Naponta frissülő tartalommal, ami gondolkodásra késztet

IFL Gazdaság

Most elgurult a gyógyszer. A debil bíróság szerint az 5 fiú jófejségből szexuálisan molesztált egy 14 éves kislányt...

2016. június 15. - Szarvas Norbert

fa.jpgElőre figyelmeztetlek, hogy most elgurult nálam a gyógyszer és a szövegben súlyos megállapításokat fogok tenni nem egyszer nyomdafestéket nem tűrő alpári stílusban. Számomra itt ért véget az akadémista díszmaszlag és a mindenhez ultraliberális megmagyarázósdi-belemagyarázósdi. Ha nem tetszik, akkor most kivételesen erre a cikkre vonatkoztatva tehetsz egy szívességet. Itt most nincsen helye a finomkodásnak és szimpátiagyűjtő majomkodásnak. Itt most kő kemény indulatok munkálkodnak bennem és még abban a sok százezer jóérzésű emberben, akiknek leszakadt a pofája, amikor megtudták, hogy a magyar bíróság szinte kitüntette a 14 éves kislányt molesztáló, megalázó fiú csoportot!

Letöltendő börtönről felfüggesztett fogházra enyhítették az ítéletét kedden annak az öt nyíregyházi fiúnak, akik szexuálisan molesztáltak és közben levideóztak egy magatehetetlen, 14 éves lányt. Az áldozat meggondolatlan volt és az elkövetők is, hangzott el a Debreceni Ítélőtáblán. A bíró azzal bocsátotta el a jó családból jövő, ígéretes jövő előtt álló fiúkat, hogy tekintsék ezt utolsó figyelmeztetésnek.

A kurva anyját. Basszus, mióta ezt olvastam folyamatosan anyázok. Pedig nem tisztem más anyját emlegetni és soha nem is tettem. De a kurva anyját! Kurva anyját mindenkinek, aki ebben a mocsokban részt vett. Ha tetszik, ha nem, de ez kibaszta a biztosítékot. Mi az, hogy utolsó figyelmeztetés????? Egy olyan morbid országban, ahol milliárdokat eltulajdonító és emberek tízezreit kifosztó brókervezérek dícsérettel ússzák meg, de több év börtönre ítélnek valakit, mert ellopott egy tetves kakaós csigát?

Mi a faszom folyik itt emberek?

És aki bemeri írni kommentbe, hogy ez a kakaós csiga kontra szexuális erőszak mennyire demagóg, annak feldugom a kommentjét a nemesebbik felébe és örökre tiltom. Mert ez nem demagóg, hanem a puszta undorító különbségtétel és kasztrendszer.

Mi az, hogy utolsó figyelmeztetés? Mire figyelmeztet? Ilyen alapon lehetne a gyilkost figyelmeztetni, hogy legközelebb próbáljon meg nem megölni valakit, lehetne figyelmeztetni Tarsolyt, hogy legközelebb próbáljon meg nem 100 milliárdot ellopni, hanem csak 50-et. Utolsó figyelmeztetést én nem olyanoknak szoktam tenni, akik ilyet csinálnak, hanem akik rosszalkodnak.

De itt konkrétan megnyomorítottak egy emberi életet, egy kiskorú életét. Mindezt:

  • csoportosan
  • erőszakkal
  • előre megfontolt szándékkal
  • megalázták
  • szexuálisan zaklatták
  • felvették videóra
  • kitették az internetre

Uraim, még mi a picsát lehetett volna ezen kívül elkövetni ahhoz, hogy úgy érezze a mélyen tisztelt bíróság, hogy itt bizony nagyon súlyos bűntény történt? Mi a picsát??????

Az elsőfokú ítéletben mindegyik fiatal letöltendő börtönbüntetést kapott, de a mai jogerős ítéletben az összes vádlottnak felfüggesztettre enyhítették az ítéletét. A bíró az elkövetők esetében kamaszos kíváncsiságról, az áldozatnál meggondolatlan magatartásáról beszélt.

Mi ez a tetves undormány? Mi az, hogy kamaszos kíváncsiság? Az anyukájuk nem tudta ezeket a söpredékeknek megtanítani, hogy nem itatunk le senkit, nem erőszakolunk meg senkit vagy nem pisilünk le senkit? Mi az, hogy kamaszos kíváncsiság? Ha a tisztelt bírónak a lányával kiváncsiskodnak, akkor is így gondolkozik? Akkor is ennyire megértő?

Akkor mostantól minden fiatalnak van egy "kamaszos kiváncsiság" ütőkártyája? Lophatnak, csallhatnak, erőszakolhatnak, gyilkolhatnak, mert úgyis megússzák, ha elég félkenyelmű a döntnök és elég pénze van a családnak? Bezzeg a "Lakatos" a kakaóscsigájával elmehet a kóterba...

Az indokláskor elhangzott, hogy a bírói gyakorlat enyhítő körülményként szokta értékelni a sértett meggondolatlan magatartását..

Érted bazdmeg???? Még a sértett a hibás azért, mert úgy viselkedett, mint nagyjából minden korabeli lány az elmúlt 100 évben. Amikor én voltam 15-17 éves és buliban lerészegedtek a csajok magatehetetlenül, akkor nem az jutott eszünkbe, hogy akkor itt a lehetőség jól megerőszakolni, megalázni. Sokkal inkább azon mesterkedtünk, hogy biztonságba helyezzük ezeket a lányokat és ne essen bajuk.

Mi a faszom történt a világgal?

Ez már szinte Katar, ahol megerőszakoltak egy holland nőt és még őt zárták börtönbe emiatt.

Mert nyilván az ő hibája. Kiváncsi lennék, hogyha a tisztelt bíróság bármelyik tagját 5-en körbeállnánk, akkor mi a tökömet tudna tenni azellen, hogy jól megpakoljuk? És, ha ő nem tud mit tenni, akkor egy 14 éves kislány 5 fiúval szemben mit tud tenni józanul/eszméletlenül? Vagy ez az enyhítő körülmény, hogy jól lerészegedett?

Kamaszos kíváncsiság, barátok közötti felvágás

 

Egyikőjük se gondolja, hogy amit csináltak, az nem erkölcsileg elvetendő és mélyen elítélendő magatartás

Akkor állítsuk már meg ezt a rohadt biciklit. Mi az, hogy nem gondolták? Akkor a jó édes anyjukat is el kéne küldeni a tajgetoszra, aki képtelen volt teljesíteni a szülői feladatait és a kis kölkeit integrálni a társadalomba, megtanítani nekik a jót és a rosszat. Nehogy már ez legyen a magyarázat. Még a végén kiderül, hogy ez az 5 pöcs az áldozat és a kislány a felbújtó illetve elkövető egyszemélyben.

Itt most megtőrt bennem valami. Ez már végképp nem az az ország, ahol szeretnék élni. Itt a jog már tényleg nem véd meg senkit. Eddig sem védett, de legalább ha kibukott egy ilyen súlyos dolog, ami egyértelmű, azt nem egy debil próbálta meg elbagatelizálni.

Persze srácok! Semmi nem történt. Csak egy lány életét nyomorítottátok meg. Semmi gond, csak így tovább. Legközelebb majd okosabbak lesztek és nem veszitek videóra és teszitek közzé. És akkor majd jól megússzátok a dolgot.

A büdös picsába.

(a kép csak illusztráció. forrás: femina.hu)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iflgazdasag.blog.hu/api/trackback/id/tr928811900

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tények önkényes értelmezése szabad a hazai bíróknak 2016.06.15. 17:25:07

A tények bírói önkényes értelmezése Magyarországon NEM bűncselekmény, ezért a magyar igazságszolgáltatás NINCS bűnözők kezében.

Trackback: Bírói Önkény Ellen mozgalom indult 2016.06.15. 17:24:42

Bírói Önkény Ellen Mozgalom indult a faszbukon. Oldal elérhető: https://www.facebook.com/BiroiOnkenyEllen

Trackback: Zuhan a bírák és ügyvédek bizalmi indexe 2016.06.15. 17:24:12

7 és 7 százalékot zuhant a bírák és ügyvédek bizalmi indexe a társadalmunkban 2008 és 2013 között. Ez nagyon komoly bizalomvesztés, mert eddig sem voltak a lista élén.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bobby Newmark 2016.06.16. 14:43:41

@Muad\\\'Dib: Szerinted hol volt ebben az ügyben tolvaj, okoska?

Nem a jó kurva anyádat nem foglaltál állást az ügyben, minden egyes hozzászólásoddal azt a kupac emberi hulladékot véded.

