Naponta frissülő tartalommal, ami gondolkodásra késztet

IFL Gazdaság

A magyarok 96%-a nem tudja megfejteni! Te képes vagy rá? Ha megfejted, akkor megérted a multikulti lényegét!

2016. szeptember 21. - Szarvas Norbert

multikulturalizmus_monisha_pushparaj_1.jpg

 

A történelem nem dátumok, helynevek, háborúk halmaza. Az emberekről szól, akik kitöltik közöttük a tereket.- Jodi Lynn Picoult

Képes vagy megtalálni?

azt, aki nem illik a képbe

bigstock-big-crowd-of-many-color-symbol-8463628.jpg

 

Ha egyszerűen nem látod meg az igazságot, akkor pedig segítségül nézd meg a videót a megoldásért!

 

 

Ha végre megvan a megfejtés, akkor írd meg kommentbe!

 

� Ajándék ingyenes családi vagyontervező

Letölthető itt: Klikk

Itt találsz meg minket:

A bejegyzés trackback címe:

https://iflgazdasag.blog.hu/api/trackback/id/tr6611709983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Untermensch4 2016.09.21. 17:35:13

A bal felső sarok táján van egy citromsárgás színű figura. Olyan színből csak egy van. De gondolom nem az a megfejtés hogy az albínókból varázsszert kéne készíteni mert ritkák...

midnight coder 2016.09.21. 21:08:16

Mi köze a DNS-nek a multikultihoz ? Az IS harcos nem azért fejez le mert fehér vagy, hanem mert nem vagy iszlamista. Vagy nem azt a verziót követed amit ő. Ettől persze rasszizmus is van, és persze nem csak a fehérek között, de ez csak egy tényező. A másik gond amúgy a multikultival, hogy ha lenne, akkor felszámolná a különféle kultúrákat.

morph on deer 2016.09.21. 21:08:34

Jobb szél, alulról felfelé ötödik.
Anything else?

Zsuzsi25 2016.09.21. 21:15:49

! A muszlim a c.i.g.a.ny mind mind egy.minosegjelzo, nem pedig egy nepxsoporte. Egy viselkedesformara utalo gyujtofogalom. Pl. Mikor azt mondom, hogy a c.i.g.a.n.y nem dolgozik, akkor az nyilvan nem az osszesre vonatkozik hanem mondjuk 99.99% ukra. A maradek 0.1% rol meg nem mondja meg senki h "c.ig.a.n.y" mert nem viselkedik ugy!

Francekellregisztralni 2016.09.21. 21:16:25

A "helyes megoldas" az, hogy nem is keresed melyik nem olyan mint a tobbi, mert attol meg beleillik a kepbe MIND.

...de Giziket a gozekevel keverni ettol meg nem lesz meno.

Bambano 2016.09.21. 21:23:43

a videóban ki kellene javítani: nem igaz, hogy a dns-ed 50%-át anyádtól kapod, 50%-át apádtól. Anyádtól többet kapsz, apádtól kevesebbet.

morph on deer 2016.09.21. 21:34:56

@Zsuzsi25:
¡Hola!
"!A muszlim a c.i.g.a.ny mind mind egy.minosegjelzo, nem pedig egy nepxsoporte "

Akkor szerinted mit kell mondani, ha arról beszélnék, hogy a szomszédom egy - hmm... - színes(ebb) bőrű atomfizikus egy közelkeleti országból, oxfordi diplomával és angol udvari modorral?

Csak mert nem akarok beleszaladni valami olyan tévedésbe, aminek még unokáim is unni fogják a levét..!
Előre is köszönöm!

morph on deer 2016.09.21. 21:37:08

@morph on deer:
Inni fogják, nem unni, a többistimmel

Nick-Name 2016.09.21. 21:49:11

Ha engem kérdeznének, szerintem nincs olyan amelyik nem illik a képbe.

Trackers 2016.09.21. 21:53:27

Merkel 2 napja mondta, hogy a Német kormánnyal és pénzügyi lehetőségekkel a háta mögött is, feladja a multikultit.

Te most kezded ?

Mid van a pofádon kívül ?

para_noir 2016.09.21. 21:59:41

Ez a videó már hónapok óta lefutott a fb-on meg minden gagyi helyen, Norbi, minek az ilyet erőltetni, ez nem gazdasági blog? Egyébként meg sima liberál-agymosás, full kreténség az egész, hát hogy lenne már olyan, hogy valaki 32%-ban brit? Ez a videó egy olyan feltételezett állítás ellen próbál harcolni, ami tulajdonképpen nincs is, mert ugye azt bizonygatják, hogy fajilag tiszta nemzetek nincsenek, na de ki az a barom, aki ezt gondolta? Max a legvérmesebb fajvédő idióták dédelgetnek ilyesmit, a lényeg nem ez. A nemzetet nem a fajtisztaság adja, hanem a közös múlt, a közös értékek, a közös nyelv, a közös célok, a közös vallás, vagy éppen a vallás szabadsága, és gondolom ez a videó a menekültügy miatt éli reneszánszát, de valójában köze sincs az azzal kapcsolatos problémákhoz. Buta emberek elkábítására készült. Norbi, ne légy buta.

eMJe 2016.09.21. 22:00:25

Én nem illek ebbe a rajzolt képbe. Mi a nyeremény? :)

TwoBee 2016.09.21. 22:11:04

Kozepen a masodik sorban a narancsnak egyik valla sem latszik. Ez az egyetlen ilyen srac a tomegben. Ha nem erre gondoltatok attol ez meg egy jo valasz ;)

Muzsikok közt 2016.09.21. 22:18:49

Meggyőztél. Magyarországra MÉG MINDIG nem kell arab+néger.

$pi$ 2016.09.21. 22:19:07

"Ha egyszerűen nem látod meg az igazságot, akkor pedig segítségül nézd meg a videót a megoldásért!"

Ha azt hiszed, hogy *te* vagy a birtokában az igazságnak, amit másoknak meg kell ismerni és el kell fogadni, akkor segítségül beszélgess a pszichomókusoddal!

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2016.09.21. 22:32:42

A multikulti hívők egytől egyig rasszisták, mert bőrszínben gondolkodnak. Nem akarják megérteni, hogy egy fajta életstílus egy adott helyen működhet, máshol meg nem. Azt hiszik mindenki teljesen önálló egyén, függetlenül a körülményektől és a közösségtől. Egy kínai közösségben más szabályok vannak, mint egy latinban, vagy egy afrikaiban és megint máshogy működik egy muzulmán, vagy egy európai közösség. Egyéneket össze lehet rakni, hátha kisül belőle valami jó, de teljesen eltérő mentalitású közösségeket összezárni hatalmas hiba. Még maga Merkel sem hisz benne.

agarik 2016.09.21. 22:33:53

@midnight coder: Nem, nem számolja.
@Zsuzsi25: a "muszlim" nem népcsoport egyáltalán, hanem vallás.A másiknál meg vedd figyelembe hogy egy szónak több jelentése is lehet! (jelen esetben a másik - elsőrendű - jelentés egy etnikum)
@Bambano: Te menj vissza biológiaórára. Anyutól és aputól egyaránt 50% sejtmagDNS-t kap mindenki. Anyucitól ezen felül az ember kap még 100% mitokondriális DNS-t, de az nincs kihatással az ATP-anyagcserén és pár öröklött anyagcsererendellenességen kívül semmire.
@para_noir: Éppen kend hangoztatja a kend általtagadott fajelméletet. Ha egyszer ugyanis különböző etnikumokból,azaz származási helyekről jöttekből áll össze egy nemzet, akkor ugyebár MINDENKI MIGRÁNS. És mindenki hozta magávala sjaát kis kultúradalékát. azaz multikulti van, volt, lesz,és marad.
Szövegértés, logikus gondolkkodás nem megy?
@Muzsikok közt: Nem? Mégis jó 1930 óta még híres filmszínészeink is kikerültek a fekete lakosságból! Az arabok is elég stabilantartják magukat ezen kívül...

para_noir 2016.09.21. 22:38:54

agarik: sajna neked nem megy. Aprócska különbség, hogy a különböző származási helyekről való egyesülés lezajlott párszáz éve, és megvalósult az integráció, vagy egy teljesen más kultúrából özönlik be párszázezer bevándorló, akik nem beszélik a helyi nyelvet, nem ismerik a helyi szokásokat (vagy ha igen, nem fogadják el azokat) nem érzik magukénak a helyi vallást (sőt, azt alacsonyabb rendűnek tartják) és így tovább. Szóval szerinted ezek ugyanazok a dolgok. Megdöbbentő ahogy gondolkodsz, viszont elég sokan gondolkodnak így, ami meg ijesztő. Plusz ha szerinted az egész világon mindenki migráns, akkor vajon mit tudsz kezdeni a nemzet fogalmával? meg szerinted miért vannak országok, és határok? Ha az USA-ban szednél elő ilyen szöveget, jól tarkón is csapnának, pedig ott ténylegesen mindenki migráns, nem is olyan nagyon rég óta, viszont van valami, ami nemzetté kovácsolja őket, de ezt te nyilván nem érted.

na4 2016.09.21. 22:39:35

A migránsok takarodjanak ki a búsba az országainkból, a kontinensünkröl.!!

Bambano 2016.09.21. 22:42:45

@agarik: ha pontosan tudod, hogy mire célzok, akkor minek kekeckedsz az ellenkezőjével? ezek után azt is reális feltételezni, hogy tudod, hogyan használják a mitokondrinális dns-t a leszármazás bizonyítására, meg ki az a mitokondrinális Éva.

"de az nincs kihatással az ATP-anyagcserén és pár öröklött anyagcsererendellenességen kívül semmire": a film témáját figyelembevéve nem ennyi hatása van, az ősök megkeresését is nagyban segíti.

"Anyutól és aputól egyaránt 50% sejtmagDNS-t kap mindenki. Anyucitól ezen felül az ember kap még 100% mitokondriális DNS-t": és akkor ezt összeadod, kijön 200%, amiből 150-et anyuci ad, 50-et apuci, vagyis szerinted 75:25 arányban részesülsz a szülői dns-ből. tehát nem 50:50. következésképp elküldtél biológiát tanulni, majd utána alátámasztottad, hogy jogos volt, amit mondtam.

elég hülye vitastílus, de nekem megfelel...

más kérdés, hogy nem hiszek benne, hogy a mitokondrinális dns ugyanakkora lenne, mint a sejtmagi, tehát nem ennyi az arány, hanem közelebb van a felezéshez, de ebbe ne menjünk most bele.

2016.09.21. 22:43:00

@Bambano: Általában értelmeseket írsz, de ez most, bakker, nem találok rá szavakat.

Bambano 2016.09.21. 22:46:01

@para_noir: igazából az a megdöbbentő, hogy feltesznek egy viszonylag egyszerű kérdést, majd az ebben elért sikerrel akarják legitimálni az összes többi elcseszett húzásukat.

Engem is kitört a frász, mikor a vasútállomáson megrohantak a migránsok. De attól, hogy van összesen egy darab kérdés, amiben egyetértek a kormánnyal, a többiért elzavarnám őket a francba.

totii 2016.09.21. 22:46:16

1. Mi az, hogy a magyarok 96%-a nem tudja megoldani? Hogyan készült ez a felmérés? Mikor? A megoldást is illene közölni.
2. Attól, hogy esetleg van egy török ükapám, én még nem leszek török, ahogy egy zs-idó ükanya miatt sem leszek zs-idó (úgy néz ki, ezt a szót nem lehet leírni). Attól, hogy a videóban jött-ment népek gyermekei szerepelnek, még nem kell összemosni mindent. Nem véletlenül van magyar, német, szlovák, baszk, orosz, kínai, marokkói stb. Ha nem lenne értelme a nemzetiségeknek, nem lennének.

Bambano 2016.09.21. 22:47:12

@Ylim: nem is kell, @agarik: -kal együtt már @Bambano: megkerestük neked.

további infó még: a káromkodás, hogy meg akinek két anyja volt, biológiailag működik.

