úgyse értetek. Csak maximum az ivászat utáni rókázáshoz. Meg utána a saját hányadékotokban való fetrengésdben. Ez is olyan tipikus magyaros. Mint ahogy az is, hogy minden szellemi vitában ronggyá égtek.

Félázsiai IdiótaDegenerált Embergyűlölők Szarhegye 2016.03.14. 20:10:39

@pussydestroyer: @A megvalósult amerikai ólom..:

te díszmagyar birka, rámentem a weboldaladra. Hát így sose fog szaporodni az a nagypofájú magyar fajtád, ha csak a képekre rázod ki. A valóságban kerülik a fajtádat a nök, ugye?

A hébereknek bezzeg vannak csajaik, meg nem kellenek nekik négernek meg kínainak született magyar csajok, mint amiket te itt reklámozol. Aztán még csodálkozol, hogy amikor ti díszmagyarok nem tudtok kefélni csak elrázni, akkor minden nemzet, minden fajta túlszaporodik titeket. Aztán ezért megint Amerika a hibás meg Merkel, meg a Negev sivatag.

fáj az igazság? 2016.03.14. 20:47:44

@birka menet: Húú tényleg szopatnak a ballibek meg ronggyá égünk? És ez miben merül ki? Abban, hogy ez így van mert te azt mondod? :DD Na ne nevettesd ki magad liberálnácika. :D

Az már szót sem érdemel, hogy egy kis személyeskedéssel van "alátámasztva" meg megmagyarázva, jó ballib náci szokás szerint. :D Mert te így otthon a fotelből tudod, hogy ki mennyit iszik vagy mennyit jár a kocsmába. Jaa, mindig elfelejtem, hogy általánosítani is csak a ballib félnótásoknak szabad, másnak nem, mert akkor náci. :DD Idióta. :DD

indapicsa 2016.03.14. 20:49:11

Pintér kutyái, mégis mit vártál! Nem, nem hülyék ennyire a magyarok, csak nem tudnak mit tenni. Magyarország a térképen is szembeötlően birka államforma. Senki nem mer lépni semmit, mert elveszítheti az állását, vagy valamelyik rokona, aki közszférában dolgozik. Pedig nem kéne semmi mást csinálni, csak odab@szni, ahogy franciáéknál szokás. Pár autót felgyújtani ha valami nem tetszik, rögtön rend lenne itt. De innen csak elmenekülnek az emberek, legalábbis a fiatalok. A nyuggerek meg örülnek (javarészt) annak a kis semmi dolognak amit "ad" nekik a fidesz rezsicsökkentés néven. Az persze más kérdés, hogy mellette milliárdokat lopnak, vagy hogy hol van ma az egészségügy, az oktatás, a tömegközlekedés. Abból a szempontból persze mind hülyék vagyunk, hogy eltűrjük ezt a diktatúrát...

BiG74 Bodri 2016.03.14. 20:57:34

@leprecHaUN:
Hát vagy sajátos a humorod, vagy még nem volt szerencséd az itteni légkörhöz. További jó szórakozást!

hexa 2016.03.14. 21:03:50

@birka menet: " ti díszbarom seggfej magyarjai máshoz "
Te a fenti undorító rasszista szarcsimbók rokona vagy? Esetleg ő az apád, anyátok pedig közös?

BiG74 Bodri 2016.03.14. 21:11:59

@Félázsiai IdiótaDegenerált Embergyűlölők Szarhegye:
Most vagy egy szimpla troll vagy, vagy egy szimpla fidesznyik aki elég szarul tolja az ellenfél bőrében.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.14. 21:38:27

@csak egy néző: Ne terelj! Ne Nyitraival foglalkozzál, hanem, azzal, hogy a rendőrség több ponton is törvényt sértett. Aztán még kitüntetést is kaptak Demszkytől a mocsok férgek! De sebaj 4 évre rá az egész banda szépen el lett hajtva az egyharmados bús picsába, a megérdemelt helyetekre. Azóta pedig szépen rohadgattok az történelem szemétdombján..

