Naponta frissülő tartalommal, ami gondolkodásra késztet

IFL Gazdaság

A színek befolyásolnak a vásárlásban!

2013. június 05. - Szarvas Norbert

Az ember a legtöbb döntését „hasból”, vagyis az érzelem központjából hozza meg, azaz döntéseink több mint 80%-át érzelmeink, érzéseink irányítják. De honnan jönnek ezek az érzések? Az agyunkba jutó adathalmaz legjelentősebb része a látáson keresztül érkezik. Tehát bátran feltételezhetjük, hogy a…

Tovább

Neuromarketing, avagy miért stimulálják az agyat?

Hallottál valaha a neuromarketingről? Nem? Miért nem vagyok meglepődve? Tudniillik a neuromarketing a 21. század új vívmánya (azzal a megkötéssel, hogy már 1970-ben elkezdték megalapozni vizsgálatokkal ezt a tudományt). Célja nem más, mint az orvoslásban használt MRI segítségével megvizsgálni az…

Tovább
süti beállítások módosítása