Naponta frissülő tartalommal, ami gondolkodásra késztet

IFL Gazdaság

6 ok, amiért töröllek azonnal a Facebookról!

2017. április 17. - Szarvas Norbert

 tobbgeneracios_vagyon_-3.jpg

Bizonyára mindenkit idegesítenek bizonyos viselkedésminták a Facebookon, ami egyszer-egyszer még elmennek, de állandóan ezzel szembesülni már kész pofátlanság. Nézzük végig a legfontosabb 6 okot, amiért valaki úgy érezheti, hogy eljött az idő a törlésre, ami egyben azt is jelenti (köztudottan), hogy a létezésből is ki akarjuk törölni a másikat. Mert aki a Facebookon nem ismerősünk, az nem is létezik!

Persze a cikket a szükséges iróniával és önreflexióval tessék olvasni. A pontok nem feltétlenül az én véleményemet tükrözik, sokkal inkább egy közösségi mátrix, ami a leginkább meghatározza a Facebookon levő irritáló elemeket. Van, ami idegesít és van, ami nem. Kellemes szemezgetést!

Meg akarod váltani mindenki lelkét Jézus Krisztus nevében

Ahány család, annyi szokás. Attól függetlenül, hogy papíron Magyarország a buzgó keresztények országa, egyre inkább rájövünk, hogy sokkal több az istentől és vallástól elfordult ember, mint gondolnánk. És akkor még nem beszéltünk a multikulti jegyében a más vallást előnyben részesítőkről. 

Ehhez képest kifejezetten frusztráló lehet, amikor egynéhány überbuzgó vallásfanatikus (a beszámolók szerint általában keresztény fanatikusok) minden áldott nap (akár többször is) magához ragadja a posztolás és megosztás adta hatalmat és megpróbál minket észhez téríteni. Legyen az a hagyomány erősítése vagy egy elnagyolt erkölcsi tanítás. Ha az emberek nem mennek templomba, akkor majd a templomi tanítás érkezik a Facebook hírfolyamunkba.

És sajnos sok esetben nem pusztán egy bibliai tanításról van szó, hanem a kereszténység mögé elbújt vak rosszindulatról, kirekesztésről és uszításról. Mindezt magas lóról előadva. Talán ez az a pont, amikor sokan úgy dönthetnek, hogy eljött az unfriend ideje. Mert ide kikapcsolódni járunk és nem azért, hogy folyamatosan hazug tanokat olvasgassunk, ami mind arról szól, hogy a kereszténység nevében rekesszünk ki embereket, embercsoportokat. (Személyes véleményem, hogy a kereszténység alapból nem erről szól)

529408_565390056827613_1830584039_n.jpg

 

Folyamatosan kamu híreket posztolsz

Ahelyett, hogy a Facebook rólad szólna, sokkal inkább hírszerkesztőként viselkedsz és önálló gondolatok helyett halmozod cikkek, képek és videók megosztásait. Oké, ez a te fétised, ez okoz örömöt. De könyörgöm legyen már annyi eszed, hogy ketté választod a kamu oldalakat a valóságtól! Számtalan kamu Facebook oldal és kamu hírportál kamuhíreit osszák meg sokan, olyan szellemi nívóval rendelkező cikkek által, amikben undorító álhíreket terjesztenek. 

Ilyen volt példáu szegény Bud Spencer halálhíre. 2011 óta majdnem minden hónapban meghalt és voltak, akik ezt és az ehhez hasonló hatalmas baromságokat szent igeként osztogatták meg és szétspamelték mások Facebook oldalát.  Mindenki felelősséggel tartozik a saját Facebook oldaláért és nem lehet a vak világba osztogatni. Nézzük meg, hogy kitől és mit osztunk meg. Nézzük meg, hogy mennyi az igazságtartalom (ezt nem nehéz, mióta létezik a Google). 

 

127067_608x456.jpg

 

Itt éled meg a lelki mélypontjaidat

A Facebook egy picit arról is szól, hogy jól megleshessük a másikat anélkül, hogy megtudná. Ezzel semmi gond nincsen, mivel az egésznek az alapja erről szól. Az ősFacebook is a lányok kukkolásáról és osztályozásáról szólt a campuson. Viszont sok ismerősöd elveszthette a fonalat ezzel kapcsolatban és zavarbaejtően túltolta a dolgot.

Mindenkinek megvannak a saját életének a mélypontjai, nehézségei. Nem azt mondom, hogy mindig jópofát kell vágni és előadni magadat, mint übersikeres ember. Viszont kevés bosszantóbb poszt cunami létezhet sokak számára, mint amikor eltörik a mécses és nyílt posztban mennek a "burkoltnak álcázott", de amúgy tök egyértelmá üzengetések a szerelmednek, barátodnak, családtagodnak, akikben csalódtál. 

Az a baj, hogy ezzel még soha senki nem ért el semmit azon kívül, hogy a Facebook öribarikat is depissé teszed vagy éppen kellő rosszindulattal rajtad röhögnek. Az ilyen álcázott üzenetek annyira átlátszóak, hogy még az is pontosan megismeri általuk a helyzetedet, akivel életedben két mondatot nem beszéltél. És ez ne biztos, hogy annyira begyere dolog...

dead-facebooker-1024x576.png

 

Boldog névnapot minden Bélának féle posztok

Azt gondolod, hogy megtetted, amit megkövetelt a haza? Sajnos sokan ezt gondolják. Ez merénylet az ismeretség ellen. Nagyjából annyit érnek ezek a csoportos kiírások (jellemzően valami sexy öltözethiányos csajt csatolva- amúgy csak kérdezem, hogy minden nő, aki ilyet csinál, az leszbikus? Vagy annyira nem értékeli saját női voltát, hogy ennyire szexista kiírásokra adja a fejét?), mintha elmennél horgászni és csak az etetőanyagot dobod be, de botot nem...

Ez a személyes köszöntések inflációja. Egyre kevesebbet érnek ezek a dolgok. Ne ronts tovább a helyzeten. Nem kell mindig mindenkiről megemlékezni. Aki viszont számodra fontos, arra legalább írjál rá és mondd el "személyesen" neki, ha még az élő beszélgetést is meg akarod úszni. Aki pedig nem fontos számodra, azt felejtsd el, senki nem fog megszólni ezért.

Naponta kicserélt profilkép, amin mindig az arcod látszik

Hihetetlenül szép vagy cicám, de elég volt. Ismerek olyan csajokat, akiknek a profilkép mappájában van 50-100 kép, amin kizárólag a saját arcuk szerepel cuki szemmel. Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy már a 10. kép után felfogtuk, hogy nagyon szép szemed van, duzzadó ajkad...stb. De majd' minden nap veled kezdeni a napot egy picit túlzás lehet. A profilkép és egyáltalán a Facebook albumod nem arra való, hogy oda gyűjtsd a tágadd értelemben vett portfóliódat. Semmi szükség 500 ezer képre ugyanabban a beállításban.