JGDus 2016.09.21. 22:49:13

@na4:

" A migránsok takarodjanak ki a búsba az országainkból, a kontinensünkröl.!!"
válasz erre:
Az avarok is ezt mondogatták a hunokról amikor a vereckei szoroson nyomultak befelé.....

Bambano 2016.09.21. 22:49:43

egyébként ha engem kérdeznének meg, mint a videóban, hogy van-e ország vagy nép, amelyiket utálom, azt válaszolnám, hogy egy ország sincs, amelynek a plebszét utálnám, ugyanez messze nem mondható el a vezető politikusokról.

para_noir 2016.09.21. 22:50:26

@Bambano: ebben igazad van, de ez megint egy tök más téma. Nagyon nem vagyok oda a Fideszért, de migránsügyben teljesen egyetértek velük. Gyurcsánnyal is egyetértenék, ha ő csinálná ugyanígy, pedig ő aztán egy nagy nulla nálam, nem a pártszín a lényeg, hanem hogy szerintem nulla migránst szabad beengedni, még akkor is, ha a kérdés sima propaganda marhasággá lett züllesztve jelen esetben.

Szarazinda 2016.09.21. 22:55:16

@para_noir: Nálad a pont szerintem. Ez a videó tudományosan is megalapozatlan. Ha van genetikus, javítson ki ha marhaságot beszélek, de amúgy érdekel a téma, és én kábé így tudom. A genetikai vizsgálatok arra képesek, hogy nagyobb földrajzi régiókat, rasszokat "azonosítson". Meg tudja mondani, hogy valakinek mondjuk a genetikai állományában x százalékban található egy olyan változat, amely statisztikailag szignifikánsan gyakoribb egy másik népesség körében, de ez a másik népesség sem egy konkrét etnikum, ami eleve társadalmi konstrukció, és nem biológiai/genetikai, még, ha sokat szeretnék is ezt gondolni, hanem egy nagyobb földrajzi régió. A kurd lány tökéletes példa. Kurdisztán, ha létezne, pont azokon a területeken helyezkedne el, amelyek amúgy megtalálhatók nagyrészt a lányban. Nem az derült ki, hogy amúgy skandináv, afrikai és mondjuk indián gének vannak benne, hanem az, hogy közel keletiek, perzsa/türk, ilyesmi. Ha ugyanezt egy franciában találják, akkor gondolom lehet valószínűsíteni, hogy valahol bekeveredett egy török/kurd/perzsa akárki Tehát eleve nehéz azt feltételezni, hogy létezik kurd gén, meg perzsa, meg török. Ezek a népek szerintem olyan mértékben keveredtek össze a földrajzi együttélés miatt, hogy kábé a kurdok, törökök, perzsák 90 százalékának kábé ugyanez a mix jönne ki.

Ugyanígy, messze nem tart ott a tudomány, hogy genetikailag meg tudjon különböztetni angol, skandináv és német géneket, különösen, hogy Anglia népessége közismerten ezen etnikumokból jött létre, kelták, szászok, majd vikingek ("dánok", majd a normannok, akik szintén vikingek voltak). így az 5% német az angol csávóban számomra értelmezhetetlen. Ha ebben az angol srácban mondjuk bantukra jellemző génváltozatokat találtak volna (ami simán belefér amúgy a vikingek genetikai mixébe, eljutottak ugyanis Afrikába) abban ugyan semmi meglepő nem lenne, de lenne valamennyi tudományos alapja, mert kellően régen vált el ahhoz az afrikai és az európai populáció, hogy ez már látható legyen. térképet nem lehet felállítani. Egy mai németről meg lehet mondani, hogy van-e benne pl. a mediterrán népekre jellemző génvariáns akárhány százalékban, de az már nem, hogy az olasz, korzikai, arab, stb. Szóval szerintem van valamennyi tudományos alapja ennek a videónak, de tele van csúsztatással és leegyszerűsítéssel. És egyszerűen olyan felbontású genetikai térképet ad, amilyen nem létezik.

urga 2016.09.21. 22:57:18

"Képes vagy megtalálni? azt, aki nem illik a képbe"

Az ember nem illik ebbe a képbe, de nincs is rajta. A klónozott kis bábfigurákkal pontosan mit is szeretnétek bemutatni?

kvadrillio 2016.09.21. 22:57:41

...A FÖLD NEVŰ BOLYGÓT, EGY EMBERI FAJNAK NEVEZETT ÁLLATOK LAKJÁK.

para_noir 2016.09.21. 23:09:49

@Szarazinda: teljesen egyetértek, ráadásul ha még színigaz is lenne a sztori, akkor se jelent semmit az egész, mert attól, hogy mondjuk bennem van x résznyi török származék, attól még egyáltalán nem kell örülnöm annak, hogy szíriai muszlimok akarnak százezrével megtelepedni Európában. Egyszerűen nem ér össze a két téma, teljesen szimpla parasztvakítás az egész.

kvadrillio 2016.09.21. 23:16:07

Vajda Zita kivette a részét Magyarország megmentéséből
hirdetés

2016-09-21 15:29:00

27 komment
NOL

Interjút adott a Figyelőnek a jegybankelnök pozíciókat habzsoló barátnője. Vajda Zita vállalja, hogy „összetartozik” Matolcsy Györggyel, ám szerinte csakis a szakmai felkészültségének köszönheti, amit elért, sőt, az ő kutatásai is szerepet játszottak abban, hogy Magyarország gazdasága nem omlott össze. Arra is utalt, hogy csupán a női mivolta miatt támadja a sajtó.

JAHHH...ÉS AZ AZ Ő DÖNTÉSE, HOGY NEM A FŰTŐNEK TETTE SZÉT A LÁBÁT KÖZPÉNZÉRT, HANEM A MATOLCSYNAK...UGYEHHHHH...

0.5 bit 2016.09.21. 23:28:33

Elég érdekes ez a videó.

2:56 környékén van egy furcsa DNS térkép. A legszembetűnöbb, hogy egész amerikai kontinenst lefedi egy nagy kék paca. Ennek így nem sok értelme van, mert észak amerikában ez európai DNS-nek kellene dominálnia, szemben délamerikával, ahol jóval nagyobb arányban kellene megjelennie a őslakosok DNS-nek.

3:14 környékén van egy %-os táblázat az alábiakkal:
Nagy Britannia
Olasz Görög
Ír
Spanyol Portugál
Német
Kelet európa
Finn Orosz
Skandináv

Ebből első körben a Finn-Orosz párosítás tűnik fel.
Másodiknak az Olasz-Görög, észak és közép olaszoknál az EU18 haplotípusok eloszlása 62,0 addig a Görögöknél 27,6 a másik jelentős az EU4: Olasz 2,0, Görög 22,4. Ezek alapján nem igazán lehet egy kalap alá venni a kettőt.

Ami viszont minket is érint az a kelet europa. Itt DNS alapján egyforma lenne a szláv, lengyel, magyar és román? Vagy csak a videó készítői néznek le minket itt a lajtán túl ennyire, hogy már a többivel ellentétben itt még népek/országok sincsenek?

Opi87 2016.09.21. 23:37:16

Multikulti nem létezik. Ami létezik, az egymás közelében levő kultúrák önszegregálódása. Ahol a fekete csak feketével, a fehér csak fehérrel, ázsiai csak ázsiaval barátkozik.

Szarazinda 2016.09.21. 23:54:46

@para_noir: arról nem is beszélve, hogy az életben nem derülne ki, hogy az az x százalék pont török benned, illetve amit ma töröknek tartunk (illetve más értelmezés szerint, pont az derülne ki), csak annyi, hogy a török hódítás során került ide az az ős. De az az ős lehet kurd, örmény, perzsa, cserkesz, vagy drúz is :-)

we dont want arabs here..So what 2016.09.21. 23:55:39

ha hatalomra jutok ( és miért ne, ha a faszfej gyurcsánynak az ostobenkó bajnainak, a pufajkás hornnak, a kommunizmus ellen belulrol harcolo d209 megyonak sikerult akkor nekem is sikerulhet :) akkor végetek van.. Lesznek multikulti táborok, minden egyes táborban lesz minimum 100db dzsihadista arab migrans és 1000 db liberalis szocialista balos faszfej. Meglátjuk mennyire megy majd a multikulti, édes kettesben.

Szarazinda 2016.09.21. 23:57:53

@para_noir: "De az az ős lehet kurd, örmény, perzsa, cserkesz, vagy drúz is "

Vagy amit ma kurdnak, örménynek, cserkesznek, perzsának, vagy drúznak tartunk, hogy pontosabban fogalmazzak. És kábé ez a mese erről szól, ezért nincs értelme az etnikumot a genetikával összekeverni.

morph on deer 2016.09.22. 00:13:46

@kvadrillio:
"Matolcsy Györggyel, ám szerinte csakis a szakmai felkészültségének köszönheti, amit elért..."

Ez melyik szakma lehet amúgy?
Nem mondta?

Pfdd 2016.09.22. 00:40:16

Bámulatos ahogy a libsik elkepzelik a multikultit. Mindenki mosolyog, beszelget, puszi-pacsi. Mindenki vidám értelmiségi, intelligens, empatikus. Csak a bőrszín más. Néha kételkedem hogy van olyan hülye aki ezt kepzeli, de ezek a bejegyzések mindig helyrerakják a hippiagyú libsikbe vetett hitemet.

2016.09.22. 01:17:47

@JGDus: a hunok meghódítottak területeket, ahogy a magyarok is a honfoglaláskor vagy az arabok Észak-Afrikában, a törökök a Balkánon, a normannok Angliában, európaiak Amerikában. A hódítás az egy tiszta dolog volt, ha legyőzöd az ellenséget, akkor elveheted mindenét, tied lesz a földje, megerőszakohatod a lányát stb. A mostani mohamedán migránsokat picit többre tudnám becsülni, ha szervezett hadseregként jönnének, ahogy hódítani kell. De ezek a kölykeiket élő pajzsként maguk előtt tartva nyomulnak, kihasználva, hogy a Nyugat szellemileg annyira leromlott, hogy nem képes a saját túlélése érdekében ellenállni az inváziónak. A keresztények, katolikusok vezetője egy olyan eretnek pápa, aki szembeköpve mindenkit segíti a mohamedán inváziót. Ez példátlan bűn.

Az eredmény látható Németországban. Törökök milliói élnek ott, de magukat németországi töröknek tartják, nem németnek még a harmadik generációban is. Erdoganra hallgatnak, nem Merkelre, a német focicsapat helyett a török válogatottnak szurkolnak. Ha a lányuk eladósorba lép, akkor törökhöz adják hozzá. Az ottomán birodalom leszármazottainak tekintik magukat, akik végre célba értek és bevették Európát, ami anno Szulejmánnak se sikerült. Érdemes törökországi és németországi törökökkel beszélni, ha bizalmukba fogadnak, akkor elmondják, hogy mit is gondolnak. Például hogy a német, európai nők r!bancok és csak dugni jók.

2016.09.22. 01:34:13

@Opi87: ez így van, ma már az USA-ban is nyilvánvalóan látható, hogy a különböző etnikumok nem keverednek annyira, önszegregálódás van és ahogy a latinok száma brutálisan nő, elkezdték a politikai hatalmat is megragadni és egyértelműen pártosodnak, a feketék már rég ezt teszik, most a latinok is beállnak a sorba, eddig amerikainak mondták nagukat, ma egyre inkább szeparatista módon Mexikó felé húznak, az amerikai törvények elleni ellenállásra hívnak fel, amikor az illegális bevándorlókat éltetik. Az ország fehér angolszász protestáns elveken épült fel és lett sikeres. Most jönnek a mexikóiak és átveszik a hatalmat, létrehozzák a mexikói szabályok szerinti társadalmukat, szembeköpik az amerikai törvényeket. Mexikó egy csődtömeg és ez pont a mexikói embereknek, latino kultúrának köszönhető. Most, hogy kellően magas a számuk, a négerekkel együtt a fehérek ellen szövetkeznek és a legfelsőbb politikai hatalomba akarják juttatni az adófizető fehér munkásosztály ellenségeit, a demokratákat, Clinton klánt. Megy a rasszista uszítás a fehérek ellen, a race-baiting. A feketék nem amerikainak tartják magukat, hanem afro-amerikainak, holott mindent Amerikának köszönhetnek, a többségükbek semmi köze már Afrikához. Etnikai szeparatizmus.

