Naponta frissülő tartalommal, ami gondolkodásra késztet

IFL Gazdaság

A RTL buktatja meg a kormányt?

2014. június 16. - Szarvas Norbert

reklamado-600x400.jpgKicsit meglepő módon a társadalmi összefogások világában, az internet és szabadinformáció áramlás fénykorszakában véletlenül sem a harmatgyenge ellenzék, a társadalom másik fele vagy az EU a magyar kormány legnagyobb egyenrangú ellenfele, hanem az RTL Klub. Lehet ők lesznek azok, akik megbuktatják a kormányt saját zagyvaságaikba belezavarva őket? Mindezt miért? Nem miattad, nem miattam! Pénzért bmeg pénzért.

Hajlamosak vagyunk szentimentális green peace fátyolba csavarni hőlégballon fejünket, amikor a másikról van szó. Hajlamosak vagyunk más mércével, az univerzumi jó mércéjével mérni mindenkit, miközben mi magunk önzőek vagyunk és egoisták. Igazságtalanok vagyunk mindenkivel és mindennel szemben. Valószínűleg most is igazságtalanok leszünk, amikor az RTL klubbot fogjuk jó alaposan szidni, hiszen a pénz számukra fontosabb, mint mi, mint az igazság.

Mondhatni a magyar média megérkezett a játékba. Igaz ők már a következő meccsre érkeztek meg, de legalább végre itt vannak. A Híradó és a tőkeerős bivalymédiumok, mint az RTL klub legfontosabb feladata nem a katasztrófák közlése, majomcelebek legyártása, hanem a mindenkori politikával szembeni igazságszérum beadása, azaz szembesíteni, szembesíteni, szembesíteni (ahogy mondani szokás: a többi csak Hal a tortán"). Ne azért szembesítsen erőteljesen a Híradó, hogy támadjon. Szembesítsenek azért, hogy kordában tartsanak, megszorítsanak és ne engedjék a nép hülyítését. 

Sajnos a média részese volt (ma is ) a néphülyítésnek féligazságaikkal, hazugságaikkal. Aztán jött a csúnya gonosz állam bácsi, aki most nem mérte fel helyesen az erőviszonyokat. Képes volt pofátlanul belerúgni a szent magyar információszabadságba, nyilvánosan bántani a nép Barátok közt-jét, megadóztatni a megadóztathatatlant. Lehet itt népet uszítani a világ ellen, zsidók ellen, lehet milliárdokat lopni, de kutyát nem érdekel. Viszont senki ne merjen Magdi anyushoz hozzányúlni, mert öri hari lesz. Hát van is.

Régóta hangoztatom, hogy a magyar nép viszonylag egyszerűen vélekedik a világról. Amit a híradóban mondanak, az úgy van. Ha a híradó bejelenti, hogy évszázados hóvihar van, akkor bizony az van a maga 5 centis leesett hójával. Ha azt mondja a média, hogy nem Magyarország tartozik a világnak, hanem ők nekünk, akkor bizony nem értjük, hogy a köcsög külföld miért nem fizeti ki tartozását az elnyomott magyar népnek. És ha ugyanez az igazmondó pöndörbajuszos média azt mondja, hogy a kormány lop, csal, hazudik, akkor bizony...

Ebben az országban az ellenzékkel az élen szinte minden fontos szereplő mindent elkövetett a média aszisztálásával, hogy a Fidesz hatalmon maradjon. A Fidesz viszont elfelejtette, hogy az igazi hatalom az információ. És akinek az információira igazán figyelnek, az irányít. Az RTL Klub volt az utolsó nagy tv orgánum, amit nem vásároltak meg kilóra, de nem is volt különösebben okuk a támadásra. Kicsit birizgálták az oroszlán bajszát, ami jót tett a nézettségnek és kész. Viszont az oroszlán úgy döntött, belefingik az RTL arcába és máris készen lett a ketyegő bomba.

Az nem elég hogy a kormány úgy állítja be a csúnya RTL-t, mint akik nem fizettek eddig adót (leszámítva az évi 7-8 milliárd forintot), az utolsó percben a média adót átalakították úgy, hogy az RTL lépéshátrányba kerüljön a kormány közeli TV2-vel szemben. Szerintem itt telt be a pohár náluk. Milliárdokról van szó, hiszen a kormány speciális ízlésrendőrsége azt várja most a szennyet gyártó RTL-től, hogy a teljes bevétel több, mint 40%-át fizessen be a különadóba, ami igazából nem is különadó/szektoriális adó, hanem szivárvány.

Mindenkit be lehet jól és rosszul is állítani. Az egész csupán megfogalmazás kérdése. Viszont az RTL klub-ra mindenki odafigyel, és ha ők következetesen 4 évig a kormányon fognak lovagolni, és kiborítgatják a bilit, akkor a kormány demokratikusan nem fog tudni védekezni, viszont átrendeződik a politikai harcmező, hiszen a közvélemény is egyre érzékenyebbé válik az állítólagos mutyizásokra. Ne is tudom..... a helyükben én nem támadtam volna meg az RTL Klub-ot!...

"panem et circenses"

:::::::::::::::::

Kegyeleti biztosítás a temetés költségeire csupán havi 2-3 ezer forintért. Klikk

A bejegyzés trackback címe:

https://iflgazdasag.blog.hu/api/trackback/id/tr316304960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fejesrob 2014.06.16. 12:58:02

Tényleg igaz az, hogy a remény hal meg utoljára.

Miről beszélsz? Az intelligensebbje magasról szarja le, a proli pedig másik 20 csatornán nézheti a gagyit.

Orbánék akkor fognak megbukni, ha annyian tüntetnek ellene, mint anno Gyurcsányék ellen.

Azonban egyenlőre bármilyen tüntetésen kb. 1000 arc van, ezekből 3-400 a szokásos ballibsik, akik hivatalból vannak ott.

lavór 2014.06.16. 13:19:24

Kíváncsi leszek, hány napig keménykedik még az RTL Klub...

vidéki suzukis 2014.06.16. 13:33:41

Szegény retekklub, hogy sajnálom őket.
Az ottani médiamunkások hirtelen rájöttek, hogy a híradó egy kereskedelmi kanálison nem csak szenzációhajhászásról és bűnügyi hírekből állhat.