 

Amikor a Facebookon beszélgetsz a gyerekeddel

Félreértés ne essék! Tök jó, hogy megosztod a világgal életed értelmét! Szeretünk életképeket nézegetni róla, 1-1 vicces dolgot látni és egyáltalán a boldogságotokkal szembesülni. Viszont van egy határ, amit a józan észnek kellene meghúznia. Nagyon álságos, értelmetlen, exhibicionista kiállás, amikor a szülő ilyenekt ír ki:

" Te vagy kisfiam az életem értelme, nagyon szeretlek"

Ennek mi értelme van? De most őszintén? Azon kívül, hogy elindultál az év szülője címért és minden Facebook öribari pofájába tolod, hogy te mekkora szülő vagy, teljesen diszfunkcionális a dolog. 

Egyrészt ne a Facebookon szólítsd meg a gyerekedet, hiszen egyrészt olvasni sem tud, másrészt 13 éves koráig nem is lehet az oldalon. Ezek annyira bensőséges dolgok, amiket magatoknak kellene élőben megélni. Ha a gyereked a legfontosabb számodra és ezt el szeretnéd neki mondani, akkor mondd el. Ehhez alapvetően senkinek semmi köze. És a gyerek attól nem fogja jobban érezni a szeretedet, hogy ilyeneket írsz ki az oldalra.

Olyan mintha nem tudnál mit kezdeni a benned tomboló érzésekkel és nincsen kivel megosztani, ezért világgá kürtölöd és megpróbálod begyűjteni a lájkokat. És mint tudjuk a gyerek a legjobb lájkmágnes, mert a témát mindenki szereti. Bebújsz mögé, hogy picit fontosabbnak érezhesd magad és megtapasztald a Facebook tömeg "szeretetét". 

Kemény leszek! Senkit nem érdekel, hogy Te Facebookon akarod elmondani a 3 éves gyerekednek, hogy szereted, életed értelme stb... Mondd el neki személyesen. Felnőttként minket már nem érint meg annyira, mert ez nem különleges dolog, hanem alap állapot a szülői szeretet. A családi képeket és élményeket továbbra is várjuk, de ezt az álságos rózsaszín puncsot hagyjuk már el végre...

 

 

 ►►►►

✰ ingyenesen letölthetsz egy hasznos pénzügyi eszközt:  Klikk

Segítsek neked vagy kérdésed van pénzügyekben? Akkor írj:

✰✰ szarvas.norbert@iflgroup.hu vagy

✰✰ www.iflgroup.hu 

Itt találsz meg minket, ahol további "csak itt megjelenő" egyedi tartalmakat is olvashatsz

 

Jelen weboldal teljes tartalma és az innen elérhető valamennyi dokumentum tájékoztató jellegű és nem teljeskörű, szövege a közzététel napján hatályos jogszabályokon és egyéb tájékoztatásokon alapul, nem minősül biztosítási termék vagy pénzügyi szolgáltatás kiválasztására irányuló, illetve jogi- vagy adótanácsadásnak, sem egyoldalú kötelezettségvállalásnak (ajánlattételnek). Kérjük, hogy a termékek vagy szolgáltatások összehasonlítása és kiválasztása során, továbbá a szerződéskötésre irányuló dokumentumok aláírását megelőzően körültekintően tájékozódjon a választott termék vagy szolgáltatás aktuális, részletes feltételeit illetően. A fentiek figyelmen kívül hagyásából eredő, illetve az esetleges jövőbeli jogszabályi- illetve üzleti környezetben bekövetkező változásokért való felelősséget a jogszabályok által lehetővé tett legteljesebb mértékben kizárjuk.  

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iflgazdasag.blog.hu/api/trackback/id/tr9412432247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 16:32:19

Én eddig összesen 2 embert töröltem. Mindketten fanatikus ballibák voltak, akik folyton személyeskedtek, fasisztáztak, zssidóztak.

Untermensch4 2017.04.17. 22:35:42

Úgy érzem sok időt spórolok a nemlétezéssel...

von Putri 2017.04.17. 23:26:49

Kamuhír ... ilyeneket sorozatban gyártanak a legnagyobb hírportálok. Aztán majd eldönti a soros Igazságminisztérium

VT Man 2017.04.17. 23:27:50

A politika hol marad? Ahhoz képest a vallási ok semmi...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.04.18. 00:47:51

@von Putri: Én például a sorosozókat törlöm.
@MaxVal BircaMan HJCD: Téged rögtön az elején töröltelek.

hali69 2017.04.18. 00:48:26

A cikk írója átnézhette volna még az utolsó enter lenyomása előtt, a helyesírási hibáit... Én pl. ezért, törölném az ismerőseim közül. Ha tagja lennék a FB-nak, ő pedig -halmazati büntetésként- az ismerősöm lenne. :)
Rémes.

FikkFakk 2017.04.18. 05:22:44

Minden nap 444.hu cikkeket osztasz meg arrol, hogy az orszag legjobb egyeteme a CEU, vagy hogy melyik langlelku forradalmar hogy olvasott be OVnak. Szemely szerint baromira unom, bar csak 2-3 ember csinalja, veluk van tele a FB....

Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2017.04.18. 06:32:00

Ahány ház, annyi szokás. A fentiek miatt én senkit nem törölnék az ismerőseim közül, valószínűleg azért sem, mert nem szokásom mindenkit ismerősnek jelölni, aki egyszer már elment mellettem az utcán. :)

Nézzük az én tapasztalataimat!

1. A keresztény fanatikusok. Én épp az ellenkezőjével szoktam találkozni. Nekem semmi bajom azzal, ha valaki ateista, merthogy én se vagyok hívő. De az mindig megmosolyogtat, amikor az ateisták mindenáron be akarják bizonyítani, hogy ők azért azok, mert átlátnak ezen a vallási szemfényvesztésen, többet tudnak, Jézusról, a Bibliáról, a hitről stb., mint az igazi hívők. és most „saját fegyverükkel” leplezik le az ellenséget. Közben annyi hülyeséget összehordanak, ami a magamfajta ateistának is szemet szúr. Egyébiránt irigylem a posztolót, ha ő csak vallási alapú kirekesztéssel találkozik nap mint nap. Én például a politikaival szoktam: liberális honfitársaim ritka empatikusak tudnak lenni mindenkivel, bármilyen gondja-baja-bánata-fogyatéka van, de jaj annak, aki nem szajkózza ugyanazt, amit ők, és egyes dolgokban ellenvéleményt mer megfogalmazni.

2. Kamuhírek. Hát igen, egy időben kedvesen megírogattam az ismerőseimnek, hogy pl. a „mindenegyben”-féle weboldalak, blogok stb. hülyeségeit ne szopják már be csontig, szokjanak már le az összeesküvés-elméletekről, hogy a mai világban MINDENT, az IGAZSÁGOT elhallgatják előlünk, de bezzeg az ilyen primitív kulabula oldalak majd felvilágosítanak, és megtudhatjuk például, hogy a rák ellenszerét is rég feltalálták, csak senkinek nem érdeke, hogy elterjedjen, stb., stb. Ma már rájuk hagyom. Van, aki Jézusban hisz, más a kamuoldalakban vagy a politikusokban. :)

3. Lelki mélypontok. Alkat kérdése. Jó barátaimmal természetesen megosztom, akár a Facebookon is, de sose nyilvánosan, mert ezek az én bizalmas ügyeim. De nem ítélem el azokat, akiket egy ilyen helyzetből esetleg épp a „tömegszeretet” mozdít ki.