Márk_Márk 2016.09.22. 01:36:59

@we dont want arabs here..So what:
Tolvaj faszfej III/3-as Orbánt kihagytad a listáról.

Megdobbent 2016.09.22. 02:11:48

@Francekellregisztralni: ezt akartam irni en is :) Nekem igy fasza, nem kell senkit kipecezni.

Ben Franklin 2016.09.22. 03:25:29

hogyne volna létjogosultsága a multikultinak, én örülök hogy a nyugatiaknak van olyan

a saját multikultink az évszázados migánysidó együttélés is csupa öröm, úgyhogy a többi multikultit én meghagyom a müvelt nyugatnak

Ben Franklin 2016.09.22. 03:31:34

@karandash: Az USAnak már reszeltek az újszülöttek között már most több a színes(beleértve a latinókat) mint a fehér, tehát az a folyamat visszafordíthhatatlan....

Mi magyarok megéltük, megszenvedtük már ezt a trianoni területek nagyrészt ugyanígy vesztek el (teleszülés által) 100 év alatt.

Az USA-nak már nincs 100 éve, 50 év múlva a fehérek pár államba/városba fognak tömörülni és 'gated communitykben' fognak élni ahogy ma D-Afrikában v. Brazíliában.

Európában ezt még vissza lehet fordítani, de a NÉGER elnök nyilván nem lesz partner ebben, fehér (lehetőleg a szíve mélyéből FAJVÉDŐ) elnökök kellenek, ha az USA nem partner találunk hozzá mást.

.Gordon Gekko. 2016.09.22. 04:11:30

akarod hogy a gyereked padtársa ahmedka legyen, a tesitanárja meg mohamed?

én NEM

MSZP Afrika Korps 2016.09.22. 04:38:43

@Ben Franklin: Egyetértek. Aki imádja a multikultit menjen mosogatni Londonba a világ összes szemetével együtt dolgozhat/lakhat. Van is ott 150ezer magyar, bár a többség a pénzért ment nem a füstösök kultúrájának a csodálója.

A maradék 10 milliót meg hagyják békén, + kell egy vészterv a kárpát medence hermetikus lezárására mert amikor a nyugati libsik elkezdenek majd ide menekülni őket is le kell géppuskázni a Kárpátoknál a füstösökkel együtt.

chrisred 2016.09.22. 05:38:32

@midnight coder: Tévedés. Amit manapság multikultinak szokás nevezni, vagyis az a jelenség, hogy adott területen több közösség is képes megőrizni a kulturális önazonosságát, ősi és elsősorban Európára jellemző különlegesség, a legerősebb fegyverünk a kulturális globalizáció ellen. Nélküle már a középkori kereszténység során, vagy a nacionalizmus korszakában megszűnt volna Európa sokszínűsége, és az USA államaihoz hasonló jellegtelen masszává változtak volna az európai országok.

chrisred 2016.09.22. 05:42:10

@.Gordon Gekko.: Az is egy megoldás, hogy soha semmilyen padba nem ül be, hanem csöppnyi gyerekkorától kezdve napszámosként dolgozik a narancsföldesurak birtokain, és nem bonyolítják az életét olyan felesleges dolgokkal, mint írás-olvasás.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.22. 06:13:52

Én megcsináltattam ezt magamnak 15 éve.

Európa első lakosságához tartozom, 40-45 ezer éve érkeztünk Ázsiából Európába a Boszporuszon keresztül.

Az én vérvonalam a domináns a következő területeken: Szicília, Dél-Olaszország legdélibb része, Albánia, Koszovó, Macedónia, Észak-Görögország, Dél-Bulgária, Európán kívül pedig a vérvonalam a leggyakoribb a mai berbereknél Északnyugat-Afrikában, további a koptoknál, valamint a keleti zsid óknál.

Vérvonalamhoz tartozó híres emberek: Einsten és Hitler.

jandera 2016.09.22. 06:29:09

@para_noir:
"Aprócska különbség, hogy a különböző származási helyekről való egyesülés lezajlott párszáz éve"
Most is zajlik, folyamatosan, mindenhol.

"Plusz ha szerinted az egész világon mindenki migráns, akkor vajon mit tudsz kezdeni a nemzet fogalmával?"
A nemzet egy közös elittel rendelkező, de vegyes (magát "tisztafajúnak" gondoló ) embertömeg. Az embereknek mindegy, hogy milyen rasszokból származnak, de az elitjükért csak megfelelő hazaszeretettel felvértezve halnának csak meg!

"szerinted miért vannak országok, és határok?"
Alapvetően feleslegesen. Régebben nemzetállamok sem voltak, alig 2 -300éves "újítás. A háborúk, a különböző "fejesek" közti ellentéteket hívatottak az országok megoldani, sajnos még fegyverrel.

"Ha az USA-ban szednél elő ilyen szöveget, jól tarkón is csapnának, pedig ott ténylegesen mindenki migráns, nem is olyan nagyon rég óta, viszont van valami, ami nemzetté kovácsolja őket, de ezt te nyilván nem érted."

Az USA inkább ország, semmiképpen nem nevezhető nemzetnek!
Ja, az őslakosok nem migránsok...

logikus4 2016.09.22. 06:45:24

Az nem illik a képbe, amelyik ezt ordítja:
على ركبتيك، والكلب الكافر! الله هو حقيقي وعظيم! ليس هناك حقيقة وقوة أخرى من الله مهيب وسامية.
Itt meg is hallgathatjátok, kedves női hangon előadva: goo .gl/bl2ZeB

inebhedj - szerintem 2016.09.22. 06:52:19

Függetlenül a céltól ez a videó tipikus facebookos bullshit, szabadonébredős, mindenegybenes stílusban, minőségben és realitással, ráadásul, erre közömbösen és szándékának ellenében multikulti-ellenes.

Szóval nem világos: ki is nem érti a mit is?

para_noir 2016.09.22. 06:53:10

@jandera: Meg fogsz lepődni, az amerikai őslakosok is migránsok, csak kicsit korábban érkeztek: hu.wikipedia.org/wiki/Indi%C3%A1nok
Az meg vicces, hogy szerinted feleslegesen vannak országok, küldj egy levelet, hogy szüntessék be ezt a hülyeséget :)

midnight coder 2016.09.22. 07:08:45

@chrisred: Hosszú távon egy teljesen eltérő kultúra nem képes megőrizni az önazonosságát. Európa úgy maradhatott színes - már ha ez amúgy annyira jó neki, amit őszintén szólva nem gondolok - hogy alig eltérő kultúrák találkoztak, akik azonban nagyon őrzik ezt az eltérést. Pl. a románok, szlovákok, magyarok kultúrája között nincs akkora különbség, mint mondjuk egy magyar és egy közép-afrikai néger, vagy ez utóbbi, és a közel-keleti muszlim között.
Ha most ezeket egy területre kényszeríted, akkor alapjában véve két dolog lehetséges: vagy külön él tovább az egyik, másik, harmadik kultúra, azaz lesz a városban arab, néger, kínai, stb. negyed, vagy előbb-utóbb a két kultúra összeolvad, ahol egyik, vagy másik, vagy mindkét kultúra elveszíti a korábbi jellegzetességeit. Az sem mindegy ebből a szempontból, hogy egymást elfogadó, vagy ellenséges, netán hódító kultúrákról van szó. Európa évszázadokon át azért tudott mindent integrálni, mert megvolt az a határozott öntudata, magabiztossága hogy az ide érkezőben - legyen az török, tatár, hun, magyar - fel sem merült, hogy nem neki kellene európaivá válnia. Ezzel szemben ma egy katasztrofálisan meggyengült Európa áll szemben egy nagyon öntudatos, magabiztos, hódító iszlamista migrációval. Ezt a csatát Európa fogja elbukni. Igen, lesz integráció, de azt Európai Iszlám Államnak fogják hívni.

anyo05 2016.09.22. 07:09:59

Ja, 1etlen fehéret sem látok köztük:((((( Ha ez a multikulti, akkor meghagyom a berlinieknek:((((((

midnight coder 2016.09.22. 07:10:44

@para_noir: Bizony. Az eredeti őslakókról azt sem tudjuk hogy kik voltak. Ahogy pár évszázad múlva az európaiakra is csak az amcsik, és a többi maradék nyugati ország fog majd emlékezni.

logikus4 2016.09.22. 07:12:09

A hvg.hu beszámolója szerint: "Szilveszter éjszakáján a 16 német tartomány közül 12-ben történtek csoportosan elkövetett szexuális bűncselekmények és rablások, illetve nők sérelmére elkövetett, szexuális molesztálással súlyosbított rablások. Az eddig azonosított feltételezett elkövetők néhány kivételtől eltekintve külföldiek, többségük észak-afrikai."

Ha a fenti rajz a szilveszteri bulikat jelképezi, akkor a nőt körülálló fiatal férfiak egyike sem illik a képbe. A molesztálók, erőszakolók és rablók. Merő véletlen, hogy a nő európai, a lényeg: a fiatal férfiak olyan kultúrából érkeztek, ahol a szabadon bulizó nők szabad prédának számítanak.

Ja, a képről lehagyták a fenti mozzanatot, nyilván kényelmetlen lenne a látvány még ilyen egyszerű rajz formájában is. Tessék kiegészíteni a rajzot, egyből látszik majd, kik nem illenek a képbe.

logikus4 2016.09.22. 07:16:33

A 3. lehetséges megfejtés: azok a nők nem illenek a képbe, amelyek csadort, burkát, nikábot, hidzsábot viselnek. Legalábbis akkor, ha európai jelenetet ábrázol a kép.

Ja, őket is lehagyták a rajzról... Egyelőre nincs több tippem. Élethűbb rajz kellene.

eßemfaßom meg áll 2016.09.22. 07:27:21

@morph on deer: "Akkor szerinted mit kell mondani, ha arról beszélnék, hogy a szomszédom egy - hmm... - színes(ebb) bőrű atomfizikus egy közelkeleti országból, oxfordi diplomával és angol udvari modorral?"

"A szomszédom Szahib, atomfizikus szíriából, jó fej a srác, oxfordban diplomázott."

Mondjuk azért kicsi az esélye, hogy valaha ezt kelljen mondanod

logikus4 2016.09.22. 07:40:02

Megvan! Ez a rajz a muszlimkompatibilis Oktoberfestet ábrázolja, sörsátor, kolbász, sonka és szalonna nélkül. És mindenki háttal áll, mert nem akar ilyen ünnepet.