OpenEye 2014.06.16. 13:37:35

"Milliárdokról van szó, hiszen a kormány speciális ízlésrendőrsége azt várja most a szennyet gyártó RTL-től, hogy a teljes bevétel több, mint 40%-át fizessen be a különadóba, ami igazából nem is különadó/szektoriális adó, hanem szivárvány." Itt derül ki, hogy a drága cikkíró sem tudja miről is hadovál... jézusom...

OpenEye 2014.06.16. 13:38:21

bocsánat "cikkíró"...

Netuddki. 2014.06.16. 13:41:01

Most ugyanazt a retekklubot nézzük? Akárhányszor belenéztem egy fia kormánykritikát se láttam benne...

Alick 2014.06.16. 14:05:41

Kormánybuktatáshoz messze kevés egy tévécsatorna...

Szarvas Norbert 2014.06.16. 14:10:03

@OpenEye:

a 40% a szektor várható teljes adóbevételéhez értendő, nem az RTL klub bevételének a 40%-a. Félreérthető voltam. Sorry

Pan Modry 2014.06.16. 14:10:23

Szerintem nem feltetlen az a valos kimenet hogy a fidesz bukni fog.
Pont a media szervilizmusa miatt tudott az utobbi evtizedben a fidesz es az mszp annyi pofatlansagot megcsinalni komoly kovetkezmenyek nelkul mert olyan mint oknyomozo tudositas nem letezett.

Szerintem amit az rtl csinal azt nem ugy kell ertelmezni hogy rossz a fidesznek es jo az mszp-nek, hanem en bloc oldaltol fuggetlenul rossz a mutyizoknak.

csepke 2014.06.16. 14:12:04

@kovi1970: hétköznap esti "híradót" kell nézni, így is el van dugva azért a 5-6. cuki állat-vonatszerencsétlenség-időjárás "hírblokk" mögé, de azért van valami olyan mintha belpolitika téma lenne. Csak nehéz úgy szerkeszteniük, hogy a félanalfabéta, bulvárhiradón szocializált underclass is értsen belőle valamit, és lekösse a figyelmüket, még úgyis hogy nem mutatnak patakvért akár 2 percig se. De azért bíztató.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.06.16. 14:20:17

Amúgy szokásos fidezbarmok valahogy mostanában kussolnak.
Mi van gyerekek,tart még az eligazítás?:))

ParaZita2 2014.06.16. 14:26:17

Azt hallom OV-tól (2014, jún. 13 péntek reggel): "...a dolgoknak van egy rendje, hát senki nem szeret adót fizetni...."

Az ő fejében ez a rend: az emberek befizetik az adót, a rezsim ellopja annak a jelentős részét, azután márcsak természetes, senki nem szeret adót fizetni.

Ezzel a renddel nem lehet azonosulni, csak ha az ember tolvaj, kártékony, élősködő (PARAZITA!)

(RTL-klub, csak nekem tűnik ez iszonyú magas labdának?
Saját szavaival árulja el magát.)"

zizi77 2014.06.16. 14:33:55

A kérdés inkább, hogy kit ültetnének a helyére. A retek híradóban már Gyurcsányt reklámozták, hogy 2018-ban kormányváltó szerepre készülnek. Na ettől aztán rohadt hiteles lett az rtl-es újságírás!

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.06.16. 14:43:01

A fidesz-maffia bérkommereit nézve Habony be van fosva. Nagyon helyes.

Nyehehehehehehehhe

Atika!!! 2014.06.16. 14:52:19

Elvileg elképzelhető lenne az RTL kormánybuktatása, legalábbis én azon a véleményen vagyok, hogy a Barátok közt és más "egyszerű embereknek" szóló showműsorok megszüntetésének egyértelműen a kormányra kenése előbb fog kormányt buktatni, mint egy nagyarányú közvetlen adó. Jelenleg az "egyszerű emberek" sokkal inkább cirkuszra, mint kenyérre vágynak.
Viszont ha ezt a játékot máris elkezdi az RTL, akkor a választásokig ezt a lépést elfelejti az "istenadta nép", RTL Klub meg nem lesz, vagy alacsony nézettségű lesz a nézettséget hozó műsorok megszüntetése miatt.
Na meg persze jó volna tudni, hogy ki lenne az a szuper, hiteles alternatíva, aki nemzetközileg is elfogadható és itthon se csinált még túl sokszor segget a szájából. A jelenlegi politikai elitben nem látok olyat, aki megfelel ezeknek az követelményekkel, és lenne valamekkora bázisa.

csak egy néző 2014.06.16. 14:53:12

Nem kell ide RTL klub,elintézik ezek a fiuk maguknak, kell még egy két ilyen remek ötlet.
Van még hova süllyedni fiúkák?

"Az újratemetés 25. évfordulójára a kormány 300 milliós szuperkoncerttel készül, a Scorpions és az Omega fellépése ezek szerint 296 282 354 forintba kerül, a szervezéssel a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft.-t bízták meg. A koncertet a Terror Házát is működtető KKETTK Közalapítvány rendelte meg."

"Kegyeletsértés miatt tiltakoznak az 1956-os mártírok hozzátartozói"

"A közleményt Nagy Imre unokája, Jánosi Katalin, valamint Maléter Pál özvegye és Szilágyi József leánya írta alá. Szerintük június 16. október hatodikához, az aradi vértanúk emléknapjához hasonlóan nemzeti gyásznap. Azt az emléknapot nem keresztelik át a béke napjának, mint ahogy a mai napot a szabadság napjaként említik és nem szerveznek a Batthyány-örökmécseshez táncmulatságot, írták.