4. Boldog névnapot az összes Bélának. Gyakran belefutok az ilyenekbe, de nem reagálok rájuk. Akkor sem, ha érintett vagyok. Jómagam ugyanis mindenkinek külön-külön írok, és még a gyakori nevek esetében sem kell ötnél több helyre írnom. Ha ennyit nem tudok megtenni a barátaimért évente egyszer, akkor valóban akár törölhetném is őket. Cserébe viszont én is elvárom a CSAK NEKEM szóló üzeneteket.

5. Naponta cserélt profilkép. Ez nem érdekel. Ránézek, ha tetszik, lájkolom, és kész. Ha őt ez szórakoztatja, minek rontsam el az örömét, végtére is ő is azért van a Facebookon, hogy jól érezze magát, és nem azért, hogy mindenben megfeleljen nekem.

6. Beszélgetés a gyerekkel. Igen, ez szerintem is kicsit önfényezés, hogy lássa a világ, hogy ő milyen jó és szerető szülő, de ha mondjuk tényleg az, akkor miért ne legyen büszke rá. Én nem csinálnám, de nem ítélem el azokat, akik csinálják. Amennyiben nem a valódi beszélgetések helyett teszik. :)

gothmog 2017.04.18. 06:36:31

Az a baj a forradalmárokkal, hogy mind azt képzelik: amit kitaláltak, az rájuk nem lesz érvényes.
Kedves cikkíró, bármennyire is úgy gondolod, te sem vagy kivétel.

cseresznyemaghasadás 2017.04.18. 06:37:21

a "lezbikus", na az nagyon zavar (javitanad?),
a tobbi abszolut lajk.

Jakab.gipsz 2017.04.18. 07:26:54

Szia Norbi !

Volna egy kérdésem, mi a csuda az a Facebook és aki nincs rajta az biztosan, nincs ?

Mikrobi 2017.04.18. 07:51:28

Elég szánalmas Isten nevét kisbetűvel írni, csak mert ateista vagy. Ez ui. nyelvtani kérdés, nem teológiai. Amúgy ismerős az a mondás, hogy menekül, mint ördög a tömjénfüst elől? Na, mindegy, iratkozz be a CEU-ra, tanulj valamit a genderről, neked az való, nem a "nép ópiuma", aztán menj, tüntess egy jót, de a festéket otthon ne felejtsd!

Pipas 2017.04.18. 08:06:09

Én ezt sokkal jobban megoldottam. Vagy 10 évvel ezelőtt magamat töröltem a facebookról. :D

Pipas 2017.04.18. 08:09:58

@Mikrobi: "Elég szánalmas Isten nevét kisbetűvel írni, csak mert ateista vagy. "

Nem, "isten" nem a neve. A neve Eloháj, Jahveh, esetleg Jehova, esetleg JHVH és így tovább. Az, hogy "isten" egy gyűjtőfogalom, mint pl. Hórusz vagy Apófisz vagy ilyenek. Persze, tudom, hogy sokak szerinted ezek az istenek nem léteznek, de mindegy, mert neve annak is lehet, aki nem létezik. :)

room_101 2017.04.18. 08:17:10

A törlés helyett sokkal jobb az "unfollow". Azzal megszabadulsz a posztjaitól, de te még bosszanthatod ôt.

sterimar 2017.04.18. 08:33:30

Én például sokkal több politikai térítést kapok FB-n, mint bármilyen vallási tartalmat. Most is van kb 2-3 ismerősöm, akik non-stop fossák magukból a tüntis, CEU-s, Gulyás Mártonos posztokat. Kevesebb mint 1%-a az ismerőseimnek, mégis néha tele van a hírfolyam velük. Én nem törlöm őket, mert mulattat a frusztrált vergődésük.

Lángharcos 2017.04.18. 08:42:43

@Mikrobi: Azért ne feledd, hogy istenből több is van, tekintve hogy főnévként is használatos, nem csak tulajdonnévként. Az FB-n jó eséllyel találkozhatsz olyan hívővel, aki más hitrendszert követ, és másképp hívják az isteneit vagy istenét.

Lángharcos 2017.04.18. 08:44:05

@sterimar: Amúgy le lehet némítani őket, és akkor nem törölted őket, de nem is látod folyamatosan a posztjaikat a hírfolyamodon. De ha kíváncsi vagy rájuk, felmész a profiljukra és ott meg tudod nézni.

kalbász 2017.04.18. 08:45:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Úgy is kell, csak a saját oldal véleménye, melyet a saját szekta vezérel a mérvadó.

repuloske 2017.04.18. 08:47:10

.meg a mentsük meg a cicababákat, beraknak nyomorult kigyereket és mondj egy "ament"...
a titkos dolog....., amit az összes faszbukos tud....

Trompf · http://trompf.blog.hu 2017.04.18. 09:04:16

Elsőre az ilyen okoskodó szar-alakokat törölném mint a poszter.

Akik mindenki számára megmondják a tutit, és aki másként vélekedik azt megbélyegzik és/vagy kitiltják.

Akik megmondják mi a valódi hír, és mi a hamis.
Holott valójában ugyanannak a hírnek a két-három-négy féle megközelítéséről beszélünk.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2017.04.18. 09:06:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Soros szektások törlik a Putyin szektásokat, a Putyin szektások törlik a Soros szektásokat.
Ez a világ rendje.

Bár tekintve, hogy Soros és civiljei maguk cenzúrázzák a Facebook-ot, így kétségtelenül van a Soros szektásoknak némi helyzeti előnye.

Csak Norris 2017.04.18. 09:22:29

@Trompf: "Elsőre az ilyen okoskodó szar-alakokat törölném mint a poszter."

Egyetértek!

Csak Norris 2017.04.18. 09:24:33

@room_101: "A törlés helyett sokkal jobb az "unfollow". Azzal megszabadulsz a posztjaitól, de te még bosszanthatod ôt. "

Az hogy müködik? Kap jeletést róla?

homar4prez 2017.04.18. 09:41:54

1. Migránsozók
2. Mindenegybenblog és hasonlót osztogatók (ámenezők minősített eset)
3. Újszülöttről kampányszerűen képet megosztók (magzatmázas; nem saját gyerek, hanem unoka, szomszéd gyereke, keresztgyerek minősített esetek)

Nem törlöm őket, csak unfollow.
(Mióta lett a bloghun ennyi fideszes kretén kommentelő? Most már szinte minden poszt tele van velük, régen csak a birca volt, de most úgy szaporodnak, mintha muszáj lenne)

Pipas 2017.04.18. 09:51:50

@homar4prez: "Mióta lett a bloghun ennyi fideszes kretén kommentelő?"

Meg mernek szólalni, előtte is itt voltak. Meg voltak félemlítve, állandóan ment a libbant gyalázkodás, meg mocskolódás, ezek az emberek inkább halgattak.

sírjatok 2017.04.18. 09:57:47

@Lángharcos: "tekintve hogy főnévként is használatos, nem csak tulajdonnévként."