A megfejtés: a rajzoló nem illik a képbe, mert ő a multikulti híve és szerinte be kell fogadnunk mindenkit, még a saját kultúránk feladása árán is. Valószínűleg már áttért az iszlámra és erősen reménykedik a többnejűség jogi engedélyezésében.

eßemfaßom meg áll 2016.09.22. 07:44:41

@JGDus: Már csak azt a kérdést kell feltenni, szeretnénk-e ha a magyarokat párszáz év múlva kizárólag az történelemkönyvekből lehessen ismerni, ahol az avarok mellett szerepelnek mint egykor itt élt népek akik eltűntek a XXI.sz-i népvándorláskor

jandera 2016.09.22. 07:59:23

@para_noir: Az amerikai őslakosok ember által nem lakott területre érkeztek.
Az országok pedig mindig a hatalmi elit érdekei szerint és nem az adott ország népének érdekében álltak/állnak fenn.
Szerinted hány magyar király beszélte nyelvünket anyanyelvi szinten?

tmm 2016.09.22. 08:02:54

Megfejtettem!!!
Mivel az, hogy kitől kapjuk a dnsünket, az csak attól függ, hogy meddig megyünk vissza, mert a szüleink is örökölték, az ő szüleik is, és így tovább, visszamehetnénk a nemzetek előtti időkbe, a majmokig, vagy akár az egysejtűig. Tehát a genetikai örökségünket a naptól kaptuk, mától fogva az egyiptomi napistent, Rét kell imádni.
(Ha valakinek nem sikerült megfejteni, akkor szarkazmus)

tmm 2016.09.22. 08:10:02

Két olyat is találtam, akinek nincs azonos színű párja, az egyik sárga, a másik barna, nem akarok nemzetekre asszociálni, a blog kényszerít rá, így akkor az ázsiai, és az afroamerikai. Marad akkor két lakott kontinens, Európa éa Ausztrália. Ausztráliát Európából népesítették, be, tehát akkor a blog, illetve a kísérlet azt sugallja, hogy kizárólag Európa a menő. Nem baj, he nem értek vele egyet? Amúgy is manipulált volt a mintavétel.

chrisred 2016.09.22. 08:30:22

@midnight coder: A kultúra nem stagnáló, hanem élő és időben váltouzó jelenség, alkalmazkodik a környezetéhez. A közép-európai népek kultúrájának egyes elemei azért tűnnek hasonlónak, mert az együttélés során kölcsönösen hatottak egymásra. Ahogy az írásodat olvasom, vagy a sajátomat gépelem, nem úgy tűnik, hogy eltűnt a kulturális identitásom. Ezekkel a magyar kultúrkörön kívüliek nem sokat tudnának kezdeni. :)

2016.09.22. 08:37:09

Aki nem kék színű, az nem illik a képbe. A lilák esetleg maradhatnak, de a többit ki kell paterolni.

hidroponi 2016.09.22. 08:44:49

@Pfdd: es ez a valosagban is igy van. amikor nem egy fanatizalt masszaban uvoltesz, hanem teljesen idegenekkel vagy korulveve, akkor te is altalaban kedves, vidám, érdeklődő vagy. aztan amikor hozzad hasonlo faszokkal megtelik a varosi kulturhaz ahol eppen spottle kisasszony tart migransellenes bulit akkor kifordulsz magadbol es duhongesz, szitkozodsz es vered a melled.
ennyire egyszeru ez..

Lucifer Morningstar 2016.09.22. 08:55:47

Marhára nem illek a képbe, mert elolvastam azt a szemetet, és az utána okoskodó 96% egy részét.

Lucifer Morningstar 2016.09.22. 08:57:53

@bircaman maxval szerkesztő:

A két vérvonal erősen üti egymást. A Hitleri látszik minden megnyilvánulásodon, és ebből következik, hogy a másiknál nagyon mellényúltál, az hazugság.

Lucifer Morningstar 2016.09.22. 09:01:21

@0.5 bit:

"Itt DNS alapján egyforma lenne a szláv, lengyel, magyar és román? "

Miért meglepő ez egy olyan országban amit a környező országok népességével töltöttek fel a törökök után?

Nancsibacsi 2016.09.22. 09:07:55

Hagyjuk már ezt a népcsoportosdit - se negatívan, se pozitívan ne különböztessük meg őket. Ítéljük meg egyesével az embereket - a cigók 97, a muszlimok 95 százalékát az alapján is ki lehet paterolni. A maradék 3 illetve 5% meg maradhat árkot ásni/gyrost sütni.

Motorhead 2016.09.22. 09:18:28

@morph on deer: Mit nem értesz ? Pont ez az a 0.1 % - akiről azt mondja hogy nem is mondják c-nek, vagy egyébnek. A beilleszkedett emberekkel semmi baj.

Szarvas Norbert 2016.09.22. 09:22:17

Sok komment érkezette eddig is és nagyon érdekes, nagyon sarkos vélemények fogalmazódtak meg, hogy miért lett kirakva ez a cikk:

Az ok amiért írtam:

Egyre többen felejtik el, hogy végső soron emberek vagyunk és alapjainkban egyformák. A szélsőséges nézetek terjedésével viszont egyre jobban erősödik a kultúra vagy bőrszín, esetleg származás szerinti nézet.

Ugyanolyan emberek vagyunk ugyanolyan szükségletekkel.

Ez azonban nem azt jelenti, hogy mindenkit minden aron be kell fogadni. Felesleges ezt beleolvasni. Velemenyem szerint nem befogadni kell, hanem a problemat helyben megoldania azoknak, akik okoztak ( pl USA).

A multikulti nem azt jelenti ( ezt sokan felreertik), hogy mindenkit be kell fogadni. A multikulti azt jelenti, hogy erdeklodessel tekintsunk a masik iranyaba es ne eroltessuk ra a sajat akaratunkat. Fogadjuk el a masik vallasat, felfogasat...stb addig a pontig, amig azzal nem artunk egymasnak.

Ugyanis a DNS video a maga amerikai szirupjaval leontve is egy nagyon fontos dolgot mutat be: te is lehetsz a masik oldalt barmikor.

Medgar 2016.09.22. 09:24:31

A liberálisok 100%-a nem tudja megfejteni! Te képes vagy rá? Ha megfejted, akkor megérted a multikulti lényegét!

kepfeltoltes.hu/view/160922/lib_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

igazi hős 2016.09.22. 09:24:36

@we dont want arabs here..So what: " faszfej gyurcsánynak az ostobenkó bajnainak, a pufajkás hornnak, a kommunizmus ellen belulrol harcolo d209 megyonak" A III/III-as ügynököt miért hagytad ki a felsorolásból? Akkor nem kapsz fizetést?

Void Bunkoid 2016.09.22. 09:27:17

Nem jó a marketing, leginkább ennél jobb helyeket kell reklámozni, pl lehet itt riogatni azzal hogy télen hideg van, magasak az energiaárak, tiszta ráfizetés - egyből minden migráns azt dúdolná, hogy szóba se jöhet Skandinávia, csak a jó meleg Afrika :)))))

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.22. 09:29:29

@Lucifer Morningstar:

Te valami rasszista vagy? Ugyanis csak rasszisták hiszik, hogy a faji hovatartozás határozza meg az ember politikai, eszmei álláspontját, világnézetét.

Dr. Bélus___ 2016.09.22. 09:33:25

Ez egy régi videó, és full hamisítvány, volt róla szó.
Amúgy tök jó a logika. Ha megérted a multikultit tetszeni fog, így ha nem tetszik, akkor (még) nem érted, tehát a te véleményed nem is kell figyelembe venni. Elég régi találmány ez az érvelés, az i.sz. 2. században már tuti alkalmazták a gnosztikus keresztények (ha nem érted a gnózist, ami egy blabla, hülye vagy, nincs lelked, veled felesleges foglalkozni), meg gondolom sokkal korábban mások is.

igazi hős 2016.09.22. 09:33:28

@tmm: Van egy magányos zöld is a jobb oldalon. Pedig olyan szépen felépített hülyeség volt...

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.22. 09:35:34

@Lucifer Morningstar:

"A két vérvonal erősen üti egymást. "

Nem. Hitler és Einsten ugyannak a vérvonalnak a tagjai. Ez csak egy hozzád hasonló rassszista számára botrány.

Medgar 2016.09.22. 09:37:15

@Dr. Bélus___: Ez ellen egyedül a csubakka védelem működik.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.22. 09:37:50

@jandera:

Az USA ország és nemzet. Ha nem így lenne, nem lenne gond az utóbbi időben a migránsokkal.

jandera 2016.09.22. 09:41:20

@bircaman maxval szerkesztő: Hogyan lenne már nemzet?
"Hans Kohn keleti és nyugati típusra osztotta a nemzetfogalmakat, illetve nacionalizmusokat. A nyugati nacionalizmus – Elbától nyugatra fekvő nemzetek esetében – a felvilágosodás és racionalizmus talaján áll. Fő letéteményese a burzsoázia. A pluralizmus, az emberi jogok és a demokrácia iránti törekvés e típus alapvető tulajdonsága, csakúgy mint a realizmus. A fő célt az integráció és a racionalizáció jelenti. A nem nyugati nacionalizmus a tömegekre támaszkodó arisztokrácia irányítása alatt áll. A nacionalizmus nem jelent szabadságot, a fő kötelesség az állam szolgálata. Az egykori dicső múlt mítosza és a távoli jövőbe vetett hit jelenti a fő tematikát, nem a gyakorlati problémák. Éppen ezért hajlamos a keleti nacionalizmus a túlzott önbizalomra és agresszivitásra.

para_noir 2016.09.22. 09:41:51

@Szarvas Norbert: nem vagyunk egyformák Norbi. ha így lenne, az egész bolygón egy rassz, egy nyelv, egy vallás, egy politikai világnézet ésatöbbi lenne. rettentően különbözők vagyunk, igazából a hasonlóságok vannak kisebb számban. Ezt kell elfogadni, nem pedig azt a torz, és a gyakorlatban kipróbáltan nem működő elméletet, hogy a jelentősen különböző emberek békében, nyugalomban tudnak egymás mellett élni. Mindenkinek megvan a helye, a saját közege, ahol a sajátjai között lehet. Ha valaki egy másik kulturális környezetbe lép át, alapvető feladata lenni igazodni az ottani helyzethez, mert így lehet elkerülni a konfliktust. Iránban nem járhatnak a nők forrónadrágban és bikinifelsőben az utcán, ezt el kell fogadni annak, aki odamegy, és ezzel nincs is gond. Európában nem lehet az arcot eltakaró ruhában járni, nem lehet a nőket alantas dologként kezelni, és itt lehet bikinifelsőben járni. Aki idejön, ezt el kell fogadnia, és ez is rendben van. A baj az, hogy olyan maszlagokkal tömik az emberek fejét, miszerint az eltérő kultúrákat nekünk itt Európában el kell fogadni, de az eltérő kultúráknak nem kell alkalmazkodni az itteni helyzethez, sőt, nekünk kell alkalmazkodni ahhoz. Ez szükségszerűen konfliktusokat szül, iszonyúan káros gondolatsor, és az ilyen mesterkélt, hazug videók, mint a fönti, ezt az agyrémet erősítik.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.22. 09:43:22

@Ben Franklin:

Az USA déli területei történelmileg spanyol területek, az USA elvette őket a XIX. sz. folyamán. Azaz a ma ott kialakuló latin-amerikai többség csupán a "fagylalt visszanyal" esete. Texas, Arizona, Kalifornia, Nevada mind ilyen.

Más kérdés, hogy ezeket senki se akarja elvenni az USA-tól. Az igazi cél: az USA kétnyelvű spanyol-angol nyelvű állammá változtatása.

A nagy amerikai oligarchacsaládok már most készülődnek erre. A Bush-család egyik ága már félig mexikói, spanyol-angol anyanyelvű emberekkel. Ők már készülnek a 20-30 évvel későbbi politikai életre.

SAN-Guy 2016.09.22. 09:46:05

@.Gordon Gekko.: ha Ahmedka tud normálisan európai értékek szerint élni, és Mohamed jó magyar nyelvtudással és jó szakami felkészültséggel tanít, akkor nem baj. Ha ezek nincsenek meg, akkor gáz...

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.22. 09:48:06

@jandera:

Amiről beszélsz, az az eltérő nyugati és keleti nacionalizmusfelfogás. A nyugati nacionalizmus ország alapú, míg a keleti etnikum alapú.

De a nyugati nemzet alapja is etnikai. S ha ez nincs is így, kialakul, lásd pont az USA-t. Az amerikai etnosz kialakulása a XVIII. században indult meg, s egészen az utóbbi időkig tartott. Most pont az okoz gondot, hogy leállt a folyamat: a friss bevándorlók már "kisebbség" akarnak maradni, azaz csak "amerikai állampolgárok", de nem "amerikai nemzetiségúek". Korábban az etnikai háttér csak családi hagyomány maradt, de mindenki büszke amerikai lett. Ma már nem. Kérdezz meg amerikai-kubaikat, a 90 %-uk magát "USA-ban élő kubainak" mondja, nem amerikainak.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2016.09.22. 09:52:33

Azt magyarázza már meg valaki hogy miert jo olyan embertimwgwt beengedni akiknek 20-39%a nemhogy a multikultit semmisitene meg allah miatt hanem az atlag Európai életmódot is.
Vicc bazdmeg hogy a jobboldali ellenkezés védi meg a nőket buzikat és az osszes faszsagot amit a libsik felépítettek turnek es tamogatnak.legyen az droghasznalat vagy epp nemvalto műtét.szerintetek meddig lenne buziparade ha itt az erőszakos kissebseg twret kap.a nacik kutyafasza ahhoz kepest amit ezek képviselnek
Ébreszt bazdmeg.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.22. 09:53:37

@.Gordon Gekko.:

A ballibek kedvenc állata, egy földikutya látogatott meg álmomban.