Úgy vélik, hogy embertelen és sértő „örömünnepet” rendezni a gyászszertartás helyszínéhez, „történelmünk fontos eseményeinek hazug átírására tett gyalázatos kormányzati kísérlet, mely újabb bizonyítéka a regnáló hatalom otromba érzéketlenségének”.

Arra kérnek „minden jóérzésű magyar hazafit” és a fellépő zenekarokat, hogy ne sértsék meg 1956 mártírjainak emlékezetét, csendben emlékezzenek hőseinkre és vértanúinkra." (Hír 24)

Bravó, Omega, Scorpió koncerttel kell megünnepelni a "Függetlenség napját" A kivetítőkön, miközben táncolnak az ünneplők, Nagy Imre újratemetését vetítik, mialatt dübörög a hangfalakból a "Régi csibészek" "Babylon" -új stadion épül....
Van még lejjebb??
Hajrá fidesz!

don gondendó 2014.06.16. 15:13:35

@csak egy néző: van ha orbának ugy köszöni hogy HEJ ORBÁN és szerintem már csak évek kérdése és elérjünk ezt a szinte a rtlröl csak anyi kb 1év és a Orbán kezében lesz

libuci 2014.06.16. 15:14:04

A szabadság napját ünnepelni kell, az OMEGA nagyon jó választás!!

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2014.06.16. 15:18:21

@Alick: ez sajnos (vagy szerencsére?) nem így van. a véleményformáló médiumoknak kormányokon túlívelő hatalmuk van, csak valamiért nem élnek ezzel. reméljük at RTL most fog, és nem is szokik le róla egyik kormány idején se a jövőben.

Blogger Géza 2014.06.16. 15:35:37

Az RTL már korábban megölte Magdi anyust, levette a képernyőről Fábryt, de meghagyta a Heti Hetest (igaz, az RTL II-n), beszüntette a drága VV-t (igaz, később újraindította), mégse bukott meg ettől senki. :) De nyugodtan lehet ábrándozni...

Vélhetően csökkenni fog az RTL reklámbevétele, nyereségessége és piaci részaránya, ugyanakkor ez a többi szereplő számára még kedvező is lehet, kiegyensúlyozottabbak lehetnek a szereplők közötti erőviszonyok. Amúgy ha az RTL átmegy vad balos tévébe, akkor az valószínűleg nem a kormánynak lesz rossz, hanem az RTL-nek, mert nem kell majd a nézőknek egy ATV 2.

Pan Modry 2014.06.16. 15:40:02

@Blogger Géza:

amit az rtl most csinal az nem balos, az egy normal dolog hogy a media oknyomoz es feltarja a kormanypart simlissegeit, mivel tobb mint 4 eve a fidesz kormanyoz teljesen termeszetes hogy oket veszik elo.
Bar korabban megtettek volna, ertem ezalatt kb. 1997-tol amiota MO-on vannak, az oknyomozas jo, a valasztopolgaroknak tudniuk kell hogyan mutyizzak el az adopenzeket, legyen az mszp vagy fideszmutyi.

wallenberg8805 2014.06.16. 15:53:31

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ha a média meg tud buktatni vagy meg tud tartani egy kormányt, akkor nincs demokrácia.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Alick 2014.06.16. 15:53:53

@holex: a sajtó sokszor még germóbb hatalmi ág, mint a politikusok maffiája... Woland professzorral szólva, hasznos dolog a leleplezés, csak hát kérdéses, hogy mikor és melyík oldali sajtónak lehet egyáltalán hinni.

wallenberg8805 2014.06.16. 15:58:13

@Alick:

A politikusok azok csak predátorok, de a kapitalisták azok alienek, az durvább.

Alick 2014.06.16. 15:58:31

@Pan Modry: "a valasztopolgaroknak tudniuk kell hogyan mutyizzak el az adopenzeket, legyen az mszp vagy fideszmutyi."

Ha ezek után a választópolgár következetes, záptojással dobálja meg az összes pártszékházat és felgyújtja a szavazatgyűjtő dobozokat. :)

Blogger Géza 2014.06.16. 15:59:28

@Pan Modry: Ha (!) mindkét irányban egyforma elánnal nyomoz, akkor nem balos. Amúgy Magyarországon egyre inkább elválik egymástól a közéleti tévék (közszolgálat, Hír Tv, ATV, echo TV stb) és a bulvártévék (RTL, TV2, stb.) világa, akárcsak a nyomtatott sajtónál. A többség nyilván bulvártévét akar látni, ezért azok a nézettebbek. Ha egy bulvártévé erős versenyben megpróbál átalakulni közéleti tévévé, könnyen lehet, hogy ő szívja meg, és nem az, akit megpróbált megszívatni. :) Merthogy a nézők átpártolnák egy másik bulvártévéhez. (A TV2 már adott ki ilyesféle közleményeket, amelyek erre a folyamatra utalnak) Erre ők is rá fognak jönni (vagy már most is tisztában vannak vele.) Ezért nem, biztos, hogy 4 év múlva bármi hatása lesz annak, hogy most az RTL egy kicsit durcizik. Egyetlen szektor (bank, biztosító, kisker, telekom) sem örült a különadónak, jöttek nagyhangú tiltakozások, de mind bele kellett, hogy nyugodjon, és nem dőlt meg semmi, max a profittervezésük.

wallenberg8805 2014.06.16. 15:59:56

Maga Simon Perez most leköszönt izraeli államfő ismerte el Magyarország felvásárlását is tartalmazó beszédében, hogy a cégeknek nagyobbak a lehetőségeik mint a kormányoknak:

www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3458455,00.html
2007.10.10, 13:41

Birodalom alapítás szövegösszefüggés:

"Manapság gyarmatok létesítése és hadsereg bevetése nélkül is lehet birodalmakat alapítani. Nézzék meg, mekkora birodalmat épített ki magának rendőrség és katonaság nélkül Bill Gates, s azt is láthatják, hogy micsoda ereje van neki. A kormányok ezzel szemben nem képesek realizálni az erejüket, van költségvetésük, de nincs pénzük. A kormányok tehát képtelenek az eredményes működésre, de a cégeket nem kötik gúzsba a korlátozások"

Magyarország felvásárlása:

"Izraeli üzletemberek befektetnek az egész világon. Izraelnek precedens nélküli gazdasági sikerei vannak, mostanra kivívtuk gazdasági függetlenségünket, fölvásároljuk Manhattant, Lengyelországot és Magyarországot"

cenzuratroll bosszanto 2014.06.16. 16:03:39

"Régóta hangoztatom, hogy a magyar nép viszonylag egyszerűen vélekedik a világról. "

Maradjunk a valóság talaján, ez az egyszerűség csak rád jellemző.