A kovács is lehet név is meg foglalkozás is, de attól még a "Kedves kovács Béla" nem helyes, és ott se hivatkozhatsz arra, hogy jaj de hát a kovács az foglalkozás is. Na kb. ugyanez van az isten (pl. Zeusz egy istem), illetve Isten (a világ teremtője a keresztény vallásban Isten) témakörben is. Tök nyilvánvalóan a keresztény istenről van szó, akinek a neve Isten. Direkt kisbetűvel írni buta ateistákra jellemző piszlicsáréskodás, az okos ateisták ezt egyből megértik.

A létezése meg tök irreleváns, Mickey Mouse neve is nagybetű, pedig jé, a mouse egeret is jelent.

sírjatok 2017.04.18. 10:00:18

"amikor egynéhány überbuzgó vallásfanatikus (a beszámolók szerint általában keresztény fanatikusok)"

a beszámolók szerint! Magyarul még csak nem is saját tapasztalat! Ez olyan, mint az ateista akihez állítólag napi 3x csöngetnek be hittérítők meg szólítják le utcán és ez olyan zavaró, miközben engem 30 év alatt 1x szólított le egy ilyen.

room_101 2017.04.18. 10:24:17

@Csak Norris:
Ráböksz a nevére a poszton, és kiválasztod a "követés leállítása"-t. (Alapból követed azokat, akikkel ismerős vagy.)
Nem kap róla értesítést, mint ahogy az ismerősök közül való törlésről se. (Bár arra van egy mobilos app, amivel megnézheted, téged ki törölt, de csak az app használata óta, nem végtelenül visszamenőleg)

vizu · http://www.freeweb.hu/szavaiistvan/ 2017.04.18. 10:26:22

Jó összefoglaló, osztályfőnöki órán tananyag lehetne. Tanárként, nonprofit egyesület ( Főkönyv-készletnyilvántartás, leltár, stb nyilvánossá téve az interneten) elnökeként, túrabiciklistaként az Iwiwet, majd a Facebookot elsősorban munkaeszközként használtam, 1%-os támogatás gyűjtés, szervezkedések. Sok ismerős, az üzenőfal folyamatosan szalad, nem túl zavaró ha néha feljön egy-egy rasszista, agit-prop, vagy más, fentebb említett bejegyzés. Köztük ott vannak persze a barátok, volt és létező tanítványok, akik a baráti státus felé tartanak, és akik politikai nézetei néha ( nagy ritkán) meglehetősen szélsőségesek.Nem törlöm őket, mert tudni szeretném, hogyan gondolkodnak, hol tartanak. Viszont nem szeretném terjeszteni nézeteiket, tehát, ha túlmennek egy határon: "unfollow", és néha ránézek az idővonalukra. Vannak aztán a teljesen idegenek, akik egy-egy közéleti megnyilvánulásom után jelölnek ismerősnek. Közülük néhányat, akiknek inkább egy pszichiáterrel kellene levelezniük, már törölnöm kellett.

2017.04.18. 10:48:22

Akinek van ilyen fosbúk profilja, az egytől egyig lelki nyomorék.
Amíg ez nem volt, az emberek beszélgettek, eszmét cseréltek, hétvégeken összejöttek, csoportos programokat szerveztek.

Ma elég csak reggelente szétnézni a Metrón vagy a buszon, villamoson.
Mindenki bambán bámulja azt a kibaszott okostelefonját, és még akkor sem beszélgetnek, ha párban vannak, és egymás mellett ülnek!

Kialakult az SMS nyakú nemzedék.
És ezt kimondottan a fosbúknak köszönhetjük.

Épp tegnap olvastam, hogy 26 éves fiatalember öngyilkos lett, mert magányosnak érezte magát annak ellenére, hogy több ezer ismerőse volt.

Nemrégen volt egy felmérés, amely során kiderült, hogy majd' 2 órát lógnak a fosbúk huszárok az oldalon, és gyártják/olvassák/véleményezik a napi kötelező konteo-elméleteket.
Ugyanezen felmérés szerint a legintenzívebb felhasználók körében felülreprezentáltak a nők, az alacsonyabb iskolai végzettségűek és a 30 év alattiak.

Ennyi.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.04.18. 10:56:00

"Ez merénylet az ismerettség ellen."

Nem! Ez merénylet a helyesírás ellen.

metal · http://electric.blog.hu 2017.04.18. 11:00:58

Nem értem a posztolót. Bárkinek szíve joga törölni engem, ahogy nekem is szívem joga bármit kiírni az üzenőfalra. Amúgy nálam is elég sokak követése van leállítva, mert folyamatosan baromságokat posztolnak, de ez az én magán dolgom, senkinek nem akarom megmondani, hogy én mire vagyok kíváncsi!

pluszegyvelemeny 2017.04.18. 11:06:49

Az egész kamu. Ez a csávó nem tud törölni a facebookon. Max a kapcsolatunkat

Csak Norris 2017.04.18. 11:10:26

@Látens Inszinuáció:
"Mindenki bambán bámulja azt a kibaszott okostelefonját, és még akkor sem beszélgetnek"

A 90-es évek közepén buszoztam napi 1 órát iskolába, akkor is az emberek 80% csak bután bambult, amerre épp a vízfeje állt. Az üres szemeken látszott hogy Maximum drót van bent.

Szerintem kb. ez a 80% az, akiröl most írsz. Úgyhogy csak a Technika változott, az emberek korábban is ilyen arányban voltak semmirevalók.

nyuci12 2017.04.18. 11:18:05

Valaki írjon már 6 okot, amiért facebook profilt kellene létrehozni.

Gabócz 2017.04.18. 11:29:33

6 ok, amiért töröllek a facebookról:

1. Bejelöltél ismerősnek, de az utcán nem ismersz meg. Akkor minek legyünk ismerősök?
2. Fideszes vagy, és agresszívan tolod a kormánypropagandát. No comment.
3. Rasszista és/vagy homofób vagy. Engem nem zavar a fullkreténséged, de a meleg/sötétebb bőrű/normális ismerőseimet sérthetik a posztjaid.
4.Fullban nyomod az "alternatív" (orvos)tudományi posztokat. Nem, a szódabikarbóna nem gyógyítja a rákot. A homeopátia átverés. Az "organikus" meg a "bio" pedig nem több marketingfogásnál.
5. Konteó-s vagy.
6. Az exem vagy, és csak nemrég szakítottunk. :( :( :( Bocsi, de úgy nem tudok továbblépni, ha mindennap látnom kell téged. Majd pár év múlva talán lehetünk barátok.