A földikutya két lábra állt ágyam mellett és rám nézett várakozva. Éreztem, valamit mondanom kell. de azon gondolkodtam, hogyan is kellene egy földikutyát megszólítani. Végülis ezt mondtam:
– Egyedem-begyedem, földikutya, üdvözöllek.

Ekkor a földikutya is üdvözölt, majd elmondta, ő egy időutazó kisállat, s most beszámol nekem a világról 2115-ben.

2115-ben már az egész világ teljesen toleráns, pl. az ENSZ alapokmányába is bele van írva a pedofób gyűlölködés tilalma, s mivel a nemi élet alsó korhatára a betöltött 6 év, a szülőknek tilos beleszólniuk gyermekük párválasztásába. A WHO is törölte azóta a pedofíliát a betegségek listájából.

Emellett a leghaladóbb skandináv protestáns felekezetek betiltották a keresztet annak kirekesztő mivolta miatt, s immár egyházi áldást kapnak a pedofil párok. Luxemburgban pedig immár nyíltan pedofil ember a miniszterelnök. A progresszióért erősen harcol Hollywood is, tavaly egy magyar film, A szerelem jogáért alkotás nyert díjat, mely elmeséli a 64 éves Perverzó Buzák bácsi és 6-éves párja, Rózsa Zolika romantikus kapcsolatát, valamint azt, hogy ezt a szeretnivaló párt hogyan taszítják ki, rekesztik ki a fasiszta magyar keresztények.

Azt is elmondta, egyes országokban sajnos még ma is vannak problémák. Pl. Magyarországon a lakosság egy része még mindig hisz a keresztény baromságokban, pedig azokon minden igazi liberális kisgyerek jókat nevet. Szerencsére azonban már Magyarországon is többségban vannak az európai, haladó gondolkodású emberek. Idén pl. Budapest VII. kerületében, az Orbán Viktor út és a Göncz Árpád utca kereszteződésében Gyurcsány Mohamed miniszterelnök felavatta a Rózsaszín Buzogány Tornyot, ez egy oktatási intézmény, mely toleranciára neveli a kisgyerekeket és szexuális felvilágosítást nyújt az óvodásoknak.

Azt hiszem, hogy a földikutya egy párhuzamos valóság jövőjéből jött, de ezt már nem tudtam megkérdezni tőle, mert a karórájára nézett és eltűnt.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.22. 09:56:11

@karandash:

Jól fog jönni egy kis keresztény, latin értelem a liberális, angolszász agyaknak, szóval én támogatom a latin-amerikaik erősödését az USA-ban.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.22. 09:56:52

@JGDus:

"Az avarok is ezt mondogatták a hunokról amikor a vereckei szoroson nyomultak befelé....."

S nem volt igazuk?

HgGina 2016.09.22. 10:02:38

Egyik nagyanyám tót volt (gyengébbek kedvéért szlovák, tehát az a cseh, aki tud magyarul), másik nagyanyám cipszer, két nagyapám magyar, és van a felmenők közt székely, sváb, morva, angol is. Vagyis mi más lehetnék, mint színtiszta magyar.

para_noir 2016.09.22. 10:07:16

@HgGina: magyar az anyanyelved, Magyarországon élsz, elfogadod és betartod a magyar törvényeket, ismered a magyar történelmet, tisztában vagy a magyar kulturális viszonyokkal, azokat tiszteled, tehát magyar vagy. Ettől függ, nem attól, hogy milyen őseid vannak, senki sem fajtiszta magyar, ahogy tiszta német, francia, vagy svéd sincs. Ha onnan közelítesz, ahonnan gondolom, hogy közelítesz, teljesen tévúton jársz.

odamondó 2016.09.22. 10:09:40

Szép kis agymosás. Főleg ez a fos hatásvadász video.

Dnsről meg. Gondolom a dns labort soros györgy támogatja és berajzolgatnak neked mindenfélét a térképen. Kösz, de én meg nem hiszem el. Attól mert "tudomány" címszó alatt fut még lehet hazugság.

ingyenebed 2016.09.22. 10:15:40

@para_noir:

párszáz év múlva a mai bevándorlás is "párszáz évvel ezelőtti" lesz, agyatlan fideszg*ci.
a magyarok is egy teljesen más kultúrából özönlöttek be, volt is velük gond, konkrétan egy rablóbanda voltak. (mondjuk ma is azok. tényleg, ez lehet, hogy genetikai?)
a magyarok sem beszélték a helyi nyelvet, nem ismerték a helyi szokásokat és krvára nem érezték magukénak a kereszténységet. olyannyira nem, hogy Istvánnak erőszakkal kellett a templomba járásra kényszerítenie őket, keresztény fideszg*ci. hiányoztál a töri óráról, vagy valami agymosó egyházi iskolába jártál?
a vérségi nemzet fogalma egy üres lufi, egy mesterséges kulturális konstrukció, amit egy értelmiségi elit talált ki. akkor volt értelme, ma már nincs. minden érték, amit amit az emberi faj létrehoz, egyetemes érték, nem nemzeti (vagy vallási), és minden éredmi probléma amivel ma szembesül, egyetemes, az egész fajt érintő probléma. a nemzetben való gondolkodás kalap sz*rt ér.
az USA nem vérségi nemzet, hanem kulturális, ez politológiai közhely, csak a hülyék nem tudják, meg te. az USA-t az alapítóm atyák a LIBERÁLIS filozófián alapuló közös alkotmányában való hit teszi nemzetté, nem a vérségi származás. ez lenne a föderális EU jövője is, ez az egy út járható Európa számára, ha vérségi nemzetek állandóan acsarkodó katyvaszából kulturális nemzetté válik. ez ellen harcoltok, barmok.
és persze ezt is létre kell hozni, létre is fogjuk, ellenetek fogjuk létrehozni.
ti a primitív múlt vagytok, a magadfajtát el kell takarítani, hogy új jövőt építhessünk. el is fogunk takarítani.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.22. 10:16:31

@ingyenebed:

Mármint hol? Milyen szempontból.

Európában nem, mert az őseim bejövetele előtt nem élt ember itt.

para_noir 2016.09.22. 10:23:18

@ingyenebed: mondjuk az első mondatod vége miatt választ sem érdemelnél, mert prosztó és korlátolt vagy az alapján. Na de mégis. A mai bevándorlás nehezen mérhető össze azzal a folyamattal, mely során a honfoglalások kialakultak, létrejöttek a mai országok elődei, amikből létrejöttek a mai országok. Szóval az a régi bevándorlás eredményezett egy megszilárdult struktúrát, ami most itt épp az európai államok együttese. Ez azért kicsit más. Meg ha elolvastad volna például HgGinának írt hozzászólásomat, akkor nem égetnéd magad azzal, hogy olyanban áll le vitázni velem, amit én egyáltalán nem mondtam, sőt, igazából azt mondtam, mint te, hogy a vérségi alapoknak semmi jelentősége. Csak a kezed gyorsabb volt, mint az agyad :) A gyűlölködésről meg a kommented alapján neked kéne elgondolkodnod, nem kicsit ciki a kirohanásod :)

Szarvas Norbert 2016.09.22. 10:25:07

@para_noir: 100%-ban egyetertek azzal amit leirtal, en is ezt gondolom, higy a sajat gondolatsorom folytatasanak es kiegeszitesenek tekintenem, amit nem irtam le

Az a vilag szegyene, hogy europanak mindenkihez alkalmazkodnia kell, de masoknak hozzank nem

para_noir 2016.09.22. 10:29:38

@ingyenebed: meg még annyit, hogy az USA-Európa összehasonlításod is totálisan téves. Az USA valóban kulturális nemzet, csak te azt hiszed, hogy ott az államok különbözőek, de a liberális filozófia összefogja őket. Nos nem így van, a nemzeti öntudat fogja össze őket, az, hogy egy országot alkotnak, míg az európai nemzetek nem alkotnak egy országot, nem beszélnek egy nyelvet, nincs központosított, közös irányításuk, csupán egy érdekszövetség. Az USA-t egyetlen európai országgal hasonlítsd össze, és úgy már helyes az analógia. Európa sok, különböző ország szövetsége, az USA meg egy ország, szövetségi államokkal, de egyazon nyelvvel, kulturális háttérrel, közigazgatással, kb mint mint nálunk az ország és a megyék viszonya. Szóval ez félrement.

Dr.Démonmac1 2016.09.22. 10:34:39

A vallások különbözőségéből adódóan, nem túl valószínű, a népek "nagy egymásratalálása".
Amíg az egyikben a másik halálára buzdítanak, és ezt hűen követik is, sajna.
Rohadék Káli hívők.

chrisred 2016.09.22. 10:42:48

@Szarvas Norbert: Az újkori történelem Kolumbusz hajóraszállásától arról szól, hogy a világ többi részének kellett alkalmazkodni Európához. És egyes népek számára még ez sem volt elég, hogy megússzák a kipusztulást.

nookedli 2016.09.22. 10:45:44

Nagyon sok érdekes vizsgálat született már a genetikában. Kettőt kiemelnék, amelyek nagyon aktuálisak a mai világban:
1. A szemita senkinél nem jobbak genetikailag, sőt rosszabbak. A génvizsgálatok kimutatták, hogy a ma izraelben élő magukat kiválasztottnak tartó nép nagy részének semmi köze a 2500 éve élt mózes által Egyiptomból erőszakkal, zsarolással, hazugsággal kiragadott néphez. A mai héberek 99%-a a Kazahsztán területén lévő Kazár birodalomból származik. Ők genetikailag sosem voltak azok akiknek tartják magukat, felvették a vallást. A közel keleti területre sem voltak sosem érdemesek. Eleve milyen indok az, hogy az általuk istennek nevezett jehova nekik ígérte. Ennél sokkal indokoltabb lenne, ha mi magyarok visszakövetelnénk a trianoni igazságtalanság által ellopott területeinket, vagy Attila hun uralkodó területét.
2. A magyarok génje tartalmazza európában a legnagyobb részben az eu ősgént. Tehát a mi őseink nem vándoroltak be a Kárpát medencébe, hanem mindig is itt voltak. Árpád népének ősei, akik valószínűleg a Kárpát medencéből utaztak kelet felé kereskedni, szintén az európai ősgént hordozták. El kell felejteni a finnugor hazugságot is, amit érthetetlen módon a mai napig hirdet az MTA. A magyar kormány (fidesz) pedig még finnugor napot is tart. Be akartam linkelni oldalakat az állításom alátámasztására, de ez az oldal nem engedte, így a google alapján keressetek rá. Van olyan szó, amelyet mással kellett helyesbítenem, mert cenzúráz az oldal.

2016.09.22. 11:01:46

@bircaman maxval szerkesztő: a latin-amerikaiak lehet, hogy keresztények, de IQ nem nagyon szorult beléjük. Sajnos minél inkább indián vér csörgedez az ereikben, annál tufábbak, annál tompább az agyuk. A katolicizmusnak pedig egy olyan szélbalos, populáris verzióját tolják, amit Ferenc pápa képvisel. Ők szélesre fogják tárni a kapukat az iszlámista migránsok előtt is, mintva kanadai Justin Trudeaux tette. A latino bevándorlók szavazóbázisnak kellenek a Clinton klánnak. Jeb Bush ugyan spanyol ajkú nőt vett el, aki angolul alig tud, de a latinokat ez nem hatja meg. Ők a fehér protestáns adófizetők által épített jóléti államon akarnak élősködni, nekik teljesen megfelel egy jövőbeli mohamedán elnök is vagy egy háborús uszító, mint Hillary Clinton.

eßemfaßom meg áll 2016.09.22. 11:03:20

@Szarvas Norbert: "Ugyanolyan emberek vagyunk ugyanolyan szükségletekkel."