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.14. 21:41:35

@Félázsiai IdiótaDegenerált Embergyűlölők Szarhegye: Mi van, ez a másik nicked te buzi? Kiesett az uborka a seggedből ,azért vagy ilyen idegbeteg. Dugd vissza szépen, attól majd lenyugszol..:)))

vg123 2016.03.14. 22:24:14

Ez most egy vicc? Csak az lehet!
Mert ha nem az, akkor a rendőri túlkapás tipikus esete.
Erre Magyarországon nincs szabályozás.
Itt csak a felcsúti helyszín volt az ok.
Egyértelmű, hogy csak nem volt rajtuk sapka.
Minden más csak kifogás a gyengébb fajtából.
Persze pár év múlva csinálhatnak rá felcsúti törvényt és visszamenőleges majd kényszemunkára itélik az elkövetőket.
De addig csak marad, ami: rendőri túlkapás, felsőbb parancsra.

Műszaki 2016.03.14. 22:24:34

Arra gondolt már valaki, hogy talán a rendőrök nem véletlenül adták elő ezt a színdarabot? A viccek ellenére a rendőrök ma már nem (mind) hülyék. Nyilván jól tudták azt, hogy a helyzet milyen abszurd. Mégis végigjátszották, kamera előtt a szerepet. Még mintha kicsit túl is játszották volna. Jogosítvány, munkaterület kijelölése, kötelező felelősségbiztosítás? Szerintem bőven elég lett volna pár hivatalos mondattal elintézniük az ügyet, közlik, hogy szabálysértést követtek el, ezért jogukban áll elkobozni a járművet, panasszal lehet élni, itt tessék aláírni, viszontlátásra, ha van még kérdés akkor kövessenek az ügyeletre. De nem. Talán pont azért játszották el így a játékot, hogy jelezzék ezt ők sem jókedvükben teszik, hanem mert a parancs az parancs.

csak egy néző 2016.03.14. 22:28:26

"Gulyás Márton drónját is elvették a rendőrök, ő épp a hatvanpusztai Orbán-birtokot filmezte"

444.hu/2016/03/14/gulyas-marton-dronjat-is-elvettek-a-rendorok-o-epp-a-hatvanpusztai-orban-birtokot-filmezte

Vajon ezekben az esetekben is elkobozták a drónokat?
Vagy csak Felcsut felett van légtérzár?

www.youtube.com/watch?v=dPOhIDwEPg8&feature=youtu.be

www.youtube.com/watch?v=g1kHsVdNVlQ&feature=youtu.be

www.youtube.com/watch?v=xySKoZanElw&feature=youtu.be

2015-ben még nem volt légtérzár

www.youtube.com/watch?v=75FefKGoz7M&feature=youtu.be

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.03.14. 23:36:06

@A megvalósult amerikai ólom..: Cicávaaaal? :-)

Mi van, ittál? Bérkommentelés közben lehet piálni? Nehogy ám a nagyfejű kirúgjon két Bentley vásárlás között! Akkor ki űzné az unalmamat? :-)

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.14. 23:43:20

@Jobban való teljesítés van: Vigyázz Soros bácsi a fejedre koppint! Nem hatékony a ballib troll komandó, le vannak maradva a pártjaitok, mint a borravaló..:)))

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.14. 23:46:45

@csak egy néző: Te kezdtél el foglalkozni azzal, amit mondtam te gyengeelméjű. Aztán rájöttél hogy szopóágon vagy és gyorsan témát váltottál. Így szoktátok..

csak egy néző 2016.03.15. 00:29:18

@A megvalósult amerikai ólom..:
Nézd már meg faszfej, hogy ki kezdett terelni. Mert csak azzal lehet foglalkozni, ami neked tetszik? Ne válaszolj köcsög, mert leszarlak.

hdnctrl 2016.03.15. 03:21:16

Bérkommentelők, remélem, gyógyszerre költitek!!!

