Naponta frissülő tartalommal, ami gondolkodásra késztet

Egy őrült blogger az év gerillamarketing kampányába kezdett!

2017. június 15. - Szarvas Norbert

 minnermockup.jpg

Mándó Milán, a Minner megálmodója  egy igazi online stratéga. Saját oldalát pár éve egy rendkívüli gerilla akcióval alapozta meg, amiről még a HVG is írt. Azóta folymatosan fejlődött és egy valóban komoly mádiafelületté varázsolta a saját oldalát, ahol eredetileg vállalkozási ötleteket osztott meg az olvasóival. 

Én bírom az őrült emberek. Milán ötlete annyira őrült és beteg, hogy akár össze is jöhet!

Milán fogta a közösségi finanszírozás mostanában nagyon divatos és cool ötletét, és valódi tartalmat gondolt mögé. Nemzetközi példára hivatkozva létrehozta a "3 millió forint" elnevezésű kezdeményezést, ami alapvetően egy szponzor felület azon cégek számára, akik hajlandóak megjelenni itt.

A külföldi minta:

kepernyofoto_2017-06-09_12_08_09.png

Miről szól ez az egész?

  • A cégek kapnak egy helyet a szponzor montázson, ami önmagában nagyon menő
  • A legfontosabb cél a médiába kerülés gerilla módszerrel
  • Ez nagyon hangos lesz, mindenki erről beszél majd
  • A cél 3 millió forint összegyűjtése, amiből csak a Facebook hírdetésekre 1 millió forintot fognak elkölteni
  • Mindenki kap egy blogbejegyzésnyi felületet, ahol tematikusan a "3 tanács a..." című bejegyzések születnek a szponzor cégek vezetőitől, képviselőitől- önmagában érdekes tartalomnak ígérkezik
  • Több tízezren fognak erről hallani

 

"Ezt azért csináltam, hogy először a Minner olvasóknak adjak egy esélyt vállalkozni, fejlődni és a médiába bekerülni kockázat nélkül"- Mándó Milán

Már több, mint a fele  a helyeknek a hivatalos bejelentés előtt elkelt!

 

1 millió pixelből a Banner-montázson már 430.000 pixel foglalt és folyamatosan jelennek meg új szponzorok. Történt ugyanis, hogy Milán először a saját követőinek ajánlotta fel ezt a lehetőséget, akik a kiküldött levelekre hihetetlen lead mennyiséget generáltak és szinte azonnal elkezdtek betelni a helyek. 

Az alap hely 30.000 forintba kerül és már csak 31 szabad hely van rá, míg a középső "csomagba" 50.000 forintért lehet beszállni a fennmaradó 7 hely valamelyikébe. Ezt a beteg ötletet a nagyobb szponzorok is örömmel fogadták, aminek ékes bizonyítéka, hogy volt, aki 290.000 forinttal szállt be szinte azonnal. Még két 2 db prémium hely érhető el 90.000 forintért.

Mi a különbség a 3millioforint és a Milliondollarhomepage ötlet között?


Míg a Milliondollarhomepage esetében a reklámozóktól befolyt összeget nem fordítják reklámra, addig a magyar verzióban erre fordítják majd szinte teljesen. Tehát nem profitálni akarnak ebből, hanem a reklámozókra költik az összeget. Persze az indíts vállalkozás rovat reklámozása közben Milán nyeri a legtöbbet, hiszen további olvasókat szerezz magának, tehát egy áttételes profitja származik belőle. Így tudja elérni azt, hogy mindenki jól járjon. 

www.3millioforint.hu

Milán a bevétel 5%-át felajánlja jótékonysági célra

Mr.Sale

A bejegyzés trackback címe:

http://iflgazdasag.blog.hu/api/trackback/id/tr1712581305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.