Ez mondjuk nem igaz. Nekem nem szükséges minden nap Mekka felé letérdelve imádkoznom és ha éhes vagyok meg tudom enni a disznósajtot. És akkor ez még csak pár apró különbség.

2016.09.22. 11:04:53

@bircaman maxval szerkesztő: a politikai, világnézeti kérdéseket nem a genetika dönti el, de bizony az IQ-ra, agresszióra való hajlamra, hormonrendszerre, betegségekre való hajlamra erősen hat a genetika, a rassz.

Old Shatterhand is Dead 2016.09.22. 11:11:55

@midnight coder: az IS harcos nem azert fejez le, mert nem vagy muszlim. Azert fejez le, mert gyuloli az eletet.

impala 2016.09.22. 11:53:50

a kérdés így szól: Képes vagy megtalálni?
azt, aki nem illik a képbe

azt nem mondja, hogy van is olyan a képen.
talán csak a mind egyformák vagyunk hitét akarja így demonstrálni.
váljék egészségére, én másképp gondolom.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.22. 12:14:30

@JGDus:

" A migránsok takarodjanak ki a búsba az országainkból, a kontinensünkröl.!!"
válasz erre:

"Az avarok is ezt mondogatták a hunokról amikor a vereckei szoroson nyomultak befelé....."

Ez így van.
Viszont mi bejöttünk, és az lett amit mi akartunk.
Az avarok pedig vagy asszimilálódtak, vagy kinyírtuk azokat, akiknek nem ment az alkalmazkodás, a kultúránk, a vallásunk, és ellenálltak.

Ez történik minden honfoglalás esetén. MInden esetben ha az őslakosokat lenyomják.
Most is ez fog. Csak mi leszünk azok, akik kipusztulnak.

Ha hagyjuk.

Joooe 2016.09.22. 12:16:35

De aljas trükk a posztolótól. Ez nem egy igazi feladvány, megoldás nincs, csak egy trükk hogy végignézz egy propagandavideót.
A képről nem ismerhető fel sem egyértelmű megoldás, sem olyan logika ami alapján kijelenthető lenne hogy nincs megoldás.

Ben Franklin 2016.09.22. 12:20:45

barátok köztbe mikor derül majd ki hogy Berényi Mikinek is van egy elhagyott néger gyereke?

RTL ilyet németországban sose hagy ki (és nem reálisan - kanibálként - mutatja be a négert)

2016.09.22. 12:39:13

A hovatartozás hiten múlik. Az nem látszik a képen, hogy melyik személy melyiket nem veszi ember számba, melyik személy van a képen úgy szocializálódva, hogy a nők megerőszakolásra és áruba bocsátásra valók... stb...

Megfejtés: Azok a személyek a képen nem illenek a képbe akik nem osztják Magyarországon a magyar értékeket, akik szerint a nők megerőszakolása nem bűn, hanem jó buli és igazságszolgáltatás, aki szerint neki bármi is jár anélkül, hogy beilleszkedne és dolgozna. Ez a magyar embernek sem jár és aki kívülről illegálisan (ahogyan én sosem) beszökik ide, annak pláne nem jár... Egyébként ha én beszökök bármely más országba illegálisan (amit nem teszek) akkor én is követelhetném ezeket az abszurd privilégiumokat, mert hazudok valamit... Hát beteg az aki ezt gondolja...

Remélem nyertem! Puszi a cikk írójának (bár megpróbálkozhatna a földműveléssel inkább ilyen baromságok helyett).

chrisred 2016.09.22. 12:52:33

@Quentaur: Kiss Laci akkor mégsem magyar?

2016.09.22. 13:03:02

@chrisred: Úgy tudom, hogy magyar születésű, de szerintem a kislányok csoportos erőszakolása nem egyezik a magyar értékekkel. Sőtt azt hiszem, hogy erre bűntetési tétel is van jogszabályba foglalva, hogy az ilyennek mennyit kellene börtönben töltenie. Ott persze bízhatunk abban, hogy a társai is megfelelően a magyar értékek szerint jutalmazzák tetteiért. Ma legalábbis egy kislányokat erőszakoló jellemzően börtönbe kerül és ott a társai a számára megfelelő elbánásban részesítik, reményeim szerint naponta többször is. Remélem sikerült választ adnom a kérdésedre. És még egy gondolat: Minden nép gyermekei közt vannak jók és rosszak, ebben nincs kivétel, ugyanakkor minden nép magában hordoz egyfajta minőséget (amit ő követendőnek tekint).

Chris Lamb 2016.09.22. 13:04:20

@Szarvas Norbert: A multikulti azt jelenti ami "Nyugat Európába" megbukott. Azaz szeressük egymást gyerekek akár honnan jöttél,akármit csinálsz. Elfogadjuk. Igaz hogy nőinket és esetleg gyerekeinket megerőszakolod de mivel nálatok ez alap és mi humánusak vagyunk nem haragszunk. Sőt az se zavar minket hogy gettóba tömörültök és ott létre hoztok egy no-go zónát mivel nem szeretnétek keveredni a befogadó ország állampolgáraival (amihez természetesen jogotok van).Azért se haragszunk hogy esetleg nem tanuljátok meg a befogadó ország nyelvét mivel akkora sokk ért benneteket a "menekülés" során,hogy még beszélni is elfelejtettetek. És mivel annyira rasszista a munkaerő piacunk hogy nem tud hozzátok illeszkedni (képzetlenség) ezért megengedjük a "kulturális" munkátokat. Rablás,gyilkosság,kábítószer terjesztés. Aki ezt viszont számon kéri az egy mocskos fasiszta,rasszista és náci. Nekem ez jött le a multi kultiból. Lsd "Nyugat Európa"

elemes 2016.09.22. 13:16:35

ez tök jó poszt, meg a szemléletmódja is tetszik, csak ugye olyan messze van Makó Jeruzsálemtől.

rnz 2016.09.22. 13:24:32

Nagy kár, hogy kamu a videó. Azzal meg a józan embereknél semmit sem lehet bizonyítani.
www.urbanlegends.hu/2016/06/mi-tortent-junius-elso-feleben-kamufronton/
Nem mellesleg még csak nem is a multikultiról (sic!) szól.

Füredi Károly 2016.09.22. 13:30:51

Van egy figura 11 óránál, amelyiknek egyedülinként van az a bizonyos barna árnyalata.
A videó meg egy szélsőséges nézetet feszeget. A gének jelentősége nem elsődleges. Egy közösség számára nem ez dönti el elsődlegesen, hogy kit tekint a tagjának, és kit nem. Még az egyén számára sem okvetlenül fontos. Engem például nem hatna meg, ha kiderülne a genetikai származásom, én "ízig-vérig" magyarnak tartom magam, és így is cselekszem, tehát a környezetem is annak tart. Ez a fontos. A beilleszkedéssel bajban lévő csoportoknak is erre felé kellene keresgélniük a megoldást, de nem véletlenül nem találják...

desw 2016.09.22. 13:57:49

@Szarvas Norbert:

"Ugyanis a DNS video a maga amerikai szirupjaval leontve is egy nagyon fontos dolgot mutat be: te is lehetsz a masik oldalt barmikor. "

Lófaszt! Jó nagy baromságot írtál!

Nem a bőrszín és a származás alapvetően a lényeg, hanem az a kulturális közeg, ahol felnő az ember.

A cigó számomra nem egy a bőrszín vagy származás szerinti elkülönítést jelent, hanem a cigó életmódot folytató egyének halmazát => pl. magyar és angol is lehet cigó. (cigó = gyorsan szaporodik, képzetlen, bűnöző életmód, segélyen él, ...)

Az értelmes többség bármerre jár a világban, MAGÁTÓL alkalmazkodik a helyi írott és iratlan szabályokhoz még akkor is, ha az számára szokatlan vagy butaságnak tűnik.

Ezek a "menekültek" magasról szarnak az eu-s értékekre és szokásokra. És bocs, de ne a vendég diktálja a szabályokat! Ha nem tetszik nekik Európa, lehet koccolni vissza a faszba Afrikába.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2016.09.22. 14:09:45

Azé érdekes hogy elkezdtetek genetikazni.
Liberonacik.

Quentaur (törölt) 2016.09.22. 14:13:00

@bircaman maxval szerkesztő: Szerintem ezért (földikutya komment) felterjeszt a szerző soros ösztöndíjra! Szerintem a földikutya marha jó volt. Meg kell mutatni a nemes célt amiért ez a kedves szarvas norbert (jegyezzük meg ezt a nevet) is klaviatúrát ragadott. Ha írnál még pár ilyet gyuri bácsi észrevenné azt az átütő különbséget, hogy Te mennyivel kontúrozottabban tudod ezt a témát tartalommal megtölteni. Szóval, légy szíves!

norbika, te pedig tanulhatnál tőle. Nem azért kérte gyuri bácsi a cikket (drága pénzen), hogy azt se tudja a kedves olvasó, hogy akkor most merre az arra...

Szarvas Norbert 2016.09.22. 14:13:53

@Joooe: nem aljas trükk, a megfejtés az, hogy nem fogsz egyértelmű megoldást találni annak ellenére, hogy a figuráknak más a színe (ez metaforikusan lehet vallás, származás, bőrszín...stb), ezt konvertáld át az emberiségre kivetítve és az ellentétekre, amiknek a 90%-a ebből született és teljesen értelmetlen

Quentaur (törölt) 2016.09.22. 14:24:20

@Szarvas Norbert:

"nem aljas trükk, a megfejtés az, hogy nem fogsz egyértelmű megoldást találni annak ellenére, hogy a figuráknak más a színe (ez metaforikusan lehet vallás, származás, bőrszín...stb), ezt konvertáld át az emberiségre kivetítve és az ellentétekre, amiknek a 90%-a ebből született és teljesen értelmetlen"

norbert! Ez tényleg teljesen értelmetlen. Köszönjük a beismerést, de rajtad ez már nem segít.

Audianer 2016.09.22. 15:01:25

@MSZP Afrika Korps:
"a nyugati libsik elkezdenek majd ide menekülni"
A Kárpátok nem nyugatra vannak. Ülj le, földrajzból egyes.

Szarazinda 2016.09.22. 15:04:28

@nookedli: jaj, te szerencsétlen. Nos, köszönjük, hogy "genetikai kutatásokat" kiemelsz, amelyek beépültek komplexusos szélsőjobb agyába.

Először is, valamiért a szélsőjobb nagy nemzeti buzgalmában két alapvető dologgal van elfoglalva (jé, csak nem a genetikában is ez érdekli őket?). Az egyik a zs-dók kényszeres gyűlölete, amit remekül lehet álcázni píszí palesztinbarátsággal, meg Izrael delegitimálásával. De nézzük a genetikai részét. A kazár elméletet rég megcáfolták, még Arthur Köstler jött vele elő az 50-es években, meg egy, azaz egy darab izraeli tudós néhány éve, akinek valamiért tetszett Köstler elmélete. Ezeket milliószor cáfolták genetikusok is és történészek is. A Kazárok nem vették fel a zs-idó vallást, csak a politikai elitjük tette ezt. Szóval belinkelhetsz ide széljobb portálokról kutatásokat, meg persze minden más véleményt lehet összeesküvésnek nevezni, de felesleges, a széljobb pszichózis és némi forráskritika sokkal magyarázóbb erejű.