Elmész a büdös picsába, te hazug geci.

fizetekmegegysort 2016.06.16. 14:45:03

@Muad\\\'Dib: jó, akkor idézzünk még ebből a cikkből, pl ezt:
A jogvédő elmondta, hogy a bíróságnak az úgynevezett sértetti közrehatásra figyelemmel kell lennie, de gyakran éppen ennek égisze alatt történik az áldozathibáztatás. „Hogy miért sétált egyedül az utcán, miért volt kihívó ruhában, miért fogyasztott alkoholt, miért találkozott a férfiakkal, ezeket az erőszakhoz amúgy nem kötődő dolgokat rendszerint beleveszik az érvelésbe” - sorol néhány példát a jogvédő szakember. Véleménye szerint egy ilyen enyhe ítéletnek „borzalmas társadalmi üzenete van, mert a sértettek nem mernek előlépni, a potenciális elkövetők pedig megerősítést látnak abban, hogy lám, nem történik jelentős szankció.”
Tehát ugyanez a szakértő, akit az előbb idéztél, nem ért egyet ezzel a gyakorlattal, mert rossz a társadalmi üzenete, és rejtőzködésre kényszeríti az áldozatokat, lovat ad az elkövetők alá.

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 14:47:59

@Bobby Newmark:
Ne idegeskedj, mert agyvérzést kapsz. Olvastad amúgy a teljes periratot? Az ítéletet? egyáltalán bármit, vagy csak fröcsögsz? Tudod nem az a baj, hogy primitív vagy, hanem, hogy büszke rá. Lehetne értelmesen beszélgetni, de a te szinteden ez nem megy.

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 14:48:47

@fizetekmegegysort:
Az áldozathibáztatás elfogadhatatlan. Minden esetben.

Bobby Newmark 2016.06.16. 14:49:54

@Muad\\\'Dib: Ja, az elvtársadnak meg korábban az nem tetszett, hogy bebasznám őket a 16 éves rablógyilkos c*gányok közé. Azok meg nem fiatalkorúak, ugye? Sőt, nem is léteznek, meg olyan sem létezik, hogy fiatalkorúak börtöne. De még ha létezik is, oda senki nem való, a súlyos erőszakos bűncselekményeket elkövetők meg aztán főleg nem.

Az meg aztán kurvára mérvadó, hogy mit nyilatkozott bárki hivatalosan. Kevesen merik felvállalni azt, hogy leírják hivatalos iratba azt, hogy "az ő ítéletüket azért enyhítettük, mert fehér a bőrük, és vagyonosak". Ha ezt várod, akkor ostobább vagy, mint aminek látszol.

Janossz 2016.06.16. 14:51:03

@Muad\\\'Dib: Amit fent kifejtettél, magyarul az indoklása volt annak, hogy "jó családból" valókat nem vágunk sittre.
Mert a szegény cizellált lelküket valószínű, hogy nagyon megviselné.
Természetesen értendő ez a komplett felső osztályra, logikád szerint.
Én meg azt mondom erre, hogy de igenis.
Aki onnan jön, tudja, mit szabad, mit nem, fel tudja mérni tettei következményeit, ha olyat tesz, oda való!

Bobby Newmark 2016.06.16. 14:53:12

@Muad\\\'Dib: Lehetne értelmesen beszélgetni, ha nem hazudoznál és állítanál tényként egetverő faszságokat. De az nem megy, mert mindenképp be akarod védeni azokat az állatokat, azt meg hát ugye értelmes érvek alapján nem lehet.

Mint ahogy az elvtársad is már ott tart, hogy nem történt nemi erőszak, a felfüggesztettet csak fészbúkozásért kapták.

Igen, persze, beszélgessünk róla értelmesen, ha már a tényeket is letagadjátok, menni fog nyilván.

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 14:53:24

@Bobby Newmark:
Fuss neki újra. A cikkben benne van, hogy a nagykorúak esetében 83% a végrehajtandó szabadságvesztés, míg fiatalkorúaknál ennek a töredéke. Nem kell hozzá zseninek lenni, hogy látszódjon itt nem valószínű, hogy az elkövetők bőrszíne, meg anyagi helyzete az egyetlen különbség.

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 14:55:13

@Janossz:
Nem ezt mondtam. Azt mondtam - és ismét NEM KONKRÉTAN ERRE AZ ÜGYRE -, hogy igenis nem lehet úgy megítélni egy ügyet, hogy húú ez 8 hónapot kapott, az meg csak 5-öt, biztos azért, mert pénzes, és nem akarják megbüntetni.

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 14:55:53

@Bobby Newmark:
Mit szeretnél ? Akasztást, 200 évet? 40 évet? Mennyit?

fizetekmegegysort 2016.06.16. 14:59:19

Az enyhe ítéletnek kizárólag akkor lenne bármi értelme, ha Magyarországon működne egy jól szervezett gyermekvédelmi rendszer, aminek keretein belül az "eltévelyedett" fiatalkorúakat szakemberek szoros kontrollja mellett visszaterelik a helyes útra. Mivel ilyen nincs, nincs is értelme erről beszélni. És mivel ilyen nincs, most az égvilágon semmi más nem történt, mint visszaengedték az öt kis pöcsöt abba a családba, ahol ugyanúgy nem fogják őket nevelni, mint eddig. A nemi erőszak hatalmi bűncselekmény: semmi köze a szexhez, a hatalomról szól, a másik elnyomásáról. Ez az öt fiú teljesen tudatosan itatta le a kislányt, és műveltek vele minősíthetetlen dolokat. Most,ezzel az ítélettel megerősítést nyertek abban, hogy nem gáz amit tettek, hogy a "jó státusz" fontosabb, mint a tettek, és hogy hatalommal minden elérhető. Kétségem nincs afelől, hogy már a következő buliban leitatnak egy lány, akit majd ugyanígy "kezelgetnek", max lesz annyi eszük, hogy nem lövik fel a netre, hogy ne legyen bizonyíték. Nem tudom, hogyan lehet egy lányt arra felkészíteni, hogy a saját haverjaihoz sem mehet fel, mert potenciálisan minden férfi ellenség, de remélem senki, aki a leányzót hibáztatja nem gondolja komolyan hogy efelé kellene mennünk. Nagyon nagy bajban lesznek a fiaim, ha felnőve ilyen falakat kell majd áttörniük, ha beleszeretnek egy kislányba. Mert ha most lányos szülő lennék, én is bajban lennék, mit mondjak a gyerekemnek. Fiús szülőként inkább megtanítom arra őket, hogy 1. kislányokat nem kínálunk piával. 2. Ha piával kináltuk és berúgott, nem dugjuk a péniszünket a szájába. 3. Nem hugyozzuk le. 4. Nem vesszük mindezt fel, és nem lőjük ki a netre.5. Helyette az ájult hölgy hozzátartozóját (anyuka apuka) értesítjük, és biztonságban hazasegítjük. Úgy általánosságban: a nőket tiszteljük, szeretjük, segítjük. Az erőnket és hatalmunkat pedig nem csoportosan bizonygatjuk egy darab gyengével szemben, hanem méltó módon, méltó és egyenrangú féllel szemben. Akkor vagyunk ugyanis Férfiak. Minden ellenkező esetben csak hímtaggal rendelkező humanoidok.

Irbisz 2016.06.16. 15:00:55

@Muad\\\'Dib:
egy ilyen tetves bünrelativizalo es eröszakvedelmezo tipikus vakkomondoros taplot alakot olvasgatva mint te, nehez barkinek higgadtnak maradni.

Bobby Newmark 2016.06.16. 15:01:25

@Muad\\\'Dib: A címlapi felvezetőben meg ez van:
"Ha 18 év alatti követ el szexuális erőszakot, az esetek bő harmadában se börtönbe, se javítóba nem kerül."

Tehát az esetek kétharmadában azért mégiscsak létezik olyan, hogy fiatalkorút lesittelnek a gecibe nemi erőszakért.

Vélhetően az elkövetők egyharmada "jó családból származik"...

Arcade Macho 2016.06.16. 15:02:11

@nagybalfasz: ha egy ilyen meretes farokkal mint te vagy, barmilyen nonemu rokonom elmegy es kiuti magat vodkaval, akkor ok mehet a dolog...

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 15:02:30

@fizetekmegegysort:
Nem tudom mit fognak tenni, de azért ezzel (szerencsére) le lehet bukni, a közhiedelemmel ellentétben nem történik ilyesmi minden bokorban. Akkor pedig mennek letölteni a most felfüggesztett büntetést, plusz kapnak egy középérték fölöttit még hozzá nagyon helyesen.

Arcade Macho 2016.06.16. 15:04:17

@Bobby Newmark: "Jó, akkor én is csak a seggedbe dugdosok valami alkalmas tárgyat, meg a szádba teszem a faszom aztán térjünk rá vissza, oké?"

azert elotte meg kellene innunk a pertut hozza, tudod mint a kislany, en meg ilyen demagog farkakhoz nem ereszkedem le...

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 15:04:49

@Irbisz:
Jeee, újabb agyhalott. Hol relativizáltam én az erőszakot? A nemi erőszak bűncselekmény, méghozzá igen súlyos.

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 15:07:51

@Irbisz:
Tudod az még a külön vicces, hogy én a norvég igazságszolgáltatáshoz hasonlóban hiszek. Különösen mókás, ahogy a hozzád hasonló IQ betyárok próbálják ezt úgy beállítani, mintha pont én lennék az, aki valami fityeszes módszerben gondolkodom...

