Naponta frissülő tartalommal, ami gondolkodásra késztet

IFL Gazdaság

Megtámadták a kollegámat, megtámadták a szólásszabadságot!

2015. március 17. - Szarvas Norbert

images_11.jpegMai napom történt az eset, amikor egy nagyon bátor és NYUGODT, vélhetően fideszes olvasó nagy békességében és szeretetében megemlékezett kolléganőm anyukájának egészségügyi állapotáról. Hát nagyon kellemes meglepetésként ért minket délelőtt ez dolog több okból is. Bár meggyőződésem, hogy Szilvi hibázott, amikor ismeretlen számot vett fel. Én sosem veszek fel ismeretlen számot, mert az általában valami ordanáré nagy faszság vagy rossz hír lesz. Az a minimum, ha vállaljuk magunkat egy hívás miatt. Na mindegy, belefutottunk ebbe is. De akkor ez most támadás vagy finomhangolás volt hősünk részéről?

A legalapvetőbb problémám a dologgal, hogy egy ilyen férfival (bárcsak lehetne ennél kisebb betűvel írni), mondhatni puha pöccsel, hogy képes megkeresni az általa leggyengébbnek, legsebezhetőbbnek vélt láncszemet a sztoriban. Két elérhetőség van az oldalunkon, ami mellé gyengébbek kedvéért nemi identitást is ábrázoltunk. Adott egy férfi és egy nő.

Problémja van a kedves olvasónak egy írással (esetünkben ezzel: klikk) vagy a bloggal, ennek pedig hangot akar adni. Pipa! Szívesen várom a negatív és pozitív hozzászólásokat egyaránt. Sosem állítottam, hogy én egy mindent tudó arc vagyok, ellenben az észérvekre nyitott vagyok. Előfordul, hogy cikken belül megkövetem saját magam, vagy helyesbítek egy olvasói javaslatra. Itt sokan magukra ismerhetnek egyébként, akik felvették velem a kapcsolatot és átbeszéltük az adott témát. De a probléma innen kezdődik.

Én nem akarom azt mondani, hogy gyök pí/2 értelemmel rendelkező félrekalibrált bumburnyák hívta fel Szilvit, de szerintem lejön neked is ez a tényállás. Saját identitásomat felvállalva írom a "szabad sajtóban" a saját véleményeimet, dolgaimat. Ezek után a minimum elvárható dolog az lenne, ha valakinek ezzel a bloggal baja van, akkor engem keres meg, és nem a "gyengébbnek" titulált női nemet, akinek ráadásul semmilyen szinten nincsen köze az én személyes blogomhoz. 

Nem is értem mire ment ki a játék? Azt gondolta, hogy az én hangom annyival mélyebb, hogy ledominálom a telefonban, ezért jó ötlet a csajt felhívni? Vagy csak erre izgul a faszi, hogy névtelenül telefonon keresztül sértegethet egy nőt? Nem hiszem, hogy ezt ki lehet máshogyan, értelemesen magyarázni. Én már a tisztesség és szabadság országában kaptam halálos fenyegetést telefonon illetve emailben is (nem, nem levélbomba volt...) bizonyos cikkeim kapcsán. Elfogadtam, sőt sikernek fogtam fel, mivel az a cikk, ami nem mozgat meg érzelmeket, az egy szar írás. A világ nem semleges, így én sem engedhetem meg magamnak, hogy semleges maradok. De ezt én vállaltam ezzel a hobbival kapcsolatban. Nem tudom, hogy ennek mi köze van Szilvihez.

Szólásszabadság

 

Magyarországon létezik a szólásszabadság intézménye. Azt szólhatod szabadon, amivel a szomszéd egyet ért. Ez nem Fidesz specifikus, hanem magyar specifikus dolog. Egyszerűen nehezen tolerálják az emberek a másik eltérő véleményét. Erre a dologra a politikai pártok nagyon erősen rá is játszanak. Ha bemész a helyi kultúrházba (kocsma), akkor mindig mindenki okosabb lesz nálad. Ha leírsz egy blogban valamit, akkor mindig lesz valaki, aki hülyének néz, becstelennek és bérencnek.