A legújabb genetikai kutatások szerint amúgy a mai európai zs-dóság meglehetősen kevert, egyértelműen vannak közel keleti genetikai markerek is, tehát az őshazához valószínűleg van genetikai kötődés. Ezt valószínűsíti az ún. Kohen haplotípus. A kohaniták a hagyomány szerint ami a zs-ságon belül az egykori jeruzsálemi szentély papi kasztja, Mózes testvérének, Áronnak a leszármazottjai. A bibliai duma része nyilván ellenőrizhetetlen, de tény, hogy a mai Kohének 70%-ában ez a típus megtalálható, és ez csak apai ágon öröklődik (ahogy az ókorban is a papi kaszthoz való tartozás). Kisebb előfordulással, de ez a típus eléggé elterjedt az arab félszigeten is, tehát nem csak zs-dó sajátosság. Ez tehát azt mutatja, hogy a Kohének nagy részében van közel keleti ős. Miután az anyai ág ebből a szempontból nem számít a kohének nyilván teljesen bele is keveredtek a többi zs-óba, így elég nehéz elvitatni ezt a szálat. Szintén találtak genetikai hasonlóságokat a szefárd (keleti, mediterrán) és askenázi (közép és kelet európai) zs-ság között. Itt is a hasonlóság a lényeg, nem az, hogy konkrét etnikum(ok) teljesen egyedi génekkel rendelkeznének.

De különbözőségeket is, tehát igen, a mai zsi-ság genetikailag valóban diverzebb, mint az Izraelt az ókorban elhagyók (különösen, mert a közhiedelemmel ellentétben nem igaz, hogy a római pusztítás után kiürült az ország és elmentek a zs-ók. Annyi történt, hogy élve a szabad mozgás jogával és az amúgy tényleg rossz izraeli helyzet miatt sokan elkezdtek szétszóródni, Alexandria, Róma, innen meg a Közel Kelet és Európa irányába. És igen, keveredtek. Egyes genetikai kutatások szerint amúgy főleg férfiak, akik azután nem zs-dó nőkkel szaporodtak, de vitték tovább a vallást. És, hogy mindez valóban így volt-e? Nem tudom, sőt még tudósok sem, de a tudományi jelenlegi állása szerint valahogy így, persze egy csomó kérdőjellel, kétellyel és a kérdés maga tudományos bonyolultságával. Értem én, hogy ennél kellemesebb egyszerűségükben megfellebbezhetetlen "tényekkel" igazolni azt, amit igazolni szeretnél, de sajna a tudomány egy fokkal bonyolultabb dolog.

Na. És amúgy mi ennek a jelentősége abból a szempontból, hogy van egy nép, ami kulturálisan, vallásában, törtélemében és genetikájában semmivel sem kevésbé sokszínű, mint bármelyik más nép, és közben van egy nemzetállama azon a területen, ahol azon a nyelven (is) beszéltek, írtak, amelyiken azóta is imádkoznak, és amelynek elvesztése azóta is központi eleme az identitásuknak? Vagy, ha nem ott lehet az az állam, akkor hová is kéne szerintetek "eltakarodniuk"? És igen, ami nem teljesen véletlen, hiszen az identitást eredetileg onnan elszármazottak vitték tovább, majd keveredtek.

És itt jutunk el a széljobb második agymenéséhez, a magyarok szintén "genetikai kutatásokkal" igazolt mindenféle nagy civilizációkkal való rokonsághoz, ami, az amúgy teljesen megalapozatlan kisebbségi komplexust hivatott takarni, mintha szégyen volna, hogy a nyelvünk finnugor eredetre utal, míg a genetikai kutatások ezerszer bizonyították (ezeket nem a kurucinfó szerű helyeken idézik, hanem tudományos folyóiratokban), hogy a mai magyar népesség genetikailag szinte teljesen megegyezik a környező európai populációéval a nagyfokú történelmi keveredés miatt. Ahogy a finnekben, észtekben (akiktől valamiért annyira szeretnénk különbözni, és genetikailag különbözünk is) sincs semmi ázsiai, hanem észak európaiak, skandinávok. Na, és akkor, ha a zs-óknak semmi közük a Közel Kelethez, hát a mai magyaroknak még kevesebb köze van a másik széljobber kedvteléshez, a jurtás, nyilazós "hagyományőrzéshez". Genetikailag jóval kevesebb, mint a zs-óknak Izraelhez, de mondom, ez pont nem számít.

A hagymázas áltudományos hülyeségek a szorongások elfedésére valók, ilyen a new age és ilyen a széljobbos agymenés is. Persze mindig lesznek "kutatók", akikre lehet hivatkozni.

Na persze nookedli, akarom mondani galuska, bocsánat, halusky, nem téged akarlak meggyőzni, tapasztalat, hogy az ilyeneket nem lehet, de másoknak érdekes lehet mindez.

para_noir 2016.09.22. 15:24:15

@Szarvas Norbert: miért nem lehet leírni nálad a zs.dó szót? Ha ezzel jót akartál, nagyon mellélőttél, így ugyanis úgy fest, mintha annyira antiszemita lennél, hogy még a népcsoport nevét sem engeded leírni. Tudom, hogy nem vagy az, csak pokoli rosszul veszi ki magát. olyan mintha azt hinnéd, hogy a zs.dó szó önmagában szitokszó, pedig nyilván nem erre gondolsz. Kicsit túllőtted a píszít, egy népcsoport nevét miért ne lehetne leírni? Ne engedd a szitokszavakat, a trágárságokat, na de egy népcsoport, hát miért??

Szarazinda 2016.09.22. 15:28:17

@para_noir: egyetértek, ez tényleg idegesítő

eßemfaßom meg áll 2016.09.22. 15:53:37

@hidroponi: Tekintsük pozitívumnak, hogy két iszlámista is lefejezi egymást ha nem pont ugyanúgy iszlámista?

logikus4 2016.09.22. 16:13:57

@Szarvas Norbert: "te is lehetsz a masik oldalt barmikor". Pontosan. Rohadt nehezen vagy sehogy sem tudnék beilleszkedni a muszlim közösségek bármelyikébe. A nyelvi nehézségektől és a merőben más szokásoktól eltekintve is úgy érezném magamat, mint aki keresztet tart a magasba. Megpróbálnék minél hamarabb odébb állni, bármennyire gondos vendégszeretetben lenne részem.

Ugyanez a feketéknél még nehezebben menne, akkor is, ha keresztények. Szóval nem csodálkozom, hogy mennyire nehezen halad a bevándorlók integrációja, bőrszíntől és származástól függetlenül. És akkor még nem beszéltünk az első-, másod- és harmadgenerációs muszlimok néhány, gyakorlatilag detektálhatatlan egyede részéről fenyegető terrorveszélyről.

Úgyhogy menekülteken segíteni bármikor hajlandó vagyok. bevándorlókat befogadni az országunkba vagy akár csak az Európai Unióba csak akkor, ha teljesítenek bizonyos szigorú követelményeket. És a szóban forgó követelményeket a saját, magyar/európai igényeinkhez kell szabni, nem a bevándorolni kívánók reményeihez, óhaj-sóhajához, legkevésbé a "menekültpártiak" és a "baloldaliak" politikai propagandájához.

Menekültekről való gondoskodás nem egyenlő az ideiglenes munkavállalási és letelepedési engedéllyel, és egyik sem egyenlő az állampolgárságra, egészségügyi és szociális ellátásra való jogosultsággal. Menekült nem egyenlő a vendégmunkással és egyikük sem egyenlő a bevándorlóval. Aki e fogalmak közé egyenlőségjelet tesz (bármelyik politikai stb. oldalról), az vagy ostoba, vagy rosszindulatú, vagy aljas vagy valami hasonló (nem ezek a jelzők a lényeg).

monddazigazatmar 2016.09.22. 17:31:00

@JGDus: A migránsok takarodjanak ki a búsba az országainkból, a kontinensünkröl.!!"
válasz erre:
Az avarok is ezt mondogatták a hunokról amikor a vereckei szoroson nyomultak befelé.....

Azt mégis milyen jól jártak ugye? Az avar birodalom a hun orvosmérnökök segítségével felemelkedett. Az avar kultúra megmaradt, a zavarok a mai napig élnek és sokasodnak..

Célkereszt 2016.09.22. 17:48:10

Itt már mindenki szembe megy az autópályán?

senkiember 2016.09.22. 18:17:02

@.Gordon Gekko.: Az én unokám örülne Ahmedka padtársnak, ha Ahmedka is örülne a kis Ibrahimnak :-DD De csak félig szír, a másik fele magyar vér.

hümhüm 2016.09.22. 18:18:55

Irtó nagy faszság ez a poszt. Összekeveri a Kossuthot a vasúttal. A multikulti nem azonos a DNS-ek keveredésével, hanem a nevében is benne van: a kultúrák keveredésével (manapság leginkább az ütközésével). Aki azt állítja, hogy a kultúra DNS-függő, az primitív rasszista, innen már csak kis lépés az eugenetika...(v.ö. Mengele...)

Lucifer Morningstar 2016.09.22. 18:38:29

@hümhüm:

Lényegtelen. A fontos az, hogy az agyhalál állapotában leledző orbánista megmondóemberek az agyhalál utáni élet demonstrálójával, birkával és a többi hasonszőrűvel egy jót Gyurcsányozhassanak.
Ne bonyolítsd az életüket a szavak jelentésével, csak megzavarja őket a libsizésben.

desw 2016.09.22. 18:51:41

@Lucifer Morningstar:

:DDDD

Elolvastad egyáltalán, hogy hümhüm mit írt? Érted is? Vagy csak jöttél egyet Orbánozni?? :DDD

epidermis 2016.09.22. 18:58:17

@MSZP Afrika Korps: szerinted ki az a hülye nyugati libsi, aki ide jön??? Egy olyan országba, amelynek lakosai egymást is utálják?

Voznyák Pista2 2016.09.22. 19:00:20

Sok újat nem mondtak ezzel a videoval, ezt eddig is tudta a legtöbb ember.
A nemzet, ma már nem is vér szerinti hovatartozást jelent, hanem kulturális, identitásbelit. Úgy viszont nagyon is létezik.
Ezek az emberek azt mondták szívesen ellátogatnának azokba az országokba. Addig ok is, azonban nagy összegben lefogadom, hogy ott már nem élnének.

Sajnos ez történik a határainkon kívül rekedt magyarsággal is.
Némelyikük már nem is beszéli a nyelvünket, és részt vesz mondjuk például a Moldovát vissza tüntetéseken, mint román ultra.
Szomorú ezt nézni, de bele kell törődni, hiszen nálunk is nagy volt a keveredés, és az elmagyarosodás.
Ha eleget megyünk vissza az időben, nyilván mindenki rokona mindenkinek, de gondoljunk csak bele, hogy sokszor még egy családon belül se tudunk mindenkivel egy levegőt szívni, így azt sem lehet elvárni, hogy elnézzük azt, hogy egy muszlim tapló hülye gyerek, a mi lányunkat, feleségünket, barátnőnket stb. tapogassa.

Szarazinda 2016.09.22. 19:04:34

@Voznyák Pista2: sőt azt se, hogy egy magyar erőszakolja, gyilkolja, családon belül abuzálja őket, ahogy az nap mint nap történik. Ja, pénz számolva.... ,ejjej

desw 2016.09.22. 19:11:52

@Szarazinda:

Logikus! Mivel bennszülöttek is erőszakoskodnak, jöjjenek a migránsok IS, legyen mégnagyobb szar. Ezen sokáig gondolkodtál?

Nem mellesleg vedd észre a kettő mögött lévő összefüggést: a buzeráns libsik és jogvédők, akinek többet számít a "szegény" elkövető, mint az áldozat.

Lucifer Morningstar 2016.09.22. 19:13:03

@desw:

Segítek, nem fogtad fel:

"A multikulti nem azonos a DNS-ek keveredésével, hanem a nevében is benne van: a kultúrák keveredésével "

Ízlelgesd, nézd meg a gugliban a szavak jelentését, rakd össze a mondatot, ha megy akkor fogd fel az értelmét, és ha az is megy, akkor röhögj magadon, én ugyanis jót röhögtem a sötétségeden.

Kapis, vagy rajzoljam, akkor talán még a te képességeiddel is megérted.

?