Irbisz 2016.06.16. 15:13:25

@Muad\\\'Dib:

Ne makogj te fogalmatlan posztkommunista fidesznyik. Az itelettel egyetertessz, innentöl kezdve a löteri döglött kutyat nem erdekel mit probalsz mismasolni, akar magadnak is tökeletesen ellentmondva, mert a barazdalatlan agyadba nincs annyi IQ hogy eszrevedd az ellentmondasokat amelyeket leirtal, es amelyre a vitat atfutva mar masok is ramutattak.
Es nem is az IQ lathato hianya a legnagyobb baj, mert együgyü es/vagy buta ember is lehet rendes, ep erkölcsi erzekü, mig neked itt van a legnagyobb deficited te amoralis erkölcsi hulla.

fizetekmegegysort 2016.06.16. 15:14:33

@Muad\\\'Dib: Sajnos a nemi erőszakok kb 90 % nemhogy felderítetlen, de bejelentetlen marad. Legyen neked igazad, de csak a saját ismeretségi körömben legalább 4-5 nőt ismerek, aki áldozatul esett nemi erőszaknak, és nem tett feljelentést, pontosan az eljárási rend és a meghurcoltatástól való félelem miatt. És a nemi erőszakok nagy részét ismerős követi el. Valahogy el kellene érni, hogy az áldozatok legyenek biztonságban, és az ő biztonságuk legyen előtérben, ne az elkövetők jövőjéért aggódjunk elsősorban. Egy egészséges társadalomban az elkövetőnek kellene aggódni, nem az áldozatnak.

Bobby Newmark 2016.06.16. 15:14:59

@Muad\\\'Dib: Hát nézzük csak...

net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1200100.TV

Szexuális kényszerítés:
196. § (1) Aki mást szexuális cselekményre vagy annak eltűrésére kényszerít, bűntett miatt egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
Ezt csak azért, mert később hivatkozik rá az ügyre vonatkozó rész is

Szexuális erőszak:
197. § (1) Szexuális erőszakot követ el, és bűntett miatt két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő, aki (a szexuális kényszerítést)
b) más védekezésre vagy akaratnyilvánításra képtelen állapotát szexuális cselekményre használja fel.
Akkor itt már kipipáltuk, hogy ez szexuális erőszak.

(3) A büntetés öt évtől tíz évig terjedő szabadságvesztés, ha az (1) bekezdésben meghatározott bűncselekményt
a) tizennyolcadik életévét be nem töltött személy sérelmére követik el,
c) azonos alkalommal, egymás cselekményéről tudva, többen követik el.
Ó, minősített eset!

(4) Öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő,
b) ha a (3) bekezdés a) pontjában meghatározott bűncselekmény a (3) bekezdés b) vagy c) pontja szerint is minősül.
Ráadásul duplán, szóval bónusz az évekre.

Akkor ez úgy indul, hogy 7.5 év. Abból engedek neked faragni egy-két évet, mert fiatalkorúak követték el, jó családból.

Mondjuk legyen hat év letöltendő.

Bobby Newmark 2016.06.16. 15:17:05

@Arcade Macho: Felőlem aztán asztal alá ihatlak előtte. Aztán amikor elájultál, kitapétázom a fészbúkot azzal, ahogy lóg a farkam a szádból, a seggedből meg mint egy árbóc, ágaskodik egy seprű.

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 15:20:30

@Irbisz:
ROTFLMAO!
Ja, én mint fidesznyik. Istenem, de sötét vagy...

Irbisz 2016.06.16. 15:21:25

@martineden:

"Persze a bironak nyilvan jo oka volt erre,de nem az altala felsorolt dolgok az biztos.Egy kis fideszmaffia nyomas,jo ahlom penz,elomenetel igeret stb.Tudod van az a penz.Egyebkent kilog a lolab,ha megnezed a hozzaszolasokat, lathato h fideszvedo trollok vedik az 5 kocsogot,logikus ,hogy valamelyik fideszes maffiozo kolyke koztuk van. "

Ja, ez nekem is feltünt, majd az összes ismert seggnyalo fideszzombi troll itt vedi es helyesli az iteletet teljes mellszelesseggel, biztos küldte öket a propagandaminiszterium.
Ugy latszik mar nemcsak a 100 milliardos lopasokat vedik es ignoraljak gatlastalanul, mar ide süllyedt ez a csürhe.
Mivel nincs olyan hogy nincs lejjebb ennel a különleges emberfajtanal, 2018-ban mar a gyilkossagot is ilyen amoralisan fogjak teljes erövel vedeni- amennyiben van a tettesnek fideszerintettsege :(

Bobby Newmark 2016.06.16. 15:21:53

@Muad\\\'Dib: Csak szerinted büntetést nem érdemel.

Irbisz 2016.06.16. 15:24:04

@Muad\\\'Dib:
nem vagy fidesznyik? akkor meg rosszabb a helyzet, mert öket ideküldtek bertopkiolni, vedeni a vedhetetlent, mig te ezek szerint magadtol, alanyi jogon vagy ilyen.

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 15:25:22

@Bobby Newmark:
De igen, érdemel. Lehet azon beszélni, hogy a benn töltött 7 hónap kevés, vagy sok, de ne állítsuk azt, hogy nem kaptak semmit...

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 15:27:58

@Irbisz:
Tőled is megkérdem, mit szeretnél fiatalkorúak esetében? 7 hónapot ültek. Mennyi lenne az ildomos, ami várhatóvá teszi, hogy nem lesznek visszaesők?

Irbisz 2016.06.16. 15:28:47

@fizetekmegegysort:

ezt pont ennek az alaknak meseled?? mintha a közpenzek korrekt es tisztesseges kezelesenek elveiröl ertekeznel matolcsy elvtarssal ..

Janossz 2016.06.16. 15:29:42

@Muad\\\'Dib: " Mert igenis nem ugyanakkora súlyú büntetés neked, vagy nekem fél év letöltendő, mint annak aki olyan körülmények közül jön, hogy a börtönviszonyok nem is kirívóak számára."
Nem érzed a szavaid borzasztónak?
Tehát a csóró mehet nyugodtan a hűvösre, még jól is jár vele, de a "jobbak" nanehogymár!
És milyen ország az már, ahol sokaknak jobb a börtönben, mint odahaza?

Bobby Newmark 2016.06.16. 15:30:42

@Muad\\\'Dib: Annak még mindig semmi köze az egészhez, akármilyen messzire is lovagolsz rajta.

Akkor is eltöltötték volna ott azt a hét hónapot, ha a végén teljesen felmentő ítéletet kapnak, és ártatlanná nyilvánítják őket.

Az nem az ítélet része. Levonhatod a hat évből, akkor már csak öt év öt hónap járna nekik.

martineden 2016.06.16. 15:42:42

@Muad\\\'Dib:,, Tőled is megkérdem, mit szeretnél fiatalkorúak esetében?"..Amit az elsofokon eljaro biro itelt.Az volt korrekt,a torvenynek megfelelo.

Bobby Newmark 2016.06.16. 15:44:05

@Janossz: Ja, és akkor még MI vagyunk a középkori állatok, mert szerintünk a törvény előtti egyenlőség az így a 21. században az elvárható minimum lenne.

Kicsit fordítva ül a lovon, na. Kezdem azt hinni, hogy csak egy troll, mert ennyire ostoba fasz nem tudom elképzelni, hogyan lehet valaki.

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 15:50:55

@fizetekmegegysort:
Ezzel teljesen egyetértek. De ezt nehéz megtenni. Az USA rendszere is abnormális, ahol indokolatlanul is bekerülhetsz a szexuális bűnözők nyilvántartásába, miközben a sportolóik minden megúsznak. A magyar rendszer használhatatlan, tehát akkor maradnak a nyugati példák.

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 15:52:04

@Janossz:
Milen ország? S*ar! De felmerült már benned miért olyanok a norvég börtönök, amilyenek? Azért, mert ők eljutottak oda, hogy a büntetés maga az elzárás, nem az embertelen körülményekben tartás...

Bobby Newmark 2016.06.16. 15:54:58

@Muad\\\'Dib: Aztán te meg mégis az elkövetők miatt aggódsz, meg hogy mit tesz majd velük a börtön.

Mikor éppen ezzel a tettükkel bizonyították, hogy emberileg szemetek, állatként viselkednek sőt, úgy gondolják, hogy az viccses/menő és dicsekednek is vele ország-világ előtt.

Őszintén, ennek az emberi mocsoknak már mit árt egy kis börtön? Nevelve nem lettek, itt az ideje az idomításuknak.

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 15:58:30

@Bobby Newmark:
Tehát kb. egy erős felindulásból elkövetett emberöléssel egyenértékű tételt.

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 15:59:18

@Bobby Newmark:
Mert a büntetésnek a rehabilitáció is célja. Nem az, hogy élete végéig ki-be járjon a sittre.

Bobby Newmark 2016.06.16. 16:04:03

@Muad\\\'Dib: Hát, ha nem tetszik a Btk, írhatsz levelet a képviselődnek. Sok sikert hozzá, főleg, ha az egy fideszes.