Melee 2016.03.15. 06:52:06

Nagyon helyes ami történt! Elvégre hogy gondolják ezek a nyikhajok, hogy csak úgy körbe lehet nézni a Kedves Vezér birtokán?! Menjenek a szónoklatára, ha látni akarják.
Az meg milyen hülye elképzelés, hogy a Rendőrség azért van, hogy a jelen törvényeket betartsa?? Fognak hozni erre egy törvényt, a rendőrök egyszerűen csak előrelátók voltak. Ha meg nem fognak akkor is megfordul a kormány legalább egy tagjának fejében, és a rendőrök gondolatolvasók voltak. Jövőbeli gondolatok olvasói.
Addig is tessék oszolni, nincs itt semmi látnivaló.

tsabessz 2016.03.15. 07:57:09

Szerintem ezek teljesen normális rendőrök voltak! Én sem megyek crossmotorral az utcán, mert azt gyanítom, hogy nem tehetem, bár azt nem tudnám megmondani, hogy pontosan mely szabály nem engedi. Ha úgy gondolom hogy mégis szeretnék, akkor utána járnék előtte. Tényleg normálisak voltak a zsernyákok és lehet, hogy egy Néni jelentette be, hogy lát valamit és tart a dologtól, mert rengeteg számára ismeretlen dologgal ölnek embereket a híradóban.

Kenicsiro 2016.03.15. 08:22:10

A cikkel egyetértek, csak a magyargyalázó címmel nem.

Kimberly Clarck 2016.03.15. 08:30:46

@Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra!: @high up!:

ezt a kva nagy égést LOL, hány nicken nyomulsz még te szerencsétlen?

Kimberly Clarck 2016.03.15. 08:32:16

@___________Tibi___________: mivan kovi, beégtél az előző nickeddel te is ezért váltottál?

Untermensch4 2016.03.15. 08:40:09

@Műszaki: Én is így gondolom. Abból is hogy az öregebb bajusz őrmester jobban játszott mint a fiatal (az emlegetett sd-kártyás).
Régen a sorok között kellett olvasni.
Most a rendőröknek (is) "sorok között" kell élni.

Punxsutawney Mormota 2016.03.15. 08:42:36

@Andras J Fazekas: Van olyan a környezetedben, aki érti, amit írsz? Kérdezzük meg az anyukádat, Ő amúgy is hozzászokott a gügyögésedhez régről.

Punxsutawney Mormota 2016.03.15. 08:45:50

@A megvalósult amerikai ólom..: Megérzekett a lóvé, éhbért(r)ollnok? Nagyon pezsegsz mostanában...

columbia 2016.03.15. 09:11:16

@indapicsa: Miért vagy még ilyen szar helyen? És gyujtogasd apád autóját.

columbia 2016.03.15. 09:13:43

@Melee: A te lakásodba persze bárki bemehet.

columbia 2016.03.15. 09:21:24

@csak egy néző: Miből gondolja, Gulyás Márton, hogy bárki magánterületén engedély nélkül körülnézhet? Az új Ptk szerint még egy utcai embert sem fotozhatsz engedélye nélkül.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.03.15. 11:43:26

@A megvalósult amerikai ólom..: Persze... persze Soros bácsi. Aztán megint belelóg az ujjad a bilibe. Olyan cuki kis trollocska vagy... :-)

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.03.15. 11:52:39

@Jobban való teljesítés van: Nem az eszéért szeretjük, hanem mert a buta fideszes minta állatorvosi lova.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.03.15. 11:55:00

@Kimberly Clarck: Te ugacc?

"Adatlap

Kimberly Clarck 0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2016.03.14. óta tag."

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.03.15. 11:58:02

@A megvalósult amerikai ólom..: Még mindig ezen lovagolsz? Ha nem mentél volna oda nem kapsz verést. Azt hitted jó buli lesz egy kis kirakat törögetés, üvöltözés, helyette kaptál pár sallert. Csak ezért nem gumibottal, mert a rendőröknek is van lelke, szellemileg sérülteknek csak lenyomnak pár pofont.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.03.15. 11:59:29

@fáj az igazság?: Elővetted a tartalék nicket?

"Adatlap

fáj az igazság? 0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2016.01.25. óta tag.

Andras J Fazekas 2016.03.15. 12:30:23

@Punxsutawney Mormota:

Az ócska kis vitádat nem velem kell megvívnod, hanem a valósággal.