Én amúgy évente tartok szelektálást az ismerősök között.megkönnyebbülök tőle.

ekat 2017.04.18. 11:44:52

@hali69: Igen, az osztják helyett az osszák különösen durva, hasogassa a fülemet. :D

ekat 2017.04.18. 11:48:16

Én még soha senkit nem töröltem. Akit nem ismerek, és bejelöl, azt nem jelölöm vissza, aki hülyeségeket posztol, azt meg eltüntetem az üzenőfalamról, így nem látom többet. Mondjuk el tudok képzelni olyat, ami miatt törölnék is, de ezek szerint az ismerőseim hálistennek nem olyan sötétek.

ekat 2017.04.18. 11:50:12

@nyuci12: Már miért kellene? Szabadon választható. Bár persze tudom, költői kérdés volt, és a lényeg az volt, hogy Ön micsoda fennkölt magasságokban van szellemileg. We're deeply impressed.

ekat 2017.04.18. 11:56:57

@Látens Inszinuáció: Nincs is ember, aki ne részesítené előnyben a másokat magas lóról anyázó és lenéző embereket a szemét módon a telefonjukat nyomkodóakkal szemben.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.18. 11:57:38

@Gabócz:

6 ok amiért nem hozok létre facebook profilt:

1. Idegenek, vagy ismerősök magánélete nem érdekel.
2. Az ismerőseimmel személyesen szeretek találkozni, beszélgetni, minden egyébre ott a telefonálás.
3. Nem érzem szükségét, hogy a világ megismerjen, és hogy bármilyen pszichopatának információt szolgáltassak.
4. A híreket, és posztokat Soros Gyuri álciviljei cenzúrázzák. Cenzúrázott politikai vélemény terror pedig nem érdekel, soha nem is érdekelt.
5. A polkorrektségnek nevezett hazudozást, a gender szakosok LMBTQXYZ-jei, a feministák, zöldek agymenései, hazugságait nem szeretem ha az arcomba tolják, erőltetik.
6. A ballib majmok, intoleráns, kirekesztő, a különvéleményeket élből elutasító pikírt megjegyzései, személyeskedései nem érdekelnek.

László 88 2017.04.18. 12:08:45

Prolik kimaradtak, akik Leonardo Di Capriós képet osztanak meg, "ezt azokra, akik kibeszélnek a hátam mögött"

fátum 2017.04.18. 12:56:24

Eddig 1 ismerőst töröltem. Antiszemita, rasszista, bunkó megjegyzéseket tett. 3 esélyt adtam neki, harmadik figyelmeztetés után töröltem.

Untermensch4 2017.04.18. 13:37:39

@ekat: hálistennek helyett hál'istennek. Nehogy elvigyen a helyesírás-rendőrség...

Peetee 2017.04.18. 13:55:38

Az ismerőseim negyedét törölnöm kellene...ez csak megerősített. :)

CoolKoon 2017.04.18. 13:57:39

@MaxVal BircaMan HJCD: Lefasisztáztak téged, az őskommunistát? Valami ténulrg nagyon nem lehetett rendben náluk :D

CoolKoon 2017.04.18. 14:00:04

@VT Man: Nem tudom, a (nem túl erőszakosan) politizálók nem annyira gázosak, mint pl. a jehovisták. De persze csak addig, amíg a dumájuk át nem megy gyűlöletbe, mert akkor mennek (mennének) is a levesbe. Mondjuk érdekes, hogy nekem ilyen FB-os ismerőseim sose voltak....

2017.04.18. 14:00:07

Nagyon sokan félreértik a facebookot. Egyszer levettem valakit a listámról, mire ő tombolásba kezdett, hogy merészeltem. Mondtam neki, hogy ehhez jogom van és azt is elmondtam, hogy miért. Még én lettem bannolva. Emberek! A Facebook eredetileg arra volt, hogy az ember megtalálja a régi ismerőseit. Egyszer egy újságírónő kipróbálta, hogy töröl egy rakás ember a listájáról és arra a következtetésre jutott, hogy nagyon megkönnyebbült. Ott a hírfolyam, azokat átnézem, időnként poénból hozzászólok, de alapvetően csak az oldalamat veszem komolyan. Egy titkos csoportba gyűjtöm a recepteket és kábé ennyi. A like-okat toronymagasról leszarom és nem teszem ettől függővé sem az életemet, sem a boldogságomat. Az igazsághoz azonban hozzátartozik, hogy régen (a fb előtti időkben) chateltem elég sokat, ám eljön az az idő és tapasztalat, amikor arról is le lehet szokni. Inkább mindenkinek javaslom az életet, a tudomány mai állása szerint a világunk egy gigantikus hologram. Azaz eleve egy játékprogramban élünk, amit nagyon kevesen használnak játékra. Kicsit ezt tovább is spiláztam, és mivel ez a blog nem írja ki a hozzászólók weboldalát, kénytelen vagyok itt megtenni: elmenypark.net

Karcsibácsi37 2017.04.18. 14:00:50

@Mikrobi: "Kisbetűvel használva az isten szó köznévként jelzi a vallások egyes természetfölötti lényeit, mint amilyenek például az ókori egyiptomi, a görög vagy a római vallás istenei. Az emberiség feltárt és összegyűjtött istenei igen változatosak és nagyon nagy a számuk. Több álláspont és becslés szerint ez legalább tízezer feletti. Nagyon sok vallásban az istenek külön hierarchikus társadalmat alkotnak. Például az ókori görögök uralkodó vallásában maguknak az isteneknek is volt királyuk, Zeusz. Ezen kívül voltak félistenek és más isteni alakok is."

CoolKoon 2017.04.18. 14:05:18

@Field64: "jaj annak, aki nem szajkózza ugyanazt, amit ők, és egyes dolgokban ellenvéleményt mer megfogalmazni." -Természetesen ez mindig attól függ, hogy hogy fogalmazza meg az illető az adott ellenvéleményt. Mert ha azzal kezdi, hogy mertasorosirányítmindenkitésazegészvilágotisőuralja, akkor nem a francba fogom az illetőt elküldeni, hanem a diliházba. Nem az ellenvélemény, hanem a szemmel látható elmebaj miatt.

Dzsordzs Lukász 2017.04.18. 14:13:26

Nem torolgetek, inkabb az egesz arckonyv-et ignoralom.

Dzsordzs Lukász 2017.04.18. 14:14:12

Nem torolgetek, inkabb az egesz arckonyvet ignoralom.

Sluck Ödön 2017.04.18. 14:26:00

@nyuci12: Egy teljesen praktikusat tudok: Különféle osztály évfolyam és egyéb találkozókat amúgy ritkán látott emberek között sokkal könnyebb szervezni, mint offline.

Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2017.04.18. 14:52:02

@CoolKoon:

A stílus mindig számít, függetlenül attól, hogy miről és milyen véleményt fogalmaz meg az ember.

Hidd el azonban, hogy az általad említett példamondat attól se lesz szalonképesebb, ha Soros helyére mondjuk Orbán nevét írjuk be.

Mondok azonban egy szerintem teljesen ártalmatlan példát. A közelmúltban épp egy Facebook-posztnál fejtettem ki, hogy jómagam nem üdvözlöm lelkesen, hogy A Szépség és a Szörnyeteg című mesefilmbe betettek egy meleg szereplőt, mert bármilyen mértéktartással oldották is meg a dolgot, úgy gondolom, ez a tematika nem a mesefilmekbe való, ahogyan szerintem az erőszak vagy a szex se.