Az emberünk reakcióján én röhögtem, amikor elmesélték nekem. Első gondolatom az volt, hogy milyen morbid ez a szituáció, amikor a sértődött fél tévesen felhívja a vélt célpontot, akinek kifejti mekkora köcsögük vagyunk, hogy ennyire félreértjük a cikkben közölt videónak a tartalmát. Ebben a videóban azt kifogásoltam, hogy mennyire agresszív volt a fidesz szimpatizáns nyugdíjas csoport, aszsonykórus. Erre felhívnak:

"Ti HÜLYE KÖCSÖGÖK! SZARFASZÚ KIS BARMOK! TOTÁL FÉLREÉRTITEK A POLITIKÁT, KÖZÖTÖK NINCSEN HOZZÁ. Az öregek nem voltak agresszorok, ahogyan egy FIDESZES SEM AGRESSZÍV A JÓ KÚRVA ANYÁD..."

Nem szó szerint ezeket mondta, de Szilvi itt bólogat mellettem, hogy ezek a dolgok mind benne voltak a sztoriban. Hát kedves hangyafasznyira tisztelt névtelenül telefonálgató hazafi:

"Még szerencse, hogy én látom rosszul a dolgokat, és nálatok mindenki tiszteli a másik véleményét, mély szeretetben és békességben nyílvánultok meg a haza és a becsület megvédése érdekében! Bátor vagy, le a kalappal!"

Szilvi sms-e nekem erről:

Az milyen.....????:

 

Van egy céged ami elég sok mindennel foglalkozik, többek között ( az üzlettársad által ) gazdasági blog írásával ....

 

Felhív egy ismeretlen szám ( felveszem mert van ügyfelem, aki ha munkahelyéről hív, azt is ismeretlennek írja ki ) , s miután gyanútlanul felveszem el vagyok küldve édesanyám melegebb éghajlatára, hogy én hogyan képzeltem ilyen cikket kirakni, amikor én nem tudhatok semmit a jelenlegi gazdasági es politikai helyzetről..... S ÉN MÉG ITT NAGYON FINOM ÉS NŐIESEN FOGALMAZOK!!!!!!!!!

 

Ugyanis ennél 100.000X cifra be dolgokat kaptam a fejemhez!!!!

 

Rárakom a telefont, mivel ezt a fajta rágalmazást nekem nem kell hallgatnom, majd ez a gyökér addig hívogat amíg fel nem veszem ( közben az ugyfeleim nem tudnak elérni , mert amíg ez a hülye hívogat , addig nekik foglaltak jelez a vonal) 

Majd megmondom neki hogy hagyja abba a zaklatasomat mert feljelentést fogok ellene tenni, mire végre szó nélkül lerakja!

 

Hol élünk???????

 

 

Tetszik a performance? Ez Like:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iflgazdasag.blog.hu/api/trackback/id/tr887277821

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Viktor a barikádokra vezetné a népet 2015.03.17. 17:39:55

Már látom is magam előtt patyolat ruhában, csapzott hajjal, kilógó csöcsökkel. "El kell söpörni Orbán rendszerét!" - mondta Szigetvári Viktor az Origo szerint, és forradalmat hirdetett a nemzeti ünnepen. Azt nem írja az Origo, hogy mivel alapozott a m...

Trackback: Tóbiás befőtt megpróbálta eltenni Orbán nagymamát 2015.03.17. 17:34:02

De a nagyi résen volt, és odacsapott a fakanállal a szemtelen befőtt kezére. Az MSZP ma nem ünnepelt. Szégyellték volna a várhatóan 200 fős ünneplő tömeget, amit mozgósítani tudtak volna, ezért nem tartottak március 15-én központi megemlékezést? Vagy ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalbaba 2015.03.17. 15:32:08

Az a piszok szerencséjük, hogy az MSZMP-n szocializálódott kultúrlények még tanultak viselkedni. Ha ilyen szőrösbunkó lenne a bal oldal is, már régen ülnének - és nem a patkóban...