De igen, a kettő körülbelül hasonló súlyú dolog, nyilván ezért hasonló a büntetési tétele is a kettőnek.
Az erős felindulás is némileg érthető, de azért csak bevarrandó pár évre az elkövetője, hogy ne bátorítsuk az állatként, kontroll nélkül viselkedést. Itt is csak ugyanez a cél.

Bobby Newmark 2016.06.16. 16:05:51

@Muad\\\'Dib: Majd lesz ott neki elég rossz ahhoz, hogy ne akarjon visszamenni. Értelmes embernél ez működik úgy is, hogy nem kell neki megmutatni.
A továbbiakban is csak rajta múlik majd, hogy ki-be jár a sittre, vagy nem.

Janossz 2016.06.16. 16:12:12

@Bobby Newmark: Csak be kéne vezetni azt az erkölcstant az iskolában.
Ha mindenkinek nem is, a komondoros "jó családoknak" a sarjainak mindenképpen.
Tényleg úgy van, nem szexuális indítéka van az ilyen disznóságnak, hanem hatalmi túltengés, nagyon okosan írták...Ezt a levizelést mással magyarázni nem lehet.
Képzeld el, ha valami jó iskolák után ezek valami állást kapnak valahol...
Na nem a piacon, szigorúan az állami szférában mozognak a jócsaládbólvalók.

monddazigazatmar 2016.06.16. 16:26:02

@Bobby Newmark: Baszd már meg a hülyeségedet, nem volt erőszak. Akkor meg miről ugatsz, te véresszájú farok?
"Miért szoktak más büntetési tételeket alkalmazni felnőtt, fiatalkorú meg kiskorú között?" Talán először ezzel legyél tisztában, mielőtt kommentelsz. Lehet, hogy azért, mert egy gyerek nincs tisztában a tettének a súlyával meg következményeivel?

monddazigazatmar 2016.06.16. 16:27:43

@Janossz: Te ugye rosszcsaládból való vagy? Hm?

Bobby Newmark 2016.06.16. 16:32:40

@monddazigazatmar: Btk feketén-fehéren leírja, mi a nemi erőszak.

Innentől már csak az a választásod van, hogy ostoba faszgeci vagy, vagy takonygerincű hazug szardarab.

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 16:45:31

@Bobby Newmark:
Ez így van, ez egyértelmű szexuális erőszak. De az általad emlegetett btk tartalmazza azt is, hogy a fiatalkorúaknál igyekezni kell az enyhébb ítéleteket hozni. Ez persze lehet elzárás, de lehetőleg enyhébb, mint a nagykorú elkövetők esetében.

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 16:46:49

@Bobby Newmark:
Valahogy nálunk mégis sokkal magasabb a visszaesők száma, mint például Norvégiában. Tehát csak s*arul csinálunk valamit.

Janossz 2016.06.16. 16:55:52

@monddazigazatmar: Komondor nem volt otthon. Erőszak se.

Bobby Newmark 2016.06.16. 16:58:39

@Muad\\\'Dib: Oké, akkor legyen a tényállás büntetési tételének legalsó határa, öt év letöltendő. Velem lehet beszélni...

Bobby Newmark 2016.06.16. 17:00:09

@Muad\\\'Dib: Börtönreform ellen sincs semmi kifogásom.

Emlékeztetnélek rá, hogy a probléma alapvetően ott van, hogy van egy Btk-nk, ami úgy tűnik a kiváltságosakra kurvára nem vonatkozik.

monddazigazatmar 2016.06.16. 17:00:17

@Bobby Newmark: Figyelj, kisköcsög! A nemi erőszak az az, amikor berakod a kis pöcsödet úgy, hogy a nő nem akarja. Ezt így tudja mindenki.
A btk-t pedig jogászok meg ügyvédek olvassák nem pedig részeg 15 évesek.
Senki nem tagadja, hogy hülyék voltak, nem felmentették őket, hanem felfüggesztettet kaptak. Te vagy az egyetlen kretén, aki szerint az, hogy berúgnak egy csajjal (aki nem bírja és kifekszik) aztán lefényképezik meg fogdossák az egyenértékű azzal mint amikor a nyolcvanéves öregasszonyt megerőszakolták meg félig agyonverték a ciggógyerekek.

monddazigazatmar 2016.06.16. 17:00:54

@Janossz: Tehát akkor jócsaládból való gyerek vagy, ugye?

Bobby Newmark 2016.06.16. 17:09:17

@monddazigazatmar: Nézd, rajtad kívül senki nem vitatja, hogy ez nemi erőszak volt.

Azt én értem, hogy te ahhoz vagy hozzászokva, hogy egy állatként viselkedsz, de civilizált fehér emberek közt ez bizony nemi erőszak, büntetendő, akkor is, ha te hülye vagy hozzá, hogy felfogd.
Azért ahhoz engedd meg, hogy gratuláljak, hogy írni-olvasni ilyen jól megtanultál, ritka eredmény már ez is a népcsoportod körében.

Irbisz 2016.06.16. 17:14:43

@monddazigazatmar:
"Figyelj, kisköcsög! A nemi erőszak az az, amikor berakod a kis pöcsödet úgy, hogy a nő nem akarja. Ezt így tudja mindenki."

a hozzad hasonlo roma köcsögök biztos mind igy tudjak. bar hogy öszinte legyek, a börszined, szarmazasodis lenyegtelen, egy valosag,- celebsokon szocializalodott 20 eves pöcs velemenye nem sokat nyom a latban.

Janossz 2016.06.16. 17:25:57

@monddazigazatmar: Mondhatni, igen.
De ha Te nem érted, hogy mi a baj ezzel a jó családból valósággal, szívesen megvilágítom.
1. Magyarra fordítva káder/ nagykutya/ mi kutyánk kölke a jó család ezeknél.
2. Ha az ítélet jelentős csökkentésének indoklásában szerepel a származás, erősen felmerül a törvény előtti egyenlőség elvének sérülése.

Egyébként meg a foglalkozz a saját családoddal, ha van olyan, kérnélek!

Arcade Macho 2016.06.16. 17:28:36

@Bobby Newmark: "De igen, a kettő körülbelül hasonló súlyú dolog, nyilván ezért hasonló a büntetési tétele is a kettőnek."

na akkor gyere ujjazzal meg engem, utana meg agyonverlek hogy megdögöljél
tenyleg ennyire hulye vagy vagy csak tetteted magad?
hogy egy emberoles egyenerteku egy csöcsörészéssel?

Arcade Macho 2016.06.16. 17:31:13

@Janossz: "Tényleg úgy van, nem szexuális indítéka van az ilyen disznóságnak, hanem hatalmi túltengés, nagyon okosan írták..."

igen
van az u.n. bullying is
azokat is el kellene kapni es valamilyen rehabra fogni, kozszolgalati munkat vegztetni veluk, hogy igy bunhodjenek

total folosleges fegyhazba vagni tobb evre mint itt egyes agyhalottak ohajtanak, csak mert olyan barmok, hogy nem birjak a sajat kislanyuknak elmagyarazni hogy 14 evesen nem megyunk el 5 tesztoszterondus kandurka koze blackoutolni...

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 17:46:27

@Bobby Newmark:
Hát akkor bizony mindkettőnknek levelet kell írni a képviselőnknek a btk miatt, mert mint másik blogon írtam neked:
A 109. § azt mondja, hogy fiatalkorúval szemben alkalmazható szabadságvesztés alsó határa (generális minimum) bármely bűncselekmény –függetlenül a Különös Részben meghatározott alsó határtól – esetén egy hónap.

Bobby Newmark 2016.06.16. 17:53:03

@Arcade Macho: Te is nyugodtan írhatsz a képviselődnek, hogy szerinted hülyeség a Btk.

Ennek a tényállásnak (18 év alatti, magatehetetlen személy sérelmére csoportosan elkövetett nemi erőszak) a büntetési tétele koppra pontosan 5-15 év, mint az emberölés alapesetének.

És igen, ez így nagyjából rendben is van szerintem is. Az nem az én, meg a világ hibája, hogy te egy erkölcsileg nulla, civilizálatlan állat vagy, hogy ez a te szemedben nem bűn.

Bobby Newmark 2016.06.16. 17:59:24

@Muad\\\'Dib: Oké, akkor hol tartunk, 1hónaptól 15 évig terjedő szabadságvesztés? Közepe 7.5 év, erre jönnek az enyhítő körülmények. Ha 5 fölött van vége, akkor az 5.

(Jó hülye vagyok, hogy az 5-15-öt az előbb 7.5nek közepeltem be, még jó, hogy nem vettétek észre :P)

Janossz 2016.06.16. 18:09:56

@Arcade Macho: Megítélésem szerint az aljas megalázás még mocskosabb dolog, mint a sima szex, bár az se ízlésem szerint való ilyen körülmények között.
Érdekes, a vérgőzös kakaóscsiga-rabló ügyében nem voltál ennyire megengedő állásponton.
Ott működött a BTK, itt meg nem annyira...