Minden normális ember erre szerintem azt válaszolta volna, hogy oké, neked ez a véleményed, egyetértek veled, vagy nem értek egyet. De egyes liberális honfitársaim, a kisebbségi jogok védelmezőinek fanatizált élharcosai nekem estek, és majdhogynem virtuálisan kínpadra vontak, hogy egyáltalán hogyan lehet ilyen véleményem, ráadásul még le is merészelem írni, és bár az életben nem láttak még, és semmit nem tudnak rólam, de szerintük garantáltan homofób vagyok. Mert ehhez a témához csakis egyféle hozzáállás a helyes, és az – of course – az övék.

Számomra viszont újfent beigazolódott, hogy liberális honfitársaim sokat szajkózott jelszavai a sokszínűségről és a másság elfogadásáról valójában tényleg CSAK a szexuális másságra vonatkoznak. Eszedbe ne jusson, hogy te másként gondolkodj, más legyen a világnézeted, más az értékrended, stb., stb.,mert toleranciára nem számíthatsz: azt a másik fél egyre agresszívebben követeli magának, de ő maga nem képes rá.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.04.18. 14:56:50

@Trompf: Elmondanám, hogy nincs arckönyv bigyóm. Soha nem is fogok csinálni. Csak bircát basztattam hogy azt mondtam töröltem. A polgári nevemen még a google sem talál meg. :-)) Illetve nem engem, hanem a névrokonom találja meg. Nem ma kezdtem az internetezést és szerintem baromi veszélyes hogy az emberről bárki bármit megtudhat a mai világban. Ezért én rejtőzködő életmódot folytatok. A több száz nickemmel. :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.04.18. 14:58:01

@Field64: Látod te meg libsizel. Holott nem biztos libsik voltak, csak melegek. és az nem ugyanaz.

élhetetlen 2017.04.18. 14:59:48

@Látens Inszinuáció: „Akinek van ilyen fosbúk profilja, az egytől egyig lelki nyomorék.”. (És mi van azzal, aki ilyet képes mondani?). Na, mindegy. Megpróbálom elmagyarázni, hogy a facebook egy eszköz, amit mindenki úgy használ, ahogy neki jó. Van profilom, és van három ismerősöm. Egyik unokahúgom Ausztráliában van, a másik Angliában, a barátnőm lánya eddig Angliában volt, most a Himaláján van. Fiatalok, elfoglaltak, eszembe se jut elvárni, hogy hetente írjanak egy levelet, hogy mi van velük. Egyébként meg érdekel, és így látom. Hú, milyen lelki nyomorék vagyok. Igen jelölnek ismerősnek ismerősök, kevésbé ismerősök. Az ismerősöknek válaszolok, hogy kösz nem, mert csak arra használom, amit az előbb írtam. Nincs sértődés. Ha olyan jelöl, akinek örülök, mert harminc éve volt a kedvenc munkatársam, és megtalált, azzal felveszem a kapcsolatot, és találkozunk is. Nem tudom, mennyire érted. Van egy fazék, lehet benne levest főzni, rendben, de ha valaki arra használja, hogy kiáll az erkélyre és két fakanállal üti, arról nem a fazék tehet.

jaap 2017.04.18. 15:02:27

Miért törlöm? Hát ezért:
- politizál megállás nélkül. Felőlem, de nem érdekel, nem akarom látni. Mindegy ki, mindegy melyik oldalhoz tartozik.
- megoszt minden álhírt, szenzációt, meg csudijó dolgokat, szerinte.
- rendszeresen kérdezget és üzenget. Hívj fel vagy írj mailt ha annyira fontos. Csak a chat kedvéért ne mert kidoblak.
Azokat meg végképp nem értem akik mindennapi életüket percenként posztolják...

Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2017.04.18. 15:06:56

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Nem libsizek, hanem liberálisozok. :) Nálam ez nem szitokszó, hanem egy embercsoport megnevezése.

Mint említettem, Facebook-oldalról volt szó, így módomban állt utánanézni az illetőknek. És ha valaki a saját Facebook-profilja szerint is liberális, akkor pláne ne sértődjön meg azon, ha annak is nevezik.

CoolKoon 2017.04.18. 15:12:30

@István Zsolt: "Egyszer levettem valakit a listámról, mire ő tombolásba kezdett, hogy merészeltem. " - Biztos én vagyok a hülye, hogy csak és kizárólag közeli ismerősöket, barátokat vettem fel a Fosbook-ra, akikkel csak látásból ismertük egymást, azokat nem igazán. Ezzel viszont elkerülhetőek az ilyen és ehhez hasonló helyzetek (szerintem).

élhetetlen 2017.04.18. 15:12:43

@nyuci12: Miért kell éppen hat? Normális esetben egy is elég. Vegyek egy új mosógépet? Az az egy ok is elég, hogy tönkrement a régi. A facebook, másnak már írtam, két unokahúg, és a barátnőm lánya a világ három pontján. Fiatalok, elfoglaltak, nem várom el tőlük, hogy hetente megírják, hogy hogy vannak. Így látom őket. Nekem ennyi elég volt, mint ok.

Mikrobi 2017.04.18. 15:14:44

@Pipas: @Lángharcos: @Karcsibácsi37: Isten csak egy van. Ez tulajdonnév. Így hívjuk az Istent. Hogy a pogányok több istenben hisznek és mindegyiknek külön nevet adnak, mint a kutyáiknak, az az ő szuverén joguk. Ha csak egy istenben hiszünk, akkor annak Isten a neve. És a kontextusból elég nyilvánvalóan kiderül, hogy nem kell barkochbázni, hogy vajon Hóruszról vagy a Nagy Szellemről van szó, vagy Istenről. Arról az egyről, akiben ugyan nem hisz, de még ha csak egy elképzelt lényről van szó, akkor is ez a neve. Tehát Isten.

habanera 2017.04.18. 15:21:37

Amikor a Facebookon beszélgetsz a gyerekeddel ponthoz: nekem van olyan ismerősöm, sőt családtagom is, aki percenként kirakja a gyereke, unokája fotóját, amin a delikvens csábos beállított bájmosolyt nyom alig 8-9 évesen és nagypapi, aki amúgy operatőr, kattint egyet és a gyerkőcről máris ott a kiposztolt fotó: lám az én kisuncsikám milyen sármos, szép, okos, ő lesz a következő világsztár. A család már többször szólt, hogy ezt nem kéne, de csak a kummogás a válasz. A másik, aki folyamatosan nyomja, hogy jaj, anya csak egy van és hogy kell szeretni az édesanyákat. A saját szülőanyja azonban le van szarva, mert nem hogy hetente, de még havonta sem látogatja meg, nem visz egy palack ásványvizet sem, pedig a hőn szeretett édesanya szinte mozgásképtelen. Az ilyen rokonnak még szólni sem lehet, hogy kapjál már fejedhez, miket írogatsz ki, mert mi közöd hozzá. Na, én ezeket szeretném szívem szerint törölni az ismeretségi körömből.

CoolKoon 2017.04.18. 15:24:48

@Field64: "Hidd el azonban, hogy az általad említett példamondat attól se lesz szalonképesebb, ha Soros helyére mondjuk Orbán nevét írjuk be." - Hát, ez egy kicsit erőltetett hasonlat volt, mivel ha leírom, hogy Vityacsászár Magyarország ura, nincs benne semmi hazugság. Hiszen ha jól tudom, még mindig ő Mo. miniszterelnöke. Többet pedig az ő királyságába azért a legádázabb ellenségei se szoktak belelátni.