J.László 2014.06.16. 16:21:00

Nagy szarban lehettek, ha ez a szennycsatorna az utolsó reményetek.

_most_ 2014.06.16. 16:26:32

@Blogger Géza: azért napi 10 perc politikától még bulvár tv marad az rtl klub, nem hülyék az rtl-nél, csak annyit foglalkoznak a politikával, ami nem megy a nézettség rovására, de azért felnyitja az emberek szemét a fidesszel kapcsolatban, amit a fidesznél nagyon nem akarnak, hisz még a végén kárba veszének az állami propagandára költött súlyos milliárdok.

Jolka40 2014.06.16. 16:45:37

A fiatalok többsége nem néz közéleti TV-csatornákat. Csak a bulvár-TV-k érdeklik őket. Ha véletlenül meghallgatnak egy híradót az RTL-en, akkor azért nem mindegy, hogy mi jut el a fülükig. Igaz, az RTL-t most a bosszú vezérli, de az eredmény szempontjából ez most mindegy. Végre a fiatalokhoz is eljut néhány igaz hír a regnáló hatalomról.

randomuser1 2014.06.16. 16:49:40

Üzenjük az ertéelnek:
Tiszteletet a fidesznek!

otgorbebogre 2014.06.16. 16:51:47

na ezert tiltjak be a diktaturak a magancegeket. Hitler, Eszak Korea, Kuba, Szovjetunio. Ha Orban nem akar zavargokat itt se lehet hosszu tavon kapitalizmus.

mar kezdi mondani hogy karvalytoke es tarsai. kezdi allamositani a cegeket.

eddig lehet hogy azt hitte hogy "kozeli' cegek maradhatnak, de a Magyar Nemzet es a Hir TV kormanytamadasa mutatja hogy az egesz hobelevancnak mennie kell....

program készítő 2014.06.16. 17:12:03

Az tisztelje a fideszt aki akarja,én nem tartom becsületes embereknek,vallásos embereknek stb.Tetszenének becsületesen élni és dolgozni,szolgálni a népet.A politikus szó tényleg retek klubbá válik.

gmihaly 2014.06.16. 17:25:13

A média (szül.:sajtó), az önjelölt negyedik hatalmi ág, szereptévesztésben van. Ahhoz, hogy kormányt, elnököt buktathasson, ahhoz a "klasszikus" három hatalmi ágnak is szét kell választódnia. Egyébként a vagyoni cenzusok világában a szegény húzza a rövidebbet demokráciában is, ha a közérdeket kicselezik a hatalmasok magánérdekei. Ha lazul a kontroll és utóbbiak elkanászodnak, abból könnyen világválság keletkezhet. A lazításhoz a talajt a hatalmasokat szolgáló tudományok, kultúrák politika és média készítheti elő. És mivel a sulykolás, a sorozatos ismétlés, manipulálás is az eszköztár része, a baj felismerhető - sajnos sokszor annak megtörténte után. Akkor jöhet a bajkeverőknek a bünti. Mostanság "értékválság" van hazánkban, a baloldali értékvilág "eloszlik, mint a búborék" (Vörösmarty), a "dagonyázó" RTLKlub demokratisztikus "megvilágosodása" tekintetében pedig kilóg a lóláb. A "Barátok közt" eddigi adásait más csatorna is megvásárolhatja dömpingáron, az ismétléseket sugározhatja, a nép nem marad hazai szappanopera nélkül. Ha most elkezdi a tévécsatorna a "bomlasztást", akkor is évek, évtizedek kellenek, hogy annak hatása legyen, már ha a nézőközönsége is "megvilágosul", "öntudatosul" ennyi népbutító esztendő után. Mert, ugyebár rombolni mindig könnyebb, mint építeni. Kivenni a bevételt könnybb, mint befektetni a bizonytalanba. És lehet, hogy addigra ők sem lesznek már...

húzzad neki shakespeare 2014.06.16. 17:44:05

@Blogger Géza:

Kívánjuk azt, hogy az RTL nyomozzon két irányba, ne úgy,mint a csak Simonozó rezsim TV.
Akarjuk, hogy buktassák le a tolvaj szocikat, meg a rabló Fidesz-KDNP-s politikusokat is!
Adja a Jóisten!!

vNHM 2014.06.16. 17:44:59

Igen! Igy lesz! Az rtl megbuktatja a kormanyt! Lol
Debil.

ex-dr. vuk 2014.06.16. 17:53:49

@lavór: jaja, siman elokerulhet egy olyan torveny, hogy "R"-rel kezdodo es "TL Klub"-ra vegzodo nevu csatorna nem kaphat frekvenciat soha tobbet. Nem ez lenne az elso sem az utolso lex-torveny. :)

apro_marosan_petergabor 2014.06.16. 18:08:57

Van még aki az RTL-t nézi, néhány százezer retardálton kívül?
Ezeket a retardáltakat érdekli a VV-n kívül valami más?
Helyesen írta itt valaki, 20 év szívós munkájával létrehozott egy párszázezeres csipszzabáló, sörivó, VV előtt ülő agyhalott tömeget, ők nemigen lesznek a DK-osk álmainak beteljesítői. Sok-sok év tisztességes munkája, "felnőtt" műsorpolitikája kellene ahhoz, hogy az RTL bármiben is komolyanvehető, nézhető adó legyen, nem csak a retardáltak számára. A retardáltak feltámasztására mindössze egy generáció szükséges.
Hajrá.