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 18:21:56

@Bobby Newmark:
Na látod, lehet veled értelmesen eszmét cserélni. Nem értem miért kellett az előbb állat módjára nekem rontani...
Én azt gondolom, minél inkább minimalizálni kell egy fiatalkorú börtönéveit. Nem véletlenül tartják a börtönöket, javítókat a bűnözés főiskolájának. Ha tényleg 5-6 évekre akarunk nem a legsúlyosabb esetekben (mert azért gondolom abban egyetértünk, hogy ennél durvább szexuális erőszakok és bűntettek is vannak) leültetni fiatalkorúakat, akkor igenis olyan körülményeket kell teremtenünk, hogy ez az 5-6 év az elzárás miatt legyen büntetés, nem az embertelen körülmények miatt (mert ne feledjük, hogy Magyarországot már többször figyelmeztették mind a nagykorú, mind a fiatalkorú büntetés végrehajtásban jelen lévő embertelen viszonyok miatt). Addig viszont igyekezni kell - amennyiben lehet - elkerülni a hosszú elzárásokat.

Bobby Newmark 2016.06.16. 18:33:36

@Muad\\\'Dib: Továbbra is elképesztőnek találom, hogy mentegeted ezeket az állatokat. Továbbra is úgy gondolom, hogy öten egy eszméletlen lányt partiba baszni, aztán az erről készült videókkal dicsekedni az egyik legaljasabb mocsadék dolog, amit ember elkövethet.

Itt pont nem érdekel engem, hogy konkrétan velük mi lesz, itt határozottan az lenne célom, hogy _másokat_ elrettentsen ez a hasonlóktól, hogy lehessen erre az öt baromra mutogatni, hogy "fiam, ne legyél akkora fasz, mint ez az öt erkölcsi nyomorék, mert lesittelnek érte a picsába, aztán ott majd téged fognak partiba rakni a kanc*gányok".
Így meg az belőle a tanulság, hogy "heh, nyugodtan basszátok partiba a bedzsinázott csajokat, ha lebuktok, úgyis megússzátok"

És ne felejtsük el, hogy ha ezeknek az állatoknak barna lenne a bőre, még csak fellebbezés sem lett volna, szépen leültetik őket arra a 2-3 évre, amit első fokon kaptak.

És ez így együtt elfogadhatatlan, felháborító, gusztustalan.

Prof. Phil Grimm 2016.06.16. 18:38:21

@consul: Azt ne téveszd szem elől, hogy a bíróság hazaengedte ezeket a bünelkövetöket. Technikailag igaz, amit mondasz, hogy elítélte - de gyakorlatilag ez azt jelenti, hogy jól van, menjetek haza, ha legközelebb nem csináltok ilyet, akkor minden oké, el van felejtve. Hát ne legyen elfelejtve. Ezért
"őrjöng a kommentelök többsége, hogy nem büntették meg őket".

Nagyon helytelen, hogy nem kaptak ezek a szexuális ragadozók KÉZZEL FOGHATÓ büntetést, igen, akár LETÖLTENDŐ börtönt. És igen, szándékosan használtam erös jelzöt, mert nem kell aranyios gyerekeknek beállítani öket, akikl egy kicsit tévedtek, hát bocsi. Ugyanis az áldozat életében keletkezett kár itt olyan mértékü, amit nem lehet visszacsinálni. A lopott cucc visszaadható, az ütés sebe begyógyul nyom nélkül - ez nem.

Ebben tér el a véleményünk nagyon, hogy ennek megvan-e a kellő nevelő hatása. NEM A "bármi újabb cselekményük" MIATT KELL büntetni öket, hanem ezért. Nem csak miattuk, hanem az ügy kommunikációs és társadalmi hatása miatt is. Ennek a nevelö hatása annyi, hogy ez belefér. Ezt megtanulták most az összes hasonló korú gyerekek, a lányok és a fiúk egyaránt. Hogy az áldozat a hibás, mert a bíró megmondta. Ezt is megtanulták a hasonló korúak. Hogy le kell itatni a csajt, ha véletlen feljön, és akkor majd lehet hazamenni egy enyje-bejnyével.

monddazigazatmar 2016.06.16. 18:39:27

@Bobby Newmark: "Továbbra is úgy gondolom, hogy öten egy eszméletlen lányt partiba baszni, aztán az erről készült videókkal dicsekedni az egyik legaljasabb mocsadék dolog, amit ember elkövethet."
Tényleg nem bírod felfogni, hogy nem baszták meg?

Prof. Phil Grimm 2016.06.16. 18:42:27

@Muad\\\'Dib: A "kerülni a hosszú elzárásokat" nem azonos azzal, hogy hazaküldik öket. Ha a börtön túl drasztikus a szegény kis megtévedt gyerekeknek, akkor kell találni olyan formát, ami érzékelhetö, látható büntetés.

monddazigazatmar 2016.06.16. 18:45:38

@Janossz: "1. Magyarra fordítva káder/ nagykutya/ mi kutyánk kölke a jó család ezeknél.
2. Ha az ítélet jelentős csökkentésének indoklásában szerepel a származás, erősen felmerül a törvény előtti egyenlőség elvének sérülése."
Nem. Ez azt jelenti, hogy, normális családból származó, büntetlen előéletű. Egyébként sehol senki nem írta még azt sem, hogy gazdagok lennének, nemhogy nagykutyák. Életükben először csináltak egy hülyeséget.

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 18:50:27

@Bobby Newmark:
Azért érdekel mi lesz velük, mert önző vagyok. Nem szeretném, hogy még nagyobb állatként jöjjenek ki a sittről, és megint félteni kelljen tőlük mindenkit. Azt akarom, hogy ne kövessenek el még egyszer bűncselekményt.
"...aztán ott majd téged fognak partiba rakni a kanc*gányok..."
De ez nem normális, hogy ilyenek a sittek. Ezért van az, hogy Norvégiában 20% a visszaesők aránya (ott nem így gondolkodnak), nálunk meg 40-45%. És bizony az önzésem azt mondja, ott jobb a helyzet, mert nem kell annyira rettegnem, hogy akit kiengednek már jön is hozzám a kis baltával...

Muad\\\'Dib 2016.06.16. 18:51:23

@Prof. Phil Grimm:
Egyetértek. Kellenek normális javító, nevelő intézmények.

monddazigazatmar 2016.06.16. 19:02:17

@Muad\\\'Dib:
Azért azt is meg kéne nézni, hogy a norvégok miért kerülnek a börtönbe. Mert ez marha jól hangzik, hogy 20% a visszaesés - a gondatlanságból elkövetett veszélyeztetésre, meg ittas vezetésre. Meg olyan hülyeségekre, hogy részeg lányokról posztolgatnak képeket.

Nem ismerem a norvégokat, van ott északon olyan vidék, ahol normális és elfogadott hogy agyonvernek és megerőszakolnak öregasszonyokat?ő

A fiatalkorúak sokkal durvábbak, mint az igazi sitt.
Ezekből a gyerekekből nem profi bűnöző lett volna a fiatalkorúaknál, hanem csicska, és rommá-szarrá verték volna őket (az igazi nemierőszak is bejátszott volna jó eséllyel). Arányos büntetés azért, mert berúgtak, és lefotózták a lányt?

Lacza Mária 2016.06.16. 19:33:17

@monddazigazatmar: azt mondanám inkább, hogy túl nagy a szabadság és nem nôttünk még fel hozzá. Ez nem csak Magyarországra érvényes, hanem nagyon sok nyugati országra. Véleményem szerint sokkal szigorúbb büntetések kellenének néhány bûncselekmény elkövetése esetén, ami elvenné a többiek kedvét a hasonlók elkövetésétôl. Számomra döbbenetes, hogy az elmúlt idôszakban azt tapasztaljuk, hogy szinte intézményesen szemet huny pl a nemi erôszak felett egy magát fejlettnek és kultúrálisan más kontinensek népeinél különbnek tartott országban a közvélemény jórésze és az áldozatot hibáztatja. Ami a legszomorúbb, hogy nagyon sok nôtôl olvastam ilyen kommentet. Soha semmilyen körülmény nem jogosít fel senkit az erôszakra. Elképzelése nincs az erôszak elkövetôjének, hogy tette milyen közetkezményekkel jár az áldozat jövôbeni életére nézve.

consul 2016.06.16. 19:40:45

@Prof. Phil Grimm: Ne vicceljünk már, ezek nem szexuális ragadozók, hanem 15-16 éves hülyegyerekek. A börtönben viszont igazi bűnözővé váltak volna, elvette volna a jövőjük minden esélyét. A büntetésnek fiatal korúak esetében kifejezetten nem a megtorlás vagy mások elrettentése a célja, hanem az elkövető gyerekek megjavítása. Teljesen mindegy a sértett lelkiállapota, mert nem róla szól a büntetőeljárás, hanem az elkövetőkről. Nem ismered a büntető jogot, a felfüggesztett nem azt jelenti, hogy jól van mehetsz haza, pártfogó felügyelet is jár mellé.
Az áldozathibáztatáshoz nem tudok mit szólni, nem ismerem a tényállás részleteit, de a sértetti közrehatás létező fogalom a nemi erkölcs elleni bűncselekmény esetében és ez valóban enyhítő körülmény.
Mindent egybevéve ez egy teljesen szokásos ítélet ilyen ügyeknél és teljesen rendben is van így.