"A közelmúltban épp egy Facebook-posztnál fejtettem ki, hogy jómagam nem üdvözlöm lelkesen, hogy A Szépség és a Szörnyeteg című mesefilmbe betettek egy meleg szereplőt, mert bármilyen mértéktartással oldották is meg a dolgot, úgy gondolom, ez a tematika nem a mesefilmekbe való, ahogyan szerintem az erőszak vagy a szex se." - Mondjuk ami azt illeti, én (többek között pont a meleg téma miatt) azt hittem, hogy az egy felnőtteknek szóló film.

"Minden normális ember erre szerintem azt válaszolta volna, hogy oké, neked ez a véleményed, egyetértek veled, vagy nem értek egyet." - Igen, erre én is nagyjából ezt válaszoltam volna.

"De egyes liberális honfitársaim, a kisebbségi jogok védelmezőinek fanatizált élharcosai nekem estek, és majdhogynem virtuálisan kínpadra vontak, hogy egyáltalán hogyan lehet ilyen véleményem, ráadásul még le is merészelem írni," - Nos, amennyiben a fenti véleményedet nem úgy fogalmaztad meg, hogy "már ebbe a filmbe is belemásztak a mocskos buzik!!!", akkor bizony tényleg a gyűlölködők voltak a hunyók.

"Számomra viszont újfent beigazolódott, hogy liberális honfitársaim sokat szajkózott jelszavai a sokszínűségről és a másság elfogadásáról valójában tényleg CSAK a szexuális másságra vonatkoznak. Eszedbe ne jusson, hogy te másként gondolkodj, más legyen a világnézeted, más az értékrended, stb." - Nos, az ilyenek szerintem csak liberálisnak hazudják magukat, de amúgy valójában semmivel se kevésbé dogmatikusak (és megszállottak) pl. a valláskárosultaknál, sötétzöldeknél (akik amúgy szintén "baloldaliak"=komcsik), meg egyéb ostoba és sötét "képződményeknél". Én az ilyeneket amúgy kommunistáknak szoktam hívni, mivel a (Nyugaton meghonosodott) "sociáldemokrata", "baloldali" és hasonló eufemizmusok igazából csak ezt a tényt hivatottak elhazudni. A legjobb példa erre Barroso esete, aki echte portugál őskommunista háttérrel lett EU-s nagykutya. És sajnos elég szomorú, hogy annak idején ezt csak a Fidesz mondta ki (a csicskásain keresztül), az is csak szőrmentén.

Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2017.04.18. 15:39:39

@CoolKoon:

Előre bocsátom, hogy felőlem bárki nyugodtan szidhatja a kormányt is, meg az ellenzéket is. Egyiknek sem vagyok a híve. Véleményem persze van a világ dolgairól, és az néha hasonlít valamelyik politikai oldal véleményéhez, néha nem. :) Nem szeretek a politikával foglalkozni, mert az az álláspontom, hogy amíg a magam életét nem oldottam meg kielégítő módon, addig nincs energiám és időm országos és globális problémákkal foglalkozni. :) Másrészt ha érdekelne is, a környezetem már rég megutáltatta volna velem, mert ez is olyan, mint a foci meg a film: mindenki azt hiszi, ért hozzá. :)

Úgy is mondhatnám: van, akit a sorosozás idegesít. Engem az orbánozás is. :)

Nem láttam a filmet, de úgy tudom, mesefilmnek minősül.

„Már ebbe a filmbe is belemásztak a mocskos buzik!!!” Semmilyen témában nem szoktam ilyen stílusban megnyilvánulni. Sőt szerzőként többször írtam már meleg témájú filmekről is, de ez nem jelenti azt, hogy szerencsésnek tartom, hogy ez a tematika ennyire beszivárog az élet minden területére, például a mesefilmekbe is.

Valószínűleg jó nagy adag naivitás a részemről, de úgy gondolom, az emberek mindig fontosabbak, mint az ideológiák. A politikának, a politikusoknak arra kéne törekedniük, hogy valamiféle közös nevezőre hozzák őket, és ne még jobban egymásnak ugrasszák. Minden emberben van valami jó (remélem), és azt kéne az embereknek is megtalálniuk egymásban, hogy kit miért lehet kedvelni, és nem azt, hogy kit miért lehetne kipellengérezni.

P. S.: Na, az ilyen giccses hozzászólásokért nyilván engem is törölne a posztoló az ismerősei közül. :)

Bobby Newmark 2017.04.18. 17:22:46

@Trompf: Csak mondjuk ezt te nem látod, hogy ki és miért baszott ki az üzenőfaláról, okoska.

Bobby Newmark 2017.04.18. 17:23:23

@Pipas: Az, megfélemlítve. Kibaszott hihető, faszarcú.

Bobby Newmark 2017.04.18. 17:25:53

@sírjatok: Nettó szarrágás. Ha nem tulajdonnévként használja a mondatban, akkor helyes kisbetűvel is.
"az isten bassza meg" == "Isten bassza meg".

Bobby Newmark 2017.04.18. 17:35:42

@Látens Inszinuáció: Hát ez meg a paci túloldala. "Egy picivel" könnyebb megszervezni bármit rajta, nem tudom, hogy hol a faszba lennék most, ha minden kibaszott mítingünket mondjuk képeslapon szétküldve szerveztem volna. Meg kicsit nehéz összehozni heti szintű találkozókat 1500km távolságból.

Ez a csökönyös "csakazértse" hozzáállás pont ugyanakkora gyökérség, mint napi két órát elbaszni vele.
Továbbá nem szokásom egyébként nyilvános helyen nyomkodni a telefonomat, de lehet, hogy szórakoztatóbb lenne tömegközlekedésen, mint a pofád bámulni. Nem tudom, mi ez a faszom igény, hogy veled tömegközlekedésen foglalkozzanak az emberek, én mindent megteszek azért, hogy az embereknek eszébe se jusson hozzám szólni az utcán. Azért, mert kurvára nem vagyok rátok kíváncsi.

Bobby Newmark 2017.04.18. 17:43:44

@nyuci12: Tessék:
1. Ingyen van.
2. Utána a kommunikáció is ingyen van az ismerősökkel, kevesebbet kell telefonálni.
3. Könnyebb sörözést szervezni.
4. Tudod nyomkodni a telefont metrón, és nem kell mások unott pofáját nézned.
5. Kiderül, hogy a távolabbi ismerőseid közül melyikek a gyökerek.
6. Néha vicces. Esetenként a megosztott tartalom, máskor a dráma.

swfla 2017.04.18. 17:47:21

Az orok klasszikus jutott errol eszembe:

* Nem érdekel semmilyen megdöbbentő, +18-as videó.

* Nem érdekel a lájkolás után megjelenő tartalom.

* Nem érdekel semmilyen leleplező, kamu fotó.

* Nem érdekel egy zsír új, bontatlan iPhone.

* Nem érdekelnek az izzadtságszagú szóvicceid. Mind rossz, ne erőlködj.