ex-dr. vuk 2014.06.16. 18:23:37

@apro_marosan_petergabor: nem gond az, hogy ezek nezik az RTL-t. Akik ertelmesek azok eddig is tudtak, hogy a kormany lop csal hazudik. Aki eddig meg volt etetve a propagandaval, azokat kell meggyozni. Szerintem a celcsoport tokeletes!

csak egy néző 2014.06.16. 18:35:54

@apro_marosan_petergabor:
"Annyi kárt okozott (s okoz) az elmékben (a TV2-vel együtt)"
"Van még aki az RTL-t nézi, néhány százezer retardálton kívül?"
Mi van, már letagadod, hogy eddig ez volt a kedvenc kanálisod?
Kiskancsó, te vagy rá az élő példa, hogy mekkora kárt okozott az elmédben az RTL és a TV2. Már sikerült magad annyira elhülyíteni, hogy már nyugodtan átkapcsolhatsz a közszolgálatiakra a HIR tv-re és az Echo kanálisra.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.16. 18:58:37

Szarvasnak minden nap címlapos az RTLes sírása.

Hányadik?

Stefánia kisasszony [tеuto-nordikus parasztlány] 2014.06.16. 21:15:18

@Kón Bandit: És te ott vagy mindenütt. Nem bírod nélkülünk nácikám?

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.06.16. 21:26:02

A baloldal mindig csodafegyverekben hisz. Mert az ő világukban az RTL, meg a facebook minden dolgok irányítója. Olyan jó nézni őket, ahogy pofára esnek:)))))

Blogger Géza 2014.06.16. 21:40:54

@_most_: Nem hinném, hogy az RTL olyat tud mondani, ami gyökeres változásokat okozna. Mindig van, akinek megszalad a szekér, és jobban megy, max a névtáblákat lehetne kicserélni, ha más színezetű kormány lenne hatalmon. Az embereket ezerszer jobban érdekli mondjuk a rezsicsökkentés, a csökkenő infláció, a csökkenő munkanélküliség, mint az hogy Gipsz Jakab elnyert egy állami megrendelést. Ha nem ő nyerné, akkor elnyerné más, de akkor sem ő, aki nézi a híreket.

És nagyon átlátszó, hogy "véletlenül", hirtelen" akkor kezd ilyenekkel foglalkozni valaki, amikor több adót kell fizetnie. Az ilyen lépések nem éppen azt sugallják, hogy objektív média objektív híreiről van szó, inkább egy aktualitást nélkülöző szimpla bosszúhadjáratról.

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.16. 21:44:05

@Svájc kiadta a szökésben lévő elítélt expolitikust:

"A fidesz-maffia bérkommereit nézve Habony be van fosva."

Akkor valaki másnak meg a farkincája fosos lett :)

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.16. 21:49:21

@Blogger Géza:

"Nem hinném, hogy az RTL olyat tud mondani, ami gyökeres változásokat okozna."

Pedig jó volna, hiszen nem tudom elhinni, hogy például neked tetszik az, hogy a Fidesz-hatalom egyértelmű hazudozásra épül, (lásd KözGépTévé, vagy bármelyik Fidesznyik szóvivői hazudozás, vagy Orbán Viktor bármelyik Kossuth-alákérdezős hazudozása).

Nem jó, ha hülyék az emberek, na. A hülye emberekkel nem lehet értelmes gazdaságot, társadalmat építeni, csak hülye, Fideszes birkacsordát lehet építeni, akik bégetnek minden baromsághoz és Mongóliába lövik vissza Magyrországot.

Bár onnan már szerintem kirúgnának egy Orbán-féle hazudozót.

béla a görög (törölt) 2014.06.16. 21:50:24

Oroszországban a vodka miatt tör ki lázadás
Magyarországon Magdi anyus/apus miatt.
(pedig nálunk dönthetné az agyába a pálinkát a parasztja)
Én azt mondom ez már egy fokkal jobb.
Közeledünk nyugathoz bárki-bármit mondd.
Ott a pénz és a jogok miatt szoktak kormányokat buktatni.

A fidesz egy maffia.
Nem vagyok finnyás rá ki és hogy gyengíti/buktatja.

Milyen szépen veszik ki a közgépből is a pénzt - kicsit se megy külfödre, áááá

Egyébként a sok debil fideszes is tudja, hogy
a) ha az alkotmányozó 2/3-os kormány összes reakciója ennyi a témában - jogászok és nem akarnak jogorvoslatot az őket ért sérelemért? hát akkor bizony az roppant kínos, de igaz.
b) ismét roppant kínos de ha fidesz túl komolyan veszi saját hülyeségét akkor az EU fog beinteni a pénznek.

M_R 2014.06.16. 22:31:20

@Blogger Géza: Jól van Gézám, nagyon biztató hogy te is csak a kormányzati "meradótkellfizetniük" mantrát tudod nyomni :)

Nagyon tele van a nadrágotok...és ez jó :)

high up! 2014.06.16. 22:49:16

@apro_marosan_petergabor: "Van még aki az RTL-t nézi, néhány százezer retardálton kívül?"

ja, ez valójában milliós Átlaghülyemagyar retardált tábor, akik jelenleg a fidesz szavazóbázisának a 90%-át adják. Volt úgy 2010-ig, hogy ez a retardált tábor a ballibsikre szavazott. Ma már a fidiótákra.

