Naponta frissülő tartalommal, ami gondolkodásra késztet

IFL Gazdaság

IFL

2016. július 18. - Szarvas Norbert

Szarvas Norbert I szerkesztő

kepernyofoto_2016-07-18_14_02_47.png20 évesen alapítottam az első vállalkozásomat. Vállalkozó, pénzügyi coach, blogger és marketinges. 

Az IFL blogot 2013-ban indítottam hosszú útjára. Nem tudtam mi sül ki belőle, nem voltak elvárásaim. Izgalmas, új területnek tekintettem, ahol szabadidőmben ki tudom írni magamból a kendőzetlen és őszinte véleményem. Az elején 10-20-30 embernek írtam. Fantasztikus érzés volt, amikor megkaptam az első, bizalmat jelentő like-omat. 

Az elmúlt években a blog fejlődésével lehetőségem volt átélni több ezer ember bizalmát, megírni egy 400.000-es olvasottságot elérő cikket, szerepelni az RTL Klub gazdasági-politikai beszélgetős műsorában, egyre nagyobb ismertségre szert tenni, segíteni karitatív szerveződéseknek, és mindenekelőtt megmaradni ugyanannak az őszinte embernek, mint aki a legelején leült a számítógép elé, és leütötte az első karaktert.

 

kepernyofoto_2016-07-18_14_14_27.png

A bejegyzés trackback címe:

https://iflgazdasag.blog.hu/api/trackback/id/tr498898398
süti beállítások módosítása