Janossz 2016.06.16. 19:40:52

@monddazigazatmar: A jó család az én fogalmaim szerint jó nevelést is jelent.
A történtek nem erre vallanak.

monddazigazatmar 2016.06.16. 20:43:55

@Lacza Mária: "a közvélemény jórésze és az áldozatot hibáztatja. Ami a legszomorúbb, hogy nagyon sok nôtôl olvastam ilyen kommentet. Soha semmilyen körülmény nem jogosít fel senkit az erôszakra."

Egyszerűen nem hiszem el, hogy tényleg ennyire nem tud szöveget értelmezni senki. NEM, nem jogosít fel semmi. Eddig oké. Viszont, a te saját lányodnak pont, hogy azt tudod mondani, hogy ne kerüljön ilyen helyzetbe az az, hogy talán ne igya le magát hullára.
Ez nem az áldozat hibáztatása, hanem az, hogy hogyan lehet kivédeni.
Ha elkezdesz az M7es autópályán focizni, akkor jó eséllyel elütnek. Tehát mit mondasz a gyerekednek? Hogy focizzál az osztyapenkónál?
Mit nem lehet ezen érteni? Ki tud vigyázni egy nőre, ha nem saját maga? És ennek az első lépése az, hogy mondjuk nem megy vadidegenhez fel, nem issza magát eszméletlenre, stb. Kinek kéne rá vigyázni? Rendőrt minden nő mellé?
Továbbra is az van, hogy nem az áldozat áll a bíróság előtt- de könyörgöm, tényleg semmi felelőssége nincs? Nem jogi, hanem úgy egyáltalán. Felmegy, szriptizel és eszméletlenre issza magát.

monddazigazatmar 2016.06.16. 20:45:13

@Janossz: És az eszméletlenre ivás belefér?
Vagy akkor a lány sem meg a fiúk sem jó család?

Janossz 2016.06.16. 20:57:28

Nem ismerjük az előzményeket-körülményeket.
A lány áldozat, ha ivott, ha nem, a fiatalurak elkövetők. Ők adták büszkén a világ tudtára, nincs vita ebben.

Lacza Mária 2016.06.16. 20:58:04

@monddazigazatmar: 1. Nem kellene kiabálni.
2. A mindenki hülye csak én vagyok helikopter nem szimpi.
3. Igen, a szülô felelôssége, hogy ilyen-olyan módon irányt mutassanak a gyereküknek.
4. Akkor sem jogosít fel senkit semmi a nemi erôszakra, ha a lány ittas stb.
5. Egy sztriptíz bárban a lányokat megerôszakolják ? Nem Hinném. Pedig hát....

ezneménvagyok 2016.06.16. 21:44:05

No, le lehet lazulni, ez a cikk (meg a többi is ebben a témában) lekerült az index címlapjáról, mostantól már csak azok olvassák, akik itt osztják egymást. A bértrollok is lenyugodhatnak, olvasó híján honorárium se jár a hozzászólásaikért.
Uborkaszezon van, az ügy is kikerül az érdeklődés kereszttüzéből, aztán minden megy szépen tovább, mintha mi sem történt volna. Lassan majd ezeket is megszokjuk, mint a milliárdos lopásokat, oszt jónapot. Londonba ugyan már bajos lesz mostantól emigrálni, de van még sok szép város az EU-ban... :-?

patrik233bp 2016.06.16. 21:46:45

Lehet itt görcsölni ezen vagy bármi máson...túl sok információt kapnak a fiatalok és túl korán amit nem kéne. Röviden ennyi. Lehet most erre reagálni meg okoskodni a lényeg ez: sok információ és olyan amit nem kéne (még),túl korán! Teljesen megsemmisíti a normál felfogást. Mind a hétköznapokban, mint a szexualitásban, mindenben! Mert a filmben úgy volt..és lehet nem mondják ki..csak azt veszik észre pár nap,hónap év után,hogy pont olyanok mint akit a filmben láttak..mert olyan akar lenni tetszik a stílus. Nincs ezzel baj..csak elfelejtenek valamit...azok színészek és csak egy film. Nem a való élet....(vagy mégis??)...aztán hiphop egy bankban találják magukat amint épp egy fegyvert fognak valakire mert ha neki bejött...vagy ..ne is soroljam. Vagy alkoholizál mert az tökjó...én is szeretem a piát...aztán évek után lefogy, beteg lesz, mindent elkap stb...persze ezt filmben nem mutatják...csak inni milyen jó mert ellazít. Emberek: ÉSSZEL! Mindenennek megvan a szép és jó oldala, mindenki vonja le magának de egy valami tény...a világ egyre mocskosabb és ha nem vigyázol magadra senkit nem fog érdekelni,hogy Te nem úgy akartad...szabályok szerint kell élnünk és ha közelítesz a határhoz jobban jársz ha betartod mert megszívatnak mint a szart és nem számít,ohgy jogos -e vagy sem...Te mint húsvér ember a sitten fogsz megro@adni...és onnan egyenes út az öngyilkosság az életed meg kuka...szép napot.

épészmérnök 2016.06.16. 23:25:23

Mi az az ultraliberalis belemagyarazosdi? Arrol is a liberalisok tehetnek, hogy hat vadbarom garazdalkodik? Amikor a liberalisok a nok molesztalasa ellen tiltakoznak, es az isztambuli egyezmeny alairasat kovetelik, akkor pedig hisztis picsanak nevezik oket???

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.06.17. 08:18:43

@monddazigazatmar: Fuss már neki a BTK-nak te farok! Neked ennyire súlyos értelmezési problémáid vannak? A gallylopkodást sem értetted.
Te miért vagy ennyire hülye?

lorik.hu/szexualis-eroszak/

"A közösülés büntetőjogi értelemben eltér a biológiai megközelítéstől. A cselekmény ugyanis már a nemi szervek közösülési célzattal történő külső érintésével befejezetté válik. Nem feltétele tehát a férfi nemi szervnek a nő hüvelyébe történő behatolása, illetve az ejakuláció bekövetkezte. Ezért nincs jelentősége annak, hogy a passzív alany biológiai értelemben érett-e a közösülésre. Az egyéb súlyosan szeméremsértő cselekmények körébe beletartozik bármely olyan szexuális jellegű magatartás, amely nem tartozik a büntetőjogi értelemben vett közösülés alá, de célja a nemi vágy felkeltése, kielégítése."

martineden 2016.06.17. 10:10:55

@Irbisz: Igen,ez pontosan igy van.

EgyHozzászóló08 2016.06.17. 10:36:44

1. Bármit is tettek,vagy nem tettek a fiúk,már a személyi jogsértés büntetendő. A többiről csak akkor beszéljünk,ha vannak pontos információk.
2. Egy 14 éves lány miért issza magát magatehetetlenre?

Ha a fiúk nevelése rossz,a lányé sem különb.... A 14 éves gyerekek miért isznak,drogoznak,cigiznek,vesztik el a szüzességük??

Prof. Phil Grimm 2016.06.17. 14:36:57

@consul: Ne vicceljünk már, ezek nem 15-16 éves hülyegyerekek, hanem 15-16 éves bünelkövetök. Ugye milyen érdekesen hangzik, ha nem babusgatjuk, becézgetjük öket, hanem más cimkével illetjük? Ha annak nevezzük, amik? Megtévedt báránykák, ártatlan gyermekek is lehetnének, csak sajnos nem egy csokit loptak brahiból, nem összefirkálták a diri kocsiját - hanem tönkretették valaki életét. Szóval tegyünk már különbséget, légy szíves!

"A börtönben viszont igazi bűnözővé váltak volna, elvette volna a jövőjük minden esélyét."
Egyrészt ez nem igaz. Ez egy lehetöség - ami sajnálatos, de ez benne van, ha valaki büncselekményt követ el. De ki lehet jönni enélkül is. Lehetnek még szövetségi kapitányok is, kis szerencsével.
Másrészt sorry, de ök is elvették valakiét. Az a minimum, hogy ne ússzák meg minden nélkül. Vannak ilyen helyzetek: akármelyikünk elgázolhat véletlenül valakit a kocsival - ilyenkor ugye nem hiszem, hogy elsétálhatnánk azzal, hogy legközelebb azért jobban figyeljünk - csak azért, mert az tönkretenné az életünket. Itt viszont egy véletlennél még sokkal több is történt.
Harmadrészt fentebb láthatod, hogy nem a nevelési célú halál mellett érveltem - nem kell feltétlenül börtön, de olyan megoldást kell találni, ami amellett, hogy nem teszi tönkre öket, meg is bünteti.