Aztán a Rogántóni meg a Gulyás kölyök (meg mindegyik fidióta) is rendre élvezte hogy a Mocsok TV-kbe jár szórakozni, meg reklámot csinálni magának a szarzabáló magyaroknál.

high up! 2014.06.16. 22:51:03

@M_R:

te tényleg annyira gagya vagy hogy azt hiszed, hogy egy fidióta félnótással a tények mezsgyéjén tudsz vitatkozni?
Ezek még az anyjukat is a Gulágera küldenék ha nem tetszene nekik a rezsicsökkentés.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.06.16. 23:30:42

Nincs itt semmilyen háború. A kormány bulvár helyett társadalmilag hasznos műsorokat akart, az RTL Klub pedig szépen lefeküdt nekik és gyártja a közéleti híreket, sokat szerepeltetve a jobboldali figurákat, ahogyan azt elvárja a párt. Így jár az, aki nem küld pontos szöveget országa minden alattvalójának...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.06.16. 23:38:40

@Blogger Géza: Nem ugyanolyan minden különadó. A bankok nem fizetnek áfát, ott érthető a különadó, viszont az elektronikus utalások és kártyás fizetések adója a feketegazdaságot erősíti, igazi csekkadó és spekulációs adó kellett volna, csak átverés lett belőle.
A kisker adó a CBA erősítését szolgálta, pedig ott a polcdíjakat és a fizetési határidőket kellett volna komolyabban szabályozni és betartatni, akkor jártak volna jobban a magyar termelők, nem a külföldről vásárló CBA-val (több Tesco gazdaságos cucc készül Magyarországon, mint CBA márkatermék).

A telekomszektor és a média különadója annyira igazságos és értelmes, mintha a focicsapatok vagy a vasútépítő cégek különadót fizetnének.

JT_Biopower 2014.06.16. 23:41:41

a birkamenet nem ment még ki az utcára, hogy tévészékházat gyújtogasson? pedig európában volt már rá példa! ;)

taxi546 2014.06.16. 23:58:47

@wallenberg8805: Ha a kormány meg tud szüntetni médiumokat akkor nincs demokrácia.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.06.17. 00:32:10

Na, még egy írástudatlan, a helyesírásnak még az ugatásáhz is túl ostoba, magyarul sem tudó (Hójával, te ökör? Nem havával, baromka? "40%-át fizessen be" - nem, seggfej, fizesse be, n nélkül, mert tárgyas ragozás a határozott tárgy miatt, a másik félmillió hibát nem sorolom) fasz akar megmondóembert játszani.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.06.17. 00:33:41

@taxi546:
Médiumokat nem tud megszüntetni, legfeljebb médiákat.
Tanulj, tinó... de legalább ne barmoktól, akik szerint a média többes szám, az egyese meg a médium (valóban van olyan nyelv, ahol ez így van, csak az nem a magyar).

conchita 2014.06.17. 05:44:15

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Hmmmm... ki is a tinó?

"Egyes szám: médium
Határozott többes: médium
Határozatlan általános többes: médiumok
Gyűjtőfogalomként: média

A médiák pedig helytelen."

nibiru.hu/magyar/nyelvor/020108mediak.htm

conchita 2014.06.17. 05:47:50

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Mellesleg akkor a sajtó többesszáma a sajtók? Csakúgy kérdezem. Akkor ugye ez is helyes?

Jubal Harshaw 2014.06.17. 09:06:57

de most komolyan...
hiteltelen az RTL... 100év elsötétítést lehetne kiszabni rájuk legálisan...
Itt most azért megy a keménykedés, hogy nem-e lehetne-e mégis csak 20% az adó... vagy még jobb lenne az eddigi 0%...
mi a jobb: az eddigi nyereség 60%-a vagy a 0%-a?

vagy rosszul látom? :)

Dr2JH

Szarvas Norbert 2014.06.17. 09:45:06

@Jubal Harshaw:
rosszul latod, mert:
1. bedoltel a Fidesznek hiszen az RTL eddig is fizetett adot (8milliardot tavaly)

2. erdekes modon a mediaado nem ugyanugy sujtja a fideszes tv2ot mint az rtl-t

2014.06.17. 09:49:57

@Fejesrob: "Orbánék akkor fognak megbukni, ha annyian tüntetnek ellene, mint anno Gyurcsányék ellen."

Szerintem ez már nem lesz elég.

2014.06.17. 09:52:58

@zizi77: "A retek híradóban már Gyurcsányt reklámozták, hogy 2018-ban kormányváltó szerepre készülnek. Na ettől aztán rohadt hiteles lett az rtl-es újságírás!"

Miért, kételkedsz talán benne, hogy van ilyen szándékuk? :-D

2014.06.17. 09:56:21

@Blogger Géza: "ez a többi szereplő számára még kedvező is lehet, kiegyensúlyozottabbak lehetnek a szereplők közötti erőviszonyok."

Hát hogyne. Csak éppen ez baromira nem a tényleges igényeket fogja tükrözni. Dögöljön meg az egészséges verseny.

2014.06.17. 10:12:43

@Blogger Géza: "Nem hinném, hogy az RTL olyat tud mondani, ami gyökeres változásokat okozna."

Olyat viszont mondhat, ami szikraként belobbant valamit. Feltéve, hogy az a valami ott van.

"inkább egy aktualitást nélkülöző szimpla bosszúhadjáratról."

Miért is nélkülözi az aktualitást?

Kan Csóka 2014.06.17. 10:57:48

SZar RTL, szar Kormány, szar magyar Nép !

Kan Csóka 2014.06.17. 10:58:44

Szar RTL, szar Kormány, szar Magyar Nép !

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.17. 11:07:56

@trev: Eddig a komcsi szardobálási próbálkozások mindig pontosan a kommunista párt arcába találtak/simon, vidióhamisításDraskó, vidióhamisítás Baja/, így remélem az RTLen is próbálkoznak.

Pest megyében és Győr megyében 8% alá zakatoltak be az elvtársak.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.17. 11:09:20

@Szarvas Norbert: '1. bedoltel a Fidesznek hiszen az RTL eddig is fizetett adot (8milliardot tavaly)'

Ezt össze lehet vetni a bevételükkel. Meg a szavazók is összevetik az ő adójukat a bevételükkel.

Nagy csodálkozás lészen.

Kowalski76 2014.06.17. 11:33:27

A kormany megbuktatasa a valasztok dolga. Az rtl megbuktatasa meg a kormanye.

bölcsbagoly 2014.06.17. 12:08:30

@csak egy néző: kutyából nem szalonna. Mártír komcsik unokáiból sem jobbos szimpatizáns! Az a Jánosi Katalin aki nagyapja gyilkosainak utódaival koszorúz együtt, jobb ha hallgat.