Andras J Fazekas 2016.03.15. 12:39:10

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]:

Tudod tökfej, "a diliházban sem mindenki orvos, aki annak képzeli magát".

Nem engem kell győzködnöd, hanem azokat, akik a senkiházi balfék politikusoktól, meg a szekerüket toló kommentelőktől leginkább hányingert kapnak, és eszük agában nincs az olyan pofátlan hazudozókra szavazni egy országos választáson, mint amilyen te is vagy.

Ott küzdjél, ne itt a komment rovatban …

csak egy néző 2016.03.15. 12:59:48

@columbia:
Vajon miért csak Felcsut felett van légtérzár?
Vajon máshol miért nem kobozza el a rendőrség?
Vajon máshol miért nem okozott ez ekkora gondot?

Punxsutawney Mormota 2016.03.15. 13:09:32

@Andras J Fazekas: Gondolom, ezt a dumát a pszichiáteredtől hallottad.

Andras J Fazekas 2016.03.15. 13:20:13

@Punxsutawney Mormota:

Ha tükörbeszéd a legtöbb amit ki tudsz préselni magadból, akkor hagyj fel minden reménnyel.

A tehetségtelen, lúzer politikai barátaid nem fognak kimenteni abból a helyzetből amibe manőverezted magad miattuk, mert tehetség, kompetencia híján magukat se tudják.

Na, bye!

Punxsutawney Mormota 2016.03.15. 13:23:56

@Andras J Fazekas: Ennyi a reflexió? Tükörbeszéd? Ez a kedvenc kifejezésed, amit valamelyik habonyista think-tank bocsájtott a rendelkezésedre? :D :D :D Tudod egyáltalán, hogy mit jelent? Neeeem? Miért nem csodálkozom?

Nem kellene lelépned, bár pont olyan béna vagy, mint a legtöbb fizetett éhbérkommenter. Amint falba futsz, hátra arc! és már itt sem vagy.

Andras J Fazekas 2016.03.15. 13:33:52

@Punxsutawney Mormota:

Ne haragudj de túl hülye vagy ahhoz, hogy érdemi vitát lehessen veled folytatni, csak erőlködsz és szájkaratézol.

Semmilyen szinten nem jelentesz kihívást.

Az ellenzék 2006 ősze óta, azaz lassan tíz éve nem nyert országos választást, mert pont olyan síkagyúakból áll mint amilyen te is vagy.

Nem itt kéne gyürkőzni, hanem valami értelmes politikai mondanivalóval kéne előállni, de az nincs, csak a tükörbeszéd, a hazudozás, az ellenfél szidalmazása, sértegetése, meg a szájkarate.

Meg azok "pszichiátriára küldözgetése" akik a megélt tapasztalatok alapján a büdös életbe nem akarnak többet az ország-csődbedöntögető lúzer ellenzékre szavazni.

Nos, ez nem szellemi színvonal, ezen nincs mit vitatkozni.

Bye!

Punxsutawney Mormota 2016.03.15. 13:37:28

@Andras J Fazekas: Akkor miért is írosgatsz nekem? Ezt tanították a kisegítőben, oppardon, a speciális tantervű iskolában, hogy udvariasnak kell lenni mindenkivel?
Menj, úgyis dolgod van! A délutáni kihívás a tanártüntetés megzavarása. A sípodat, dobodat, nádihegedűdet se hagyd otthon, és csomogal uzsit, meg öltözz melegen.

A "bye" köszönösi forma nem bevett üdvözlés a magyar nyelv- és helyesírás szabalyái szerint.

Ha meg nem itt élsz, akkor ugass bele magyar közéletbe, ha majd itt fizeted az adódat!

Andras J Fazekas 2016.03.15. 13:41:50

@Punxsutawney Mormota:

Ha nem tűnt volna fel, éppen fordítva van.

Én a lehetőségekhez képest próbálok kulturált módon válaszolni a felvetéseidre.

Te írtál először rám, és most is te írogatsz, azután is, hogy már kétszer elbúcsúztam.

Üdv., legyen szép napod !

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.03.15. 13:48:30

@Andras J Fazekas: És még hány* búcsúzol el? Válcsdbe, ne csak igérgess!