"A büntetésnek fiatal korúak esetében kifejezetten nem a megtorlás"
Ebben egyetértünk,

"vagy mások elrettentése a célja"
de ebben nem. A büntetés igenis szolgál ilyen szerepet, minden esetben - és ugyan valóban nem lehet cél a "statuálás", de nem hagyható figyelmen kívül sem. Nem is az elrettentés a jó szó, hanem az, hogy tudnia kell mindenkinek, hogy nincs következmények nélküliség. A hatást nem lehet eltörölni.
Hogy ki mitö "javul meg", azt nem lehet tudni. De ha ezek a "megtévedt gyermekek" abban nöttek volna fel, hogy az ilyesmi elkövetésekor félni kell, akkor lehet legalább egynek eszébe jut, hogy álljunk már le gyerekek, mert nem lesz jó vége. Ha viszont ezek hazamennek, akkor másnak ebböl okulva az lesz a gondolata, hogy ez még nem eröszak, ez tuti belefér, majd legfeljebb megdorgálnak és hazaengednek.
Cél sokféle van. A büntetésé például az is, hogy igazság-érzetet adjon, társadalmi szinten is. Hogy az emberek azt érezzék, hogy az együttélés szabályainak betartására ügyelnek azok, akiknek ez a dolga. Ezért méregethetjük egymás mellett az azonos valutában (idö) mért büntetéseket: ez ennyi, az annyi. A te érvelésed elmenne akkor, ha 4-5 éves elkövetök lennének. De ezek nem annyi idösek.

"Teljesen mindegy a sértett lelkiállapota"
Akkor miért hivatkoztál arra, hogy ö sem kérte a büntetésüket? Most akkor mindegy vagy nem?
Ki beszélt a lelkiállapotáról amúgy? Én mintha az elszenvedett sérelemröl beszéltem volna, de lehet rosszul fogalmaztam. Ha megfogják a seggét, mondhatod, hogy enyje-bejnye (bár jobb helyeken már ennek is következménye van). A csoportos eröszaknak más mérce alá kell tartoznia. A feltöltés meg a videó pedig súlyosbító körülmény, és önmagában is büntetendö kellene legyen.
Szóval egyébként egyetértek az állítással, önmagában, de az ilyen használata nem viszi elöre a vitát.

"a felfüggesztett nem azt jelenti, hogy jól van mehetsz haza"
Nem. De ismerem azt, hogy ez mit jelent lefordítva a közösségnek - mint ahogy te is ismered. Tudom, hogyan értelmezik azok, akik ezt látják - mint ahogy te is tudod.
És mondd, mivel jár az ilyen felügyelet számukra? Mi a következmény, amit ök ezzel viselnek? Mi az a büntetés, amit a felügyelet jelent? Gyakorlatilag semmit. Ha ez nem így van, írd le, meggyözhetö vagyok.

A sértetti közremüködés itt mi? Abban hitt, hogy nem bántják, a kis naív?! A magatehetetlen áldozat meggondolatlan volt?! Tehetsz róla, minek mentél oda?! Ez valami vicc? Tehát az elkövetöknek bocsika, rosszul az áldozat viszont aktívan közremüködött azzal, hogy magatehetetlen volt? Az áldozathibáztatás az, amit a bíró csinál. Sokszor abból táplálkozik, amit te is képviselsz itt: hogy ht ne legyünk már szigorúak, ilyesmi elöfordul. Az áldozat lelkiállapota az nem számít a büntetésnél, de azért kicsit kenjük is rá. Lehet öt viszont le kellene csukni szerinted?! A te elveiddel lehet Szaud-Arábia jobb hely lenne számodra, ott az ilyeneket tényleg le is csukják.

Mindent egybevéve, ha ez egy teljesen szokásos ítélet ilyen ügyeknél és ez óriási nagy probléma, nagyon súlyos következményekkel. Ha ez igaz, akkor mindn a törvénykezést, mind a bírói gyakorlatot felül kell vizsgálni. Ilyen bíróra ugyanis szabad hasonló ügyeket bízni, biztosan van olyan terület, amit emberi kvalitásai és ítéletalkotó képessége alapján jobban el tudna látni.

consul 2016.06.17. 15:31:59

@Prof. Phil Grimm: Nagyon nagyon maradi nézeteid vannak. A büntetőjog tudomány ezeket kb. 30 éve szerencsére már meghaladta Magyarországon is.

Prof. Phil Grimm 2016.06.17. 16:00:05

@consul: Elegáns lezárás, érvek nélkül. Nézz körül a társadalmi vitára, mit ez az ügy kiváltott és lehet megérted, hogy mi a problémám.

Hogy haladta meg? A kábítószerhasználat kriminalizálásával? Vagy ezek a haladó elvek csak a nők elleni erőszaknál érvényesek? Biztosan nem ismerem a büntetőjog elmúlt 30 évének fejlődését úgy mint te, de sajnos azt hiszem, a maradiság rád (és a bírói kar egyes tagjaira) érvényes, a nők elleni erőszak kérdésében. De látod, így fejlődik a világ, a büntetőjog is, meg a társadalmi szerepek is változnak.

erősjellem 2016.06.17. 21:55:19

EZÉRT VAN AZ APJA, A KERESZTAPJA, HOGY UTÓLAG MEGKERESSÉK EGYENKÉNT ÉS AGYBA-FŐBE BASSZA A SRÁCOKAT, TÖKÖNRUGJA, LEPISÁLJA. EZ RÉGEN MI IGY RENDEZTÜK LE. HATÁSOS VOLT.

consul 2016.06.17. 22:46:55

@Prof. Phil Grimm: Volt egy 15 éves srác, aki a kb egykorú a haverjaival kisebb stikliket csinált, autókat lopott, majd elrabolta az osztrák követség előtt posztoló rendőrt és túszul tartották pár napig. Ezzel a sráccal szemben az akkori igazságszolgáltatás - a te elveidnek megfelelően - úgy bánt el, hogy nem gyereknek tekintették, hanem bűnözőnek. A srácot Mansfeld Péternek hívták, az ítéletet gondolom te is ismered... Szerencsére már nem tart itt az igazságszolgáltatás és a gyerekeket nem kezeli felnőttként, hanem olyan embertársunknak tartja, akik nem rendelkeznek elégséges élettapasztalattal, tettük súlyát nem láthatják be előre és még javíthatók. A te nézeteid semmiben nem különböznek attól a bornírt felfogástól, mint amit azok képviselnek, akik a halálbüntetés visszaállítását követelik vagy a szabad fegyverviselés mellett vannak. Attól még, hogy sokan követelik, nem lesz haladó szellemiségű, hanem nagyon maradi álláspont. Szerencsére ezek a nézetek már a múlté! Soha ne is térjenek vissza!
A kábszer kriminalizálása nem a büntetőjog tudomány eredménye, hanem buta politikai döntés. Viszont kiváló példa a nézeteid cáfolására: ahogyan a kábszer elleni küzdelemnek sem megfelelő eszköze a börtön, ugyanígy a nők védelmére sem a büntetés az alkalmas eszköz. Ezeket a cselekményeket megelőzni kell, utána már semmit sem jelent egy ítélet. A megelőzés pedig a potenciális elkövetők esetében társadalmi szocializáció, a potenciális sértettnél viktimológia kérdése.

Atommaki 2016.06.18. 08:53:01

@consul: Akkor még vol halálbüntetés, ma már nincs. Most már csak 20-25 évet kapna de még az is simán lehet, hogy életfogytiglant. Az a kölyök is egy bűnöző volt, aki megérdemelte a büntetést, ha nem is a halált.
Lopott, fegyveresen rabolt, életeket veszélyeztetett.
És várjál csak, a fiatalkorúakkal szembeni már akkor is létező szabados elveknek köszönhetően felfüggesztettet kapott. Jól megváltoztatta az életmódját, jó útra tért tőle. Jah nem, csak folytatta tovább és meg is lett az eredménye.
Szóval ha ezzel akarod összehasonlítani, akkor az analógiát követve most jön majd a csoportos nemi erőszak meg a rablás a srácok részéről az enyhe ítélet után.

inebhedj - szerintem 2016.06.18. 09:09:23

A "tetves kakaóscsiga"-s hasonlatot nagyon ki kellett volna hagyni a gondolatmenetből, épp az az ítélet lenne a jó példa, sőt az ellenpélda a gondolatmenetben (nem kakaóscsigáról van ott ugyanis szó a párás szemű oknyomozó újságírók minden erősködése ellenére, hanem egy, többek között kiskorúak sérelmére elkövetett erőszakos cselekményekből, prostítúcióból élő "család" egyik fiatal, feltörekvő de már aktív és visszaeső tagjáról).

Atommaki 2016.06.18. 09:09:42

A koncepciós perekben politikai okokból a diktatúra által levezényelt koncepciós perek és halálra ítélések pedig nem hasonlíthatóak össze a mindenkor hatályos büntetőjoggal.

heptakontanonaéder 2016.06.18. 13:48:34

@Muad\\\'Dib: mert a kakaóscsigás az 47 éves, ugye? És habfehér, sőtmitöbb azon belül is albínó!

heptakontanonaéder 2016.06.18. 13:59:43

@Muad\\\'Dib:
én speciel kiegyeznék egy olyan ítélettel, amitől fideszes bimbasi apuci pici fiacskája is lefossa a bokáját és inkább nem kínál gyereklányokat másfél deci vodkával.

káposzta 2016.06.19. 12:19:00

Most így visszagondolva, hogy 15 évesen milyenek voltunk a gimiben... Annyira fostunk mindentől (tanároktól, szüleinktől), hogy még lógni se nagyon lógtunk az órákról. Ezek meg leitatnak egy csajt (mi a büdös kurva anyjukért isznak 15 évesen eleve), levetkőztetik, levideózzák, lehugyozzák, aztán körbeküldik a videót? Mi a fasz van ebben az országban? Ezek nem emberek, hanem mocskos férgek, a szüleik meg idióták. A bíró meg egyen faszt.