Blogger Géza 2014.06.17. 12:24:09

@trev: Miért olyan aktuális éppen 2014 júniusában Orbán Viktor öregedő, megőszült édesapjával foglalkozni?

Blogger Géza 2014.06.17. 12:28:15

@trev: Már mitől lenne a mostani "egészséges" állapot, és miért lenne a kisebb szereplőket támogató jövőbeni "egészségtelen"? A legtöbb állam általában támogatni igyekszik a kisebbeket a legnagyobbakkal szemben, mert eleve hátrányosabb helyzetben vannak.

Blogger Géza 2014.06.17. 12:30:00

@Online Távmunkás: Akkor a többi EU-s ország, ahol szintén van reklámadó, értelmetlen? Nem hinném...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.06.17. 13:03:13

@Blogger Géza: Persze mindenre van példa, a 10% alatti szja esetén például az utolérendő példaképek ezek az országok a Magyar Nemzet térképe alapján: Bosznia, Montenegró, Macedónia, Bulgária...

Szóval, melyik országban és mekkora reklámadó van? Létezik olyan, ahol hasonlóan magas, mint a magyar 40%, ami mellett még ott van a rekordmagas 27%-os áfa is?
Van olyan EU-s ország, ahol a hatóságok fütyülnek a reklámokra vonatkozó jogszabályok folyamatos megszegésére (talán azért, mert a képviselők is csalnak a kampányokban), de közben megadóztatják a reklámokat? A prostikat és a politikusokat nem adóztatják meg?

Szarvas Norbert 2014.06.17. 13:05:38

@Kón Bandit:

Ez azért eléggé nem korrekt, egy céget összevetni egy magánszemély bevételével.

a 8 milliárd az csak a társasági adó (10%) volt, mellé tegyük hozzá a dolgozóiknak kifizetett fizetéseket terhelő munkáltatói járulékokat, illetve a mindenféle költséget, ami egy cég éves bevételét terheli (műsorok elkészítésének költsége stb...)
Ezek a költségek mind mind adóvonzattal mozognak, na mindegy

nem a cégeket akarom védeni, de teljesen más kávéház, mint a magánszemély
de ha a példádnál akarnék maradni és arra ráhúzni a kormány szemétségét, amit a lextv2 törvénnyel csinált:

szerinted mennyire korrekt adózás az, ahol neked kell SZJA+EHO-t fizetned, de a szomszédodnak (akinek több a kiadáűsa mint a bevétele, tehát veszteséges) nem mert veszteséges volt??

Pop40 2014.06.17. 13:09:15

@Blogger Géza:

Ugyan már, miért kéne, hogy átalakuljon az RTL, csak azért, mert mostantól normális híradót csinál?
Ettől még a maradék műsoridőben nyugodtan nyomathatja a bulvárt.
Csak mostantól lesz egy napi fél óra, amiben beszámol a fideszes maffia aktuális bűncselekményeiről.
Ettől még nem szükségszerűen kell bármivé átalakulnia. :)

Pop40 2014.06.17. 13:11:06

@ poszt:

Természetesen lehet (jogosan) szidni az RTL-t, hogy csak a pénzért áll ki, és nem a sajtószabadságot védi. Ez igaz is.

Csak a nagy büdös tény az, hogy Ő LEGALÁBB KIÁLL VALAMIÉRT!!!! Tény, hogy a pénzéért, de azért legalább kiáll.

Ellentétben a többi meglopott társadalmi réteggel, manyuposoktól trafikosokig, akik tátott szájjal nézték, hogy a narancsbolsi kúrmány kilopja a szemüket is.

Ha az RTL cinikus, akkor ezek a rétegek viszont minimum debilek.

2014.06.17. 13:18:12

@Blogger Géza: Mindjárt sírok a meghatottságtól. Például a nepotizmus miatt?

"A legtöbb állam általában támogatni igyekszik a kisebbeket a legnagyobbakkal szemben, mert eleve hátrányosabb helyzetben vannak."

(Bizonyára ez a teljesen logikus gondolatmenet lebegett szeretett miniszterelnököd szeme előtt is, amikor eszébe jutott az a szó, hogy bánya.)
Ha a jónép az RTL műsorait akarja nézni, akkor hiába támogatsz semmire sem jó kicsi csatornákat. Mert az RTL olyat ad, amiből meg tud élni, amire VAN kereslet. Az sajnos nem érv, hogy ezek a műsorok milyen értéket képviselnek. A bármilyen hátrányos helyzet leküzdésének támogatása sajnos nem érv, ha a hátrányos helyzet oka a piaci igények figyelmen kívül hagyása.

Blogger Géza 2014.06.17. 14:33:06

@trev: Neked nem érv, mindenki másnak érv.

Blogger Géza 2014.06.17. 14:34:46

@Pop40: Bűncselekmények ügyében egyelőre inkább csak Zuschlag-Hagyó-Hunvald-Simon stb. ügyekről tud beszámolni a sajtó.

Blogger Géza 2014.06.17. 14:36:54

@Online Távmunkás: Nem látom be, miért olyan nagy baj, hogy nálunk inkább a reklámot akarják jobban adóztatni, és nem a becsületesen dolgozó állampolgárokat sarcolják magas SZJA-val. Majd ha a népnek ez nem tetszik, megválaszt egy olyan kormányt, amelyik növeli az ő adójukat és eltörli a reklámadót...