Rwindx 2015.03.17. 15:55:26

"Magyarországon létezik a szólásszabadság intézménye. Azt szólhatod szabadon, amivel a szomszéd egyet ért. Ez nem Fidesz specifikus, hanem magyar specifikus dolog. "

Már megbocsáss, ahogy neked jogod van baromságot leírnod, neki is baromságot mondania, amíg az bármelyikőtők részéről is nem ütközik a jogba. Ezzel a poszttal pontosan azt a gyökérséget csinálod mint a delikvens, csak egy fokkal szofisztikáltabban.

BitPork 2015.03.17. 15:56:19

Valóban van egy rosszakaratú hívás megfigyelés szolgáltatás. Aktiválni kell, majd híváskor csinálni amit mondtak, ezt a szolgáltató átadja log formájában az ügyvédnek és mehet a feljelentés. Hiába rejtett számról hív. És igen ezt kell csinálni, mert a jobb oldal java, annyira agresszív és agyatlan, hogy gyk a halálig tartó fizikai erőszak sem tudná leállítani.

BitPork 2015.03.17. 15:57:51

@Rwindx: Jujj, azért itt hatalmas nagy különbség van! A blogot az nem olvassa aki akarja, de ha a te saját telefonodon akaratod ellenére hívogatnak, ezzel még akár anyagi kárt is okozva...nos az taxatíve ismert.

mikimackó 2015.03.17. 16:02:34

túl hosszúúúúúúúúúúú..........., túl unalmasssssssssssss............

zsebatya 2015.03.17. 16:28:20

@mikimackó: Sajnos igazad van. A jelenség létezik, de ez így sok, unalmas, önmagától nedves.

Rwindx 2015.03.17. 16:40:32

@BitPork:
1. nem a poszter telefonját hivogatták.
2. a vélemény önmagában nem zaklatás, márpedig a véleményének a minőségéről van szó.

Szarvas Norbert 2015.03.17. 16:47:01

@Rwindx:

a vélemény alapvetően ki lehet fejezni a kommentekben...

a megkeresés általában egy kérdés vagy kérés miatt van

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.17. 18:13:23

Szerintem ha a cégedet akarod reklámozni a bloggal, akkor nem kellene belefolyni a politikába.

Érzelmi-indulati szinten ("nyugger", stb...) meg pláne nem, mert azzal a saját szakmai hitelességedet ásod alá.

Ha szakmai blogot akarsz írni, mert a cégedet akarod reklámozni vele, akkor az lenne az alap, hogy NEM teszed közzé a politikai szimpátiádat.

Traktoros lány 2015.03.17. 18:29:46

@BitPork: "És igen ezt kell csinálni, mert a jobb oldal java, annyira agresszív és agyatlan, hogy gyk a halálig tartó fizikai erőszak sem tudná leállítani."
Hát persze... :)

♔bаtyu♔ 2015.03.17. 18:35:03

@beszélő majom: Gondolom, a szakmai résszel 2010 óta befürdött.

Maradnak a fideszes nyuggerek, erre még vevő a ballibsi média.

♔bаtyu♔ 2015.03.17. 18:36:07

@Traktoros lány: Ezek nem ismerik a klasszikus ballibsi fikanickeket.

Még én is tőlük lopok:)))

zobod 2015.03.17. 18:48:28

Ne haragudj, de te érted félre a szólásszabadságot. Az nem arról szól, hogy tetszés szerint lehet sértegetni bárkit, hanem arról szól, hogy az államhatalom birtokosának kötelessége eltűrni, és teret adni a hivatalostól eltérő véleményeknek, és a kritikának is. Soha nem mondta senki, hogy a szólásszabadság a jó ízlést sértő megnyilvánulásokra, pláne a politikai uszításra vonatkozna.

Blogger Géza 2015.03.17. 19:03:06

Bocsi, de ha nem akarod összekeverni a cégedet a bloggal, ne tedd bele a cég nevét a blogba. Ha viszont beletetted, akkor ne csodálkozz a dolgon. Ha Szilvikét mentesíteni akarod ezektől a hívásoktól, tedd ki ide a saját mobilszámodat, és onnantól nem fogják "szegény Szlivikét" zaklatni.

Rwindx 2015.03.17. 19:03:11

@Szarvas Norbert: ezen nincs is vita részemről, de egy (azaz 1 db) telefonhívás (ha megfelelő személy kapja), az nem több egy kommentnél, csak más kommunikációs csatornán.