* Nem érdekel, hogy nagyon megy neked az angolul kiirkálás.

* Nem érdekel, milyen a csajod fürdőruhában. (Ja, de, az érdekel.)

* Nem érdekel, kinek szurkolsz. Mitől lesz nekem jobb, ha megtudom, kinek szurkolsz? Ne írd ki, mert nem érdekel.

* Nem érdekel a DJ FREE-től (Csonti Cartól, Pojén Özömtől stb.) megosztott tömegpoénod. Kurvára egyéni vagy, ha te is népszerűsítesz egy ócskaságot, amit előtted már 345-en megtettek. Nem fogok nevetni, mert nem érdekel.

* Ne idézgess, mert nem érdekel, mit gondol a konfliktusról Csernus, Coelho a vágyról, vagy Hamvas Béla a hamvas barackról. Nem érdekel.

* Nem érdekel, hogy mi van a pocaklakóddal, minimanóddal, csimotáddal. Nincs jogod vásári majomként mutogatni, neki is vannak jogai, nem érdekel, mit gondolsz erről.

* Nem érdekel, hogy házas vagy, eljegyeztek, hova jártál középiskolába.

* Nem érdekel, hogyan kereshetnék napi húsz perc netezéssel százezreket.

* Nem érdekel, hogy néz ki smink nélkül valamelyik agyonsminkelt sztárribanc.

* Nem érdekelnek az izmaid. Fel vagy fújva. De ha szálkás vagy, az sem érdekel. Biztos van valami testképzavarod, ezért erőlködsz súlyzókkal, de ez sem érdekel.

* Nem érdekel az autód, motorod, kifogott halad, csúnya sebed, begipszelt kezed, lábad. Nem foglak se sajnálni, se irigyelni, mert nem érdekelsz.

* Nem érdekel, ezért nem nézem meg, milyen xy gazdag senki híresség háza belülről. A tiéd sem érdekel.

* Nem érdekel a porfészek, ahol sínylődsz. Nem érdekelnek vízparti képek, utcák, üres épületek, ahol hozzád hasonló szürke alakok élnek.

* Nem érdekel, hogy minden hétvégén lerészegedsz, tedd le azt a poharat.

* Nem érdekel, ezért nem indítok el közzétett youtube videókat, és nem is érek rá végighallgatni semmilyen, szerinted alapműnek nevezett csörömpölést. Rohadtul nem érdekel.

* Nem érdekel, mit fogsz enni. Koncentrálj az ételedre, edd meg és kussolj.

* Nem érdekel, hol vagy most, milyen szórakozóhelyen, szigeten, tengerparton, szállodai erkélyen.

* Nem érdekel, hová utazol, megérkeztél-e már, és hogy mikor jössz haza. Sosem találkozunk személyesen, felőlem örökre ott is maradhatsz, ahová mentél, nem érdekel.

* Nem érdekel a szelfid, baszd meg a szelfidet.

* Nem érdekel a macskád. Igen, alszik. A macskák sokat alszanak. Még valami érdekesség? Nem érdekel.

* Nem érdekel a blogbejegyzésed. Fárasztó vagy, én pedig nagyon fáradt.

* Te, aki beszennyezed a közösségi oldalak hírfolyamait, nem érdekelsz.

Untermensch4 2017.04.18. 19:40:38

@Mikrobi: " Isten csak egy van. Ez tulajdonnév. Így hívjuk az Istent. Hogy a pogányok több istenben hisznek és mindegyiknek külön nevet adnak, mint a kutyáiknak, az az ő szuverén joguk. Ha csak egy istenben hiszünk, akkor annak Isten a neve."
Nem biztos hogy isten csak egy van, az is lehet hogy egy sincs. A királyi többes indokolatlan mert már egy ilyen blogon is találsz olyanokat olyanokat akik nevében ezt így nem nyilatkozhatod. Másnak a vallásából nézve meg te vagy pogány (és ez a veled azonos mesekönyvből haluzó egyéb szektákra is igaz, bár elméletileg ugyanabban az egy istenben hisztek...). A körkörös érvelés vicces, ha elkezdesz Dänikent olvasni akkor láthatod hogy miért, ő is saját magára hivatkozva "igazolja" az állításait.
És a teológia nem tudomány hanem szofizmus, negatív negatív értelemben.
A vallásszabadsághoz való jog nem azt jelenti hogy mindenkinek meg kell hallgatnia a hittérítő szövegedet, azt főleg nem hogy másoknak abban kell hinni amiben te hiszel.

Dezső Németh 2017.04.18. 20:56:52

@MaxVal BircaMan HJCD: Te meg egy fos, hazug seggnyaló vagy, mégis, többen nem töröltek...

Lángharcos 2017.04.19. 00:23:46

@sírjatok: Érdekes, nem foglaltam állást a képzeletbeli barátok létezésében. Csak most, ha már békés hívőként így kiprovokáltad. Hátha közös nevezőre jutunk.

A posztban "istentől és vallástól elfordulás" szerepel, nincs tisztázva, hogy melyiktől. A választék bőséges.

Lángharcos 2017.04.19. 00:26:01

@Mikrobi: A posztból pont nem derül ki, nem lett megnevezve se isten se vallás. Csak istentől és vallástól elfordulás. Attól még, hogy neked van egy választott vallásod, mások választhattak mást, és igazán tökmindegy, hogy melyikkel kapcsolatos anyagokkal van teleszemetelve a hírfolyamod.

Pl. hogy szabad-e hallóvínt ünnepelni. :D Minden októberben, egész hónapon át.

gothmog 2017.04.19. 06:15:40

@swfla: És te sem vagy kivétel. Szóval ha ezt így kiteszed az üzenőfalra, akkor kiegészítem azzal, hogy
"Nem érdekel a tl:dr faszságod arról hogy téged mi nem érdekel."
aztán mész te is a szépen gyarapodó :nofollow verembe.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.19. 09:02:43

@Dezső Németh:

Egy ember törölt: egy fanatikus ballib karikaturista, miután cáfoltam egy véleményét.

Untermensch4 2017.04.19. 17:09:59

@Lángharcos: "...Minden októberben, egész hónapon át." :) Akkoriban már kezdenek érlelődni a mikulások is... :)

TGabi 2017.04.20. 17:45:32

Kihagytad a kattantakat, akik

1., Szakítás v. ismerkedés megszakítása után személyeskednek utalgató posztokkal

2., Szimplán kettyósak és azért, mert valami társaságban egyszer (állítólag) láttak, azt hiszik, hogy üldözöd őket és írogatják Neked a zaklató leveleket. Persze arc nélkül, hogy még azt is neked kelljen kibogoznod, ki az, aki üldöz :/ Ultragáz.

kalbász 2017.04.24. 10:47:32

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ja, hát nyilván aki nem ért veled egyet és nem fekete fehérben látja a világot,a z csakis az ellenséáges szekta harcosa lehet.
Édes istenem, szánalmasak vagytok.

Reactor 2018.03.29. 22:19:08

Kimaradt a "Megpróbálsz beszervezni MLM-átverésbe" ok!
süti beállítások módosítása