Pop40 2014.06.17. 15:10:39

@Blogger Géza:

Bizony, ez tényleg érthetetlen. Pedig Pintér Sanya rendőrsége, meg Polt Petya ügyészsége úgy igyekszik, hogy elítéltethesse Handó Tünci bíróságával a fideszes maffiózókat, hogy öröm nézni. :D

Mint pl Mészáros Lőrinc elvtárs, a milliárdos gázszerelő esetében:

index.hu/belfold/2014/03/06/foggal-korommel_vedi_a_birosag_orban_falujanak_polgarmesteret/

Blogger Géza 2014.06.17. 15:17:03

@Pop40: Jaj, ez egy gyönyörű eset. :) Szegény fukcionális analfabéta újságíró képtelen értelmezni egy törvényt, amelyben világosan le van írva, hogy közérdekű adatigénylésnél meg kell adni az adatkérés célját. Erre még nagyobb hülyét csinál magából, és elmegy a bíróságra, amelyik ugyanezt elmagyarázza neki. :)

csak egy néző 2014.06.17. 15:22:48

@Blogger Géza:
"Bűncselekmények ügyében egyelőre inkább csak Zuschlag-Hagyó-Hunvald-Simon stb. ügyekről tud beszámolni a sajtó."
Gejza komám, eddig csak azt az idióta Zuschlagot itélték el. A többi ügyben csak gyanúsítottak vannak, habár, már lehet, hogy valamelyik fidesz irodában már gépelik az ítéletet és Balogh Zsolt a tökéletes hamis tanú már tanulja a szövegét megint.
"Tudja, Balogh elvtárs, egyszer majd kérni fogunk magától valamit."

Pop40 2014.06.17. 15:36:51

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Nem nézem ki belőled, idióta bolsi, hogy bármikor, bármiféle adót fizettél, de azért szerencsére azoknak a majom fideszeseknek is "pekkje van", akik fizetnek.
A tolvajbandád az ő adójukat is lenyúlja, csak túl hülyék vagytok ahhoz, h észrevegyétek. :D

@Blogger Géza:

Na ja, ez körülbelül ugyanaz az eset, mint mikor a fideszes maffia azon meszeltette el a Klubrádió pályázatát, hogy nem volt beszámozva a hátsó oldal.
Amikor ellopnak pár milliárdot, hoznak valami bürokratikus törvényt, hogy ne lehessen utána érdeklődni, oszt jónapot.

Valahol meg is értem a narancsbolsi maffiózókat: ha létezik valahol egy ennyire kretén ország, mint ez, aki ahelyett, hogy már rég fára húzta volna őket, még lelkesen csápol is nekik, miért ne használnák ki? :)

Mellesleg normális országokban alapvető minimum, hogy a közpénz felhasználásának minden fillérjéről az elszámolás mindenki számára bármikor hozzáférhető, pl fenn van a neten.
De Orbán elvtárs birkáit senki nem gyanúsította soha azzal, hogy ilyen elvárásaik lennének. :D

Blogger Géza 2014.06.17. 15:48:52

@Pop40: Bocsi, az úgy volt, hogy a klubrádió tudta elmeszelni a nála több pénzt kínáló pályázót azzal, hogy nem volt aláírva minden oldal.

Az általad linkelt esetben semmiféle közpénzről nem volt szó, egy természetes személy vagyonának pontos megoszlása ügyében akartak szaglászni - csak hülyék hozzá szegények. És ezt még szét is kürtölik. :)

2014.06.17. 16:12:57

@Blogger Géza: Tévedsz, mert ez csak abszurdisztánban érv. De hát te ott laksz, mint tudjuk.

Blogger Géza 2014.06.17. 16:35:39

@trev: Nem, ez teljesen normális a világ minden országában, abszurd az, ha valaki képtelen elfogadni, hogy a kormányzat célja lehet a kis és közepes vállalkozások helyzetbe hozása az óriások ellenében.

Pop40 2014.06.17. 16:37:01

@Blogger Géza:

Ja, volt egy olyan szempont, amit csak és kizárólag egyedül a Klubrádión kértek számon.
Nyilván ha hátul is beszámozza, akkor meg az lett volna a gond, hogy miért nem bal felső sarokban számozta, miért középen.

"Az általad linkelt esetben semmiféle közpénzről nem volt szó"

A nagy büdös lófaszt nem.
Mit gondolsz, Mészáros elvtárs mégis miből lett 4 év alatt Mo egyik leggazdagabb embere?
A csuti tolvaj tán a fizetését utalta át neki? :DD

www.origo.hu/itthon/20131106-meszaros-lorinc-meggazdagodasanak-tortenete.html

Tessék, olvasgasd. Keresek benne neked pár forrásnyi megcsapolt közpénzt, ha neked magadtól nem sikerül.

Semmiféle közpénzről nem volt szó... Hogy nem szakad rád a plafon, b+

Blogger Géza 2014.06.17. 16:42:37

@Pop40: NEM. A Klubárdió kérte számon a nyertesen, és ezzel tudta kiütni. Aztán más kérdés, hogy addig jogászkodott, amíg rajta ezt már nem tudták számon kérni.

Annak, hogy X miben tartja a vagyonát, semmi köze semmiféle közpénzhez. Abból még nem fogja tudni önmagában senki, miből van, ugye. Azt amúgy is lehet tudni (sikeres vállalkozásból) - vagyonnyilatkozat nélkül is.

Pop40 2014.06.17. 16:49:30

@Blogger Géza:

Ne fárasszuk már egymást, légyszíves.

X semmiben nem tartja a vagyonát, mert NEM VOLT NEKI olyanja. Hapsikám 2007-ben majdnem csődbe ment.

Ehhez képest tavaly az ország 10 leggazdagabb emberének egyike volt.

A "sikeres vállalkozásainak" listája meg ott van a cikkben. Egy a közös bennük: mindegyik attól lett sikeres, hogy a kedves Mészáros úr tövig elmerült Vitya valagában.

Bár, ha úgy vesszük, ez a vállalkozás tényleg sikeres volt.

Lucky Larry SiIverstein 2014.06.19. 05:57:18

@bölcsbagoly: "szakmámba vág a diagnosztikálásotok! "

Akkor van olyan hogy kozmetikálja?
Vagy kozmetikázza?
Elkommunizál, vagy elkommunikál?
Fasizálódik, vagy fasisztikálódik?
Liberalizálódik, vagy liberalikálódik?
Kapitalizálódik, vagy kapitalikálódik?

Te tényleg ennyire hülye vagy?
süti beállítások módosítása