Voznyák Pista2 2016.09.22. 19:14:39

@Szarazinda:

Ez így van, azonban azt, hogy ezt csoportosan tegyék véletlenszerűen kiválasztott áldozatokkal, az se frankó.
Továbbá nem szeretném, gondolom te se, ha ezeknek az eseteknek a száma, hipp hopp egyszeriben megtízszereződne, csak azért, mert valami hülye idealista uniós politikus úgy gondolná, hogy magyarországon elférne pár 10000 "menekült"

desw 2016.09.22. 19:16:49

@Lucifer Morningstar:

Olvasd VÉGIG, amit írt, ne emelj ki néhány szót a mondatból/egész szövegből.

desw 2016.09.22. 19:19:03

@Lucifer Morningstar:

További segítség: tökéletesen egyetértek a hümhüm által írottakkal. Pár hsz-szel korábban én is hasonlót írtam, csak kicsit nyersebben.

Szarvas Norbert 2016.09.22. 19:41:46

@para_noir: azért nem lehet, mert a bloggazdát vonhatják felelősségre és zs-zésért bizony gyakran megtalálják az embert. Ha csak rajtam múlna, akkor nem lenne ez a tiltás, de nem akarom megütni a bokám

CheetahRabbit 2016.09.22. 20:26:12

Ha senki nem 100%-ig tartozik ahhoz a néphez, amelyi tagjának tartja magát, honnan tudják, mik a genetikai ismérvei az adott népnek? Ez így komolytalan!
Amúgy a magyarok és sok európai nép valóban csúnyán összekeveredett más népekkel az évezredek alatt, de azért van pár rassz, amire nem lehet ezt mondani.

Arcade Macho 2016.09.22. 20:30:08

az angolszasz gizdacsira megnezhette volna az o tortenelemkonyvukben hogy mi az anglo meg mi a saxon
attol fuggetlenul a fritzeket utalhatja is, kamposorruk is a nagy asszimilalodas kozepette pont ezt ettek, teli szajjal utaltak a sajat fajtajukat

grafoguru 2016.09.22. 20:32:16

A képbe senki sem illik.
A libsibolsiSorosbérencNewYorkTelAvivtengelyHáttérhatalom képviselői eleve nem.
Azok, akik közel állnak hozzájuk, azért nem, mert közel állnak. Akik meg nem állnak közel hozzájuk, azért nem, mert azok viszont közel állnak azokhoz, akik közel állnak hozzájuk.

Tiborpapa 2016.09.22. 20:54:51

A bal felső részben van egy barna színű alak (több nincs), de ettől még nem érzem, hogy kilógna a sorból.
A fenti kommentek többség viszont biztos, hogy "nem illik" a képbe.
Jó éjt!

ulpius66 2016.09.22. 21:12:09

Én hülye kb. 4-5 perc alatt megfejtettem.

Aztán rájöttem a kommentekből, hogy a megfejtésnek semmi köze az egészhez.....

(egyébként a megoldás: a bal oldali második oszlop, alulról a második sorában szereplő lila ruhás emberke az, mert neki nincs párja.....)

Ennyike.

ulpius66 2016.09.22. 21:16:06

Az általam megadott emberke helye üres a jobbról számított alsó 3. piros emberke előtt.

Ennyike.

ulpius66 2016.09.22. 21:21:28

A LÉNYEG!

Hogy ki NINCS a képen!

Az a megoldás!!!!!!
(ugyanis a "párja" rajta van.....)

BéLóg 2016.09.22. 21:26:23

Itt azért az ideje már hogy pofánb****k azokat, akik valamiért a "magyarok is bevándorlók" meg a "germántörzsekis" szöveget nyomják annak igazolására, hogy MOST aztán nekünk is be kéne fogadnunk olyanokat, akik aztán kinyírnak minket.
Szóval.
Az összes NÉPVÁNDORLÁSKORI nép a világtörténelemben nem valami lófax sáskahordaként került egyik helyről a másikra -- ha, ha kivéve az amerikai kontinenst!
Minden ilyen népcsoport egy komplex és működő RENDSZERT hozott magával.
Saját hierarhiát, "közigazgatást", jogrendet, igazságszolgáltatást.
Működő gazdaságot, kereskedelmet, ipart, orvoslást.
Saját hadsereget, család- és társadalomvédelmet, a csecsemőtől a haldoklóig mindenkre kiterjedő életfenntartó rendszert, rendfenntartókat,
Saját vallást, hitrentszert, dogmákat, kultúrát.
Saját képzést, oktatást, tanulási rendszert és tiszta jövőképet.
Munkaszeretetet és hajlandóságot, egyéni és közösségi felelősségvállalást

Gyakorlatilag mindent, ami egy ÁLLAMALAPÍTÁSHOZ elengedhetetlen és amelynek hiányában egy adott nép biztosan eltűnt a történelem süllyesztőjében.
A bizonyíték éppen az, hogy minden gond nélkül ki tudtak tölteni bármilyen űrt. Legyen az a majdnem üres Kárpát medence, vagy éppen a magába omló Római Birodalom.

A most Európába sáskaként özönlő tömeg ebből gyakorlatilag semmit sem hoz magával, még igazából a vallást sem, hiszen pont az a közöttünk élő muzulmánok állítása, hogy ezek aztán nem az IGAZI hitet követi.
Semmijük sincs és MINDENT akarnak. Vak aki ezt nem látja, és a legnagyob hazugok közül való, aki őket a népvándorló államalakító nemzetekkel képes összehasonlítani.

ulpius66 2016.09.22. 21:27:26

A megoldás menete.

1. Arra "azonnal" rá lehet jönni, hogy a jobb szélső oszlop, és a jobbról számított 4. oszlop ugyanazokból az elemekből áll, csak más a "színezékük"....

2. Most jobbról-balra haladva látható, hogy ismétlődnek az oszlopok.

3. eljutva a balról második oszlopig, látható, hogy ott van egy figura, alulról a második sorban, akinek nincs "párja"....

4. Na, ő az "aki nem illik a képbe".......................

Alick 2016.09.22. 21:36:02

Érdekes videó, de egy dolog a DNS és a testi szintű öröklés és megint más a mentalitás átvétele, aminek a memetikához jóval több köze van, mint a genetikának.

impala 2016.09.22. 21:46:54

@ulpius66: szegénykém :(
milyen hülye vagy :)

ulpius66 2016.09.22. 21:56:47

@impala: AHA....

Lehet, hogy hülye vagyok, de kb. 4 perc alatt rájöttem a megoldásra......

ulpius66 2016.09.22. 21:58:52

@impala:

Szar vaskám! (norbertem....)

Te viszont kibaszott okos vagy!

Szarazinda 2016.09.22. 22:47:03

@desw: igen gondolkodtam. És sehol nem mondtam, hogy kontrollálatlanul jöjjenek, mert szerintem is vannak súlyos integrációs kihívások, és nekem is vannak elég komoly aggodalmaim. Csak az ilyen leegyszerűsítő hisztériakeltésben nem hiszek.

Szarazinda 2016.09.22. 22:49:23

@Voznyák Pista2: de pont ez az, hogy nem emelkedne a tízszeresére. Ez így hülyeség. Ennél sokkal nagyobb veszélyek is lennének, én is óvatos duhaj vagyok amúgy a kérdésben, de ez a megerőszakolják a lányainkat, asszonyainkat duma sokkal inkább hisztériakeltés.

chrisred 2016.09.23. 05:29:40

@BéLóg: Szerintem teljesen igaz, amit írsz. Ezt csak rájuk fogják, hogy kalifátust, sariát, iszlám hitet akarnak Európában, mert ez lenne az, amit felsoroltál, mint az államalapításhoz szükséges kellékek. A lényeg az, hogy nem népként érkeznek, hanem mindegyik külön-külön egyénként, esetleg családként, de különösebb csoportidentitás nélkül. A legfőbb törekvésük elsősorban nem az, hogy itt legyenek, hanem hogy ne ott, ahol eddig voltak. Ami azoknál, akik háborús területről érkeznek, a népek közössége által méltányolt igény, a többieknél nem az.

desw 2016.09.23. 06:12:24

@chrisred:

"A legfőbb törekvésük elsősorban nem az, hogy itt legyenek, hanem hogy ne ott, ahol eddig voltak. Ami azoknál, akik háborús területről érkeznek, a népek közössége által méltányolt igény, a többieknél nem az. "

Persze! És az a "ne ott" az tiszta véletlenségből épp' azok az országokban van, ahol magas a zsebpénz a refjudzsíknak.

desw 2016.09.23. 06:32:32

@Szarazinda:

" igen gondolkodtam. És sehol nem mondtam, hogy kontrollálatlanul jöjjenek..."

Akkor egy jó nagy demagóg baromságon kívül igazából mit akartál mondani?

"Csak az ilyen leegyszerűsítő hisztériakeltésben nem hiszek. "

Ezt én tapasztalatnak hívnám.

Nem vagyok rasszista és xenofob sem. Szerintem -- alapvetően -- nem a genetikától, DNS, vallástól, bőrszíntől függ az, hogy kiből milyen ember lesz. Magyarból is lehet egy tróger erőszakos bűnöző, és cigóból is lehet egy jóravaló és becsületes és szorgalmas ember. Ez -- alapvetően -- attól függ, hogy milyen környezetben és családban nő fel a gyerek.

DE!

Ennek ellenére nem nagyon fogok este a nyolckerben teli pénztárcával sétálgatni, inkább messzebb parkolok, nem ott fogok lakást venni, ... mert a tapasztalat azt mutatja, hogy a cigók között mégiscsak több a bűnöző és igénytelenebbek. (Tisztelet a kivételnek!) Te mit csinálnál?

Nyugaton mi megy? Tiszta véletlenségből ott is füstösékkel van baj, ugye? Rasszista vagyok, ha inkább nem megyek Bradfordba? Lófaszt! Csak elővigyázatos!

"Ennél sokkal nagyobb veszélyek is lennének, én is óvatos duhaj vagyok amúgy a kérdésben, de ez a megerőszakolják a lányainkat, asszonyainkat duma sokkal inkább hisztériakeltés."

Persze, a libsik szerint ezek csak elszigetelt esetek. De ezt mondd azoknak, akiknek megerőszakolták vagy molesztálták a gyerekét vagy barátnőjét! Gyanítom, hogy pofán basznak!

chrisred 2016.09.23. 06:58:06

@desw: Ez csak egy szempont. Azt is érdemes nézni, hogy melyik országban milyen szintű az elfogadott menedékkérelmek aránya.

desw 2016.09.23. 07:11:57

@chrisred:

A gond még mindig az, hogy ha már egyszer beengedték őket Európába, akkor kb az Isten sem zsuppolja ki innen őket, ha valódi menekült, ha nem. Ezért halott az összes romantikus menekültpátyolgatos ötlet.

para_noir 2016.09.23. 07:32:23

@Szarvas Norbert: egyfelől szerintem rosszul tudod, indult már pár eljárás kommentelés miatt, de csak a kommentelőt rángatták meg, a felület gazdáját nem. Nézz utána, szerintem ez hülyeség. Másfelől azért gáz, mert a népcsoport hivatalos nevét így nem lehet leírni, ami már súrolja a diszkrimináció határát, de ondjuk bármely elvakult nyugodtan írhatja, hogy "büdös zsidrák", és akkor hiába volt a tiltás, ugyanott vagy, ilyen szinonímát meg ezret találni. De mondjuk az is elég, hogy "szemét zs*dók", érted, azért mert hiányzik az "i" betű, még ugyanúgy megvalósult a dolog. Szóval kitiltani egy népcsoport hivatalos nevét oltári hülyeség.

Quentaur (törölt) 2016.09.23. 11:52:06

@Lucifer Morningstar:

Azt a nevet adtad magadnak, hogy sátán hajnal csillag...

Te akarnál itt bárkit is lenézni, hát egy patkányt is többre értékelek mint téged...

prolee 2016.10.18. 02:18:16

Fiatal koromban volt egy könyvem, az volt a címe, hogy Az önző gén. Az volt a lényege, hogy valamennyien, túlélőgépek vagyunk, génjeink fennmaradását szolgáljuk.
Érdekes könyv volt, de én már akkor sem tekintettem magamra túlélőgépként. S ráadásul én nem "testnek" tekintem magam. Ha érted, mire gondolok...
Ezért számomra nincs jelentősége annak, hogy milyen génjeim vannak.
süti beállítások módosítása