Naponta frissülő tartalommal, ami gondolkodásra késztet

Milyen eszközzel növelhetem jövőre 30%-kal a cégem árbevételét?

2017. augusztus 04. - Szarvas Norbert

kozasfejlesztes.jpg

Ha az életben létezik rossz és értelmetlen kérdés, akkor az a címben feltett kérdés. Pedig nagyon sok vállalkozó felkapja erre a fejét vagy megfogalmazta már magában üzleti tervként ezt a fantazmagóriát. Leírni nagyon könnyű a százalékokat, kiszínezni a grafikon és berajzolni a növekedési pontokat a diagrammban. Aztán valahol a megvalósítás során a legtöbben elbuknak vagy irányt váltanak. 

Mitől rossz a kérdés?

Az üzleti életben léteznek unikornisok, létezik a szent grál, az aranytojást tojó tyúk. Minden létezik, elhiheted. Mondjuk itt nem hagyom abba a sztorit, mert akkor nem lennék jobb, mint bármelyik sikertréner. "Csak hinned kell benne!". 

Léteznek nagyjából 1 millió alkalmanként 0,0000000000005% az esélye ennek. Örülünk, ha pont szerencsénk volt, de mindenki másnak a tudatosan felépített stratégia szemléletű megvalósítás marad, ha valaha is előre akarnak jutni. Attól mert ezt leírom, vagy te elfogadod az imént leírt mondatot, még nem növekedett a profitod. Tl egyszerű lenne!

Végső kétségbeesésében minden vállalkozó feltette már ezt a kérdést kisebb-nagyobb csoportokban, hétha kap egy tuti tippet, egy jó inspirációt, egy megvalósítandó üzleti tervet. Miért rekedt meg a vállalkozásod? Mert pontosan erre a kérdésre vársz választ. Amíg nem leszel képes túllépni ezen, addig folyamatosan a saját farkadba fogsz harapni.

Látatlanba mindenki csak általános válaszokat tud adni. Hogyan növeljem 30%-kal egy szálloda bevételét? Hát keress fel influencereket, hirdess kupon oldalakon, erőltesd a Facebook kommunikációt- ugye mennyi fantasztikus ötlet? De gondolom, ezeket te is tudtad már magadtól. Az a helyzet, hogyha picit is foglalkoztat a "hogyan", akkor ezeket a divatos marketing fogásokat már te is átgondoltad. Akár már bele is kezdtél a megvalósításba és nem sikerült.

Hidd el, hogy ennél többet senki nem fog tudni segíteni ezekre a sablon kérdésekre. Ne lepődjünk meg, hogyha majmot kérdezünk, akkor banánt kapunk. A kérdéseinket sokkal specifikusabban kell megfogalmaznunk a különböző szakmai csoportokban és saját magunknak egyaránt. Egy-egy részterületre, egy-egy stratégiai pontra és módszertanra kell választ kapnunk és a sok pici "hogyanból" már kialakulhat egy komplett megvalósítási terv.

Milyen eszközzel növelhetem meg 30%-kal a vállalkozásom árbevételét jövőre? Specifikus kérdésekkel.

  

►►►►

Gyerekmegtakarításról szeretnél többet megtudni? Klikk

✰ ingyenesen letölthetsz egy hasznos pénzügyi eszközt:  Klikk

Segítsek neked vagy kérdésed van pénzügyekben? Akkor írj:

✰✰ szarvas.norbert@iflgroup.hu vagy

✰✰ www.iflgroup.hu 

Itt találsz meg minket, ahol további "csak itt megjelenő" egyedi tartalmakat is olvashatsz

 

Jelen weboldal teljes tartalma és az innen elérhető valamennyi dokumentum tájékoztató jellegű és nem teljeskörű, szövege a közzététel napján hatályos jogszabályokon és egyéb tájékoztatásokon alapul, nem minősül biztosítási termék vagy pénzügyi szolgáltatás kiválasztására irányuló, illetve jogi- vagy adótanácsadásnak, sem egyoldalú kötelezettségvállalásnak (ajánlattételnek). Kérjük, hogy a termékek vagy szolgáltatások összehasonlítása és kiválasztása során, továbbá a szerződéskötésre irányuló dokumentumok aláírását megelőzően körültekintően tájékozódjon a választott termék vagy szolgáltatás aktuális, részletes feltételeit illetően. A fentiek figyelmen kívül hagyásából eredő, illetve az esetleges jövőbeli jogszabályi- illetve üzleti környezetben bekövetkező változásokért való felelősséget a jogszabályok által lehetővé tett legteljesebb mértékben kizárjuk.  

 

Ez a cikk 2017. augusztus.03. napján frissült utoljára. A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A bejegyzés trackback címe:

http://iflgazdasag.blog.hu/api/trackback/id/tr7612709642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.