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.03.15. 13:50:34

@Andras J Fazekas: Hol hazudtam faszfej? Na idézzed! Húzzámá!Több*igérted!

Andras J Fazekas 2016.03.15. 14:15:48

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]:

Élből hazudni, mások hazugságait ismételgetni, vagy hazugságok mellett kiállni, egyre megy.

Viszont ez egy tegnapelőtti cikk, úgyhogy a vele való foglalatoskodást ideje volna lassan lezárni …

Üdv.!

Melee 2016.03.15. 14:45:33

@columbia: Közterület felett repült a drón, mely átvágott magánterület fölött is, a megengedett magasságban. Ez a jelenleg hatályos törvények szerint szabályos. Ennek tükrében áruld el, hogy az ügy szereplői közül ki és milyen lakásba ment be, ha már idekeverted a lakásba való bemenetelt.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.15. 15:06:48

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Aha, de ha netadós szeánszotokon "nyomtak volna le pár pofont" a rendőrök, akkor rögtön náci diktatúrát kiáltasz, ugye? Annyira átlátszóak vagytok ezzel a kettős mércével
Ha a 2006-os álarcos, azonosítószám nélküli rendőrattakot mentegeted, akkkor nem vagy demokrata, ilyen egyszerű.
Egyébként nem voltam ott, nem szoktam utcai rendezvényekre járni

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.15. 15:09:43

@Punxsutawney Mormota: Ne magadból indulj ki.. Egyébként Soros bácsi még nem koppintott a fejetekre? Nem túl hatékony a ballib bértroll kommandó, elég szarul áll a baloldal szénája most is..
Vigyázz, ha egy kupi nem műköödik jól, akkor nem a berendezést szokták lecserélni..;)

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.15. 15:14:15

@csak egy néző: Erre a kommentemre reagáltál te retardált hülye:

"Amikor viperával felszerelt, azonosítószám nélküli rendőrök gyepálták a népet, akkor tetszett ugatni?"

Aztán rájöttél , hogy nehéz védeni azt, amikor egy rezsim álarcos, azonosítószám nélküli rohamrendőröket küld rá a tömegre..

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.15. 15:16:02

@Jobban való teljesítés van: Mondom, dugd vissza az ubit és lenyugszol..;) Neked is jobb lesz..:)

csak egy néző 2016.03.15. 15:34:48

@A megvalósult amerikai ólom..:
Kár, hogy nem voltál köztük. A békésen dobálózó, gyújtogató köcsögöket kicsit még jobban kellett volna gyepálni. Ahol pedig gyalulnak, ott biza hullik a forgács.
Ugye milyen váratlanul rontottak a rendőrök a békésen tüntetőkre, akik ahelyett, hogy elhúztak volna haza, ott csodálkoztak.

www.youtube.com/watch?v=Xw2QPKHkcuw

De azt hiszem, hogy ennyi voltál faszfejkém.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.15. 16:39:15

@csak egy néző: És te papolsz demokráciáról te ócska féreg?? Ezek után milyen alapon kérsz te számon bármit is te szarházi?
Neked simán belefér az, hogy a Magyar Köztársaság rendőrsége a rendőrségi törvényt több ponton súlyosan megszegve álarcban és azonosítószám nélkül rontott az emberekre, amivel a hatalom azt üzente a zsaruknak, hogy "bármi megengedett, nem lesztek beazonosíthatók". És ez szerinted rendben van. Kiállítottad magadról a bizonyítványt kisfiam..
De sebaj, a 2006-os terror is benne volt abban, hogy 4 évre rá szépen el lettetek hajtva az egyharmados bús picsába a megérdemelt helyetekre, és azóta sem tértetek magatokhoz. Gyurcsány szépen elintézte a magyar baloldalt, ez az egyetlen érdeme..

csak egy néző 2016.03.15. 16:55:11

@A megvalósult amerikai ólom..:
Kár, hogy nem vertek agyon, vagy nem neked lőtték ki a szemét, akkor nem tudnál itt firkálni te köcsög.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.15. 18:14:48

@csak egy néző: Na ezekből a soraidból is látszik, hogy mik is vagytok valójában. Demokráciadeficitről papoltok, demokratikus alapjogokat kértek számon, miközben simán belefér más véleményt képviselők fizikai bántalmazása. Kimutattad a fogad fehérjét te nyomorult senkiházi. A helyetekre kerültetek, a történelem szemétdombjára. Ott fogsz elrohadni az elvtársaiddal együtt..

csak egy néző 2016.03.16. 21:54:04

@csentecsa:
Nem látom, hogy azzal a kifinomult stílusoddal krtizálnád a a fajtársaid kommentjeit...És ez elég szomorú rád nézve.