Piroska Zsolnay 2016.06.19. 12:58:30

CSAK SIROK , CSAK SIROK EGY DÉDIMAMA , KÖSZÖNÖM ANNAK KI EZEN ÁLATSÁG ELLEN FELEMELI SZAVÁT , S DURVASÁGA BOCSÁNATOS BÜN . DE A TETT NEM AZ , NEM LEHETNE EGY EJNYE BEJNYÉVEL TULLÉPNI IGEN IS TANULJÁK MEG A REN DET ÉS LEGALÁBB 1 ÉV JAVITÓ NEVELŐBE , AZ ITÉLKEZŐ / TISZTES BIRÓSÁGGAL/ KÖZÖSEN BASSZUSKULCS EGY IDŐS ŐSZ DÉDIMAMA ÜZENI.

Meistrovich 2016.06.19. 23:17:34

@fizetekmegegysort: Én ezt az áldozathibáztatást jogosnak tartom valamilyen szinten, hisz gondolj bele hogyan bizonyítasz egy nemi erőszakot, ha csak lefogja és megdugja annak nincs semmi nyoma? De ha nagyon ki akarnak baszni veled akkor még a csaj megkér hogy paskolj kicsit a seggére. .. a férfi hogy bizonyítja be hogy csak szadomazo volt?:D .. szóval ezt is ki lehet találni...és hidd el ilyen is van. Ha a nőnek levernek egy állast meg a körme alatt az erőszakoló bőre van na az már valami, onnan ki lehet indulni. De az ilyen hogy bevoltam baszcsizva, meg nem akartam meg öntudatlan voltam.. hát érted, ő is az volt. Meg hányszor van olyan hogy "jó bulinak" gondolja a csaj, aztán meg meggondolja magát, mikor már fent van a szobában..vagy utána. Nem kell egyedül járkálni haza hajnal 4 kor, miután 10 ted bundyt elküldtél a picsába... ismeretlenekkel találkozni a tinderről nem nyilvános helyen. Megelőzni könnyebb mint bizonyítani, sokkal könnyebb. Ilyen van, és sajnos lesz is..mégiscsak állat az ember. S általában 3. fél aki tartja a gyertyát..
Ami a fenti esetet illeti...és mielőtt bárki megkövezne, ha a húgommal történt volna..egyenként megkeresném ezt a sok kis szarházit, és megverném, megaláznám...de nagyon, és közben marhára nem érdekelne hogy sittre kerülök miatta.

fizetekmegegysort 2016.06.20. 08:35:21

Ne haragudj, de most jó nagy marhaságot írtál. Mi az, hogy nem lehet bizonyítani? Nemi erőszak esetén sérül a nemi szerv. Menjek bele résztletesen, hogy milyen az, mikor a nő nemi szerve nem "készül" fel a behatolásra, vagy el tudod képzelni, milyen az amikor téged szárazon megpocsékolnak? Komolyan azt hiszed, hogy ennek nincs bizonyítható orvosi nyoma? Elég komoly horzsolások/sérülések vannak, amik nagyon jól bizonyíthatóak, és az is látszik belőle, hogy nem egy kívánt durva menet eredménye. Nem beszélve az egyéb nyomokról (szakadt ruhák, kéznyomok, a durva kényszerítéstől...stb ez nem olyan mint egy seggrepacsi) De továbbmegyek. Tudod, van egy olyan tudomány, hogy pszichológia. Egy gyakorlott pszichológus pedig egy néhány órás beszélgetés után megállapítja, hogy élményszerű -e az áldozat által előadott történet. Azaz egész pontosan meg tudja mondani, hogy erőszak történt vele, vagy kamuzik. Miből godnolod, hogy egy bizonyítási eljárás abból áll, hogy megkérdezik Gizikét akarta-e vagy nem? Orvosi és pszichológusi szakvélemény. Számos vallomástétel, ellentmondások keresése...stb. Nem egy bemondásra ítélnek el szegény kanos hapsikat. Épp ezért marad sokszor felderítetlen, mert nehéz bizonyítani. Egyébként meg ha valakit öntudatlanra itatnak, akkor tök mindegy, hogy előtte mit mondott. Öntudatlan embernek nem lógatjuk a farkunkat a szájába, nem nyúlkálunk a testnyílásaiba. Ami meg a vizelést illeti, azt a wc-ben végezzük, és ügyelünk rá, hogy senkit ne vizeljünk le a nappali közepén. Nem hiszem, hogy ez túl nagy elvárás magát férfinak gondoló humanoidoktól.
Az pedig neharagudj, de milyen hozzáállás, hogy "nem kell egyedül hazajárkálni"? Komolyan, az a normális, hogy félelem alapú társadalmat építünk? Nem kéne a nőket esetleg bezárni és csak férfi engedéllyel elengedni bulizni? Ha én mint nő, képes vagyok megállni, hogy az utcán éjjel magányosan flangáló jóseggű hapsit megerőszakoljam, mert tapadós naci van rajta, és klassz kigyúrt izmai vannak, meg a mosolya is olyan mind Brad Pitté (főleg számos aloholegység után), akkor talán ezt a férfiaktól is el lehetne várni. Szóval nem, semmilyen formában nem jogos az áldozat hibáztatása. Ha egy nő a behatolás előtti másodpercben mondja, hogy bocsmégse, neharagudj, akkor az ugyanolyan nem, mintha három úszó fogja le, vagy mintha öntudatlanra itatnák, és nincs módja tiltakozni. A NEM az minden körülmények között NEM. De elég könnyű ám ezt megérteni, ha magadat képzeled az áldozat helyébe egy szivárványos fesztiválra. Godnolom te is elfogadnád, hogy hát miért járkáltál hajnali négy körül a Capella környékén, te kis csacsi!? (és itt most sűrű elnézéseket kérek a meleg társadalomtól, mert nem feltételezek ilyesmit, csak a szélsősőges példa kedvéért írtam) Ugye nem gondolod, hogy ott veszélyben lennél? Akkor egy lánynak miért kéne azt gonolnia, hogy veszélyben van, ha elmegy 3 pasi előtt hajnali négykor az utcán?
Ami pedig azt illeti, talán majd ha az Urak megtanulnak újra tisztességgel viszonyulni a nőkhöz, akkor nem keverednek olyan helyzetbe, hogy ismeretlen, megbízhatatlan nők kamu szado-mazo után felnyomják hogy erőszak volt. Elfelejtetted, hogy elvben a szex egy intim dolog, amit nem idegenekkel űzünk, és nem az első randin. Szóval tessen szépen férfiként is megismerni a hölgyet, és udvarolgatni. És akkor majd nem vernek át, és nem hazudnak nemi erőszakot. Egy férfi pl így védekezhet, ha már olyan nagyon fél attól, hogy ártatlanul hírbe hozzák...

Reactor 2021.03.19. 17:26:36

Ez lófasz volt, nem büntetés. Ennyi erővel akkor, ha egy csapat 15-16 éves suttyó odacágol egy másfél mázsás betontömböt a Budapest-Miskolc vágányra, és az érkező félhetes intercity telibebombázza, meghal minimum 20 ember, azt is el lehet majd ennyivel sikamikálni, hogy há' de bíró bácsi, kérem, fiatalok vagyunk, csináltunk egy kis hülyeséget, mostantól jók leszünk, tetőtől-talpig csupa jók.
És hogy jön ez ide? Úgy, hogy büntetlen előéletű 15-16 éves fiatalok rendszeresen csinálnak ilyen "hülyeségeket", nem telik el hét, hogy ne jelenne meg újsághír arról, hogy unatkozó hülyegyerekek komplett blokádokat húztak fel a vasúti sínekre csatornafedőkből, kukákból, padokból, vagy éppen az autópálya felüljáróiról gurigatnak sziklatömböket az alant elhaladó autókra, mert ez mekkora király poén már, amikor a sofőr ijedtében félrerántja a kormányt, és százhússzal kipördül a sztrádáról.

Az pedig egyik kis retardáltat se menti fel, hogy mattrészegek voltak, a lány is mattrészeg volt, és különben is, ők még csak 15-16 évesek, nem "bétékát" olvasgatnak szabadidejükben. A nem tudás senkit nem mentesít a felelősségre vonás alól. Ennyi erővel bárki, aki életében nem látott még törvénykönyvet, elaknásíthatná a vasúti pályát meg hajigálhatna sziklákat a sztráda felüljáróiról, aztán ha jönnek a policájok, kisfiús ártatlansággal őszintén mondhatná, hogy "hádde nem is tudtam hogy ezt nemszabad...".

A bűnözőpátyoló selejtekre meg nem vesztegetnék szót. Arra se méltók.
süti beállítások módosítása