2015.03.17. 19:29:40

Rögtön az elején szögezzük le, hogy az ilyen viselkedés elítélendő, akárki is teszi.

DE!

Ha teszem azt itt, vagy egy másik blogon bekerül egy olyan komment , ami a "minden rossz, amióta ez a kormány van" felfogásnál egy csöppet árnyaltabban láttatja a valóságot, akkor hasonló modorban és vehemenciával hülyézik, és küldik el melegebb éghajlatra a komment elkövetőjét.

És ezzel valahogy sosem szokott probléma lenni. Egyesek szeritn belefér a szólásszabadságba az ilyen.

Vajon az alábbi kommentekről mi a véleménye az illusztris társaságnak? Csak úgy kíváncsiságból! Nem kellett sokat visszalapozni...

"2015.03.07. 10:50:08
fideszbarmok merre vannak? "

"2015.03.07. 11:37:35
Orbán egy hazug szemét! teljesen hülyének nézi az embereket! "

"2015.03.07. 11:43:52
MI van te hazaáruló bolsevik geci, felébredtél végre? Akkor jó reggelt! A többi blogba már belehánytál, vagy ezzel kezdted, te senkiházi hazaáruló bolsevik geci? "

"2015.03.07. 12:00:36
anyád valamelyik fideszes bűnözőnek is szétrakta a lábát? "

Eredeti formában itt olvashatók:
iflgazdasag.blog.hu/2015/03/06/orban_hivatalosan_is_lezarta_a_rendszervaltast

Persze ezeket sem a kvantumfizikán, vagy egy Babits vers sorain megfáradt emberek írják, de akkor is.

BitPork 2015.03.17. 19:32:45

@A demokrácia leszakadó függönye: Nah, erről van szó. Itt is jellemző: mást gondolsz, ballibsi-buzi vagy. A kormány támogatod? Hazug tolvaj sz@r vagy. És mind a kettő igaz! :D

♔bаtyu♔ 2015.03.17. 19:35:04

@A demokrácia leszakadó függönye: ja? ezt a sírást én sem értem? ezek a ballibsi bloggerek nem olvasnak bele a hsz-ekbe?

Engem vagy hat helyről kitiltottak, de az ilyen anyázós ballibsiket valahogy sohasem sikerül.

2015.03.18. 04:57:31

Ne tegye közzé a telefonszámát ha politizál ? Azért fasza egy hely ez a Magyarország . Vagy anonim véleményezel , vagy kitekerik a nyakadat párttól független .
Milyen évet is írunk ?

Uff én szóltam 2015.03.18. 10:04:49

@beszélő majom: én is ezt írtam korábban, de maga alatt vágja a fát Norbert.

Ha politizélni akar egy blogban, akkor azt megteheti egy, a többes ügynöki törekvésétől elszeparált blogban, de a kettőt összevegyíteni önveszélyes dolog.

Gábor Zsazsának abban igaza volt, hogy mindegy mit írnak róla, csak foglalkozzanak vele, és akkor dől a lé. Ezt a módszertant igyekszik követni a blogger. Kétlem, hogy itt beválik, de majd elválik.

csergolec 2015.03.18. 11:11:06

Hazafele még legurított egy-két sört,pár felest,majd otthon elmesélte azasszonynak,hogy helyretette a ribanc újságírónőt.
Mert tud élni a pali!!!:((

Untermensch4 2015.03.20. 07:02:33

@Uff én szóltam: @beszélő majom: Nekem még azt tanították hogy aki vállalja a véleményét, politikai ügyben is, az ezzel távolabb kerül a hazug és sunyi kategóriától. Ez a szabadság egyik feltétele. Láttam olyat hogy a szélbal és széljobb vitapartnerek addig cseréltek eszmét kulturáltan míg az egyik lekéste az utolsó tömegközlekedési lehetőséget. A másik hazavitette az automobilján az unokájával pedig aznapi egyik megállapításuk az volt hogy világnézeti alapú polgárháború esetén simán lőnének egymásra.
A hazugság vagy tévedés az amikor valaki objektívnek vagy csak függetlennek gondolja/mondja magát. Ezzel koptatták el újságírók a "független" szót.
süti beállítások módosítása