Reactor 2021.03.22. 22:16:41

Nó komment...zsernyákok. Minden másra tökéletesen alkalmatlan söpredék senkik, akik egyenruhába bújva és egy kis körömpiszoknyi hatalmat kapva azonnal a világ urának képzelik magukat. Bírságolnak ahol tudnak, legyen az hiányzó maszk, hiányzó láthatósági mellény, 35 km/h a vasúti átjáróban...aztán meglátnak egy clgányhordát és sírva szaladnak haza az őrsre, mert ahhoz nyomorékok hogy az igazi bűnözőkkel kekeckedjenek. És akkor ezek szolgálnak és védenek, miközben a bűnözés a négyszeresére nőtt a 2010-es szinthez képest. Hát whehehehehe.
Ez van, ha 8 elemivel se rendelkező komplexusos senkiháziak kezébe fegyvert adunk, és az adónkból fizetjük őket.
Ja, és két hét alatt rend lesz!

@Andras J Fazekas: 2010 előtt mindenesetre negyedannyi volt a bűnözés. Az amerikai rendőrségnek meg köze nincs Magyarországhoz, hót fölöslegesen citálod ide.

@DR. Smit Pal: Azaz édesapa, már csillog-villog a Fidesz segge mint a legtüzesebb drágakő!

@birka menet: Szellemi vita...amit ideokádtál, azt egy csecsemő is kibírja, még vissza is üt. Ez nem vita, apafej, ez sima antimagyar fröcskölődés, saját szarodban dagonyázás. A fajtádtól más egyebet nem is várni amúgy, érdemi vitára eleve alkalmatlanok vagytok, csak a szánalmas kispolgári dühötöket tudjátok hörögni a világba, miután a kegyenceid a hatalomnak a közelébe se szagolhatnak már egy évtizede.
Csak vigyázz, ki ne pukkanj itt nekünk, mert csupa szar lesz minden...

@BiG74 Bodri: Ez csak "birka menet" másik harcinickje. Ezzel próbálja a szánalmas legalja szopronc azt a látszatot kelteni, hogy saját magán kívül más is egyetért még vele. Nézd meg a két válasz időpontját - nem gyanús, hogy két hót ugyanolyan szókészletű és fűcsomó IQ-jú senkiházi kommentál 10 percen belül ugyanarra a blogra, ugyanahhoz a bejegyzéshez?
Sajna-bajna mások átvágása komoly szellemi erőfeszítést igényel, amire az ő enyhén szólva is fejletlen intellektusa egyszerűen nem képes.

@columbia: Azért van ilyen "szar" helyen, mert ha kivonulna ő is és a többi értékteremtő is, te rövidúton elpatkolnál.
Fogsz te is még autókat gyújtogatni, ha az életed lesz a tét, ne félj csak. Vagy törvénytisztelő módon elpatkolsz. Your choice.

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Ha senki nem megy oda, mái napig élvezhetnéd Kurcsány uralkodását. Azóta a hatodik államcsődünket ünnepelhetnénk.

@csak egy néző: Azok a dobálózó, gyújtogató köcsögök helyetted is vásárra vitték a bőrüket, mivel te szartál egy jó nagyot a saját érdekeidbe, kénytelenek voltak ők megmenteni azt, ami még megmaradt az országból. De Kurcsány biztos nagyra értékelte volna, hogy így passzívan kiállsz mellette! Nagyjából úgy, mint a küklopsz az Odüsszeiában..."Senkise, utoljára foglak megenni a társaid közül, ez a jutalmad."
süti beállítások módosítása